ENGINE POWER

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Στην πορεία για το μεγαλείο της F1 επέλεξε τον αριθμό 44

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Γιατί ο Lewis Hamilton χρησιμοποιεί τον αριθμό 44; Γιατί είναι ο κορυφαίος οδηγός στην F1; Και γιατί δηλώνει πως επιστρέφει το 2024 για τον τίτλο;
Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Στην πορεία για το μεγαλείο της F1 επέλεξε τον αριθμό 44
Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον :  Γιατί ο Lewis Hamilton χρησιμοποιεί τον αριθμό 44 αντί για 1;
Από το 2014, η F1 επέτρεψε στους οδηγούς να επιλέξουν τον δικό τους προσωπικό αριθμό αγώνα. Αυτό θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε ψηφίο από το 2 έως το 99. Το νούμερο 1 δεν επιτρεπόταν σε κανένα αυτοκίνητο εκτός αν ο πρωταθλητής επιθυμούσε να το χρησιμοποιήσει. Αυτό έκανε ο Max Verstappen ως σημερινός παγκόσμιος πρωταθλητής.
lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : To φαινόμενο Lewis Hamilton στην πορεία για το μεγαλείο της F1

 

Ο Lewis θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον αριθμό 1 το 2015, το 2016, το 2018, το 2019, το 2020 και το 2021, αλλά αποφάσισε εναντίον του. Συνέχισε να χρησιμοποιεί 44. Ο Hamilton επέλεξε αυτόν τον αριθμό για την F1 καθώς τον χρησιμοποιούσε στις μέρες του για καρτ ως παιδί. Ωστόσο, η αρχική απόφαση για το 44 έχει πολύ πιο μοναδικό υπόβαθρο. Αποκάλυψε ότι το 44 προήλθε από μέρος της πινακίδας του πατέρα του στο Vauxhall Cavalier τους. Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν αλλάζει σε 1, ο Hamilton είπε ότι είναι ζήτημα νοοτροπίας.
«Φυσικά, κάθε χρόνο που ξεκινάω, είναι μια νέα νέα αρχή για όλους», εξήγησε. “Πάντα ξεκινάω με τον αριθμό 44 γιατί αυτό είναι το νούμερο που είχα στο καρτ μου όταν ήμουν οκτώ χρονών. ”
Μετά από μεγάλη επιτυχία αγωνιστικά με το ψηφίο, ο Hamilton αποφάσισε να παραμείνει. Είπε ότι «έγινε ο τυχερός αριθμός της οικογένειας. ”
Ο αριθμός έχει δώσει ξεκάθαρα στον Χάμιλτον κάποια καλή τύχη, καθώς ο Βρετανός έχει παγιώσει μια κληρονομιά ως ένας από τους μεγάλους όλων των εποχών ενώ οδηγούσε με 44.
Οι αριθμοί τα λένε όλα, ο Sir Lewis Hamilton κέρδισε με τα δικά του προσόντα και ταλέντα και τον λήστεψε το 2021 ο περίφημος κανόνας ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΟΥΜΑΧΕΡ, ενώ ο Michael Shumacher υπάρχουν κάποιες ιστορίες για τον Demon Hill και τον Rubens Barrichello που LH44
lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Στην πορεία για το μεγαλείο της F1 με τον αριθμό 44

Ο αγώνας που έβαλε τον Lewis Hamilton στην πορεία για το μεγαλείο της F1

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Το να είναι ο Lewis Hamilton οτιδήποτε άλλο εκτός από αστέρι της F1 φαίνεται τρελό για ένα σύγχρονο κοινό – αλλά ακόμη και οι μεγάλοι πρέπει να αποδείξουν τον εαυτό τους από νωρίς.

Από πολλές απόψεις, ο Χάμιλτον δεν είναι τυπικός οδηγός της F1. Με Ένα τυπικός μπαμπάς οδηγού F1 για παράδειγμα, δεν κάνει τρεις δουλειές για να αγωνιστεί ο γιος του, ένας τυπικός οδηγός F1 που έχει μια από τις καλύτερες σεζόν rookie στην ιστορία, ένας τυπικός οδηγός F1 που κερδίζει 103 αγώνες και σίγουρα δεν είναι ένας τυπικός οδηγός F1 που κερδίζει επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Ανεξάρτητα από το πώς τελειώνει η καριέρα του, ο Χάμιλτον είναι ένας από τους μεγάλους όλων των εποχών στην ιστορία της Formula 1. Θα ρίξουμε μια εις βάθος ματιά στον αγώνα που τον έβαλε επίσημα στον χάρτη: το Βρετανικό Γκραν Πρι του 2008.

