SPORTMINUTE

Συνεχίζεται η επέκταση του «Άνφιλντ»

Στόχος να αυξηθεί η χωρητικότητά του στις 60.000 θέσεις
Συνεχίζεται η επέκταση του «Άνφιλντ»

Δεν πάει πολύς καιρός από τη μέρα που δόθηκε στον κόσμο η Main Stand του «Άνφιλντ» ανακατασκευασμένη και σαφώς μεγαλύτερη. Τα προηγούμενα χρόνια το γήπεδο της Λίβερπουλ χωρούσε περίπου 46.000 θεατές και με τις εργασίες αυτό το νούμερο ανέβηκε στους 54.000.

Οι άνθρωποι της ομάδας, όμως, δεν μένουν εκεί. Όπως αναφέρει η «Daily Mail», στόχος είναι να αυξηθεί κι άλλο η χωρητικότητα και έως τον Σεπτέμβριο του 2019 αναμένεται να κατατεθούν τα οριστικά σχέδια προκειμένου να φτάσει το κάστρο των «κόκκινων» να χωράει 60.000 θεατές.

Ήδη διάφορες γνωστές εταιρείες έχουν προσεγγίσει τη Λίβερπουλ για να ζητήσουν να μπει η δική τους ονομασία στη νέα κερκίδα, η οποία θα φτάσει να είναι σε χωρητικότητα όσο αυτή τη στιγμή η Main Stand. Παρεμπιπτόντως, η τελευταία μετά την επέκτασή της αποφέρει στην αγγλική ομάδα περίπου 12.000.000 λίρες ανά παιχνίδι.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή το «Άνφιλντ» είναι το τέταρτο μεγαλύτερο γήπεδο της Πρέμιερ Λιγκ και θα πέσει στην πέμπτη θέση όταν ολοκληρωθούν τα έργα στο νέο «Γουάιτ Χαρτ Λέιν». Αυτή τη στιγμή αποφέρει περίπου 74.000.000 λίρες ανά παιχνίδι -χωρίς να υπολογίζονται τα ευρωπαϊκά ματς- και περισσότερα βγάζουν μόνο οι Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (107.000.000 λίρες) και Άρσεναλ (100.000.000 λίρες).

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Συνεχίζεται η επέκταση του «Άνφιλντ»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αντώνης Τσιράκης

Το μόνο πιο δυνατό από το πάθος του για το ρεπορτάζ και την είδηση, είναι η αγάπη του για τη Λίβερπουλ. Από τα αμφιθέατρα του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών μέχρι το… Πανεπιστήμιο των γηπέδων, μια ντρίμπλα δρόμος ήταν μόνο. Ξεκίνημα και «αγροτικό» στον Αδέσμευτο Τύπο, μετά Sport24 και a-sports, άλλου τύπου «Πανεπιστήμια» κι αυτά. Και το 2017, ήρθε το τηλεφώνημα που τα άλλαξε όλα. Έκτοτε βρίσκεται στην οικογένεια του Sportime.