ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες. Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο...
Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.

Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο αυτό, το οποίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, χωρίς να “πουλάει” άμεσα το προϊόν μας (υπηρεσία). Ακόμα και η έμμεση πώληση, θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που να μη φαίνεται ότι δώσαμε μια χρήσιμη πληροφορία, με σκοπό να πουλήσουμε το δικό μας προϊόν.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε μια παρέα, της οποίας τη σύνθεση δε γνωρίζετε και αναφέρετε ένα ιατρικό θέμα που σας απασχολεί. Τυχαία λοιπόν, μεταξύ των άλλων, βρίσκονται δύο γιατροί. Ο ένας δίνει κατευθείαν την κάρτα του και σε καλεί να τον επισκεφθείς στο ιατρείο του. Ο άλλος, κάθεται και σου εξηγεί, με απλά και κατανοητά λόγια και δεν σου δίνει καν την κάρτα του. Μάλλον είναι αυτονόητο ποιον θα επέλεγες να επισκεφθείς…

Το περιεχόμενο, μπορεί (και πρέπει) να είναι τόσο κείμενο, όσο και video αλλά και φωτογραφίες. Πρέπει να είναι τέτοιο, που να δίνει κίνητρο σε όσους το λάβουν, το βρουν μπροστά τους αναζητώντας, να το μοιραστούν και με άλλους. Σε κάθε περίπτωση, το ποιοτικό περιεχόμενο, μας κατατάσσει στο μυαλό των καταναλωτών, ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης, με περιεχόμενο που δε θα βρουν εύκολα αλλού. Αποτέλεσμα αυτού, το προφανές: Όταν θελήσουν να αναζητήσουν κάτι ξανά, θα ξεκινήσουν την αναζήτηση της απάντησης αυτού που τους απασχολεί, από εμάς.

Θα πρέπει να σημειώσουμε δύο βασικές παραμέτρους.

Πρώτον, πέραν του περιεχομένου, βασικό ρόλο για να πετύχουμε το σκοπό μας, παίζει και ο ρυθμός ανανέωσης. Δε μιλάμε για να μιλήσουμε, αλλά απ’ την άλλη, δεν ξεχνούμε να ανανεώνουμε τις πληροφορίες μας.

Δεύτερον, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας, ότι το περιεχόμενο που παράγουμε, αφορά κυρίως την ιστοσελίδα μας, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνούμε όλα τα κανάλια που επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram είναι μόνον μερικά από αυτά.

Απόστολος Ανδριανάκος | Γενικός Διευθυντής

ΕΛΕΔ – Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου

andrianakos@eled.gr

#Tags

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Τεχνολογία: Κίνα: Έφτιαξε δρόμο 157 χλμ χωρίς ούτε έναν εργάτη – μόνο με ρομπότ και A.I.!

Κίνα: Έφτιαξε δρόμο 157 χλμ χωρίς ούτε έναν εργάτη – μόνο με ρομπότ και A.I.!

Χωρίς κανέναν άνθρωπο στο εργοτάξιο, η Κίνα κατασκεύασε 157 χιλιόμετρα δρόμου αποκλειστικά από ρομπότ και τεχνητή νοημοσύνη. Είναι αυτό το μέλλον των κατασκευών;

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Μάριος Παπαευσταθίου στον REAL: «Ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα μπορούν να πλαστογραφηθούν εκτός από την ανθρώπινη ευφυΐα»

Μάριος Παπαευσταθίου στον REAL: «Ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα μπορούν να πλαστογραφηθούν εκτός από την ανθρώπινη ευφυΐα»

Τι ανέφερει ο Μάριος Παπαευσταθίου στον REAL!

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Διαφορές καλωδίων USB για αρχάριους αλλά και για γνώστες αφού στο τέλος όλοι τα συγχέουμε

Διαφορές καλωδίων USB για αρχάριους αλλά και για γνώστες αφού στο τέλος όλοι τα συγχέουμε

Ποιες είναι τελικά οι διαφορές στα USB!

