ENGINE POWER

F1: Άγριος καβγάς! Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον

F1 Άγριος καβγάς! Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον αντάλλαξαν προσβολές και ξέσπασαν εσωτερικές διαμάχες στη Mercedes-Benz. Είναι δύσκολο! 
F1: Άγριος καβγάς! Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον

F1 Άγριος καβγάς Ράσελ-Χάμιλτον : Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον της Mercedes ύστερα από τον σκληρό ανταγωνισμό και διαφορές απόψεων με πολύ άσχημα προσβλητικά σχόλια  στο Ιαπωνικό Γκραν Πρι, ο τσακωμός, η κόντρα και η αντιπαράθεση των δυο οδηγών πλέον έχει αυξηθεί και θα μπορούσαμε να πούμε έχει πάρει φωτιά η σχέση τους.

Ο Λιούις Χάμιλτον και ο Τζορτζ Ράσελ εξηγούν το δραματικό GP Ιαπωνίας για τη Mercedes καθώς το ζευγάρι πλησιάζει σε επαφή στη Suzuka.

Ο Lewis Hamilton και ο George Russell ήρθαν κοντά δύο φορές κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους του GP της Ιαπωνίας την Κυριακή. Το ζευγάρι είχε επίσης διαφορετικές απόψεις για την τακτική στο ραδιόφωνο στο τέλος του αγώνα.

Ο Χάμιλτον και ο Ράσελ ξεκίνησαν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα. Η σύγκρουση του Χάμιλτον με τον Πέρεζ της Red Bull στον πρώτο γύρο προκάλεσε ζημιά στο μονοθέσιο, αλλά κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του. Ο Russell προσπέρασε κάποτε τον Hamilton στην T17 στον 5ο γύρο, αλλά ο Hamilton ανέκτησε αμέσως τη θέση στο εξωτερικό του T1.

Στον 16ο γύρο, ο Russell αμφισβήτησε για άλλη μια φορά τον Hamilton στο εξωτερικό του Spoon Curve αλλά αναγκάστηκε να βγει από την πίστα.Ο Russell είπε αμέσως στην ομάδα στο ραδιόφωνο εάν ήθελε να αγωνιστεί με άλλους ή να αγωνιστεί στην ίδια ομάδα. Ο Χάμιλτον έβαλε pit στον ίδιο γύρο, ενώ ο Ράσελ υιοθέτησε μια στρατηγική μιας στάσης και δεν μπήκε σε pit μέχρι τον 24ο γύρο.

Λόγω της στρατηγικής ενός στοπ του Russell, η ταχύτητά του έπεσε σημαντικά στα τελευταία στάδια.Αργότερα, ο Hamilton κατηγόρησε τον Russell ότι τον εμπόδιζε και ο Russell φαινόταν επίσης δυσαρεστημένος όταν του δόθηκε εντολή να παραιτηθεί από τη θέση του από την ομάδα. Τελικά, ο Ράσελ ξεπεράστηκε από τον Sainz της Ferrari και τερμάτισε στην 7η θέση.

Ο Ράσελ είπε μετά το παιχνίδι: “Η πρώτη μου επίθεση απέτυχε και ο Χάμιλτον τον προσπέρασε στην ευθεία και τη δεύτερη φορά είχε επίσης το δικαίωμα να διατηρήσει τη θέση της γραμμής. Όταν τρέχεις 48 γύρους στο μονοθέσιο και ελπίζεις να συνέλθεις από λιγότερο από Το ιδανικό Ραδιόφωνο ανακουφίζει από το άγχος όταν πρόκειται να αποκτήσετε πλεονέκτημα στη στρατηγική σας».

F1-agrios-kavgas-hamilton-russell-lewis-xamilton-george-racel-tsakomos-kontra-formula-one-mercedes-team-1

F1 Άγριος καβγάς Ράσελ – Χάμιλτον :  Ωστόσο, ο Russell πιστεύει ότι η στρατηγική του 1-stop αξίζει μια δοκιμή και υπογραμμίζει τη δυσκολία προσπέρασης στο Suzuka Circuit: «Είναι ευκολότερο να πετύχεις υψηλότερη κατάταξη και πιο γρήγορα με 3 στάσεις παρά με 1 στάση, αλλά αν υπάρχει ασφάλεια αυτοκίνητο ή ακόμα και μια κόκκινη σημαία, 1 στάση θα Αντίθετα, είχα την ευκαιρία να προκαλέσω για την τρίτη θέση. Είναι δύσκολο να προσπεράσεις εδώ, τα ελαστικά του Piastri είναι πολύ πιο καινούργια, αλλά επίσης δεν έχει προφανές πλεονέκτημα ταχύτητας και του πήρε 2 γύρους να προσπεράσει.”

