ENGINE POWER

MotoGP Ινδίας : Δόθηκε το πράσινο φως για τα θέματα ασφαλείας στην πίστα

MotoGP Ινδίας : Το πράσινο φως απο τους οδηγούς σχετικά με την ασφάλεια της πίστας Grand Prix της Ινδίας στην πίστα Buddh International Circuit

India-2023-MotoGP-Race-pista-agonas-gp-indian-indiko-grand-prix-moto3-moto2
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

MotoGP Ινδίας : Οι αναβάτες ετοιμάστηκαν για μια κρίσιμη ψηφοφορία για την ασφάλεια την παραμονή του πρώτου αγώνα της Ινδίας στο MotoGP

MotoGP Ινδίας : Το πρώτο Grand Prix της Ινδίας του MotoGP κρέμεται από την ισορροπία, με τους αναβάτες να αποφασίζουν για τις αναβαθμίσεις ασφαλείας της πίστας αφού περπάτησαν την πίστα αργότερα σήμερα.

Οι διοργανωτές αγώνων στη διεθνή πίστα Buddh International Circuit, περίπου 45 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Νέου Δελχί, έχουν αναλάβει μια ταχεία διαδικασία αναβάθμισης της πρώην πίστας F1 για να την καταστήσουν κατάλληλη για αγώνες μοτοσικλετών.

Αν και η ίδια η διάταξη σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί αυτοκίνητα και ποδήλατα, σε πολλές γωνίες χρειάστηκε να σκιστούν οι περιοχές απορροής ασφάλτου για να τοποθετηθούν παγίδες με χαλίκι, ενώ τρεις γωνίες έπρεπε να μετακινηθούν τα εμπόδια τους προς τα πίσω λόγω της ταχύτητας του σύγχρονου MotoGP.

Χρειάστηκε επίσης να εγκατασταθεί τυπικός εξοπλισμός ασφαλείας, όπως φράχτες αέρα και φράγματα αφρού, και η επιθετική κράσπεδα με εστίαση στο αυτοκίνητο έχει απενεργοποιηθεί για πιο ρηχές λωρίδες.

Αλλά η διαδικασία προσαρμογής έχει πληγεί από προβλήματα και καθυστερήσεις.

Οι Times of India ανέφεραν νωρίτερα αυτό το έτος ότι είχε αναπτυχθεί μια αντιπαράθεση μεταξύ του υποστηρικτή του αγώνα Fairstreet Sports και του ιδιοκτήτη της πίστας σχετικά με το ποιος θα πληρώσει για τις τροποποιήσεις της πίστας.

Οι καθυστερήσεις στις εγκρίσεις και τη χρηματοδότηση απώθησαν την έναρξη των εργασιών, οι οποίες ήταν ήδη σε στενή προθεσμία δεδομένου ότι η σύμβαση του κυκλώματος υπογράφηκε μόλις πριν από ένα χρόνο.

Ο διοργανωτής λέει ότι οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί, αλλά η διαδικασία έγκρισης της FIM δεν έχει ακόμη δώσει στο κομμάτι το επίσημο πράσινο φως, με το κυβερνών σώμα να στοχεύει σήμερα, λιγότερο από 24 ώρες πριν από την πρώτη συνεδρία εξάσκησης, για να σημειώσει τις αλλαγές.

Η διαδικασία της τελευταίας στιγμής έχει αφήσει αρκετούς αναβάτες ανήσυχους σχετικά με την προοπτική να χρειαστεί να κάνουν μια κλήση σχετικά με την καταλληλότητα των αλλαγών της πίστας την παραμονή του πρώτου Grand Prix της μοτοσικλέτας.

«Δεν είμαστε χαλαροί», είπε ο Aleix Espargaró νωρίτερα αυτό το μήνα, σύμφωνα με το Autosport . «Ανυπομονώ πραγματικά να πάω στην Ινδία. Η πίστα φαίνεται πολύ καλή — είναι μια γρήγορη πίστα που μπορεί να είναι καλή για την Aprilia.

«Αλλά έχουμε ζητήσει αρκετές φορές να δούμε τη δουλειά που γίνεται και μέχρι στιγμής δεν μας έχουν πει τίποτα.

