MOTOGP

Οι διευθυντές της Ducati αναφέρουν: Η VR46 του Rossi δεν θα μπορούσε πλέον να είναι δορυφορική ομάδα το 2025

Ducati Vr46 2025: H VR46 προσπαθεί να διαπραγματευτεί την επέκταση συμβολαίου με την Ducati - Αλλά ο Gigi Dall'Igna και ο Mauro Grassilli το βλέπει δύσκολα
Οι διευθυντές της Ducati αναφέρουν: Η VR46 του Rossi δεν θα μπορούσε πλέον να είναι δορυφορική ομάδα το 2025

Ducati Vr46 2025 MotoGP: Με οκτώ μοτοσυκλέτες, η Ducati θα έχει και πάλι τη μεγαλύτερη ομάδα από τις πέντε μάρκες στον τομέα τη σεζόν MotoGP του 2024. Η Pramac θα παραμείνει η νούμερο 1 δορυφορική ομάδα μακροπρόθεσμα και ουσιαστικά θα εκπροσωπήσει μια δεύτερη εργοστασιακή ομάδα. Ο Γκρεσίνι έχει ανανεώσει το συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2025.

Το μόνο ερωτηματικό αφορά το μέλλον του VR46. Το συμβόλαιο της Ducati της δορυφορικής ομάδας του Valentino Rossi λήγει στο τέλος της σεζόν του 2024. «Μιλάμε πολύ με την Ducati, με τον Dall’Igna», επιβεβαιώνει ο διευθυντής της ομάδας Alessio “Uccio” Salucci στο MotoGP.com .

Υπήρχαν επίσης συζητήσεις στα paddock κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του αγώνα στο Κατάρ. “Ίσως βρούμε τον σωστό τρόπο για να υπογράψουμε σύντομα. Ρώτησα τη Ducati για κάτι. Είμαστε αρκετά κοντά”, λέει ο Salucci.

Ducati Vr46 2025:Ωστόσο, υπάρχουν και σημάδια ότι η συνεργασία δεν θα μπορούσε να επεκταθεί. «Θα είναι δύσκολο», λέει ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna στον ιταλικό Sky , «να κρατήσουμε όλες τις ομάδες την επόμενη χρονιά».

“Άλλοι κατασκευαστές πιέζουν να έχουν δορυφορικές ομάδες. Έχουν επίσης την ευκαιρία να προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις επειδή λαμβάνουν πληρωμές μπόνους από τη διοργανώτρια [Dorna] όταν λειτουργούν μια δορυφορική ομάδα.”

Ducati-vr46-racing-team-2025-mooney-

«Θα είναι περίπλοκο για εμάς να συνεχίσουμε με τέσσερις ομάδες, αλλά θα προσπαθήσουμε». Γιατί η Gresini και η VR46 είναι αμιγώς πελατειακές ομάδες που πρέπει να πληρώσουν για τις μοτοσυκλέτες. Η Ducati έχει επίσης ξεκαθαρίσει ότι για οργανωτικούς λόγους είναι διαθέσιμα μόνο τα περσινά μοντέλα.

Ducati Vr46 2025 MotoGP: Επομένως, δεν είναι δυνατόν και οι δύο ιδιωτικές ομάδες να αποκτήσουν την ίδια μοτοσυκλέτα με την εργοστασιακή ομάδα. «Η Pramac έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα να είναι η ομάδα δορυφόρων που υποστηρίζεται από το εργοστάσιο», τονίζει ο Mauro Grassilli.

Ο Grassilli είναι αθλητικός διευθυντής του έργου MotoGP από φέτος και έχει αναλάβει τα καθήκοντα από τον Paolo Ciabatti, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το νέο project της Ducati στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross.

Ο Grassilli είναι πλέον υπεύθυνος για τις λεπτομερείς εμπορικές διαπραγματεύσεις με τις δορυφορικές ομάδες. “Μιλάμε με το VR46 για να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας. Αλλά αυτό δεν είναι εύκολο”, παραδέχεται ο Ιταλός, προσθέτοντας ότι η επέκταση δεν έχει καθοριστεί.

“Όπως είπα, αυτή η συμφωνία πρέπει επίσης να ενταχθεί στο νέο οικονομικό πλαίσιο. Συναντιόμαστε μαζί τους κάθε εβδομάδα, αλλά δεν έχουμε βρει ακόμα λύση. Γνωρίζουμε ότι έχουν στο τραπέζι μια προσφορά από τη Yamaha”.

Ducati-vr46-racing-team-2025-mooney-

Ducati Vr46 2025 MotoGP: Το υστερόγραφο του Γκράσιλι: «Δεν είμαστε εμείς που βιαζόμαστε». Το γεγονός ότι η Yamaha έχει θέσει ξεκάθαρο στόχο να λειτουργήσει ξανά μια δορυφορική ομάδα από το 2025 τονίστηκε πρόσφατα και πάλι από τον Lin Jarvis στην παρουσίαση της ομάδας.

Και τι λέει ο Salucci για τις προτάσεις ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν συγκεκριμένα μεταξύ VR46 και Yamaha; «Δεν ξέρω», ήταν η απάντησή του στο Κατάρ γελώντας. Το VR46 θέλει να διευκρινίσει το θέμα της μοτοσικλέτας το συντομότερο δυνατό, ώστε στη συνέχεια να επικεντρωθεί στην ερώτηση του οδηγού για το επόμενο έτος.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Οι διευθυντές της Ducati αναφέρουν: Η VR46 του Rossi δεν θα μπορούσε πλέον να είναι δορυφορική ομάδα το 2025», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!