ENGINE POWER

MotoGP Ινδίας: Τα πάνω κάτω στο ινδικό GP με νίκη του Jorge Martin

MotoGP Ινδίας: Η έκτη νίκη για τον Μάρτιν αυτή τη σεζόν καθώς και η τρίτη του διαδοχική αν και η εγγύτητα του πάντα συνεπούς Bagnaia στη δεύτερη, δείχνει ότι το περιθώριο μεταξύ του ζευγαριού έχει συρρικνωθεί μόνο στους 33 πόντους
MotoGP Ινδίας: Τα πάνω κάτω στο ινδικό GP με νίκη του Jorge Martin

MotoGP Ινδίας: Ινδικό MotoGP και στον αγώνα Σπριντ ο Χόρχε Μάρτιν καταφέρνει να νικήσει καθώς ο Μαρίνι εκτοξεύει την ευκαιρία του Μπεζέκι

Ο Χόρχε Μάρτιν απομάκρυνε περισσότερους πόντους μακριά από το προβάδισμα του Pecco Bagnaia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP καθώς πέτυχε ξεκάθαρα για μια άνετη νίκη στον  MotoGP Ινδίας Sprint στο Buddh International Circuit.

Ο Ισπανός δεν φαινόταν ποτέ προβληματισμένος αφού πέτυχε το χτύπημα πάνω από τον pole sitter Marco Bezzecchi στη στροφή 1, ο Μάρτιν κατέκτησε γρήγορα τον αγώνα ενώ ο σταθερός του από τη Ducati αποβλήθηκε μετά από επαφή με τον συμπαίκτη του στο VR46 Ducati, Luca Marini.

Ο Pecco Bagnaia κράτησε τη ζημιά στο γενικό του προβάδισμα στο ελάχιστο στη δεύτερη θέση, ενώ ο Marc Marquez κράτησε την τρίτη θέση για τον πρώτο του τερματισμό στις τρεις πρώτες θέσεις μετά τον πρώτο αγώνα Sprint της χρονιάς στο Portimao.

Ένας αγώνας που είχε ήδη συντομευτεί λόγω των καταιγιστικών συνθηκών, στο τέλος ήταν μια ξαφνική δυνατή βροχόπτωση στα μέσα της προκριματικής συνεδρίας Moto3 που θα ωθούσε την εκκίνηση του αγώνα Sprint σχεδόν τρεις ώρες πίσω.

Προκαλώντας μια συνεδρία αναγνώρισης από τους αναβάτες, αποφασίστηκε να περιμένουμε περισσότερο για να στεγνώσει εντελώς η πίστα πριν ξεκινήσει σε νωρίς το απόγευμα.

Μόλις το έκαναν, ήταν ο Μάρτιν στη μέση που θα ξεφύγει καλύτερα από τα τρία Ducati στην πρώτη σειρά, βυθίζοντας στη στροφή 1 με ένα πλεονέκτημα που θα κρατούσε τελικά στην καρό σημαία.

Μια στροφή που αποδείχτηκε προβληματική κάτω από το φρενάρισμα για τους αναβάτες όλο το Σαββατοκύριακο, ήταν ίσως αναπόφευκτο ότι για πρώτη φορά θα υπήρχε δράμα στον δεξιόχειρα. Και έτσι αποδείχτηκε, ο ένοχος αυτή τη φορά ήταν ο Μαρίνι, ο οποίος φρέναρε πολύ αργά και χτυπούσε στο πίσω μέρος της Ducati του συμπαίκτη του Bezzecchi, χτυπώντας τον πρώτο στην άσφαλτο και ο δεύτερος φαρδιά και κάτω στην τελευταία θέση.

Δεν ήταν η μόνη πρώιμη αψιμαχία στη στροφή 1 με τον Στέφαν Μπραντλ να διαπράττει παρόμοια παράβαση κόβοντας το πίσω μέρος του GasGas Tech3 του Augusto Fernandez, για να ρίξει στη συνέχεια το άλλο RC16 του Pol Espargaro.

Πίσω στο μπροστινό μέρος, ο Μάρτιν ανέβηκε στον Bagnaia και ο Joan Mir, ο Ισπανός – φρέσκος από την καλύτερη αρχική του θέση της σεζόν στην πέμπτη θέση – έχοντας το προβάδισμα ζεύγος Ducati μέχρι που ο Marc Marquez εκφοβίστηκε μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου.

Ήταν μια πρώτη τριάδα που θα παρέμενε στατική σε όλη τη διάρκεια του 11 γύρου Sprint, ο Martin έβγαζε σταθερά ένα άνετο περιθώριο έναντι της Bagnaia πριν χαλαρώσει προς το τέλος και περάσει τη γραμμή +1,3s μπροστά.

Indian-MotoGP-Sprint-Race-Martin-victory-Marini-Bezzecchi-indiko-grand-prix-apotelesmata

MotoGP Ινδίας: Η έκτη «πρώτη στο δρόμο» νίκη για τον Μάρτιν αυτή τη σεζόν – καθώς και η τρίτη του διαδοχική – αν και η εγγύτητα του πάντα συνεπούς Bagnaia στη δεύτερη σημαίνει ότι το περιθώριο μεταξύ του ζευγαριού έχει συρρικνωθεί μόνο στους 33 πόντους, ήταν άλλο ένα εμφατική επίδειξη δύναμης από τον ανερχόμενο υποψήφιο.

