ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αμετανόητη η κυβέρνηση, μετά τα Τέμπη πούλησε το λιμάνι της Ηγουμενίτσας σε ιταλική εταιρεία που ευθύνεται για ναυτική τραγωδία!

Απτόητη η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει το ξεπούλημα υποδομών - Η Grimaldi πήρε το 67% του κομβικού λιμανιού της Ηγουμενίτσας

Απτόητη η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει το ξεπούλημα υποδομών - Η Grimaldi πήρε το 67% του κομβικού λιμανιού της Ηγουμενίτσας.
Συντάκτης: Παντελής Λαμψιώτης Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ένα μήνα μόλις μετά το έγκλημα των Τεμπών, η κυβέρνηση Μητσοτάκη παραμένει αμετανόητη και πλήρως αφοσιωμένη στον καταστροφικό στόχο της, που δεν είναι άλλος από τη μαζική εκποίηση των υποδομών της χώρας. Αν κάτι απέδειξε με εμφατικό τρόπο η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη, ήταν το πού οδηγούν οι ιδιωτικοποιήσεις όταν αυτές είναι γεννήματα συντεχνιών μεταξύ του διεφθαρμένου κράτους και των ανάλγητων «επενδυτών» που αντιμετωπίζουν την ασφάλεια των πολιτών ως περιττό κόστος.

Κι όμως, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμασά το αφήγημα του «ποτέ ξανά» για τα Τέμπη, στο παρασκήνιο συνεχίζει κανονικότατα το μεγάλο ξεπούλημα υποδομών τις χώρας, έχοντας βιασύνη να κλείσει… εκκρεμότητες με τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα, πριν από τις εκλογές στις 21 του Μάη.

Έτσι, μετά το ανθρωπιστικό έγκλημα του ξεπουλήματος του Ογκολογικού Νοσοκομείου Παίδων και τα όσα μεθοδεύονται για το νερό, σειρά είχε ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, αυτό της Ηγουμενίτσας.

Πριν από λίγο καιρό η κυβέρνηση Μητσοτάκη ήρθε σε συμφωνία με την ιταλική εταιρεία Grimaldi για την πώληση του 67% του λιμανιού. Οι τελικές υπογραφές έπεσαν λίγες ημέρες νωρίτερα, με το ΤΑΙΠΕΔ να ανακοινώνει και επίσημα την πώληση του λιμένα. Όμως τo ξεπούλημα μιας στρατηγικής υποδομής της χώρας σε ιδιωτικά συμφέροντα, δεν είναι η πιο αρνητική πτυχή αυτού του θέματος. Υπάρχει και ακόμα χειρότερη.

Η Grimaldi ως εταιρεία, έχει βεβαρυμμένο ιστορικό «αίματος» στο πρόσφατο παρελθόν της, ακριβώς όπως έχει πλέον και η Hellenic Train (που είναι επίσης ιταλική) που έφερε τρένα «σαπάκια» τα οποία καταργήθηκαν στην Ελβετία, και διαφήμιζε «ασφάλεια» στις μεταφορές της μέχρι το μακελειό στα Τέμπη.

O ναυτιλιακός όμιλος Grimaldi, που αγόρασε το 67% του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, είναι ουσιαστικά υπεύθυνος για την τραγωδία του πλοίου Euroferry Olympia που τον Φεβρουάριο του 2022 έπιασε φωτιά με συνέπεια να χάσουν τη ζωή τους 11 άνθρωποι! Οι καταγγελίες για τη συγκεκριμένη τραγωδία έκαναν λόγο για ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας, χαλασμένους πυροσβεστήρες, απουσία συναγερμών έκτακτης ανάγκης, και γενικά το Euroferry Olympia χαρακτηρίστηκε ως πλωτό «φέρετρο»!

Σε τέτοιες εταιρείες ξεπουλά τη δημόσια περιουσία της χώρας η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Και κάπως έτσι δημιουργούνται οι συνθήκες να επαναληφθούν όλο και νέα «Τέμπη», για να βγει στη συνέχεια ο εκάστοτε «Μητσοτάκης» και να πει στον ελληνικό λαό πως «δεν ήξερε» για τις τριτοκοσμικές συνθήκες λειτουργίας της κάθε υποδομής.

Εκατοντάδες εκατομμύρια από τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων έχουν ξοδευτεί για την κατασκευή και την επέκταση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, για να φτάσει σήμερα στα χέρια ενός «επενδυτή» που έχει δείξει πως βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια εργαζομένων και πολιτών.

Oι νεοφιλελεύθερες πολιτικές της «απελευθέρωσης» των μεταφορών στην ακτοπλοΐα, όσο και στο σιδηρόδρομο, οδήγησαν στο προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη, στο «Εξπρές Σάμινα» με 81 νεκρούς και στη θαλάσσια περιοχή μας στο  «Νorman Atlantic» και το «Εuroferry Olympia» του ομίλου Grimaldi με δεκάδες νεκρούς. Και κάποια δημοσιογραφικά «παπαγαλάκια», βαφτίζουν όλα αυτά τα επαναλαμβανόμενα εγκλήματα ως… «θυσίες» για τον εκσυγχρονισμό της χώρας.

Ξεπούλημα της Ελλάδας σε όποιον να ‘ναι, όπως να ‘ναι, και πάντα με ευνοϊκούς όρους για τον «επενδυτή» και προσχηματικούς ελέγχους από πλευράς κράτους. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα στη χώρα μας και κανένα πολύνεκρο δυστύχημα δεν αλλάζει το σχέδιο εκποίησης που υπηρετούν οι υμνητές των ιδιωτικοποιήσεων.

Exit mobile version