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Ο Lewis Hamilton δεν είναι ένας τυπικός οδηγός της F1

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Η συσσώρευση

Ο Χάμιλτον μπήκε στο άθλημα το 2007 αφού τράβηξε για πρώτη φορά το βλέμμα του ιδιοκτήτη της McLaren, Ρον Ντένις, το 1995, όταν ένα νεαρό αγόρι με αυτοπεποίθηση πήγε στον επικεφαλής της McLaren σε μια επίδειξη βραβείων και του είπε ότι θα έτρεχε με αυτοκίνητο της McLaren μια μέρα.

Ήταν μια τολμηρή πρόβλεψη και αναμφίβολα κάποια από τη θέση του Ντένις είχε ακούσει εκατό φορές στο παρελθόν, αλλά ακόμη και ένα από τα πιο σοφά κεφάλια του αθλήματος δεν θα είχε προβλέψει τι θα πετύχαινε ο Χάμιλτον.

Ο νεαρός Βρετανός εξασφάλισε την οδήγηση της McLaren για το 2007 έχοντας κερδίσει τη σειρά GP2 του 2006 και κανείς δεν ήταν έτοιμος για το πόσο γρήγορα θα χτυπούσε στο έδαφος. Ο Fernando Alonso είχε μόλις περάσει απέναντι από τη Renault, ίσως διαισθανόμενος ότι θα ήταν ο ξεκάθαρος οδηγός απέναντι σε έναν άπειρο πρωτάρη συμπαίκτη, ωστόσο η υπεροχή δεν είναι αυτό που βρήκε ο Ισπανός.

Ο Χάμιλτον ήταν γρήγορος, συναρπαστικά γρήγορος και τερμάτισε στο βάθρο στους πρώτους εννέα αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των νικών στον Καναδά και τις ΗΠΑ.

Το ξεκίνημα της σεζόν δεν ήταν ούτε αστραπιαία. Ο Χάμιλτον θα κέρδιζε άλλες δύο φορές πριν λήξει η χρονιά, αλλά τελείωσε έναν βαθμό πίσω από τον νικητή Kimi Raikkonen και μπροστά από τον δύο φορές πρωταθλητή Alonso στην αντίστροφη μέτρηση.

Ακόμα κι αν έχασε τον τίτλο, ήταν η καλύτερη σεζόν rookie στη μνήμη, αλλά δεν είναι ασυνήθιστο για τους οδηγούς να έχουν μια απίστευτη χρονιά και μετά να ξεθωριάζουν στη μετριότητα.

Τα ερωτηματικά παρέμειναν ακόμη για τον Χάμιλτον. Ναι ήταν καλός, αλλά καλός με πολλαπλά πρωταθλήματα; Αυτό έμενε ακόμη να απαντηθεί.

Το 2008 ξεκίνησε με έναν νέο συμπαίκτη στο πλευρό του με τη μορφή του Heikki Kovalainen και ο Hamilton πέτυχε το τέλειο ξεκίνημα με τη νίκη στο πρώτο της σεζόν στην Αυστραλία. Ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος αργότερα θα αποδεικνυόταν η κύρια απειλή για τον τίτλο του Χάμιλτον, αποσύρθηκε εν τω μεταξύ στα δύο πρώτα γκραν πρι.

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Απολαμβάνει την αίσθηση της ηρεμίας πριν την πτώση στο κενό

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον :  Αλλά δεν ήταν η παντοδύναμη σεζόν για την οποία έγιναν γνωστές οι μετέπειτα νίκες του τίτλου.

Τερμάτισε 13ος στο Μπαχρέιν έχοντας χτυπήσει το Renault του πρώην συναδέλφου του Αλόνσο. Κέρδισε τον πρώτο του ευρωπαϊκό αγώνα στο Μονακό, αλλά ακολούθησε μια ντροπιαστική αποχώρηση στον Καναδά, προτού ένα P10 στο Magny-Cours σήμαινε ότι, πηγαίνοντας στο Silverstone, ο Hamilton υστερούσε από τον ηγέτη Massa κατά 10 βαθμούς και ήταν τέταρτος στο πρωτάθλημα.

