ENGINE POWER

GP Japan Ferrari: Είμαστε πιο κοντά απο το αναμενόμενο στη Red Bull

GP Japan Ferrari - Sainz: και πάλι πολύ δυνατοί, φαίνεται να είμαστε λίγο πιο κοντά στους ανταγωνιστές μας από ό,τι αναμενόταν, επομένως ήταν μια αρκετά θετική μέρα
GP Japan Ferrari: Είμαστε πιο κοντά απο το αναμενόμενο στη Red Bull

GP Japan Ferrari: Ενόψει του Grand Prix της Σιγκαπούρης, το οποίο κέρδισε, οι προσδοκίες της Ferrari δεν ήταν υψηλές. Το ίδιο καθώς κατευθύνονταν στο f1 αυτού του Σαββατοκύριακου, αλλά, μετά την πρώτη μέρα της Ελεύθερης Προπόνησης στη Suzuka στην Ιαπωνία, ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz εκπλήσσονται ευχάριστα από την ταχύτητά τους σε σχέση με το ρυθμό ρύθμισης της Red Bull.

GP Japan Ferrari: Ο Leclerc ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στον Max Verstappen στο τέλος του FP2 την Παρασκευή, ο Ολλανδός άσος 0,32 δευτ. ταχύτερος στη Red Bull. Την ημέρα αυτή, το γραφείο πολυμέσων της Ferrari ανέφερε: «Η ομάδα πέτυχε το προγραμματισμένο πρόγραμμά της, με τα δύο SF-23 να ολοκληρώνουν και τις δύο συνεδρίες στη δεύτερη και την τέταρτη θέση στη Suzuka στην Ιαπωνία

 

«Αυτή η Παρασκευή έδειξε ότι τα αυτοκίνητα είναι ανταγωνιστικά σε έναν ιπτάμενο γύρο και επίσης έδειξε ότι ένας αγώνας δύο στάσεων είναι σχεδόν σίγουρος λόγω της υψηλής υποβάθμισης των ελαστικών, κάτι που ήταν αναμενόμενο, αλλά επιδεινώθηκε από τις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες στο τέλος του ιαπωνικού καλοκαιριού. .»

Και οι δύο οδηγοί είχαν μια θητεία στο πρωτότυπο ελαστικό της F1 της επόμενης χρονιάς κατά τη διάρκεια του FP1 πριν μεταβούν στα Softs για μια προσομοίωση κατατακτήριων. Το απόγευμα, και οι δύο οδηγοί ξεκίνησαν ξανά με το πρωτότυπο ελαστικό, προτού περάσουν στο Medium και μετά στο Soft για μια προσομοίωση κατατακτήριων.

Ο Leclerc ανέφερε στην ανασκόπηση της Ferrari την Παρασκευή: «Φαίνεται να είμαστε λίγο πιο κοντά στους ανταγωνιστές μας από ό,τι αναμενόταν, επομένως ήταν μια αρκετά θετική μέρα συνολικά. Από την πλευρά μου, δοκιμάσαμε μερικά διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητο για να με κάνουν λίγο πιο άνετο, κάτι που ήταν καλό. Ανυπομονώ να επιβεβαιώσω αυτό το συναίσθημα αύριο».

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-ferrari-2023-formula-one-race-leclerc-sainz-japan-japanese

GP Japan Ferrari – Sainz: Έχουμε μερικές ενδιαφέρουσες μέρες μπροστά μας

Τελειώνοντας την ημέρα P4, ο νικητής του Grand Prix της Σιγκαπούρης Sainz απηχούσε τον συμπαίκτη του: «Αυτό το Σαββατοκύριακο οι διαφορές από τους κοντινότερους αντιπάλους μας φαίνονται πολύ κοντά, επομένως επιστρέψαμε στο σημείο που ήμασταν στους προηγούμενους αγώνες, με τη Red Bull και πάλι πολύ δυνατή.

«Από την πλευρά μου, εξακολουθούμε να βελτιστοποιούμε το αυτοκίνητο πολύ και σήμερα δοκιμάσαμε πολλά διαφορετικά set-up για να προσπαθήσουμε να βρούμε τον καλύτερο συμβιβασμό για αυτήν την πίστα. Έχουμε πολλά δεδομένα να εξετάσουμε και απόψε θα πρέπει να αποφασίσουμε ποιες ρυθμίσεις θα τρέξουμε αύριο, προσπαθώντας να βάλουμε το αυτοκίνητο στο σωστό παράθυρο επιδόσεων», εξήγησε ο Sainz.

Τα φύλλα χρόνου δείχνουν ότι ο Ισπανός, φρέσκος από τη δεύτερη νίκη του στο GP πρέπει να βρει μερικά δέκατα για να βρίσκεται σε αυτό το παράθυρο. Ο Sainz τόλμησε: «Έχουμε μερικές ενδιαφέρουσες μέρες μπροστά μας».

Ενώ η Red Bull είναι πιθανό να ολοκληρώσει τον τίτλο της F1 Constructors του 2023 την Κυριακή, η Ferrari καταργεί τη Mercedes με τη Mercedes για να κατακτήσει τη δεύτερη θέση. Μόνο 24 βαθμοί χωρίζουν τις ομάδες στη βαθμολογία, στη μάχη της B-List της F1 που πρέπει να πέσει στο τέλος.

