ENGINE POWER

Τσουχτερό το ποσό εγγραφής για την κάθε ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024: Πόσο είναι τα τέλη εγγραφής για κάθε ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024; Πόσο τα χρηματικά έπαθλα της σεζόν Formula 1 2023;
Τσουχτερό το ποσό εγγραφής για την κάθε ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024: Ώρα για εγγραφές για την νέα χρονιά και ο λογαριασμός αποδεικνύεται ιδιαίτερα τσουχτερός για τη διπλή παγκόσμια πρωταθλήτρια Red Bull

Αυτό το ονομάζουμε τίμημα της επιτυχίας. Τώρα που η σεζόν του 2023 βρίσκεται στον καθρέφτη, καθεμία από τις 10 ομάδες που έχουν εγγραφεί για το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024 γνωρίζει πόσα χρήματα θα πρέπει να πληρώσει για να έχει το δικαίωμα να παραταχθεί στην έναρξη των 24 Grand Prix που έχει προγραμματιστεί για την επόμενη έτος.

Για να το κάνετε αυτό, απλώς συμβουλευτείτε το Παράρτημα 4 των αθλητικών κανονισμών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024

«  Ο νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών 2023 θα πρέπει να πληρώσει μια βασική αμοιβή 657.837 $ συν 7.893 $ για κάθε πόντο που σημείωσε κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2023  », μπορούμε να διαβάσουμε στα επίσημα κείμενα.

”  Όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές θα πρέπει να πληρώσουν την ίδια βασική αμοιβή 657.837 $, αλλά μόνο 6.575 $ για κάθε πόντο που κερδίζεται το 2023. Και στις δύο περιπτώσεις, η βασική αμοιβή οφείλεται τη στιγμή της αίτησης και το υπόλοιπο το πολύ στα τέλη Δεκεμβρίου 10″  , η ολοκληρώνεται το παράρτημα.

Σημειώστε ότι η τιμή βάσης ορίστηκε στα 617.687 δολάρια πέρυσι, ενώ κάθε πόντος που σημείωσε ο πρωταθλητής άξιζε 7.411 δολάρια και οι άλλοι 6.174, μια συνολική αύξηση 6,5%. Η F1 δεν είναι απρόσβλητη στον πληθωρισμό.

Μετά από μια σεζόν ρεκόρ, η Red Bull πρέπει λογικά να πληρώσει ένα τακτοποιημένο ποσό, το οποίο πλησιάζει τα 7,5 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 6,9 εκατομμύρια ευρώ), ενώ η Haas πληρώνει μόλις 736.737 (περίπου 677.000 ευρώ).

pagkosmio-protathlima-f1-2024-money-formula1-teams-dollars-formula-one-F1teams-euro-chrimatika-epathla-2023

Πόσο είναι τα τέλη εγγραφής για κάθε ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024; Πόσο τα χρηματικά έπαθλα της σεζόν Formula 1 2023;

Παρακάτω, βρείτε τα ποσά που πρέπει να πληρώσει κάθε ομάδα έως τις 10 Δεκεμβρίου για να εγγραφεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024.

Red Bull: πρωταθλήτρια με 860 πόντους, για σύνολο 7.445.817 δολάρια
Mercedes : 2η με 409 πόντους, για σύνολο 3.347.012 δολαρίων
Ferrari : 3η με 406 πόντους, για σύνολο 3.327.287 δολαρίων
με McLaren : 4η συνολικά 2 πόντους, 2.643.487 δολαρίων Aston Martin : 5ος με 280 πόντους, ή σύνολο 2.498.837 δολαρίων Alpine : 6ος με 120 πόντους, ή σύνολο 1.446.837 δολαρίων Williams : 7ος με 28 πόντους, ή συνολικά 3uria 2,8 πόντους Alpine , 6ος με 120 πόντους, ή συνολικά 1.446.837 δολάρια για σύνολο 822.212 δολαρίων Alfa Romeo : 9η με 16 πόντους, για σύνολο 763.037 δολαρίων Haas: 10η με 12 πόντους, για σύνολο 736.737 δολαρίων.

Και επειδή σίγουρα δημιουργείτε η απορία από που θα τα πληρώσει κάθε ομάδα αυτά τα υπέρογκα ποσά παρακάτω δείτε αναλυτικά τα χρηματικά έπαθλα της F1 για την χρονιά που μας πέρασε…

Χρηματικά έπαθλα Formula 1: Πόσο ήταν τα χρηματικά έπαθλα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula one για το 2023 ;

Πόσο είναι το χρηματικό έπαθλο στη Formula 1; Το βραβείο που μοιράζεται στις ομάδες κάθε χρόνο είναι συνολικά πάνω από 900 εκατομμύρια δολάρια. Αυτά τα χρήματα παράγονται με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και των τελών αγώνων που πληρώνουν οι ίδιες οι ομάδες.