Ο Χάμιλτον ήταν σε ανοδική διάθεση μετά τον γαλλικό αγώνα στον οποίο δέχθηκε ποινή επειδή προσπέρασε τον Σεμπάστιαν Φέτελ χάνοντας ένα σικέιν. «Δεν υπάρχει τίποτα που μπορείς να κάνεις που μπορεί να μου αποσπάσει την προσοχή», είπε. «Μπορείς να συνεχίσεις να μου δίνεις πέναλτι, ό,τι θέλεις. Θα συνεχίσω να παλεύω και θα προσπαθήσω να επιστρέψω με αποτέλεσμα».

Ήταν το πρώτο σημάδι της νοοτροπίας «εμείς ενάντια στον κόσμο» που θα εξυπηρετούσε τόσο καλά τον ίδιο και τη Mercedes στο μέλλον, αλλά το 2008 υπήρχαν πραγματικά ερωτηματικά για αυτό το νεαρό ταλέντο.

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Πόσα G αντέχεις; Η αδρεναλίνη είναι στο αίμα του!!!

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον :  Το σκηνικό είχε στηθεί για το Σίλβερστοουν

Η πρώτη γροθιά πήγε στον Μάσα που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP1, ο Χάμιλτον άφησε πίσω τον συμπαίκτη του. Το FP2 είδε τον Massa να πέφτει στην όγδοη θέση, αλλά και πάλι ο Hamilton δεν μπορούσε να βελτιώσει το P3 του. Το FP3 είδε τον οδηγό της McLaren να γλιστρήσει πιο κάτω στο P5.

Υπήρχαν πολύ λίγα σημάδια ότι αυτό ήταν κάτι άλλο από ένα άλλο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο που έπρεπε να ξεχάσουμε για τον Hamilton. Αυτή η υποψία αυξήθηκε μόνο μετά την πρόκριση. Ο Χάμιλτον θα ξεκινούσε στο P4 έχοντας τερματίσει 0,786 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπαίκτη του, τον Κοβαλάινεν. Ο Massa μπορεί να είχε προκριθεί στο P9, αλλά δεν ήταν μόνο ο Βραζιλιάνος μπροστά από τον Hamilton στη βαθμολογία, αλλά και οι Robert Kubica και Raikkonen που ξεκινούσαν μια θέση μπροστά από τον οδηγό της McLaren.

Έτσι, όταν ο Hamilton κάθισε στο MP4-23 του στο P4, τρεις θέσεις πίσω από εκεί που ήταν στον ίδιο αγώνα πέρυσι, μπορεί να ήταν ένας από τους μόνους από τους 85.000 παρευρισκόμενους που πίστευαν ότι μια νίκη ήταν δυνατή.

Από το πρώτο δευτερόλεπτο, σύντομα είχε περισσότερους πιστούς.

Το ξεκίνημα του αγώνα του 2008 παραμένει ένα από τα καλύτερα του Hamilton. Οι συνθήκες ήταν μια τυπικά βρετανική καλοκαιρινή μέρα. Βρεγμένο, θολό και πολύ μεταβλητό. Οι τρεις πρώτοι αγωνίστηκαν για πρόσφυση καθώς έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα. Το αυτοκίνητο νούμερο 22 δεν το έκανε.

Οι τρεις μπροστινοί δρομείς μαζεύτηκαν στο εξωτερικό με κατεύθυνση προς το Copse, αλλά ο Hamilton επέλεξε την εσωτερική γραμμή και σχεδόν παραλίγο να σημάνει την καταστροφή. Το πίσω μέρος της McLaren του εκτοξεύτηκε πολύ, αλλά ο Χάμιλτον το κράτησε δαμασμένο. Βρήκε πρόσφυση όταν κανείς άλλος δεν μπορούσε και καθώς έκαναν το σύντομο σπριντ στο Copse, ο Hamilton πέρασε στο προβάδισμα.

Ο Kovalainen αντέδρασε, ξαναπήρε το προβάδισμα πριν από τους Maggots, αλλά πίσω από τους δύο μπροστινούς, ακολούθησε περιστροφικό χάος. Ο Mark Webber ήταν ο πρώτος που πήγε, ο επόμενος ήταν ο Massa, στέλνοντας τον ηγέτη του πρωταθλήματος να καταρρίψει την παραγγελία.

Ελάτε στον 5ο γύρο και οι δυο τους αγωνίζονταν ακόμα και, καθώς κατευθύνονταν προς το Stowe, ο Hamilton απομακρύνθηκε ξανά από την αγωνιστική γραμμή και βγήκε στην υγρή επιφάνεια σε μια υπέρβαση που έμοιαζε με την κίνηση του Nigel Mansell στον Nelson Piquet 21 χρόνια νωρίτερα.