Το αφεντικό της Mercedes Wolff έχασε τον αγώνα της Suzuka λόγω χειρουργικής επέμβασης.Ο προσωρινός αντικαταστάτης Jerome d’Ambrosio είπε ότι ήταν φυσιολογικό για τους συμπαίκτες να έχουν συγκρούσεις. Ο πρώην οδηγός της F1 είπε: «Οι οδηγοί τείνουν να μιλούν παρορμητικά στο ραδιόφωνο κατά τη διάρκεια των αγώνων και συζητάμε αυτά τα πράγματα σε συναντήσεις μετά τον αγώνα μακριά από το άγχος του αγώνα και τη ζέστη στην καμπίνα».

Αργότερα στον αγώνα, η ομάδα ζήτησε από τον Ράσελ να δώσει τη θέση του στον Χάμιλτον και ο Ράσελ ήλπιζε ότι ο Χάμιλτον δεν θα πήγαινε πολύ μακριά και θα επιβραδύνει επειδή ήθελε να χρησιμοποιήσει το DRS για να κρατήσει τη θέση του, αλλά ο Χάμιλτον άφησε να εννοηθεί μετά το παιχνίδι ότι αυτό ήταν χαμένο χρονικός.

Ο Χάμιλτον είπε: “Όταν η ομάδα μου ζήτησε να μειώσω ταχύτητα, ένιωσα ότι δεν έπρεπε να το κάνω. Η ομάδα προφανώς σκεφτόταν την κατάσταση στον τελευταίο αγώνα, αλλά ήθελα να προσπαθήσω να φύγω όσο το δυνατόν πιο μακριά. ήταν 2 δευτερόλεπτα μπροστά εκείνη τη στιγμή, αλλά μου ζήτησαν να αφήσω τον George να πάρει DRS. , οπότε επιβράδυνα στον ευθύ δρόμο και μείωσα τη διαφορά στα 0,8 δευτερόλεπτα.”

“Ο Ράσελ ξεπεράστηκε αμέσως μετά το DRS. Επειδή χρησιμοποιούσε μια στρατηγική μιας στάσης, αργά ή γρήγορα θα τον ξεπερνούσαν. Τότε ο Σάινζ ήταν πίσω μου, οπότε η κατάσταση στους τελευταίους γύρους δεν ήταν ιδανική, αλλά τερμάτισε πέμπτος και η 5η είναι καλύτερη από την 6η ή την 7η».

F1-agrios-kavgas-hamilton-russell-lewis-xamilton-george-racel-tsakomos-kontra-formula-one-mercedes-team-1

Η Mercedes εξηγεί την ανταλλαγή Ράσελ-Χάμιλτον

Η άλλη δραματική στιγμή ήρθε με πέντε γύρους πριν, καθώς ο Χάμιλτον βρέθηκε κολλημένος πίσω από τον Ράσελ, ο οποίος προσπαθούσε να κρατήσει την πέμπτη θέση με μια τολμηρή στρατηγική μιας στάσης.

Ο Russell ήθελε να συνεργαστεί με τον Hamilton κρατώντας τον στο DRS του, αντί να τον αφήσει να περάσει, έτσι ώστε και οι δύο οδηγοί να μπορούν να μείνουν μπροστά από τον Carlos Sainz που χρεώνει. Συμπτωματικά, ο Sainz έκανε την τακτική του DRS να δουλέψει στο δρόμο του προς τη νίκη στο Grand Prix της Σιγκαπούρης μια εβδομάδα νωρίτερα.

