ENGINE POWER

MotoGP GP Indian: Νέες προκλήσεις. Νέοι ορίζοντες. Το MotoGP επελαύνει στην Ινδία!

MotoGP GP Indian: Η κούρσα του τίτλου του 2023 ενισχύεται, ένας αγώνας για το στέμμα του 2023 πρόκειται να φτάσει σε ένα απίστευτο φινάλε και όλα ξεκινούν με μια εντελώς νέα περιπέτεια
MotoGP GP Indian: Νέες προκλήσεις. Νέοι ορίζοντες. Το MotoGP επελαύνει στην Ινδία!

MotoGP GP Indian: Μια νέα περιπέτεια για όλους και η έναρξη μιας κομβικής πορείας στον αγώνα για το στέμμα του 2023. Ποιος βγαίνει στην κορυφή στην Ινδία;

Αυτό είναι. Ο αγώνας για το στέμμα του 2023 πρόκειται να φτάσει σε ένα απίστευτο φινάλε και όλα ξεκινούν με μια εντελώς νέα περιπέτεια για όλους: MotoGP GP Indian. Το Buddh International Circuit καλωσορίζει το συναρπαστικό άθλημα του κόσμου για το πρώτο Grand Prix IndianOil της Ινδίας, που διοργανώθηκε από την Fairstreet Sports, και υπάρχουν  τα πάντα  για να παίξετε.

Η δυναμική στην κορυφή

Ένας εντελώς νέος χώρος είναι ένα είδος επαναφοράς, και μετά από εκείνο το ατύχημα στη Βαρκελώνη είδε τον βασιλέα Πρωταθλητή  Francesco Bagnaia  (Ducati Lenovo Team) να περνάει μέσα από το φράγμα του πόνου στον χλοοτάπητα στο Misano, ο αγώνας για τον τίτλο είναι επίσης λίγο πιο κοντά καθώς ο Pecco κάθεται τώρα μόνο 36 πόντους διαφορά από  τον Χόρχε Μάρτιν  (Prima Pramac Racing). Θα παραμείνει λοιπόν το #1 σε μια νέα πίστα; Ο τρόπος λειτουργίας του συχνά χτίζει την ταχύτητα και την απόδοσή του, βελτιώνοντας αυτές τις λεπτομέρειες με την πάροδο του χρόνου μέχρι που φαινόταν ανέγγιχτος. Θα είναι λοιπόν ένας ενδιαφέρον αγώνας μεταξύ Bagnaia και Martin για να δούμε ποιος μπορεί να προσαρμοστεί πιο γρήγορα, ειδικά καθώς ο Martin φτάνει από ένα σχεδόν τέλειο Σαββατοκύριακο.

Ωστόσο, ο Marco Bezzecchi  (Mooney VR46 Racing Team) δεν ήταν σε πλήρη κλίση στο Misano και θα θέλει να αδράξει την ευκαιρία για να ακολουθήσει μια νέα πίστα από τα κέρατα, όπως και ο  Brad Binder  (Red Bull KTM Factory Racing), ο οποίος είναι δεν είναι ξένος σε αυτό ο ίδιος. Ο Νοτιοαφρικανός μπορεί να δει το Buddh International Circuit ως μια μεγάλη ευκαιρία να αντεπιτεθεί μετά από μια απογοητευτική Κυριακή στο Misano. Ωστόσο, δεν ήταν γενικά για την KTM και είχαν κάποια καλούδια στη δοκιμή καθώς η πορτοκαλί ώθηση συνεχίζει να κερδίζει δυναμική συνολικά.

GPindian-gp-indiko-grand-prix-india-motogp-indian-2023-programma-proti-fora-agonas-1

MotoGP GP Indian: Οι ευκαιρίες είναι πολλές

Ένα πράγμα που μπορεί να παίξει υπέρ της Ducati σε μια νέα πίστα είναι επίσης τα δεδομένα. Με οκτώ ποδήλατα, αν και όχι όλα τα GP23, υπάρχουν πληροφορίες στα χέρια τους. Ο Johann Zarco  (Prima Pramac Racing) θα θέλει κάτι από αυτό καθώς ο Γάλλος αναζητά πολύ περισσότερη φόρμα και ήταν ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Misano για τον  Luca Marini  (Mooney VR46 Racing Team), ο οποίος στη συνέχεια ήταν στην κορυφή της δοκιμής, και τον  Alex Marquez  ( Gresini Racing MotoGP™) επίσης. Ο Fabio Di Giannantonio  (Gresini Racing MotoGP™) φαινόταν επίσης να χάνει λίγο έδαφος που είχε φτιάξει. Στην άλλη πλευρά του Ducati Lenovo Team box γνωρίζουμε ότι δεν θα έχουμε ούτε τον Enea Bastianini σε υπηρεσία, με τον  Michele Pirro Πιθανότατα κάλεσε τώρα ότι είναι εκτός αποστολής μπαλαντέρ. Μπορεί η αρμάδα της Ducati να χτυπήσει στο έδαφος;

