ENGINE POWER

Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin κατηγορεί ευθέως την Michelin ότι του έκλεψαν τον τίτλο

Κατάρ MotoGP: Jorge Martin: "Το πρωτάθλημα αποφασίστηκε από ένα κακό ελαστικό, δεν μας κέρδισαν στην πίστα"
Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin κατηγορεί ευθέως την Michelin ότι του έκλεψαν τον τίτλο

Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin έχει δείξει σταθερά το δάχτυλο σε ένα «κακό ελαστικό» επειδή άφησε τις ελπίδες του για τον τίτλο του MotoGP του 2023 στα σχοινιά στο Κατάρ.

Αφού μείωσε το πλεονέκτημα του Francesco Bagnaia σε μόλις επτά πόντους με τη νίκη στο Σαββατιάτικο Sprint, ο αναβάτης της Pramac έφυγε απελπιστικά από το πλέγμα με τον πίσω τροχό του να περιστρέφεται στην αρχή του γκραν πρι.

Όγδοος στον πρώτο γύρο, ο Μάρτιν κέρδισε μία θέση όταν ο συμπαίκτης του Johann Zarco έτρεξε έξω και μετά άλλη μία καθώς γλίστρησε γύρω από τον Marc Marquez στον 5ο γύρο των 22.

Αλλά ο Μάρτιν απλά δεν είχε τον ρυθμό και, ακόμη και με καθαρό αέρα μπροστά, συνέχισε να χάνει έδαφος από τον κορυφαίο όμιλο.

Σε μισή απόσταση οι αναβάτες έκαναν ουρά για να τον περάσουν και ο Ισπανός έμεινε να κουνάει το κεφάλι του απογοητευμένος καθώς κατέρρευσε την παραγγελία, περνώντας τελικά τη γραμμή τερματισμού στη δέκατη θέση.

Κατάρ MotoGP : Παρόλο που η Bagnaia ηττήθηκε στη νίκη από τον Fabio di Giannantonio, ο κυρίαρχος πρωταθλητής θα έχει πλέον ένα επιβλητικό πλεονέκτημα 21 πόντων έναντι του Martin στην απόφαση του τίτλου της Βαλένθια το επόμενο Σαββατοκύριακο, όπου παραμένουν 37 βαθμοί προς όφελος.

«Σίγουρα δεν ένιωθα άνετα. Είδατε ήδη στην αρχή ότι είχα μια μεγάλη περιστροφή και μπορείτε να καταλάβετε τι συνέβη. το πίσω ελαστικό δεν λειτουργούσε καλά», είπε ο Martin στο MotoGP.com.

«Είμαι πραγματικά απογοητευμένος που το πρωτάθλημα αποφασίζεται από ένα κακό ελαστικό. Αλλά αυτό μου συνέβη. Είναι κρίμα. Αλλά είναι αυτό που είναι.

«Πάλεψα πολύ. Δεν είχα πίσω λαβή. Δεν μπορούσα να σταματήσω το ποδήλατο. Δεν μπορούσα να γυρίσω. Δεν μπορούσα να ανοίξω το γκάζι. Ήταν σαν υγρές συνθήκες.

katar-motogp-qatar-moto-gp-grand-prix-gp-martin-bagnaia-2023

«Νομίζω ότι με την εμπειρία μου, κατάφερα τουλάχιστον να σημειώσω μερικά σημεία [απόψε] που δεν ήταν εύκολο.

«Τώρα προχωράμε και ελπίζουμε να τα καταφέρουμε στη Βαλένθια».

Κατάρ MotoGP: Ο Μάρτιν πρόσθεσε «Τα πάντα μπορούν να συμβούν στη Βαλένθια. Ο Pecco μπορεί να κάνει λάθος. Μπορώ να κερδίσω σίγουρα και τους δύο αγώνες – αλλά μπορώ να κερδίσω αν δεν έχω ελαστικό όπως σήμερα!

«Σίγουρα [ο τίτλος] δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, αλλά δεν είναι το ίδιο όταν φτάνουμε στη Βαλένθια κοντά, παρά σε αυτήν την κατάσταση μόνο και μόνο λόγω ενός [κακού] ελαστικού.

«Λίγο απογοητευμένος, αλλά νιώθω ότι δεν μας κέρδισαν στην πίστα. Μας χτύπησαν έξω.

«Έτσι είμαι αρκετά χαλαρός και νιώθω ότι αξίζουμε αυτό το πρωτάθλημα».

katar-motogp-qatar-moto-gp-grand-prix-gp-martin-bagnaia-2023

Η Michelin δεν έχει ακόμη απαντήσει στους ισχυρισμούς του Martin.

Το #89 επέλεξε σκληρά ελαστικά, εμπρός και πίσω, και για τους δύο αγώνες του Κατάρ.

Αφού έκανε τον ταχύτερο γύρο στο Sprint, μπορούσε να διαχειριστεί μόνο τον 11ο ταχύτερο γύρο του Grand Prix.

Ο ρυθμός του με ρυθμό 1 m 53.355s χθεσινός αγώνας σε σύγκριση με 1m 53.693s σήμερα, όταν ο συνάδελφός του αναβάτης της Ducati Enea Bastianini (επίσης σκληρός) ήταν στην κορυφή της λίστας με 1m 52.978s στον τελευταίο του γύρο.

Ο Jorge Martin της Pramac έχει βάλει στο στόχαστρο τη Michelin καθώς τα προβλήματα ελαστικών στο Γκραν Πρι του Κατάρ τον άφησαν 10ο, λέγοντας ότι του “έκλεψαν” τον τίτλο του MotoGP.

