ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Apollo Airport Parking: «Καλύτερα να κλείσω…»

Apollo Airport Parking: Στα πλαίσια της δουλειάς μας είναι κι αυτό. Να μιλάς και να αφουγκράζεσαι ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Αυτούς με τις δικές τους επιχειρήσεις. Αυτούς που δίνουν τον δύσκολο καθημερινό αγώνα για το μεροκάματο. Επικοινωνήσαμε εκ νέου με τον Παναγιώτη Θεοδωρόπουλο, ιδιοκτήτη του Apollo Airport Parking, προκειμένου να μάθουμε τα νεότερα για τα...

Apollo Airport Parking: «Καλύτερα να κλείσω…»
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Apollo Airport Parking: Στα πλαίσια της δουλειάς μας είναι κι αυτό. Να μιλάς και να αφουγκράζεσαι ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Αυτούς με τις δικές τους επιχειρήσεις. Αυτούς που δίνουν τον δύσκολο καθημερινό αγώνα για το μεροκάματο.

Επικοινωνήσαμε εκ νέου με τον Παναγιώτη Θεοδωρόπουλο, ιδιοκτήτη του Apollo Airport Parking, προκειμένου να μάθουμε τα νεότερα για τα πάρκινγκ στο αεροδρόμιο και τον αγώνα που δίνουν με την πολεοδομία. Το ευχάριστο είναι πως η επιχείρηση ενοικιάσεως αυτοκινήτων λειτουργεί κανονικά. Το δυσάρεστο είναι πως τα προβλήματα ξεφυτρώνουν σαν τα κεφάλια της Λερναίας Υδρας. Κόβεις το ένα και ξεπηδούν δύο καινούργια…

Για το πρόβλημα με τις παράνομες πράξεις του ενοικιαστή…

«Όταν κάποιος ενοικιαστής κάνει μια παράνομη πράξη με το αμάξι, (μεταφορά ναρκωτικών, μεταφορά λαθρομεταναστών κτλ) αυτό κατάσχεται. Ορθώς φυσικά κατάσχεται. Αφού πρέπει να γίνει έρευνα, να παρθούν αποτυπώματα και να ακολουθηθεί εν πάση περιπτώσει μια διαδικασία. Τη σέβομαι.  Για ποιο λόγο, όμως, όταν ολοκληρωθεί αυτή, δεν επιστρέφεται το αυτοκίνητο στο νόμιμο ιδιοκτήτη; Αντί να γίνει άρση κατάσχεσης και απόδοση, ο ιδιοκτήτης, εμπλέκεται στο ίδιο το έγκλημα, ενώ φαίνεται πως δεν έχει καμία ευθύνη και το αυτοκίνητο είναι μισθωμένο νόμιμα. Επομένως, τιμωρείται επειδή είναι επιχειρηματίας. Μάλιστα υπογράφεται πριν την ενοικίαση το απαραίτητο έγγραφα που καλύπτει την επιχείρηση σε περίπτωση που ο ενοικιαστής το χρησιμοποιεί παρανόμως. Στη συνέχεια ξεκινά το… δράμα. Για να πάρω το αυτοκίνητο πίσω πρέπει να βάλω δικηγόρο και να πληρώσω και 600 ως 800 ευρώ, συν τα όποια μεταφορικά. Εκτός του ότι αυτοκίνητο (καινούργιο) είναι στον ΟΔΔΥ και ρημάζει. Ακόμα χειρότερα πολλές φορές γίνονται πλειστηριασμοί σε αυτά τα αυτοκίνητα, χωρίς να μας ενημερώσει εμάς κανείς! Διότι μένουν τα αυτοκίνητα στο αστυνομικό τμήμα, ή στο τελωνείο για 4 ως 12 μήνες και δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα να τα πάρουμε πίσω, μετά… πλειστηριάζονται».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – Εξάρχεια: Επιχείρηση σε 4 υπό κατάληψη κτήρια