 

MotoGP Ινδίας :«Η Ντόρνα μας λέει να είμαστε ήρεμοι, ότι δουλεύουν και ότι όλα είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα, επομένως πρέπει να εμπιστευόμαστε και να ελπίζουμε ότι θα είναι μια ασφαλής πίστα».

Η εγγύτητα των τοίχων σε ορισμένες γωνίες έχει προκαλέσει ιδιαίτερη ανησυχία, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με τη χρήση ψευδών κρασπέδων που θα ενθαρρύνουν υψηλότερες ταχύτητες.

«Αν φτάσουμε εκεί και είναι ασφαλές να οδηγήσουμε, είμαστε οι πρώτοι που θέλουν να αγωνιστούν», είπε ο Alex Márquez, ανά Crash . «Αλλά πρέπει να είμαστε πραγματικά, πολύ ξεκάθαροι σε αυτό το σημείο, αν είναι ασφαλές ή όχι.

«Θα δούμε στον FP1 όταν είμαστε στην μηχανή».

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Fabio Quartararo είπε ότι οι εικόνες και τα βίντεο που είχε δείξει πρόσφατα ήταν καλύτερα από ό,τι περίμενε, αλλά ότι μόνο όταν οι αναβάτες περπάτησαν μαζί στην πίστα αυτή την εβδομάδα θα μπορούσε να πει με βεβαιότητα ότι η ασφάλεια ήταν στα όρια του κώδικα.

«Μιλούσαμε για τους τοίχους, αλλά στο βίντεο φαίνεται ότι ήταν πολύ εντάξει, είπε, ανά Crash .

«[Η επιφάνεια] ήταν πραγματικά βρώμικη. Το κράσπεδο μοιάζει σαν να είναι πριν από 50 χρόνια. Αλλά όσον αφορά την ασφάλεια πρέπει να το δούμε πραγματικά.

«Επίσης επειδή αν η κάμερα [γωνία] είναι πραγματικά ανοιχτή, ίσως η προοπτική να μην είναι η ίδια και με την ταχύτητα».

Ο Luca Marini, ωστόσο, ήταν λιγότερο πεπεισμένος και περίμενε ότι οι αναβάτες θα ακολουθούσαν σκληρή γραμμή για την ασφάλεια.

«Όπως και πριν», είπε για την εντύπωσή του για τις τελευταίες ενημερώσεις. «Όλα είναι εκεί όπως ήταν πριν.

«Θα δούμε αν κάποιος αναβάτης τρακάρει και χτυπήσει στον τοίχο αν δεν υπάρχουν συνέπειες ίσως.

«Ίσως να μην τρακάρει κανείς, όλα είναι καλά και περιμένουμε. Αυτό είναι.”

Η συσσώρευση του αγώνα αμαυρώθηκε επίσης από εκτεταμένα ζητήματα βίζας, με αρκετές ομάδες να χρειάζεται να ακυρώσουν και να κλείσουν εκ νέου μεταγενέστερες πτήσεις, αφού η διαδικασία υποβολής αιτήσεων που οργανώθηκε από την πίστα απέτυχε να επιστρέψει τις βίζες εγκαίρως.

Πολλοί αναβάτες, συμπεριλαμβανομένου του Marc Márquez, παγιδεύτηκαν στην αργή γραφειοκρατία, αν και ο Ισπανός έλαβε τα έγγραφά του την Τετάρτη για να ξεκινήσει το ταξίδι του στην πίστα.

Ο υποστηρικτής του αγώνα Fairstreet Sports εξέδωσε μια δήλωση χθες το βράδυ ενθαρρύνοντας την υπομονή μεταξύ των paddock.

«Εργαζόμαστε ακατάπαυστα για να επιλύσουμε το ίδιο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Σχεδόν 500 βίζες έχουν εκκαθαριστεί και ένας μεγάλος αριθμός θα γίνει σύντομα. Οι ειδικές ομάδες κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να εξασφαλίσουν ότι οι βίζες κάθε αναβάτη, ομάδας [και] τεχνικού αξιωματούχου θα εκδοθούν το συντομότερο.