Τεχνολογία
Κοινωνία: «Παιδιά και Ψηφιακός Κόσμος: Όταν η Γνώση Γίνεται Ασπίδα» – Εθισμός στο TikTok, παραπλάνηση στο Facebook, διαδικτυακός εκφοβισμός στο Instagram – Ο κίνδυνος πίσω από την οθόνη και η απάντηση της Παιδείας

«Παιδιά και Ψηφιακός Κόσμος: Όταν η Γνώση Γίνεται Ασπίδα» – Εθισμός στο TikTok, παραπλάνηση στο Facebook, διαδικτυακός εκφοβισμός στο Instagram – Ο κίνδυνος πίσω από την οθόνη και η απάντηση της Παιδείας

Ο Εκπαιδευτικός Μάριος Παπαευσταθίου στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων: «Ο Ψηφιακός Κόσμος μέσα από τα Μάτια των Παιδιών – Πώς θα Νιώσουν Ασφαλείς στα Social Media»

Κοινωνία
Τεχνολογία: Τέλος οι ήρωες με τις μάνικες; Στην Κίνα την πυρκαγιά τη σβήνει… ρομπό-σκύλος!

Τέλος οι ήρωες με τις μάνικες; Στην Κίνα την πυρκαγιά τη σβήνει… ρομπό-σκύλος!

Μοιάζουν με σκηνές από το μέλλον, όμως είναι ήδη πραγματικότητα στην Κίνα: νέα τετράποδα ρομπότ μπαίνουν σε επικίνδυνες αποστολές πυρόσβεσης και προκαλούν δέος. Δες τι μπορούν να κάνουν!

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Μήπως τελικά έχουμε ζήσει τις περισσότερες τεχνολογικές αλλαγές που έγιναν ποτέ στον κόσμο;

Μήπως τελικά έχουμε ζήσει τις περισσότερες τεχνολογικές αλλαγές που έγιναν ποτέ στον κόσμο;

Όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, ισχύει

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Ήξερες πώς η Apple χαρτογραφεί στενά και πάρκα; Με σακίδια-κάμερες στην πλάτη!

Ήξερες πώς η Apple χαρτογραφεί στενά και πάρκα; Με σακίδια-κάμερες στην πλάτη!

Η Apple δεν βασίζεται μόνο σε αυτοκίνητα για τους χάρτες της. Χρησιμοποιεί ειδικά σακίδια με κάμερες υψηλής τεχνολογίας για να καταγράφει εικόνες από πεζόδρομους, πάρκα και κάθε γωνιά.

Τεχνολογία
VIRAL: Η Γη αποκτά το δικό της «μαύρο κουτί» – και καταγράφει κάθε μας βήμα προς την καταστροφή

Η Γη αποκτά το δικό της «μαύρο κουτί» – και καταγράφει κάθε μας βήμα προς την καταστροφή

Στην απομακρυσμένη Τασμανία, επιστήμονες και καλλιτέχνες κατασκευάζουν ένα αδιάβροχο, ανεξίτηλο και σχεδόν άφθαρτο «μαύρο κουτί», που θα καταγράφει την πορεία της ανθρωπότητας απέναντι στην κλιματική κρίση.

VIRAL
Τεχνολογία: Νέα έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης – Με δορυφόρους, drones και Τεχνητή Νοημοσύνη ο εντοπισμός αυθαιρέτων

Νέα έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης – Με δορυφόρους, drones και Τεχνητή Νοημοσύνη ο εντοπισμός αυθαιρέτων

Οριστικοποιείται η αναθεώρηση του ελληνικού προγράμματος του Ταμείου Ανάκαμψης. Στη θέση καθυστερημένων δράσεων, όπως τα ηλεκτρικά ταξί, έρχονται νέα έργα 500 εκατ. ευρώ

Τεχνολογία