Αντίθετα, ο Russell άφησε τον Hamilton να περάσει, αλλά στη συνέχεια ξεπεράστηκε και από τον Sainz και τερμάτισε στην έβδομη θέση. Στο ραδιόφωνο ο Ράσελ είπε με απογοήτευση: “Αν θέλεις να παίξεις το ομαδικό παιχνίδι…με έσπρωξε από την πίστα νωρίτερα”, αναφερόμενος στο περιστατικό με τον Χάμιλτον νωρίτερα στο Γκραν Πρι.

“Όταν είσαι στο αυτοκίνητο και 48 γύρους μέσα, του δίνεις τα πάντα και κάνεις μια μη βέλτιστη στρατηγική για να προσπαθήσεις και να δουλέψεις. Αυτό το ραδιόφωνο είναι μια διέξοδος για να απελευθερώσεις κάποια απογοήτευση”, εξήγησε ο Russell.

«Το προσπέρασμα ήταν δύσκολο. Είδατε τον Piastri με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά και πολύ πιο γρήγορο αυτοκίνητο αυτό το Σαββατοκύριακο, δεν πέταξε. Του πήρε δύο γύρους.

“Για μένα ο στόχος είναι να εξασφαλίσω το P2 στους κατασκευαστές. Από την προσωπική μου πλευρά, το πρωτάθλημα των οδηγών είναι εντελώς έξω από το παράθυρο. Ήταν μια πλήρης καταστροφή μιας σεζόν, τόσες πολλές χαμένες ευκαιρίες. Ο Lewis είναι σε πολύ καλό θέση για το P3. Όντας εδώ τώρα, είναι όλα καλά.”

Ο Χάμιλτον διαφώνησε με το κίνητρο του Ράσελ να χρησιμοποιήσει ένα τρένο DRS για να προσπαθήσει και οι δύο Mercedes να τερματίσουν μπροστά από τον Σάινζ.

«Θα έπρεπε να είχαμε ανταλλάξει νωρίτερα και θα έπρεπε να είχα πάει όσο πιο μπροστά γινόταν για να φτάσω τη διαφορά όσο μεγαλύτερη μπορούσαμε από τη Ferrari», είπε. «Αυτός (ο Ράσελ) προσπαθούσε να με πολεμήσει, κατέστρεφε τα ελαστικά του και νομίζω ότι απλώς τα έκανε όλα περίπλοκα.

F1-agrios-kavgas-hamilton-russell-lewis-xamilton-george-racel-tsakomos-kontra-formula-one-mercedes-team-1

F1 Άγριος καβγάς Ράσελ – Χάμιλτον Γιατί ο Ράσελ έκανε μια στάση;

Ο Russell ήταν ο μόνος οδηγός που ολοκλήρωσε το Ιαπωνικό Grand Prix με μία στάση, κάτι που πολλοί άνθρωποι πίστευαν ότι δεν ήταν δυνατό πριν από τον αγώνα.

Δεν κέρδισε τίποτα στον Βρετανό οδηγό στο τέλος και ο Shovlin παραδέχτηκε ότι η ατυχής επαφή του Hamilton με τον Perez στην αρχή, που έφερε το ζευγάρι της Mercedes μαζί σε καλό δρόμο, ήταν ο λόγος για τις διαφορετικές στρατηγικές.

“Ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε ο αγώνας από την αρχή με την επαφή από τον Perez με τον Lewis, χάσαμε μια θέση και ήμασταν στο πίσω μέρος. Ήταν πάντα πολύ οριακό να κάνουμε τις στρατηγικές να λειτουργούν και να πολεμάμε τις Ferrari“, εξήγησε.

«Γι’ αυτό χωρίσαμε τις στρατηγικές, γνωρίζοντας ότι υπήρχε δυνατότητα αλληλεπίδρασης και ότι ίσως χρειαστεί να το διαχειριστούμε σε καλό δρόμο.

“Προφανώς και οι δύο αγωνίζονται σκληρά σε ένα αυτοκίνητο που ήταν δύσκολο – φτάνοντας στα άκρα. Υπήρχε κάποια κίνηση στο ραδιόφωνο που αντικατόπτριζε αυτό, αλλά συνηθίσαμε να μην διαβάζουμε πολύ αυτά που λέγονται στη ζέστη της στιγμής και την πίεση του ένα πιλοτήριο – ιδιαίτερα σε έναν καυτό και απαιτητικό αγώνα όπως αυτός.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!