«Αυτό το περιστατικό ήταν απροσδόκητο και κάνουμε ό,τι απαιτείται για να αντιμετωπίσουμε το ίδιο άμεσα.

«Κατανοούμε τη σημασία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας για όλους τους συμμετέχοντες και τους συμμετέχοντες και ενθαρρύνουμε όλους να είναι υπομονετικοί και να συνεργάζονται μαζί μας και τις ομάδες».

Τα ρυθμιστικά ζητήματα που συνέβαλαν στην κατάρρευση του Grand Prix της Formula 1 της Ινδίας έχουν βελτιωθεί εν μέρει από την Fairstreet που φέρεται να έχει αναλάβει μέρος της οικονομικής ευθύνης του αγώνα, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων μετάδοσης και χορηγίας.

Η F1 είχε αποδοκιμάσει την επιβολή τοπικών φόρων σε ένα ποσοστό του εισοδήματος που αποκτήθηκε από τη διοργάνωση, το οποίο ταξινομήθηκε ως ψυχαγωγία και όχι ως αθλητισμός.

Η κατάταξη του Grand Prix της μοτοσικλέτας ως αθλητικό γεγονός αναμένεται επίσης να συμβάλει στη μείωση της τελωνειακής γραφειοκρατίας που έκανε τη μεταφορά εμπορευμάτων εντός και εκτός της χώρας αργή και δυσκίνητη κατά τη σύντομη θητεία της F1 στη χώρα.

Το επόμενο Ιαπωνικό Grand Prix ακολουθεί το πρώτο Ινδικό Grand Prix το επόμενο Σαββατοκύριακο, δημιουργώντας μια σφιχτή ανατροπή για την πτήση οκτώ ωρών προς το Τόκιο.

MotoGP Ινδίας : Το πράσινο φως απο τους οδηγούς σχετικά με την ασφάλεια της πίστας Grand Prix της Ινδίας

Αυτό το Σαββατοκύριακο σηματοδοτεί το πρώτο Ινδικό GP για MotoGP, το οποίο θα διεξαχθεί στην ίδια πίστα Buddh International Circuit που φιλοξένησε τη Formula 1 από το 2011 έως το 2013.

Η πίστα απαιτούσε εργασίες αναβάθμισης για τη βελτίωση της ασφάλειας, αν και αυτές ολοκληρώθηκαν πρόσφατα και αρκετοί αναβάτες ένιωσαν ανησυχία για την εγγύτητα των φραγμών στην πίστα σε ορισμένες στροφές.

Αυτό οδήγησε τους αναβάτες να ενωθούν για το θέμα , με μια ψηφοφορία που θα διεξαχθεί αφού όλοι τους είχαν περπατήσει στην πίστα για το αν είναι αρκετά ασφαλές για να αγωνιστούν. Αυτό συνέβη τώρα, με όλους τους αναβάτες να δίνουν το πράσινο φως στην πίστα.

Ο Espargaro της Tech3 είχε ήδη εξερευνήσει το σιρκουί πριν από αυτό και πιστεύει ότι η δουλειά που έγινε σε αυτό είναι ικανοποιητική.

«Το περπάτησα δύο φορές χθες και το έτρεξα μία φορά σήμερα το πρωί», είπε την Πέμπτη.

«Ειλικρινά, νομίζω ότι ήμασταν λίγο σκληροί πριν έρθουμε εδώ για να δούμε τι πραγματικά ήταν. Νομίζω ότι είναι πολύ καλύτερο από αυτό που όλοι περιμέναμε.

«Σχετικά με την ασφάλεια, σίγουρα υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν. Αλλά πιστεύω ότι σε όλες τις πίστες αγώνων στον κόσμο υπάρχουν μέρη που θα θέλαμε να βελτιώσουμε.

«Και εδώ σίγουρα, πρέπει να το καταλάβουμε, ειδικά στους αγώνες και τις συντριβές. Δεν υπάρχει τίποτα κρίσιμο, θα έλεγα, αλλά σίγουρα σε ορισμένα σημεία μπορεί να βελτιωθεί.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version