ENGINE POWER

WEC: Η ασταμάτητη Toyota Gazoo Racing διεκδικεί τον 5ο τίτλο με ευκολία

WEC: Η Toyota Gazoo Racing κέρδισε κάθε γύρο εκτός από τους διπλούς πόντους Le Mans 24 Hour καθ' οδόν για το στέμμα αυτού του πέμπτου κατασκευαστή.

toyota-gazoo-racing-wec-winners-2023
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

WEC: Η κυρίαρχη Toyota Gazoo Racing κάνει δικό της το Endurance Racing, διεκδικώντας το πέμπτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στο trot με άλλο ένα τυπικά κυρίαρχο 1-2 στο 8 Hours of Bahrain το Σάββατο.

Το νούμερο 8 πλήρωμα των Brendon Hartley, Sebastien Buemi και Ryo Hirakawa κέρδισαν τους δεύτερους παγκόσμιους τίτλους οδηγών στη σειρά. Οι Buemi και Hartley πήραν τους αντίστοιχους τέταρτους τίτλους WEC τους . Η Gazoo Racing κέρδισε κάθε γύρο εκτός από τους διπλούς πόντους Le Mans 24 Hour καθ’ οδόν για το στέμμα αυτού του πέμπτου κατασκευαστή.

Δεύτερον, το Σάββατο, ο Mike Conway, το αφεντικό του Gazoo WEC Kamui Kobayashi και ο Jose Maria Lopez έπρεπε να αντεπεξέλθουν στη δεύτερη θέση στον αγώνα οδηγών, αφού τέθηκαν εκτός διεκδίκησης για τον αγώνα και τον τίτλο. Το Νούμερο 7 τους έπεσε από την πίστα για να πυροδοτήσει μια πρώτη στροφή το Σάββατο.

Ωστόσο, επέστρεψαν στη δεύτερη θέση για να εξασφαλίσουν τη δεύτερη θέση στον τίτλο του οδηγού. Τρίτοι ήταν το πλήρωμα της Ferrari Italy Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen. Κέρδισαν τους συμπαίκτες τους που κέρδισαν στο Le Mans, James Calado, Antonio Giovinazzi και Alessandro Pier Guidi στην καταδίωξη του τίτλου του οδηγού.

Το τρίο της Cadillac, ο Earl Bamber, ο Alex Lynn και ο Richard Westbrook κατέλαβαν την πέμπτη κατά ένα βαθμό από το τρίο της Porsche, Kévin Estre, André Lotterer και Laurens Vanthoor. Οι Rookies Ferrari τερμάτισαν δεύτεροι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής για την επιστροφή τους από Porsche, Cadillac, Peugeot, Glickenhaus και Vanwall.

Το WRT και οι οδηγοί, Robert Kubica, Louis Delétraz και Angolan Rui Andrade πήραν τους τίτλους του LMP2 με νίκη την Κυριακή. Το τρίο των Corvette, ο Nicky Catsburg, ο Ben Keating και ο Nicolás Varrone είχαν ήδη κερδίσει τον τίτλο GTE AM καθώς οι Iron Dames Porsche lades, η Sarah Bovy, η Rahel Frey και η Michelle Gatting κέρδισαν τη νίκη κατηγορίας το Σάββατο για να κλέψουν τη δεύτερη θέση στην καταδίωξη του τίτλου.

WEC Toyota Gazoo Racing: Το δράμα του Μπαχρέιν από την αρχή

Το δράμα ξεκίνησε στην πρώτη στροφή το Σάββατο. Η Cadillac του Earl Bamber τρόμαξε το 7 Toyota του Mike Conway σε μια περιστροφή. Αυτό απελευθέρωσε τους νικητές Hartley, Buemi και Hirakawa στο προβάδισμα του καθοριστικού τίτλου πόντων μπόνους. Δεν θα τους αμφισβητούσαν ποτέ μέσα στο οκτάωρο, αλλά η δράση ήταν γεμάτη από πίσω τους.

Η Ferrari 51 ηγήθηκε της αρχικής επιβάρυνσης στη δεύτερη θέση μπροστά από τους António Félix da Costa, Will Stevens και Jota Porsche του Ye Yifei. Το Νούμερο 8 Toyota αντέδρασε και πέρασε τη Jota Porsche και τη Ferrari στη δεύτερη θέση στη μέση απόσταση. Το αυτοκίνητο της Gazoo ήταν πολύ πίσω από τον συμπαίκτη του για να κάνει τη διαφορά, αφήνοντας τον αγώνα για την τρίτη θέση.

WEC: Αυτό ήταν έντονο, καθώς η Ferrari άλλαξε χρώμα σε ένα σημείο. Οι Fuoco, Molina και Nielsen εκμεταλλεύτηκαν το πλεονέκτημα για να τους κυνηγήσει μέχρι το σπίτι η Jota Porsche παρά το πέναλτι στο pitlane. Προκλήθηκε επίσης από το εργοστάσιο της Porsche Estre, Lotterer και Vanthoor, με την 51 Ferrari να καταδιώκει στην έκτη.

Η δεύτερη εργοστασιακή Porsche των Dane Cameron, Michael Christensen και Frédéric Makowiecki τερμάτισε έβδομη. Από τα Peugeot των Loïc Duval, Gustavo Menezes και Nico Müller, και Mikkel Jensen, Paul di Resta και Jean-Éric Vergne. Ακολούθησαν οι Gianmaria Bruni, Neel Jani και Proton Porsche του Harry Tincknell από την τιμωρημένη Cadillac.

Όλες οι αλλαγές στο FIA WEC για το 2024

Οι Delétraz, Andrade και Kubica κέρδισαν την τρίτη τους νίκη στο LMP2 της σεζόν και πήραν τον τίτλο για το WRT. Οι συμπαίκτες Robin Frijns, Sean Gelael και Ferdinand Habsburg ήταν δεύτεροι την ημέρα. Έκτος στο Μπαχρέιν, οι νικητές του Le Mans της Inter Europol, Albert Costa, Fabio Scherer και Jakub Śmiechowski τερμάτισαν δεύτεροι στην καταδίωξη του τίτλου.

WEC Toyota Gazoo Racing: Οι Iron Dames κέρδισαν το τρίο της Aston Martins του D’Station Tomonobu Fujii, Casper Stevenson και Liam Talbot και τους Daniel Mancinelli, Alex Riberas και Ian James του NorthWest AMR κερδίζοντας στον τελευταίο αγώνα GTE AM.

Όλα αλλάζουν για το 2024 στον δρόμο του WEC προς το Λε Μαν. Το LMP2 πέφτει μακριά, εκτός από μια μοναδική εμφάνιση στο Le Mans. Μια πιο γενική κατηγορία LMGT3 αντικαθιστά το GTE LM, με δύο αυτοκίνητα ανά κατασκευαστή που αναμένεται να φέρουν περισσότερη ποικιλομορφία.

Η Alpine, η BMW, η Lamborghini και η Isotta Fraschini εν τω μεταξύ ενώνουν τις Toyota, Ferrari, Porsche, Cadillac, Peugeot, Vanwall και πιθανώς Acura/Honda στα Hypercars. Οι περισσότεροι από τους οποίους θα φέρουν περισσότερα ιδιωτικά αυτοκίνητα το νέο έτος, για να φέρουν ένα εκπληκτικό επόμενο βήμα στο δρόμο προς το Λε Μαν. Για έλα!

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version