ENGINE POWER

F1 Ιαπωνικό Grand Prix: Μπορεί κανείς να πιάσει Verstappen και Red Bull στη Suzuka;

F1 : Συγκεντρώσαμε τους αριθμούς μετά την προπόνηση της Παρασκευής στο Ιαπωνικό Grand Prix για να δούμε αν ο Samurai Max Verstappen μπορεί να πιαστεί στη Suzuka.
F1 Ιαπωνικό Grand Prix: Μπορεί κανείς να πιάσει Verstappen και Red Bull στη Suzuka;

F1  Ιαπωνικό Grand Prix  :  Το πλεονέκτημα ρυθμού που κατέχει ο Max Verstappen έναντι του υπόλοιπου αγωνιστικού χώρου της Formula 1 δείχνει σταθερά ότι η Red Bull επιστρέφει για το Ιαπωνικό Grand Prix μετά την πτώση της στη Σιγκαπούρη.

Κυριάρχησε και στις δύο συνεδρίες της Παρασκευής, ολοκληρώνοντας τουλάχιστον τρία δέκατα στο κυνηγητό και στις δύο συνεδρίες, καθώς το RB19 έπεσε αμέσως στο έδαφος με τον ταχύτερο γύρο του Verstappen με 1:30.688 να σημειώνεται στην πρώτη του χρονομετρημένη προσπάθεια.

Σε ένα μονοθέσιο που αντιμετώπισε προβλήματα με το ζέσταμα ελαστικών αυτή τη σεζόν, ο Verstappen μπήκε αμέσως στον ρυθμό που χρειαζόταν καθώς συνεχίζει να ψάχνει για εκείνη την 13η νίκη της σεζόν.

Είναι ενδιαφέρον ότι ο Verstappen δεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του στα Soft ή Medium – αλλά στο πρωτότυπο ελαστικό Pirelli που δοκιμάστηκε αυτό το Σαββατοκύριακο.

Φαινομενικά πρόκειται για ελαστικό C2, αλλά του τύπου που η Pirelli ελπίζει να παρουσιάσει για το 2024, με την ελπίδα ότι η αναθεωρημένη σύνθεση θα προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση.

Ωστόσο, η γενική ανατροφοδότηση από τους οδηγούς ήταν ότι η υποβάθμιση των ελαστικών αναμένεται να είναι υψηλή στο λειαντικό Suzuka με γενικά συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, αλλά ότι το ελαστικό δεν προσέφερε το αναμενόμενο βήμα στην απόδοση.

Για την ανάλυση παρακάτω, θα υποθέσουμε ότι τα πρωτότυπα ελαστικά είναι περίπου παρόμοια με την απόδοση του συνηθισμένου ελαστικού C2 – Medium για αυτό το Σαββατοκύριακο, κάτι που είναι σύμφωνο με τις προβλέψεις της Pirelli.

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-2023-formula-one-race-VERSTAPPEN-MAX-japan-japanese-SAMURAI-

Τι μας λένε τα δεδομένα στο F1 Ιαπωνικό Grand Prix 

Σε όλη τη διάρκεια της θητείας του στους οκτώ γύρους, μόλις αφαιρεθεί το άκρο του 1:52,2, ο Verstappen είναι σε θέση να κάνει άνετα γύρους στην περιοχή των μεσαίων 1:37 με συνέπεια με έξι από τους οκτώ γύρους σε αυτήν τη ζώνη.

Ο πρώτος του γύρος της διαδρομής ήταν 1:36,4, με απώλεια απόδοσης 1,8 δευτ. σε 1:38,2 στο τέλος του τρεξίματός του.

Και οι δύο Ferrari του Charles Leclerc και του Carlos Sainz ξεκινούν από την ίδια περιοχή με το Verstappen για τους πρώτους γύρους, αλλά σταδιακά πέφτουν στην περιοχή του χαμηλού και μετά το υψηλό 1:38, δίνοντας στον Verstappen περίπου ένα πλεονέκτημα τριών έως τεσσάρων δέκατων.

Ο Lando Norris ξεκινά επίσης σχετικά καλά με το RB19, αν και λίγα δέκατα πίσω από τα μέσα του Verstappen 1:37 φορές, αλλά όπως και η Ferrari, πέφτει στο ρυθμό του 1,8s και βρίσκεται ανάμεσα στον Leclerc και τον Sainz. Ωστόσο, η θητεία του Νόρις πρέπει να επισημανθεί με το γεγονός ότι ήταν στους Softs για αυτή τη διαδρομή και όχι στους Mediums.

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-2023-formula-one-race-VERSTAPPEN-MAX-japan-japanese-SAMURAI-

F1 Ιαπωνικό Grand Prix : Επομένως, η υποβάθμιση των ελαστικών αναμένεται να είναι ταχύτερη και πιο δύσκολη για τη McLaren.

Η ομάδα του Woking προηγείται άνετα από τη Mercedes, με τον Lewis Hamilton να δηλώνει ότι είχε μικρή εμπιστοσύνη στο W14.

Ο Τζορτζ Ράσελ ολοκλήρωσε την αγωνιστική του πορεία στα μαλακά ελαστικά – επιτρέποντας μια σύγκριση με τον Νόρις, κάτι που δεν κάνει καλή ανάγνωση για τη Mercedes.

Αν και ο Russell είναι αρχικά ταχύτερος, σχεδόν στα επτά δέκατα στο αποκορύφωμά του, η πτώση του είναι δύσκολη, καταλήγοντας περίπου στα επτά δέκατα πίσω από τη McLaren σε λίγους γύρους.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο Verstappen θα πρέπει να απολαμβάνει ένα άνετο περιθώριο στον αγωνιστικό χώρο την ημέρα του αγώνα με τη Red Bull να επανέρχεται σε όλους τους κυλίνδρους, όπως ήταν ευρέως αναμενόμενο.

Το κενό από το πακέτο που ηγούνται από τη Ferrari και τον Norris δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να μην μπορεί να κλείσει, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην πίσω τσέπη του Ολλανδού, ειδικά δεδομένου ότι η Red Bull θα κάνει τα συνηθισμένα μεγάλα βήματα προς τα εμπρός μέσα σε μια νύχτα. Σάββατο, με τις συνθήκες parc ferme να ισχύουν μόλις το μονοθέσιο βγει στις κατατακτήριες.

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-2023-formula-one-race-VERSTAPPEN-MAX-japan-japanese-SAMURAI-

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 Ιαπωνικό Grand Prix: Μπορεί κανείς να πιάσει Verstappen και Red Bull στη Suzuka;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!