Ο Αθανάσιος Παναγιωτόπουλος απαντά στα 5 W για την EveryPay

Η EveryPay είναι πάροχος σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών και αυτή την περίοδο ενώνει τις δυνάμεις της με την εταιρεία Skroutz.
Ο Αθανάσιος Παναγιωτόπουλος απαντά στα 5 W για την EveryPay

Η EveryPay είναι πάροχος σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών και αυτή την περίοδο ενώνει τις δυνάμεις της με την εταιρεία Skroutz, η οποία αποκτά το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της πρώτης.

Η Everypay, με έδρα στην Αθήνα, είναι ένα αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος και διαθέτει ένα συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο το οποίο απαριθμεί ήδη 30+ market places και πάνω από 15.000+ ενεργούς πελάτες που περιλαμβάνουν τόσο μεγάλες επιχειρήσεις όσο και start ups. Π.χ. Dominos, Public, Nak shoes, Γενική Ταχυδρομική, Hotels κ.ο.κ.

Ποιος είναι όμως ο άνθρωπος πίσω από την EveryPay;

Μιλάμε με τον ΑθανάσιοΠαναγιωτόπουλο Founder / CEO της EveryPay. Πώς ξεκίνησε η ιδέα; Γιατί; Πότε; Που; Ποιος; Τα πέντε ερωτήματα που πρέπει βάσει της άγραφης δημοσιογραφικής «δεοντολογίας» να απαντώνται σε κάθε είδηση.

Γι αυτά τα πέντε W στα αγγλικά (Who, when, why, where, what) θα προσπαθήσουμε να πάρουμε απαντήσεις και εμείς. Για το τι είναι η EveryPay απαντήθηκε ήδη στον πρόλογό μας.

Πότε λοιπόν ξεκινά η ιδέα της Everypay, ρωτάμε τον κ. Παναγιωτόπουλο (σ.σ. το όνομα απαντά στο who, δηλαδή το ποιος).

«Με προσέγγισε το 2012 ένας στενός μου φίλος ο Περικλής ο Γκιόλιας, ο οποίος με τον συνεργάτη του, Μήνα Κίτσο, είχαν σχεδιάσει αρχικά την ιδέα ενός ιντερνετικού payment gateway. Τότε ήταν πολύ δύσκολο να ενσωματωθείς με την τράπεζα, την κάθε τράπεζα», μας λέει και δίνει τις απαντήσεις μας στο πότε και το πώς.

«Ήθελαν», σημειώνει, «να απλουστεύσουν τον τρόπο διασύνδεσης ενός eshop με την τράπεζα, πράγμα που τότε έπαιρνε μήνες». Αυτή ήταν η ιδέα. Η ευκολία διασύνδεσης κάποιου σάιτ με την τράπεζα». Και αμέσως μετά απαντάται και το γιατί.

Αλήθεια, τότε αυτό έπαιρνε μήνες.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος τονίζει ότι η προσέγγιση έγινε λόγω της εμπιστοσύνης προς αυτόν και λόγω της οικονομικής του δυνατότητας να βάλει «τα πρώτα λεφτά να ξεκινήσει το start up».

Και τώρα πάμε στο που (σ.σ. where); Που ξεκίνησε η EveryPay;

«Ξεκινήσαμε από το Κολωνάκι, στην Καρνεάδου, που έχουμε και τώρα τα γραφεία μας από τότε. Ήμασταν πέντε άτομα».

«Ξεκινήσαμε πέντε άτομα και τώρα είμαστε 30, με μία πρόβλεψη τέλος του χρόνου ότι θα ξεπεράσουμε τα 50», μας λέει.

«Μόλις μετακομίσαμε, χρησιμοποιούμε πλέον και άλλον έναν όροφο, διότι δεν χωράγαμε. Μας έχει βοηθήσει πολύ η τηλεργασία. Θα ψάχναμε για πολύ μεγαλύτερα γραφεία αλλά έχουμε βολευτεί σε δύο ορόφους», συμπληρώνει.