Το χρηματικό έπαθλο διανέμεται βάσει πολλών διαφορετικών παραγόντων, όπως η απόδοση μιας ομάδας στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών , ο αριθμός των πόντων που σημείωσαν οι οδηγοί μιας ομάδας και ο αριθμός των pole positions και των ταχύτερων γύρων που πέτυχε μια ομάδα.

Η ομάδα που τερματίζει πρώτη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 στο  Πρωτάθλημα Κατασκευαστών κερδίζει τα περισσότερα χρηματικά έπαθλα και η ομάδα που τερματίζει τελευταία κερδίζει τα λιγότερα.

Η σεζόν της F1 του 2023 ήταν γνωστή για την κυριαρχία του  Max Verstappen και της Red Bull, καθώς ο Ολλανδός κατέκτησε τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο οδηγών αφού κέρδισε ένα ρεκόρ 19 από τα 22 Grand Prix.

pagkosmio-protathlima-f1-2024-money-formula1-teams-dollars-formula-one-F1teams-euro-chrimatika-epathla-2023

Αυτός και η Red Bull κέρδισαν και τα δύο πρωταθλήματα με έξι γκραν πρι στη διάθεσή τους, ωστόσο οι υπόλοιπες θέσεις παλεύτηκαν στενά, καθώς πολλοί ήταν ακόμη υποψήφιοι για το φινάλε της σεζόν του Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι. Αυτό σήμαινε ότι οι ομάδες διακυβεύονταν εκατομμύρια δολάρια στο Άμπου Ντάμπι με την τελική θέση τους να έχει δυνητικά μεγάλο αντίκτυπο για το 2024 και μετά.

Η Mercedes και η Ferrari ήταν σφιχτές στη μάχη για τη δεύτερη, η Aston Martin προσπαθούσε να ανακτήσει την τέταρτη θέση από τη McLaren , ενώ οι Williams , AlphaTauri , Alfa Romeo και Haas μάλωναν για τις τέσσερις τελευταίες θέσεις.

Ο Alpine ήταν ο μόνος άλλος κατασκευαστής που εξασφάλισε τη θέση του τερματισμού πριν από το Abu Dhabi, καθώς η έκτη θέση ήταν 153 βαθμούς πίσω από την Aston Martin στην πέμπτη, αλλά 92 μπροστά από την έβδομη θέση Williams πριν από το τελευταίο Σαββατοκύριακο.

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1: Παρόλο που η ακριβής κατανομή των χρηματικών επάθλων της F1 είναι μυστική, είναι δυνατό να γίνει μια καλή εκτίμηση για το πόσο αξίζει κάθε θέση να χρησιμοποιεί πληροφορίες στον δημόσιο τομέα . Σύμφωνα με τη Συμφωνία Concorde, τη σύμβαση που διέπει τη σειρά, το ποτ έπαθλο της ομάδας αποτελεί το 50% του κέρδους των εμπορικών δικαιωμάτων της F1.

Αλλά οι ομάδες δεν παίρνουν πάντα το 50%, καθώς μετά από ένα ορισμένο σημείο εσόδων, γίνεται κατανοητό ότι το ποσοστό μεριδίου της Formula One Management αυξάνεται. Έτσι, το 2022, για παράδειγμα, το έπαθλο ήταν 1,157 δισεκατομμύρια δολάρια αφού η F1 απέφερε έσοδα 2,57 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που ισοδυναμεί περίπου με το 45%.

Οι πληρωμές αυτές δεν μοιράζονται επίσης εξίσου. Η Ferrari λαμβάνει μια επιπλέον πληρωμή, που πιστεύεται ότι είναι το 5% του επάθλου, για την ιστορική της σημασία, καθώς η ιταλική ομάδα έχει αγωνιστεί σε κάθε σεζόν της F1 από το 1950.

Άλλες ομάδες λαμβάνουν περισσότερα χρήματα για προηγούμενες επιτυχίες, όπως η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Έτσι, υπολογίζεται ότι οι πληρωμές μπόνους αντιπροσωπεύουν περίπου το 25% αφήνοντας τα υπόλοιπα για 10 ομάδες να χωριστούν.

