ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Alpha Bank: Σημαντική ενημέρωση για το θέμα με τα SMS

Ανακοίνωση έβγαλε η Alpha Bank, προκειμένου να ενημερώσει τους πελάτες της, για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στις 3 Ιουλίου. Συγκεκριμένα η τράπεζα, θέλει με αυτόν τον τρόπο να καθησυχάσει όσους είχαν έντονους προβληματισμούς, ενώ τονίζει ότι ήδη έχει αρχίσει να επιλύεται το πρόβλημα. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ισχυρή καταιγίδα στη Θεσσαλονίκη – Επιχείρηση διάσωσης 4 πολιτών Αναλυτικά...

Alpha Bank: Σημαντική ενημέρωση για το θέμα με τα SMS
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ανακοίνωση έβγαλε η Alpha Bank, προκειμένου να ενημερώσει τους πελάτες της, για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στις 3 Ιουλίου.

Συγκεκριμένα η τράπεζα, θέλει με αυτόν τον τρόπο να καθησυχάσει όσους είχαν έντονους προβληματισμούς, ενώ τονίζει ότι ήδη έχει αρχίσει να επιλύεται το πρόβλημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ισχυρή καταιγίδα στη Θεσσαλονίκη – Επιχείρηση διάσωσης 4 πολιτών

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Alpha Bank:

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τα τεχνικά θέματα στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS της 3.7.2020

1.Έλαβα sms με myAlpha code που δεν ζήτησα. Πρέπει να ανησυχήσω;

Ο κωδικός που λάβατε είναι αποτέλεσμα τεχνικού θέματος στο σύστημα ενημέρωσης κωδικών μέσω SMS, αφορά παρελθούσες συναλλαγές σας και σε καμία περίπτωση δεν αφορά την ασφάλεια του λογαριασμού και των δεδομένων σας, που παραμένουν απόλυτα ασφαλή. Το πρόβλημα με το σύστημα ενημέρωσης κωδικών μέσω SMS είναι στη φάση επίλυσής του και θα ενημερωθείτε άμεσα, όταν θα είναι και πάλι λειτουργικό.

2.Μπορώ να συνδεθώ στο e-banking μου μέσω myAlpha Web χωρίς myAlpha code; Είναι ασφαλές;

Μπορείτε να συνδεθείτε κανονικά στο myAlpha Web χωρίς κωδικό μέσω SMS.  Είναι απολύτως ασφαλές. Αναστείλαμε την χρήση κωδικών μέσω SMS, μέχρι να επιλυθεί το προσωρινό τεχνικό πρόβλημα, για το οποίο εργάζονται οι αρμόδιες υπηρεσίες μας.

3.Μπορώ να ολοκληρώσω τις συναλλαγές μου μέσω myAlpha Web και myAlpha mobile, εφόσον απαιτείται myAlpha code;

Μπορείτε να κάνετε κανονικά τις συναλλαγές που απαιτούν my Alpha Code, λαμβάνοντας κωδικό στο Viber. Αν δε διαθέτετε Viber, παρακαλούμε για την κατανόησή σας. Η υπηρεσία θα είναι πλήρως λειτουργική το συντομότερο δυνατό.

4.Μπορώ να ζητήσω βοήθεια στο τηλεφωνικό κέντρο;

Έχουμε φροντίσει ήδη για τη διάθεση προσωπικού και γραμμών προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξημένες κλήσεις, ζητούμε όμως την κατανόησή σας για πιθανή αναμονή.

Exit mobile version