Ο Μάρτιν ήταν επιβλητικός στο σπριντ του Σαββάτου στο GP του Κατάρ για να μειώσει το προβάδισμα του Francesco Bagnaia στο πρωτάθλημα σε επτά βαθμούς και να αναγκάσει τη μάχη του τίτλου στον τελικό της Βαλένθια την επόμενη εβδομάδα.

Αλλά στο γκραν πρι της Κυριακής , ο Μάρτιν δυσκολεύτηκε από το τέρμα και κατέληξε 14.819 δευτερόλεπτα από τον νικητή Fabio Di Giannantonio στη 10η θέση, με το έλλειμμά του από τον Bagnaia – που ήταν δεύτερος – να αυξάνεται στους 21 πόντους.

Ο Μάρτιν κατηγόρησε τη φόρμα του σε ένα πίσω ελαστικό που «ήταν σαν πέτρα» από την αρχή του αγώνα των 22 γύρων και έχει οργιστεί εναντίον της Michelin – αν και αρνήθηκε να κατονομάσει τον προμηθευτή των ελαστικών.

«Λοιπόν, δεν ξέρω. Είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Φαίνεται ότι ξέχασα να οδηγήσω», άρχισε.

«Νομίζω ότι μπορούσες να δεις στην αρχή όταν το πίσω ελαστικό άρχισε να περιστρέφεται, ήταν σαν πέτρα.

«Κανονικά αυτό συμβαίνει όταν η πίστα είναι βρώμικη. Δεν ήταν, γιατί ήταν το grid, και όταν το ελαστικό έχει ίσως 30 γύρους [πάνω του], και δεν το έκανε επειδή ήταν καινούργιο.

«Λοιπόν, μπορείτε να μαντέψετε μόνοι σας τι συνέβη. Από εκείνο το σημείο προσπάθησα να τα καταφέρω λίγο, αλλά ένιωθα ότι τρακάρω σε κάθε γωνία στο πίσω μέρος.

«Είναι κρίμα που ένα πρωτάθλημα σαν αυτό, μετά από μια τόσο σπουδαία σεζόν, δουλεύοντας σκληρά, νιώθω ότι μου το έκλεψαν [ο Μισελίν] γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσα να το κάνω [να κερδίσω] πριν από αυτόν τον αγώνα.

«Τώρα είναι πολύ δύσκολο. Οπότε, οτιδήποτε. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη».

Ο Μάρτιν πρόσθεσε ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε μόνο στην αρχή και «μετά από τρεις γύρους κατάλαβα ότι ήταν αδύνατο να κάνω το ίδιο» όπως έκανε στο σπριντ.

Τη στιγμή της ενημέρωσης του στα μέσα ενημέρωσης, δεν είχε μιλήσει ακόμη στη Michelin, αλλά λέει ότι είναι «απαράδεκτο ένα πρωτάθλημα MotoGP να αποφασίζεται από ένα ελαστικό».

Την Παρασκευή στο Κατάρ, ο Martin παραπονέθηκε για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος , ενώ ο Bagnaia δυσκολεύτηκε για ρυθμό στο σπριντ λόγω του ίδιου προβλήματος.

katar-motogp-qatar-moto-gp-grand-prix-gp-martin-bagnaia-2023-pramac-racing

Τα προβληματικά ελαστικά έχουν θέσει σε κίνδυνο τους αγώνες των αναβατών στο παρελθόν, αλλά όταν ρωτήθηκαν τι μπορούν να κάνουν για να τελειώσει αυτό το ζήτημα, ο Martin απάντησε: «Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουν καν τι συνέβη.

«Υποθέτω ότι δεν θέλουν να αποφασίσουν ένα πρωτάθλημα. Θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί. Νομίζω ναι, το ελπίζω, ότι θέλουν να μας δώσουν τους ίδιους όρους.

«Αλλά έχασα 1,5 δευτερόλεπτο ρυθμό σε μια μέρα. Νομίζω ότι δεν ξέχασα να οδηγήσω και νομίζω ότι πρέπει να βελτιωθούν και πρέπει να αναλύσουν για να μην συμβεί ξανά στο μέλλον.

«Ελπίζω να μπορώ να παλέψω για πρωταθλήματα στο μέλλον, αλλά σήμερα αισθάνομαι μια μεγάλη απώλεια γιατί είναι πραγματικά δύσκολο [να κερδίσεις το πρωτάθλημα] τώρα».

Ο Μάρτιν είναι πεπεισμένος ότι θα μπορούσε να είχε νικήσει τους αντιπάλους του την Κυριακή υπό κανονικές συνθήκες και λέει ότι τα συναισθήματα που ένιωθε ήταν «σαν σχέση» σε 40 λεπτά.

«Κάποια στιγμή άρχισα να γελάω, γιατί δεν είναι ότι με νίκησαν στην πίστα», είπε.

«Με τις ίδιες συνθήκες, πιστέψτε με, μπόρεσα να τους νικήσω σήμερα. Όμως κάποια στιγμή απογοητεύτηκα, απογοητεύτηκα.

«Ήταν σαν μια μεγάλη σχέση, αλλά μόνο για 40 λεπτά. Είχα όλες τις στιγμές. Είμαι σίγουρα απογοητευμένος γιατί πιστεύω ότι αξίζω αυτό το πρωτάθλημα και χάσαμε ένα μεγάλο μέρος σήμερα».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin κατηγορεί ευθέως την Michelin ότι του έκλεψαν τον τίτλο», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!