Με τον Verstappen να ολοκληρώνει επίσης το φετινό στέμμα του οδηγού της F1, η μάχη του τίτλου δεν είναι πλέον θέμα. Ως εκ τούτου, ελλείψει ελάχιστων στοιχείων όσον αφορά τον αγώνα, η εστίαση τώρα στρέφεται στις μάχες των συμπαικτών, καθώς φαίνεται ότι ο Sainz κερδίζει το υψηλότερο έδαφος στο Maranello, ενώ ο Leclerc πρέπει να ανεβάσει ανάλογα το παιχνίδι του.

Ενόψει του γύρου 16 της Κυριακής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1 2023, ο Sainz (P5 στη βαθμολογία) προηγείται του Leclerc (P6) με 19 βαθμούς. Και οι δύο προσεγγίζουν τον Fernando Alonso (P4) και τον Lewis Hamilton (P3) στους υπόλοιπους επτά γύρους.

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-ferrari-2023-formula-one-race-leclerc-sainz-japan-japanese

GP Japan Ferrari: O Sainz κάνει τολμηρή ΑΠΕΙΛΗ για το υπόλοιπο της F1 grid λόγω της απόδοσης

Ο Carlos Sainz είπε ότι όταν ήταν σε κορυφαία φόρμα θα μπορούσε να κερδίσει οποιονδήποτε στο grid, καθώς ο Ισπανός οδηγεί ψηλά μετά από μια επική νίκη στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Ο οδηγός της Ferrari είχε πολύ χρόνο ανάρρωσης κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών και επέστρεψε για το δεύτερο μισό της σεζόν πιο δυνατός από ποτέ, παίρνοντας back-to-back pole position σε Monza και Σιγκαπούρη και μια νίκη στο Marina Bay που έγινε ο πρώτος που σπάσει την κυριαρχία της Red Bull το 2023.

Ωστόσο, ο Ισπανός οδηγός έχει επιμείνει ότι δεν είναι στο απόγειό του. Σύμφωνα με τον ίδιο, η καλύτερη περίοδος του ήταν με τη McLaren , ειδικά το 2019, όπου ξεπέρασε σταθερά το μονοθέσιό του και μάλιστα πέτυχε έναν αξιοσημείωτο τερματισμό στο βάθρο στο Grand Prix της Βραζιλίας, ξεκινώντας από το πίσω μέρος του grid.

«Στη McLaren, ήμουν πολύ καλός, πάλεψα με ένα μονοθέσιο που δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικό για αυτές τις κορυφαίες θέσεις στη μεσαία γραμμή, αλλά οι επιδόσεις μου δεν έλαμψαν τόσο πολύ επειδή δεν αγωνιζόμουν για νίκες».

«Ωστόσο, πιστεύω ότι το καλύτερό μου επίπεδο είναι κορυφαίο· το έχω ήδη αποδείξει στη Σιγκαπούρη», συνέχισε. “Όταν οδηγώ στα καλύτερά μου, νομίζω ότι μπορώ να νικήσω οποιονδήποτε. Το κλειδί είναι πόσο καιρό μπορείς να διατηρήσεις αυτή την κορυφή και αυτή είναι η πρόκληση για έναν οδηγό F1.”

GP Japan Ferrari: Ο Sainz δεν βολεύεται στο αυτοκίνητο της Ferrari

Παρά τις εντυπωσιακές του επιδόσεις σε Monza και Marina Bay, ο οδηγός της Ferrari δεν αισθάνεται άνετα με το αυτοκίνητο και δεν έχει προσαρμοστεί πλήρως σε αυτό, τονίζοντας ότι αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά την υποβάθμιση των ελαστικών και τον ρυθμό αγώνα.

Είπε: “Αν και μπορεί να φαίνεται ότι νιώθω άνετα σε αυτό το αυτοκίνητο, δεν είμαι. Είναι ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να μας προκαλεί πολλούς πονοκεφάλους όσον αφορά την υποβάθμιση των ελαστικών, τα προβλήματα με τον ρυθμό του αγώνα και εξακολουθεί να έχει τα ελαττώματα του, όπως είδαμε στη Σιγκαπούρη.

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-ferrari-2023-formula-one-race-leclerc-sainz-japan-japanese

«Τα λάστιχα υπέφεραν, αλλά κατάφερα να τελειώσω τον αγώνα, κάτι που μιλάει πολύ για την εκτέλεση του αγώνα μας και τη στρατηγική της ομάδας.

«Είναι όλες αυτές οι βελτιώσεις που θέλουμε να εφαρμόσουμε στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, ώστε να μην χρειάζεται να βασιζόμαστε τόσο πολύ στα pit stop για να κερδίσουμε έναν αγώνα».

Παρόλα αυτά, αναγνώρισε τη σημαντική προσπάθεια που κάνει η ομάδα όσον αφορά τα pit stop και τη στρατηγική, τομείς όπου η Ferrari αντιμετωπίζει κριτική εδώ και χρόνια.

Ο Sainz πρόσθεσε: «Κάναμε καλή εμφάνιση στη Σιγκαπούρη, αλλά και στη Monza, ακόμη και στο Zandvoort με τις βροχοπτώσεις.

«Κάναμε τις σωστές κλήσεις στα πιτ στοπ και πιστεύω ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει επίσης να τονιστεί γιατί η Ferrari έχει αντιμετωπίσει πολλές επικρίσεις.

“Ήρθε η ώρα να δώσουμε τα εύσημα στην ομάδα. Ξέρουμε ότι υπάρχει πολλή δουλειά μπροστά, αλλά είμαστε στο σωστό δρόμο.”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «GP Japan Ferrari: Είμαστε πιο κοντά απο το αναμενόμενο στη Red Bull», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!