Μιλώντας για δεδομένα, η Aprilia έχει σίγουρα περισσότερα από αυτά τώρα που έχει τέσσερις μοτοσυκλέτες στο grid. Ωστόσο, ο Misano είδε μια πλήρη αλλαγή, καθώς  ο Aleix Espargaro  (Aprilia Racing) πήγε από το διπλό στο παλεύοντας να μπει στην πρώτη δεκάδα ως ο τελευταίος σπίτι του Noale με μηχανή την Κυριακή, με τον συμπαίκτη του  Maverick Viñales  να ηγείται και να κάνει τη διαφορά όπως έκανε. υποσχέθηκε την Πέμπτη. Όσον αφορά την άνοδο του Aleix στο Πρωτάθλημα, αυτό δεν είναι ιδανικό, αλλά η μοτοσυκλέτα είχε αυτόν τον ρυθμό, οπότε αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θετικό.

Το μηχάνημα του 2022 είχε επίσης ρυθμό στα χέρια του  Miguel Oliveira  (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™) και του συμπαίκτη του  Raul Fernandez , κάτι που είναι πιο καλά νέα. Ο Raul Fernandez σημείωσε το καλύτερο του αποτέλεσμα σε ένα εντυπωσιακό P8, και ο Oliveira βρίσκεται σε καλή πορεία αφού μεγάλο μέρος του υπόλοιπου grid αποφάσισε να τον αφήσει να αγωνιστεί με ηρεμία. Ήταν καυτός στα τακούνια του Viñales την Κυριακή. Αν μιλάμε και για την πρόκληση ενός νέου κομματιού, ο Oliveira είναι ο πιο πρόσφατος νικητής σε νέο χώρο – δύο φορές. Το έκανε στο Portimao και μετά ξανά στο Mandalika, οπότε γνωρίζουμε ότι ο Πορτογάλος αναβάτης δεν είναι αντίθετος να φάει κάποια προσαρμογή για πρωινό.

GPindian-gp-indiko-grand-prix-india-motogp-indian-2023-programma-proti-fora-agonas-1

MotoGP GP Indian: Επαναφορά και επαναφόρτωση

Για  τον Τζακ Μίλερ  (Red Bull KTM Factory Racing), ο οποίος έφτασε φρέσκος από το να γίνει πατέρας, μια νέα πίστα είναι πιθανώς καλά νέα, αν μπορεί να προσφέρει αυτήν την επαναφορά. Δεδομένου ότι εντυπωσιάστηκα πολύ νωρίτερα στη σεζόν, ήταν μια πιο δύσκολη πορεία για μερικούς αγώνες και το “Thriller” θέλει να επιστρέψει σε αυτό ακριβώς. Οι συνάδελφοι αναβάτες RC16  Pol Espargaro  και  Augusto Fernandez  στο GASGAS Factory Racing Tech3, επίσης, με τον τελευταίο να χάνει τη βαθμολογία του σε κάθε Sundy μέχρι στιγμής τελευταία φορά. Για έναν πρωτάρη όμως, ένας νέος χώρος θα μπορούσε να αποδειχθεί μια πραγματική ένεση ευκαιριών, με την εμπειρία των αντιπάλων πλέον αποκλειστικά αυτή των μηχανημάτων τους και όχι της πίστας.

Στη Yamaha, θα ελπίζουν ότι ένα νέο κομμάτι θα φέρει επίσης νέες ευκαιρίες. Αφού ο Team Manager Massimo Meregalli επαίνεσε τον νέο κινητήρα τους στο Misano Test, αλλά  ο Fabio Quartararo  (Monster Energy Yamaha MotoGP™) είπε ότι περίμενε περισσότερα από όλα, η δυναμική παραμένει ενδιαφέρουσα. Ο Quartararo σίγουρα θα ελπίζει ότι η νέα διάταξη θα μειώσει το έλλειμμα σε αυτούς που βρίσκονται μπροστά, καθώς όλοι αγωνίζονται για να αντιμετωπίσουν το Buddh International Circuit, και ο συμπαίκτης  Franco Morbidelli  θα θέλει να μειώσει το δικό του έλλειμμα… αλλά τώρα είναι ο μόνος αναβάτης που σκοράρει κάθε Κυριακή .