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Toto Wolf ο Lewis Hamilton παραμένει ο καλύτερος οδηγός στον κόσμο

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Στη συνέχεια, ο Kovalainen αποδείχθηκε ότι δεν είχε τόσο πολύ έλεγχο όσο ο Hamilton, καθώς έκανε κι αυτός γλίστρημα και γλίστρησε κάτω από το grid.

Η επόμενη μάχη ήταν στρατηγικής με τον Raikkonen να πλησιάζει τον Hamilton, αλλά το ζευγάρι έκανε διαφορετικά call καθώς κατευθύνονταν στα pits. Και οι δύο συμπλήρωσαν καύσιμα, αλλά μόνο ο Χάμιλτον έλαβε ένα νέο σετ ίντερν, με τη Ferrari να παίζει ότι ο καιρός θα συνεχίσει να χαλαρώνει και να αφήνει τον Ράικονεν στα ίδια ελαστικά.

Αλλά δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο άνδρας που γεννήθηκε 50 μίλια μακριά, και είχε περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μέχρι εκείνο το σημείο σε αγώνες στο Silverstone, ήταν καλύτερος στην πρόβλεψη των καιρικών συνθηκών. Ήρθε άλλο ένα ξόρκι βροχής και πίσω πήγε ο Raikkonen που έχασε οκτώ δευτερόλεπτα τον γύρο από τον Hamilton.

Και μετά από αυτό, ο Χάμιλτον ήταν σε έναν δικό του αγώνα. Χτίζοντας τον πρώτο γύρο με τον γύρο, το μόνο πράγμα που θα μπορούσε να τον σταματήσει ήταν η δυνατή βροχή και σχεδόν το έκανε όταν έκοψε το γρασίδι καθώς οι ουρανοί μαύρισαν πάνω από τη μέση Αγγλία.

Αλλά οι βρεγμένοι αγώνες είναι όταν οι μεγάλοι διαχωρίζονται από τους υπόλοιπους. Φαίνεται ότι κάθε θρύλος έχει έναν βρεγμένο αγώνα όπου έχουν διαπρέψει και το 2008, ο Χάμιλτον είχε τον δικό του.

Σε μια εποχή όπου ένας οδηγός σπάνια τερμάτιζε τόσο μπροστά από το υπόλοιπο πακέτο, ο Hamilton πέρασε τη γραμμή πάνω από ένα λεπτό μπροστά από οποιονδήποτε άλλο οδηγό.

Εκείνη την εποχή, υπήρχαν ερωτήσεις σχετικά με τη δέσμευσή του στη F1, αλλά αυτές οι αμφιβολίες απαντήθηκαν. Με τη νίκη, ανέβηκε στην κορυφή στα σημεία και δεν έδωσε ποτέ ξανά το προβάδισμα.

Τι σήμαινε για το μέλλον του Λιούις Χάμιλτον

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Είμαι το μέλλον

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον Η αμφιβολία για τον Χάμιλτον εξατμίστηκε σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που εξατμίστηκε το στάσιμο νερό καθώς ο ήλιος τελικά αναδύθηκε στο Σίλβερστοουν. Η νίκη στον εντός έδρας αγώνα του ήταν κάτι που ο Χάμιλτον είχε επιθυμήσει και δημιούργησε έναν δεσμό που δεν έχει σπάσει ποτέ.

“Υπάρχει κάτι στους αγώνες στη χώρα σας που σας επηρεάζει”, είπε στη συνέχεια. «Η συνεχής υποστήριξη του πλήθους σας δίνει ώθηση καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

«Δεν είναι κάτι που το βιώνεις πουθενά αλλού, αλλά σε κάνει πιο αποφασισμένο να πετύχεις».

Ο έρωτας του Χάμιλτον με το βρετανικό πλήθος εξακολουθεί να είναι εξίσου δυνατός τώρα όπως τότε, αλλά, περισσότερο από μια άσκηση δεσμού, το 2008 το Σίλβερστοουν άλλαξε το παιχνίδι για τον οδηγό.

Οποιαδήποτε πρόταση ότι ήταν ένα θαύμα μιας σεζόν είχε απορριφθεί και, όπως όλοι γνωρίζουμε τώρα, ήταν καθ’ οδόν για τον πρώτο από τους επτά παγκόσμιους τίτλους που ισοδυναμούσε με ρεκόρ.