Η EveryPay ξεκίνησε μετά την Viva στην Ελλάδα, «αλλά είμαστε ο μοναδικός πάροχος που δεν έχουμε δώσει καθόλου έμφαση στα POS», τονίζει ο Founder / CEO της EveryPay. Σύμφωνα με τον Αθανάσιο Παναγιωτόπουλο το «φυσικό μηχάνημα που ο καταναλωτής πληρώνει με την κάρτα του θα ξεπεραστεί το επόμενο χρονικό διάστημα, τα επόμενα έτη». Οπότε εξηγεί, «έχουμε δώσει έμφαση στο e-commerce». «Είμαστε το μοναδικό ίδρυμα που είναι focus μόνο στο e-commerce και στο πως να κάνουμε καλύτερο το UX στο e-commerce», υπογραμμίζει.

Φυσικά δεν μπορούσε να λείπει η ερώτηση και για την είσοδο του Skroutz.

Ήταν πολύ τιμητικό να «μπούμε στο μάτι» μίας τόσο πολύ μεγάλης επιχείρησης «που επικεντρώνεται στο e-commerce και στο UX πελατών της», αναφέρει ο κ. Παναγιωτόπουλος. «Μπήκαμε στο μάτι τους γιατί ήδη συζητούσαμε με έναν πολύ μεγάλο όμιλο του εξωτερικού, ώστε να μας εξαγοράσει. Δεν προχωρήσαμε γιατί δεν θέλαμε να πουλήσουμε το 100% της EveryPay», συμπληρώνει.

«Θεωρούμε πως είναι το market σε πολύ preliminary στάδιο και θα μεγαλώσει τα επόμενα χρόνια. Όπως είδαμε στον κορονοϊό που όλοι το έχουν «γυρίσει» στο e-commerce και το on line. Οπότε συνεργαζόμασταν μαζί τους αποκλειστικά και ενισχύσαμε την συνεργασία μας με αυτόν τον όμιλο», μας λέει.

Ποια είναι όμως τα σχέδια για το μέλλον;

«Σκοπεύουμε να βγάλουμε πάρα πολλά προϊόντα μαζί τους, καινοτόμα, όπως είναι τα buy now, pay later ή δόσεις ή κάνοντας καλύτερο το UX των πελατών. Έχουμε πολύ ωραία πράγματα στο μυαλό μας. Και σίγουρα με την συνέργεια του Skroutz με την CVC που είναι ένα από τα μεγαλύτερα αμερικανικά fund καταλαβαίνετε ότι προκύπτουν συνέργειες σε όλα τα επίπεδα», η απάντηση από τον άνθρωπο πίσω από το EveryPay για το μέλλον.

Στο σημείο αυτό να αναφερθεί πως πρόκειται για την πρώτη συνέντευξη του Aθανάσιου Παναγιωτόπουλου. Δεν δίνει συνεντεύξεις. Και εξηγεί το γιατί.

«Προτιμούμε να μιλάνε οι πράξεις μας. Γι αυτό δεν δίνω συνεντεύξεις (σ.σ. είναι η πρώτη συνέντευξη που δίνει). Προτιμούμε να μιλάνε οι πράξεις μας και όχι εμείς οι ίδιοι. Ο καθένας μπορεί να πει ό, τι θέλει και να δηλώσει ό, τι θέλει και να τον διαβάσει ένα ευρύ κοινό. Αλλά καταλαβαίνουμε πως μόνο αυτά που δείχνουν οι πράξεις σου είναι αληθινά για εσένα. Ετσι αποφεύγουμε γενικά να δίνουμε συνεντεύξεις», καταλήγει.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο Αθανάσιος Παναγιωτόπουλος απαντά στα 5 W για την EveryPay», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Διονύσης Αντωνέλλος

Ξεκίνησα με το blogging. Mετά με κέρδισε το ραδιόφωνο και αργότερα με νίκησε η τηλεόραση. Ενδιαφέρον για ότι συμβαίνει στα ελληνοτουρκικά. Τυχερός που γνώρισα κάποιους ανθρώπους και με έκαναν καλύτερο άνθρωπο.