MotoGP GP Indian: Τραβώντας τα φώτα της δημοσιότητας

Για πολλούς λόγους, τα φώτα της δημοσιότητας ήταν στον Marc Marquez  (Repsol Honda Team) στο Misano. Ο αγώνας του στο Grand Prix μπορεί να τον είδε να έρχεται στην έβδομη θέση, αλλά ήταν κάποια απόδοση καθώς έπαιξε όλα τα χαρτιά του σωστά και τερμάτισε κάποια απόσταση πιο κοντά στον νικητή από ό,τι του έκανε η επόμενη Honda. Οι άλλοι λόγοι; Οι φήμες για το μέλλον του Marquez κυκλοφορούν…

Το επόμενο σπίτι της Honda στο Misano ήταν  ο Stefan Bradl  με μπαλαντέρ και δοκιμαστικά καθήκοντα, επομένως δεν είναι αληθινή μέτρηση, και αυτή τη φορά θα είναι στο LCR Honda Castrol αντικαθιστώντας τον Alex Rins. Περισσότερα δεδομένα, περισσότερη εμπειρία και περισσότερη δουλειά πηγαίνουν για άλλη μια φορά στον δρόμο της επιστροφής στην κορυφή για τη Honda. Ο Takaaki Nakagami  (LCR Honda Idemitsu) θα θέλει να δείξει ότι έχει και το μέτρο του Γερμανού. Για την  Joan Mir , εν τω μεταξύ, η αποστολή είναι η ίδια: ανακατασκευή. Ήταν μια δύσκολη σεζόν μέχρι στιγμής με τραυματισμούς και μετά μια σειρά από DNF, και ο Mayorcan θα μπορούσε να διαπιστώσει ότι μια νέα πίστα αποδεικνύεται μια καλή νέα πρόκληση καθώς όλοι παίρνουν τον ίδιο νέο χλοοτάπητα την ίδια στιγμή.

Ο ΑΓΩΝΑΣ MOTOGP ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ

Το πρόγραμμα και η ζώνη ώρας είναι λίγο διαφορετικά για το IndianOil Grand Prix της Ινδίας, οπότε συντονιστείτε για τα κύρια γεγονότα και φροντίστε να δείτε το πλήρες πρόγραμμα για το MotoGP GP Indian: !

GPindian-gp-indiko-grand-prix-india-motogp-indian-2023-programma-proti-fora-agonas

MotoGP GP Indian: Νέα πίστα, κανένα πρόβλημα για αυτούς τους αστέρες του MotoGP

Από το 2002, 11 πίστες έχουν κάνει το ντεμπούτο τους στο ημερολόγιο Grand Prix, με δύο σημερινούς αναβάτες να πρωτοστατούν στις εναρκτήριες νίκες

Είναι μια ιστορική εβδομάδα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, καθώς η Ινδία γίνεται ο πιο πρόσφατος προορισμός που αγκαλιάζει την κορυφή των αγώνων μοτοσυκλέτας, με την προσμονή για το πολυαναμενόμενο Grand Prix IndianOil της Ινδίας. Με το τσίρκο MotoGP™ να βγαίνει σε αχαρτογράφητη περιοχή, τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν τώρα στην τρομερή διεθνή πίστα Buddh, μια νέα πρόκληση που περιμένει την ελίτ των αγώνων καθώς οι πύλες του ανοίγουν για να καλωσορίσουν τα paddock.

Με νέες περιπέτειες έρχονται νέες δυνατότητες και μια ευκαιρία να χαράξετε ένα μικρό κομμάτι της ιστορίας. Ο αναβάτης που θα πάρει πρώτος την καρό σημαία της Κυριακής θα γράψει το όνομά του στα βιβλία της ιστορίας ως ο εναρκτήριος νικητής του MotoGP™ στο Buddh International Circuit. Στο τρέχον grid, υπάρχουν αρκετοί αναβάτες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν νέοι κορυφαίοι πίστας, όπως ο Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™)!

Στο GP της Ινδονησίας 2022, ο Πορτογάλος αναβάτης είχε την τιμή να είναι ο πρώτος αναβάτης που κέρδισε ποτέ έναν αγώνα MotoGP™ στην πίστα Pertamina Mandalika. Ο Oliveira έχει συνηθίσει να πετυχαίνει τέτοια επιτεύγματα, έχοντας επίσης βγει νικητής όταν το MotoGP™ επισκέφθηκε για πρώτη φορά τη διεθνή πίστα Algarve του Portimao το 2020, που σημαίνει ότι είναι δύο από δύο σε νέες πίστες κατά τη διάρκεια της καριέρας του στην κορυφαία κατηγορία.

