ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Black Friday 2021: Τι πρέπει να προσέξετε στις αγορές σας

Η Black Friday θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 26 Νοεμβρίου και με τη μέρα να πλησιάζει οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί στις κινήσεις τους στην αγορά.

Black Friday 2021: Τι πρέπει να προσέξετε στις αγορές σας
Black Friday 2021: Τι πρέπει να προσέξετε στις αγορές σας
Συντάκτης: Ευαγγελία Κουτσιανούδη Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Η αγορά προετοιμάζεται πυρετωδώς για την Black Friday του 2021 και οι καταναλωτές περιμένουν με τη σειρά τους πως και πως την «Μαύρη Παρασκευή» των εκπτώσεων.

Μόλις 11 μέρες έμειναν για την έναρξη της Black Friday η οποία θα είναι ένα μήνα πριν τα Χριστούγεννα. Έτσι, πολλοί είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν τα ψώνια Χριστουγέννων στις 26 Νοεμβρίου, όπως σας γράψαμε ήδη για τα είδη αγορών που σκοπεύουν να κάνουν οι καταναλωτές.

Με τη ημέρα ωστόσο να πλησιάζει σκορπώντας τον ενθουσιασμό στους καταναλωτές και τον… «πανικό» σε καταστηματάρχες και εταιρίες μεταφορικής, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έδωσε τις δικές της συστάσεις στους παραπάνω.

Τι να προσέξετε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας

Οι συστάσεις της ΕΕΤΤ προς τους καταναλωτές αφορούν κυρίως την διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών τους. Σύμφωνα με την επιτροπή οι καταναλωτές πρέπει:

Τι πρέπει να προσέξουν οι εταιρίες μεταφορών ενόψει Black Friday

Τον περασμένο χρόνο η πραγματοποίηση της Black Friday εν μέσω του lockdown λόγω της πανδημίας είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν πολλά προβλήματα στις μεταφορικές εταιρίες και πολλά παράπονα από τους καταναλωτές.

Για να αποφευχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ΕΕΤΤ συνιστά την κατάλληλη προετοιμασία των υπηρεσιών ενόψει της περιόδου μεγάλης ζήτησης.

Οι μεταφορικές εταιρίες πρέπει να επανεξετάσουν τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης και να προσφέρουν αξιόπιστες πληροφορίες για την πορεία των παραγγελιών. Ακόμη, συνιστάται να μην λαμβάνουν νέες παραγγελίες αν υπάρχει ήδη μεγάλος όγκος ο οποίος έχει προκαλέσει καθυστερήσεις.

Επίσης, συνιστάται η εύρεση εναλλακτικών τρόπων παράδοσης όπως η συνεργασία με τοπικές εταιρίες μεταφορών και θυρίδες.

Τέλος καλό θα ήταν να ύπαρξη αύξηση του προσωπικού ιδιαίτερα στα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρετήσεων αλλά και να γίνονται επαναπροωθήσεις των προϊόντων σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη.

Exit mobile version