Υπήρξαν πολλές θεαματικές νίκες στη συλλογή των 103 του Hamilton, αλλά θα δυσκολευτείτε να βρείτε μια πιο σημαντική από αυτήν.

 

Ο Lewis Hamilton επιστρέφει το 2024 γιατί το Mercedes W15 είναι πιο δυνατό από ποτέ στο αεροδυναμικό τούνελ.

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον :  Ο Lewis Hamilton οδήγησε επιτέλους μια νέα Mercedes που τον έκανε να χαμογελάσει, δυστυχώς, δεν είναι το μονοθέσιό του στη Formula 1 του 2024.

Μετά από δύο θλιβερές σεζόν, η Mercedes ξεκινά από το μηδέν το 2024 και πρόκειται να εισαγάγει μια εντελώς νέα ιδέα, η οποία ελπίζουν ότι θα επιτρέψει στον Hamilton και τον George Russell να πάρουν τη μάχη με τη Red Bull και τον Max Verstappen.

Ενώ η πλευρά που βασίζεται στο Brackley δεν έχει δώσει στη Hamilton ένα καλό αυτοκίνητο από το 2021, ο Γερμανός κατασκευαστής έχει χτυπήσει το σημάδι στο δρόμο, ειδικά με τη νέα Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+.
Ο Χάμιλτον είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο αυτοκίνητο σε μια πίστα, με τον ίδιο να έχει εντυπωσιαστεί σοβαρά από την «απόδοση ισχύος».

Η Mercedes δημοσίευσε πλάνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον Χάμιλτον να οδηγεί το αυτοκίνητο, φαινομενικά να διασκεδάζει πολύ περισσότερο από ό,τι έχει κάνει όλο το χρόνο.

Παρά το γεγονός ότι τερμάτισε τρίτος στο Πρωτάθλημα Οδηγών και τελείωσε το 2023 59 πόντους μπροστά από τον Ράσελ, ο Χάμιλτον απέτυχε να κερδίσει ξανά τον αγώνα.

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Η πιο πρόσφατη νίκη του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή εξακολουθεί να είναι το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας 2021, που σημαίνει ότι έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που ο νικητής των 103 αγώνων πάτησε το πόδι του στο πάνω σκαλί του βάθρου.

Για έναν οδηγό του διαμετρήματος του Χάμιλτον, αυτό είναι εξαιρετικό και βαθιά απογοητευτικό για αυτόν.
Προέτρεψε τη Mercedes να του δώσει ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να ανταγωνιστεί τους πρωτοπόρους, με τον ίδιο να είναι ευχαριστημένος με αυτό που είδε στο αεροδυναμικό τούνελ ενόψει της επόμενης σεζόν.

Δεν κρύβεται το γεγονός ότι ο Χάμιλτον στερείται χρόνου για να διεκδικήσει έναν άνευ προηγουμένου όγδοο τίτλο, κάτι που θα ισχυριζόταν πριν από δύο χρόνια αν ο πρώην διευθυντής του αγώνα Μάικλ Μάσι ακολουθούσε τους κανόνες.

Ο γεννημένος στο Stevenage οδηγός που επεκτείνει τη συμφωνία του με τη Mercedes μέχρι το τέλος του 2025 είναι μια σαφής ένδειξη ότι εξακολουθεί να πιστεύει στα Silver Arrows, είναι απλώς μια περίπτωση που η ομάδα ανταμείβει τον Hamilton με ένα καλό αυτοκίνητο για την πίστη του σε αυτά.
Είναι επιτακτική ανάγκη η Mercedes να ξεκινήσει δυναμικά την επόμενη σεζόν από την έναρξη στο Μπαχρέιν, καθώς εκεί άρχισαν να καταρρέουν όλα σχεδόν πριν από 12 μήνες.

Η Mercedes και ο Hamilton ήξεραν μετά τον πρώτο αγώνα ότι το W14 δεν ήταν καλό.

Αυτό το συναίσθημα δεν μπορεί να γίνει ξανά αισθητό τον Μάρτιο εάν η ομάδα θέλει να βελτιωθεί και να ανταγωνιστεί για το πρωτάθλημα.

lewis-hamilton-formula1-formula-one-mercedes-lh44-legend-f1-formoula-one-liuishamilton-be-back

Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Το Mercedes W15 είναι πιο δυνατό από ποτέ και έρχεται το 2024!!!

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Φόρμουλα 1 Λιούις Χάμιλτον : Στην πορεία για το μεγαλείο της F1 επέλεξε τον αριθμό 44», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!