Τα προβλεπόμενα κέρδη της F1 αναμένεται να αυξηθούν έως και 10%, πράγμα που σημαίνει ότι οι πληρωμές των ομάδων θα ανέλθουν σε περίπου 1,25-1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, επομένως οι ακόλουθοι αριθμοί υπολογίζονται με βάση ένα ποτ έπαθλου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

1η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 140 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023: Η Red Bull θεωρείται ότι κερδίζει περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια – 14% του pot και μόλις 5 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα από τον προϋπολογισμό ανώτατου ορίου κόστους του 2023 – για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών του 2023. Ήταν ξεκάθαρο από τον εναρκτήριο αγώνα, όπου η Red Bull σημείωσε το 1-2, ότι η ομάδα θα κατακτούσε τον φετινό τίτλο.

Αλλά είναι η κυριαρχία που εξέπληξε τον κόσμο, καθώς η Red Bull κέρδισε 21 από τα 22 γκραν πρι που είναι το υψηλότερο ποσοστό νικών από οποιαδήποτε ομάδα σε μια σεζόν. Ωστόσο, πόσο ακόμα μπορεί να διαρκέσει αυτή η κυριαρχία είναι στον αέρα αφότου η Red Bull παραβίασε τους κανόνες ανώτατου ορίου κόστους του 2021.

Ως αποτέλεσμα, η ομάδα έλαβε μείωση 10% στις δοκιμές αεροδυναμικής σήραγγας για το 2023, συν πρόστιμο 7 εκατομμυρίων δολαρίων, το πλήρες εύρος του οποίου ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι δεν έχει ακόμη φανεί.

pagkosmio-protathlima-f1-2024-money-formula1-teams-dollars-formula-one-F1teams-euro-chrimatika-epathla-2023

 

2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 131 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Η Mercedes έχει συγκεντρώσει περίπου 131 εκατομμύρια δολάρια από το βραβείο για να τερματίσει δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ήταν μια πολύ σκληρή μάχη με τη Ferrari καθώς τρεις βαθμοί χώριζαν τις δύο ομάδες, ωστόσο η μεγαλύτερη αξιοπιστία της Mercedes αποδείχτηκε η διαφορά.

Αν και κανένας από τους δύο δεν θέλει να αγωνιστεί για τη δεύτερη θέση μακροπρόθεσμα, η κατάκτηση της δεύτερης θέσης θα μπορούσε να αποδειχθεί κρίσιμη για τις μελλοντικές φιλοδοξίες της Mercedes να κατακτήσει τον τίτλο, δεδομένων των χρημάτων που διακυβεύονται.

3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 122 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα εκτός από τη Red Bull που κέρδισε ένα γκραν πρι κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2023 – ο Carlos Sainz κέρδισε στη Σιγκαπούρη – ωστόσο η Mercedes την πήρε δεύτερη. Η κακή τύχη ήταν πρόβλημα για τη Scuderia καθώς ο Charles Leclerc δεν μπόρεσε να ξεκινήσει το GP της Βραζιλίας λόγω σφάλματος υδραυλικού συστήματος, ενώ ο Sainz δεν μπόρεσε επίσης να ξεκινήσει το GP του Κατάρ λόγω διαρροής καυσίμου.

Αν δεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα – συν άλλα -, τότε η εικόνα του πρωταθλήματος θα μπορούσε να ήταν πολύ διαφορετική και ως αποτέλεσμα, η Ferrari θα λάβει περίπου 122 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματικό έπαθλο.

4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 113 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023: Η McLaren έκανε μια αξιοσημείωτη ανατροπή το 2023 και τώρα θα λάβει 113 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματικό έπαθλο εξαιτίας της. Η βρετανική ομάδα τερμάτισε τέταρτη παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε το 2023 ως backmarker, όπου σημείωσε μηδέν πόντους στα δύο πρώτα γκραν πρι αφού ήταν πολύ μακριά από τον ρυθμό.

Στη συνέχεια, οι αναβαθμίσεις στη μέση της σεζόν άλλαξαν δραστικά την πορεία της καμπάνιας τους, καθώς η McLaren σημείωσε εννέα βάθρα, συμπεριλαμβανομένης της νίκης σε αγώνα σπριντ για τον Oscar Piastri στο Κατάρ, μετά την εισαγωγή των σημαντικών ενημερώσεων στην Αυστρία.

5η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 104 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Η Aston Martin θα λάβει το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο της μέχρι τώρα για να τερματίσει πέμπτη στο πρωτάθλημα. Πριν από αυτή τη σεζόν, η Aston Martin απέτυχε να τερματίσει πάνω από την έβδομη θέση στην κατάταξη μετά την αλλαγή της επωνυμίας της από τη Racing Point το 2021, γεγονός που καθιστά το 2023 την πιο επιτυχημένη σεζόν μέχρι σήμερα.

