ENGINE POWER

MotoGP, Jorge Martin: Το ανοιχτό κοστούμι και η λιποθυμία του στο parc fermé

Μετά τη νίκη στο MotoGP Sprint, ένας ακόμη περισσότερο από σταθερός αγώνας για τον Jorge Martin αφού κατάφερε να ξεπεράσει όλες τις δυσκολίες του ινδικού GP

MotoGP-Jorge-Martin-indian-gp-panic-apisteyto-grand-prix-agonas-dramatiko-symvan-2023-epiviose
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Μετά τη νίκη στο MotoGP Sprint, ένας ακόμη περισσότερο από σταθερός αγώνας για τον Jorge Martin. Ωστόσο, την Κυριακή του GP δεν κύλησαν όλα ομαλά, στην πραγματικότητα αντιμετώπισε πολύ μεγαλύτερες δυσκολίες. Θέλουμε να μιλήσουμε για το κοστούμι Alpinestars που ξαφνικά εμφανίστηκε ανοιχτό και ότι ο σημαιοφόρος της Pramac έπρεπε να κλείσει γρήγορα γύρω στα 200 km/h, για να αποφύγει την επιβολή ποινής; Μπορούμε όμως να αναφέρουμε και τη σκηνή στο τέλος του αγώνα, με τον Jorge Martin να καταστρέφεται κυριολεκτικά στο parc fermé και τον Doctor Charte να τον σώνει. Υψηλές θερμοκρασίες και αρκετή υγρασία για αυτό το GP, μεγάλη δυσκολία για τα παιδιά όλων των κατηγοριών, που εμφανίστηκαν κυριολεκτικά εξαντλημένα στο τέλος του GP. Αλλά ο Μάρτιν χαμογελά ούτως ή άλλως: Η 2η θέση, χάρη στο ατύχημα του Bagnaia, αξίζει -13 στη γενική κατάταξη, με 7 GP να απομένουν ακόμα! Το όνειρο του παγκόσμιου πρωταθλήματος είναι πιο ζωντανό από ποτέ για τον Ισπανό και για την ομάδα Pramac.

Ανοιχτά κοστούμια, ορίστε ξανά

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια τέτοια σκηνή στο MotoGP. Οι πρώτες συγκλονιστικές περιπτώσεις σημειώθηκαν με τον Fabio Quartararo: το 2021 πήρε μέρος στον τελικό του GP Catalunya με το κοστούμι ανοιχτό και επομένως το στήθος του πρακτικά εκτεθειμένο, δεδομένου ότι δεν υπήρχε σαλιάρα. Και σε εκείνη την περίπτωση έφτασε ακόμη και μια κύρωση… Το 2022 ο σημαιοφόρος της Yamaha ένιωσε τις συνέπειες αυτού του προβλήματος: Aragon Grand Prix, ο Quartararo πέφτει και στο τρακάρισμα το κουστούμι του ανοίγει, αφήνοντάς του αναπόφευκτα μάλλον ορατές και επώδυνες μελανιές. Δεν είναι ο μόνος, η δεύτερη εντυπωσιακή περίπτωση είναι αυτή του Jorge Martin.

Η πρώτη φορά χρονολογείται από το GP της Αυστρίας του 2022, ένα μεγάλο μέρος του αγώνα με το κοστούμι μερικώς ανοιχτό και μια τελική ολίσθηση που ευτυχώς δεν του δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Αυτή τη φορά το σκηνικό ήταν εύγλωττο: 4-5 γύροι έμειναν μέχρι το τέλος του GP της Ινδίας, ξαφνικά εμφανίζεται η εικόνα του αναβάτη της Pramac που, έχοντας αντιληφθεί το πρόβλημα, καταφέρνει να κουμπώσει γρήγορα το φερμουάρ του κοστούμι του, απίστευτα ανοιχτό! «Δεν ήταν εύκολο στα 200 χλμ/ώρα, αλλά κατάφερα να το κλείσω. Ωστόσο, έχασα περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο» ήταν το επόμενο σχόλιο. Εκεί ο Κουαρτάραρο επανήλθε σε τροχιά και επιχείρησε να του πάρει τον P2, τον οποίο υπερασπίστηκε ο Ισπανός με την τελευταία του ενέργεια.

Ο Jorge Martin κόντεψε να λιποθυμήσει

Μια άλλη στιγμή που δεν χρειάζεται σχολιασμό είναι η επιστροφή του στο pit lane. Ο Jorge Martin πρέπει να υποστηριχθεί, παλεύει να φτάσει στο parc fermé, εκεί στη συνέχεια κάθεται στα εμπόδια και σχεδόν λιποθυμά, με τον γιατρό Charte να σκύβει από πάνω του για να εκτιμήσει την κατάστασή του. Ο αναβάτης της Pramac είναι αφυδατωμένος, εξαντλημένος, αλλά στη συνέχεια καταφέρνει να ανακάμψει και να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, πραγματικά κατακτημένο με δόντια και νύχια σε αυτό το Grand Prix, η επιβεβαίωση έρχεται από τον ίδιο τον Jorge Martin.

«Μπορείτε να με πιστέψετε, αυτή τη φορά έδωσα το 100%» παραδέχτηκε ο εξαντλημένος αναβάτης της Pramac, όπως αναφέρουν οι συνάδελφοί του στη Motosan. Παρά το πρόβλημα με το κοστούμι, κατάφερε να διατηρήσει εξαιρετικό ρυθμό. Ακόμα κι αν η κούραση φάνηκε στο τέλος: μερικά πάρα πολλά λάθη και ο Fabio Quartararo ήταν αμέσως εκεί, έτοιμος να τα εκμεταλλευτεί. «Έτρεξα και με προσπέρασε», είπε ο Μάρτιν. “Αλλά κατάφερα να ανταποκριθώ και τερμάτισα 2ος, είμαι πραγματικά χαρούμενος γι’ αυτό.” Ο λόγος είναι ξεκάθαρος: πλέον πρακτικά υπολείπεται του Μπαγκνάγια στο πρωτάθλημα. Ο παγκόσμιος αγώνας μόλις ξεκίνησε ξανά.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version