Αυτό το ρεκόρ τον τοποθετεί από κοινού στη δεύτερη θέση στη λίστα με τις νίκες σε νέες πίστες κατά την εποχή του MotoGP™, με τον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τρεις. Ο αναβάτης της Repsol Honda μετράει τις εναρκτήριες νίκες στο Circuit of the Americas των ΗΠΑ το 2013, στο Termas de Rio Hondo της Αργεντινής το 2014 και στο Buriram International Circuit της Ταϊλάνδης το 2018 στη λίστα του με πολλές αθλητικές διακρίσεις.

Από το 2002, έξι άλλες πίστες έκαναν το ντεμπούτο τους στο ημερολόγιο MotoGP™. Το παραδοσιακό πλέον παιχνίδι έναρξης της σεζόν, τότε Γύρος 13 της σεζόν 2004, στο Κατάρ κέρδισε για πρώτη φορά ο Sete Gibernau και το RC211V της Honda. Το 2005, η διεθνής πίστα της Σαγκάης της Κίνας είδε τον παρθενικό της αγώνα να ακολουθεί τον Valentino Rossi, ενώ αργότερα εκείνη τη σεζόν, ο Marco Melandri πήρε τη νίκη στο πρώτο GP Τουρκίας στο Istanbul Park.

Τρία χρόνια αργότερα, ο Rossi πήρε τη νίκη στο Indianapolis Motor Speedway πριν δούμε την MotorLand Aragon να κάνει το ντεμπούτο της το 2010, με τον Casey Stoner να στέκεται στο πρώτο σκαλί του βάθρου για τελευταία φορά με την Ducati. Το 2016 είδε το Red Bull Ring στην Αυστρία να μπαίνει στο ημερολόγιο, με τον Andrea Iannone να διεκδικεί τη νίκη εκεί. Υπάρχουν βέβαια κομμάτια μαθημάτων που εμφανίστηκαν στο παρελθόν και έκαναν τις επιστροφές τους μετά τα 500cc, όπως το Twin Ring Motegi. Αντικαθιστώντας το εμβληματικό Suzuka International Racing Course ως οικοδεσπότης του Ιαπωνικού Grand Prix το 2004, ο Makoto Tamada της Honda, οδηγώντας μια ιαπωνική μοτοσυκλέτα με ιαπωνικά ελαστικά στη χώρα του, το έκανε μια αξέχαστη ημέρα. Το Silverstone Circuit είναι άλλο ένα που επέστρεψε στο ημερολόγιο μετά από μακρά απουσία και με νέο πρόσχημα το 2010, με τον Jorge Lorenzo να βγαίνει νικητής τότε.

Το να κερδίσεις έναν αγώνα πρώτης κατηγορίας είναι πάντα μια αξέχαστη περίσταση, αλλά το να το κάνεις το εναρκτήριο Grand Prix μιας νέας πίστας είναι πραγματικά μοναδικό. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα το δούμε ξανά καθώς το Buddh International Circuit καλωσορίζει τον κόσμο στην Ινδία το MotoGP GP Indian.

Ο Oliveira έχει αποδείξει τον πρόσφατο μάστορα των νέων κομματιών, οπότε μπορεί να ανταποκριθεί στο εντυπωσιακό ρεκόρ του Marquez ή θα προσθέσουμε ένα νέο όνομα από την τρέχουσα συλλογή αναβατών στην παραπάνω λίστα;

 

Παιχνίδι: Η κούρσα του τίτλου του 2023 ενισχύεται

Είναι για όλα για να παίξετε στο MotoGP GP Indian καθώς η εικόνα τίτλου είναι γυρισμένη στο κεφάλι του κατά τη διάρκεια μόλις επτά ημερών

Αν υπάρχει κάτι που μάθαμε από το Γκραν Πρι της Red Bull 2023 του Σαν Μαρίνο, είναι πόσο γρήγορα μπορεί να αλλάξει η κατάσταση του παιχνιδιού στην ιστορία του Πρωταθλήματος MotoGP™. Η απόλυτη κυριαρχία από τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) οδήγησε τον Ισπανό να εκμεταλλεύεται την τραυματισμένη κατάσταση του Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), καθώς ο Martin μείωσε οριακά το προβάδισμα του Pecco – και το έκανε στην αυλή του ίδιου του Ιταλού! Ας ρίξουμε μια ματιά στην κατάσταση του παιχνιδιού μετά τη δράση στο Misano. 