Πίσω από την Bagnaia, ο Marquez επέστρεψε στην πρώτη τριάδα με μια σταθερή πορεία στην τρίτη θέση, το καλύτερο αποτέλεσμά του από τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Πορτογαλία. Σε ένα Σαββατοκύριακο που είδε τη Repsol Honda να κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός στην ανταγωνιστικότητα, δυστυχώς δεν θα ήταν διπλή γιορτή για την ομάδα αφού ο Mir – αφού έπεσε στην όγδοη θέση μετά από ένα λάθος στη στροφή 1 στον τέταρτο γύρο – στη συνέχεια άφησε το RC213V εντελώς στο η αργή φουρκέτα Turn 3.

Ο χαμός του ανέβασε τον Brad Binder σε μια καλή τέταρτη θέση από τη 12η θέση στο grid, με τον Νοτιοαφρικανό να κάνει όλη την πρόοδό του στην αρχή στο KTM με γρήγορη εκκίνηση.

Μπόρεσε να διασχίσει τη γραμμή πριν από έναν γρήγορο Bezzecchi, ο οποίος έκανε μια καταιγιστική βόλτα από το να ήταν πολύ μακρινός μετά το fracas της στροφής 1 του, για να ανεβάσει την τάξη στους υπόλοιπους δέκα γύρους. Πιο γρήγορος από οποιονδήποτε άλλον στην πίστα, συμπεριλαμβανομένου του Martin, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να πάρει το δρόμο για να πάρει την παραγγελία, ο Ιταλός μείωσε τη ζημιά στον τίτλο του, ελπίζοντας να τον φέρει στην πέμπτη θέση.

Αφού έπεσε θύμα του Bezzecchi στον τελευταίο γύρο, ο Fabio Quartararo αρκέστηκε στην έκτη θέση, ενώ οι Jack Miller, Maverick Vinales και Raul Fernandez συγκέντρωσαν τις τελικές θέσεις πληρωμής στην έβδομη, όγδοη και ένατη θέση.

Κατά τα άλλα, ο Aleix Espargaro αποσύρθηκε υψηλού προφίλ σε μια πτώση, αφού είχε ήδη πέσει στο πίσω μέρος της παραγγελίας μετά από ένα λάθος, ενώ το απόγευμα του Johann Zarco τελείωσε επίσης νωρίς με χαμηλή ταχύτητα στη στροφή 3 στον έκτο γύρο.

Ινδικό MotoGP 2023 | Buddh International Circuit, Ινδία | Αποτελέσματα αγώνων σπριντ MotoGP Ινδίας | Γύρος 13 από 20
Pos. Ονομα Nat . Ομάδα Ποδήλατο Χάσμα

Indian-MotoGP-Sprint-Race-Martin-victory-Marini-Bezzecchi-indiko-grand-prix-apotelesmata

1 Χόρχε Μάρτιν 🇪🇦 Prima Pramac Racing Ducati GP23 11 γύροι
2 Pecco Bagnaia 🇮🇹 Ducati Lenovo Team Ducati GP23 +1.389
3 Μαρκ Μάρκες 🇪🇦 Repsol Honda Team Honda RC213V +2.405
4 Μπραντ Μπάντερ 🇿🇦 Red Bull KTM Factory Racing KTM RC16 +2.904
5 Μάρκο Μπεζέκι 🇮🇹 Mooney VR46 Racing Ducati GP22 +3.266
6 Φάμπιο Κουαρτάραρο 🇨🇵 Monster Energy Yamaha Yamaha M1 +4.327
7 Τζακ Μίλερ 🇦🇺 Red Bull KTM Factory Racing KTM RC16 +7.172
8 Μάβερικ Βινάλες 🇪🇦 Aprilia Racing Aprilia RS-GP +8.798
9 Ραούλ Φερνάντεθ 🇪🇦 CryptoData RNF Racing Aprilia RS-GP +10.530
10 Fabio di Giannantonio 🇮🇹 Gresini Racing MotoGP Ducati GP22 +10.826
11 Αουγκούστο Φερνάντεθ 🇪🇦 GasGas Factory Racing Tech3 KTM RC16 +11.456
12 Μιγκέλ Ολιβέιρα 🇵🇹 CryptoData RNF Racing Aprilia RS-GP +15.415
13 Takaaki Nakagami 🇯🇵 LCR Honda IDEMITSU Honda RC213V +17.437
14 Μικέλε Πίρο 🇮🇹 Ducati Lenovo Team Ducati GP23 +23.714
15 Φράνκο Μορμπιντέλι 🇮🇹 Monster Energy Yamaha Yamaha M1 +36.468
DNF Γιόχαν Ζάρκο 🇨🇵 Prima Pramac Racing Ducati GP23
DNF Aleix Espargaro 🇪🇦 Aprilia Racing Aprilia RS-GP
DNF Τζόαν Μιρ 🇪🇦 Repsol Honda Team Honda RC213V
DNF Pol Espargaro 🇪🇦 GasGas Factory Racing Tech3 KTM RC16
DNF Στέφαν Μπραντλ 🇩🇪 LCR Honda IDEMITSU Honda RC213V
DNF Λούκα Μαρίνη 🇮🇹 Mooney VR46 Racing Ducati GP22
W Άλεξ Μάρκες 🇪🇦 Gresini Racing MotoGP Ducati GP22

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!