Ξεκίνησαν τη χρονιά με έξι βάθρα σε οκτώ γκραν πρι που είχαν την Aston Martin τρίτη στο πρωτάθλημα. Άλλες ομάδες στη συνέχεια πρόλαβαν μετά από αναβαθμίσεις όμως και μόλις δύο βάθρα στα τελικά 14 γκραν πρι για την Aston Martin είδαν τη Ferrari και τη McLaren να κινούνται πάνω από αυτές στη βαθμολογία.

pagkosmio-protathlima-f1-2024-money-formula1-teams-dollars-formula-one-F1teams-euro-chrimatika-epathla-2023-fia

6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 95 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Η Alpine ήταν μια ομάδα αυστηρά στη μέση του δρόμου το 2023 και θα λάβει περίπου 95 εκατομμύρια δολάρια για μια άνετη θέση στην έκτη θέση. Αυτή είναι η χαμηλότερη θέση τερματισμού τους από την αλλαγή επωνυμίας από τη Renault για το 2021, καθώς ήρθαν πέμπτοι εκείνη τη χρονιά πριν έρθουν τέταρτοι το 2022.

Ωστόσο, αυτή τη σεζόν και οι δύο οδηγοί έχουν σταθεί στο βάθρο, κάτι που η ομάδα απέτυχε να κάνει πέρυσι, οπότε υπήρξαν ακόμα μερικές θετικές στιγμές.

7η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 87 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Ο Γουίλιαμς θα λάβει 87 εκατομμύρια δολάρια από το έπαθλο για να τερματίσει έβδομος στο πρωτάθλημα, κάτι που σηματοδοτεί μια εντυπωσιακή βελτίωση για την ομάδα. Η βρετανική ομάδα τερμάτισε τελευταία σε τέσσερις από τις πέντε σεζόν πριν από το 2023, αλλά ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο είδε τη Williams να κερδίζει τους υψηλότερους βαθμούς της (28) σε μία μόνο καμπάνια από το 2017.

Και τα χρήματα που θα λάβουν για να κάνουν κάτι τέτοιο είναι ίσως πιο σημαντικά για τη Williams από άλλους κατασκευαστές. Δεν έχουν ένα μεγάλο όνομα κατασκευαστή πίσω από τη λειτουργία του, επομένως οι προϋπολογισμοί είναι πιο περιορισμένοι για ανεξάρτητες ομάδες όπως η Williams, πράγμα που σημαίνει ότι η έβδομη θέση θα κάνει τα οικονομικά της πιο ασφαλή.

8η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 78 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Ήταν μια ταραχώδης χρονιά για την AlphaTauri με τέσσερις διαφορετικούς οδηγούς να ανταγωνίζονται για αυτούς σε διάφορα σημεία το 2023. Ένα δυνατό δεύτερο ημίχρονο ανέβασε την ομάδα στην όγδοη θέση της βαθμολογίας, πράγμα που σημαίνει ότι θα λάβει περίπου 78 εκατομμύρια δολάρια.

Υπήρχε ελπίδα να ξεπεράσει τη Williams στο Άμπου Ντάμπι για επιπλέον 9 εκατομμύρια δολάρια, αλλά η όγδοη θέση του Yuki Tsunoda δεν ήταν αρκετή για να ανατρέψει το έλλειμμα επτά πόντων του AlphaTauri.

9η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 69 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Η Alfa Romeo θα λάβει περίπου 69 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματικό έπαθλο για την ένατη θέση, που είναι η χαμηλότερη θέση τερματισμού από το 2021. Τα χρήματα θα πάνε στην ομάδα Sauber-run, καθώς η ομάδα θα επιστρέψει στο παλιό της όνομα για το 2024 λόγω της χορηγίας του τίτλου της Alfa Romeo φτάνει στο τέλος του.

10η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών F1 – εκτίμηση 60 εκατομμυρίων δολαρίων

Παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2023:Δεν ήταν η σεζόν που ήλπιζε ο Haas, καθώς η αμερικανική ομάδα σημείωσε 25 πόντους λιγότερους από το 2022. Η ομάδα σημείωσε πόντους σε μόλις τέσσερα γκραν πρι, συν έναν αγώνα σπριντ, με τον έβδομο του Nico Hulkenberg στην Αυστραλία να συνεισφέρει σε πάνω από το ήμισυ των αποτελεσμάτων τους.

Ως αποτέλεσμα, η Haas έχει περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια χρηματικό έπαθλο, που είναι το 6% του pot. Δεδομένου του πόσο περιορισμένη είναι η Haas οικονομικά, είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται με την ομάδα να λειτουργεί με πολύ μικρότερο προϋπολογισμό από τους ανταγωνιστές.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power