Ο Bagnaia πήγε το Σαββατοκύριακο με προβάδισμα 50 πόντων έναντι του πλησιέστερου αντιπάλου του Jorge Martin, και μετά το μαμούθ του στη Βαρκελώνη, δεν υπήρχε καν η βεβαιότητα ότι ο Πρωταθλητής θα μπορούσε να οδηγήσει. Ο Ιταλός πέρασε σε φόρμα στο τέλος και εμφανίστηκε ηρωικά λαμβάνοντας υπόψη τη φυσική του κατάσταση. Ο Μάρτιν μύρισε αίμα, ωστόσο, και εκμεταλλεύτηκε πλήρως τους αγώνες του αντιπάλου του για τον τίτλο παίρνοντας τους μέγιστους βαθμούς με νίκες τόσο στο Tissot Sprint όσο και στο Grand Prix.

Η διαφορά στην κορυφή είναι πλέον μόλις 36 πόντους με τον Ισπανό να μειώνει τη διαφορά κατά 30 από τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα στη Βαρκελώνη την Κυριακή, μέχρι τη στιγμή που έπεσε η καρό σημαία στο Misano. Ενώ ο Bagnaia είδε το προβάδισμά του σχεδόν στο μισό σε μόλις 7 ημέρες ξεκινώντας από το σημείο του ατυχήματος του, ο Ιταλός πέτυχε μερικούς κρίσιμους πόντους στο Misano, κατακτώντας 23 κατακτώντας την 3η θέση τόσο  στο Sprint όσο και στο Grand Prix.

Ο Marco Bezzecchi  (Mooney VR46 Racing Team) είναι ακόμα πολύ στην εικόνα του Πρωταθλήματος στην 3η θέση . Ενώ ο Ιταλός έχει χάσει έδαφος από τον 2ο Jorge  Martin, δύο 2ες θέσεις  στο Misano έχουν δει τον παίκτη VR46 να βρίσκεται πιο κοντά στον ηγέτη Bagnaia. Ο “Bezz” πήρε 29 πόντους από τον Misano καθώς τώρα βρίσκεται 29 πίσω από τον Martin και 65 πίσω από τον Bagnaia. 

Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) θα αισθάνεται πικρός αφού μόλις αποχώρησε από το Σαββατοκύριακο με επτά βαθμούς . Ο Νοτιοαφρικανός εξακολουθεί να βρίσκεται στην 4η θέση  της βαθμολογίας, αλλά τώρα βρίσκεται 110 πόντους μακριά από τον ηγέτη και 45 από τον 3ο Bezzecchi . Ένα τρακάρισμα της Κυριακής για τον αστέρα της KTM τον είδε να ανακάμπτει στη 14η θέση , καθώς πρόσθεσε δύο επιπλέον πόντους στους πέντε που σημείωσε μετά την 5η θέση  στο Sprint. 

Ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) έκανε το Πρωτάθλημά του έναν κόσμο με χάρη την τελευταία φορά, καθώς πήρε τους μέγιστους βαθμούς από τον εντός έδρας γύρο του για να ανέβει στο P5. Ο Ισπανός δεν είχε τέτοια τύχη αυτή τη φορά, αλλά διατήρησε το προβάδισμα των 13 πόντων έναντι του Johann Zarco (Prima Pramac Racing) αφού και οι δύο αναβάτες έφυγαν με μόλις έξι βαθμούς. Ο Ισπανός έχει επίσης διαφορά 13 πόντων μπροστά από τον Binder, καθώς στέκεται στο έδαφος εξίσου ασταθής με τον ανταγωνιστή του στην KTM.

Το γάντι πετάχτηκε στο  MotoGP™ καθώς η μάχη του Πρωταθλήματος γίνεται όλο και πιο καυτή. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη με ποιους τρόπους θα γυρίσουν τα τραπέζια σε αυτή τη σεζόν του rollercoaster 2023, ειδικά με τους αναβάτες να αντιμετωπίζουν μια νέα πρόκληση την επόμενη φορά στο Buddh International Circuit. Είναι ίσοι οι όροι ανταγωνισμού καθώς οι αναβάτες κατευθύνονται σε μια ολοκαίνουργια πίστα στο  ημερολόγιο MotoGP GP Indian, οπότε φροντίστε να μην χάσετε ούτε μια λεπτομέρεια καθώς η μάχη συνεχίζεται στο Grand Prix της Ινδίας  από τις  22 έως τις  24 του Σεπτέμβριος! 

GPindian-gp-indiko-grand-prix-india-motogp-indian-2023-programma-proti-fora-agonas-1

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP GP Indian: Νέες προκλήσεις. Νέοι ορίζοντες. Το MotoGP επελαύνει στην Ινδία!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!