Για τις ασφάλειες των αυτοκινήτων…

«Ένα ακόμα παράδοξο που αντιμετωπίζω είναι η τροχαία και ο τρόπος που αποφασίζει να αφαιρέσει τις πινακίδες. Μπορεί να έχω κάποια αυτοκίνητα στο parking σταθμευμένα, ανενεργά, χωρίς να καταλαμβάνουν το οδόστρωμα (μέσα στην έκθεση αυτοκινήτων) και να έρθει μέσα η τροχαία να αφαιρέσει τις πινακίδες. Στα αμάξια και τις μοτοσικλέτες. Βάζει επίσης πρόστιμο 500 ευρώ στο κάθε ένα ανασφάλιστο. Μα δεν γίνεται να είναι ασφαλισμένα τα αυτοκίνητα για όλο το χρόνο, ενώ δεν ενοικιάζονται όλο το χρόνο. Για εμάς ένα τρίμηνο είναι παραγωγικό. Εκεί σαφώς και πληρώνουμε ότι οφείλουμε. Δεν γίνεται όμως κάθε τρεις και λίγο να στέλνω έναν υπάλληλο στην εφορία να καταθέτει και να παίρνει πινακίδες ανάλογα με τις ανάγκες μας. Αν για παράδειγμα χρειαστώ μετά τις 15.00, ημέρα Παρασκευή, η εφορία είναι κλειστή. Αν είναι να νοικιάζω 3,5 μήνες το χρόνο τα αυτοκίνητα και να πληρώνω για όλα ετήσια ασφάλεια, μαθηματικά θα κλείσει η επιχείρηση. Ζητάμε, λοιπόν, να πληρώνουμε ασφάλεια σύμφωνα με τη χρήση. Για να αντιληφθείτε ότι θέλουμε να είμαστε νόμιμοι, προτείνω το 10πλασιαστεί το ισχύον πρόστιμο για τα ανασφάλιστα. Φαίνεται πόσες μέρες είναι στο δρόμο. Από τα χαρτιά των ενοικιάσεων. Ας πληρώνω με βάση αυτά. Έχω κάνει διάβημα σχετικά, πήρα απάντηση πως το μελετούν το θέμα, αλλά εδώ και τρεις μήνες είμαι στην αναμονή».

Πιο συγκεκριμένα…

«Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά. Για όλα τα περιστατικά. Έχω κάνει μήνυση κατά αγνώστων για να μην πληρώνω τα τέλη κυκλοφορίας στα κλεμμένα αυτοκίνητα. Σε αυτοκίνητα που δεν έχω αυτή τη στιγμή. Κατέθεσα μήνυση στην εφορία. Η εφορία όμως που ζητάει να προσκομίσω χαρτί από την αστυνομία που έχω κάνει δήλωση της κλοπής. Δεν δέχεται να αφαιρέσει τα τέλη χωρίς αυτό. Μετά από προτροπή της εισαγγελίας, πήγα στη αστυνομία για καταχώρηση με προγενέστερη ημερομηνία και δεν το δέχεται, παρότι στην εφορία η δήλωση κλοπής έχει γίνει στην ώρα της. Τι άλλο να σας πω; Για τα  ταξί ή τα πούλμαν που νοικιάζουμε; Για τις στρεβλώσεις και τους αναχρονιστικούς νόμους που υπάρχουν κι εκεί σε ότι αφορά την υπενοικίαση; Ο μόνος τρόπος για να υπάρχει κέρδος, με τα τέλη κυκλοφορίας, τις ασφάλειες, τον ΦΠΑ και το φόρο εισοδήματος, θα πρέπει αν νοικιάζονται όλα τα οχήματα 365 μέρες τον χρόνο και πάλι… μπορεί να μη βγει κέρδος για τον μικροεπιχειρηματία!».

Αναφέρω ένα τελευταίο παράδειγμα. Ένα ταξί με 3000cc, πληρώνει τον χρόνο 290 για τέλη κυκλοφορίας, κάνει 180.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, ενώ ένα ενοικιαζόμενο πληρώνει 1000 ευρώ το χρόνο για τέλη και κινείται 3,5 μήνες τον χρόνο. Ένα τουριστικό πούλμαν με 54 θέσεις πληρώνει 600 ευρώ τον χρόνο τέλη κυκλοφορίας, ένα IX αυτοκίνητο ανεξαρτήτως κυβισμού πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 105 ευρώ το χρόνο και ασφάλεια 126 ευρώ το χρόνο, ενώ το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο πληρώνει 1600 ευρώ το χρόνο για ασφάλεια (υψηλός κίνδυνος) και 1000 ευρώ τον χρόνο τέλη κυκλοφορίας. Τέλος, αν καθυστερήσω μία μέρα να καταθέσω πινακίδες, πληρώνω και πρόστιμο και όλο τον χρόνο για τα τέλη κυκλοφορίας.

Αν πάω στα ευρωπαϊκά δικαστήρια θα τα κερδίζω όλα. Είναι ντροπή γιατί εμείς πριν χιλιάδες χρόνια δώσαμε νομοθετικά συστήματα σε όλο τον κόσμο και τώρα πρέπει να απευθυνθώ στην Ευρώπη για να βρω το δίκιο μου.

Στο δια ταύτα….

«Για όλα τα περιστατικά, έχω κάνει αναφορές. Έχω εκθέσει τα προβλήματα στους αρμόδιους φορείς. Είναι ενήμεροι άπαντες. Εφορία, εισαγγελία, αστυνομία Όλοι γνωρίζουν. Δεν μπορούν να μας αγνοούν άλλο. Υπάρχουν προβλήματα που μας απομυζούν οικονομικά και ψυχικά. Το μόνο που επιθυμούμε εμείς είναι μια πιο δίκαιη μεταχείριση, για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε όλες τις θέσεις εργασίας».

Κάντε Follow το Sportime στο Instagram και Like στη σελίδα του Sportime στο Facebook

Exit mobile version