ENGINE POWER

MotoGP Valentino Rossi: Mοιράζεται μια ιστορία της F1 και αποκαλύπτει πόσο κοντά έφτασε στο να γίνει οδηγός της Ferrari

MotoGP Valentino Rossi: Ο Rossi μοιράζεται μια ιστορία της F1 και την στiγμή που παραλίγο να μεταπηδήσει από το MotoGP στην Formula 1
MotoGP Valentino Rossi: Mοιράζεται μια ιστορία της F1 και αποκαλύπτει πόσο κοντά έφτασε στο να γίνει οδηγός της Ferrari

ROSSI: ΤΟ 2006 ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟ MOTOGP ΣΤΗ F1

MotoGP Valentino Rossi : Στον απόηχο της πρόσφατης δοκιμής του στη Formula 1 με τη Mercedes, ο Valentino Rossi αποκάλυψε πόσο κοντά έφτασε στο να γίνει οδηγός της Ferrari όταν φλέρταρε με την αλλαγή από δίτροχο σε τετράτροχο στο αποκορύφωμα των δυνάμεών του στο MotoGP.Αυτό ήταν το 2006, fast forward σχεδόν 15 χρόνια και ο Rossi είχε ξανά μια γεύση από τη F1 όταν οδήγησε τη Mercedes W08 που κέρδισε τον τίτλο της F1 το 2017 στη Βαλένθια τον Δεκέμβριο.

Με αυτόν τον τρόπο έγινε ο μόνος άνθρωπος που οδήγησε μια Ferrari που κερδίζει αγώνες και την κυρίαρχη Mercedes της εποχής της. Μιλώντας στην Gazzetta dello Sport, ο Rossi είπε, «Το σκέφτηκα το προηγούμενο βράδυ, μπορώ να πω ότι είμαι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που έχω δοκιμάσει Ferrari και Mercedes, σωστά; Ο μόνος στον κόσμο που το κάνει, νομίζω ότι είναι ωραίο.

Σχετικά με την εμπειρία του στο Merc που κέρδισε τον τίτλο του Λιούις Χάμιλτον, ο 40χρονος είπε: «Νιώθω επίσης ότι τα σημερινά μονοθέσια είναι καλύτερα από τα μονοθέσια της F1 της περιόδου γύρω στο 2006. Διασκέδασα περισσότερο επίσης επειδή, σωματικά, είχα λιγότερο λαιμό προβλήματα. Η Mercedes έχει εντυπωσιακό κινητήρα, το τούρμπο είναι τρελό. Και το τερατώδες κράτημα, με αυτά τα τεράστια ελαστικά από καουτσούκ».

Ο επτά φορές πρωταθλητής MotoGP εξήγησε επίσης ότι η μέρα με τη Mercedes ήταν μια σωστή δοκιμασία και όχι απλώς ένα διαφημιστικό κόλπο, «Όταν προέκυψε η ιδέα είπα στον εαυτό μου «όμορφη, τι ωραία». Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις κινδυνεύεις πάντα με ένα περιστατικό, οπότε κάνεις 20 γύρους και μετά τέσσερις ώρες φωτογραφιών ή κάτι τέτοιο.

motogp-valentino-rossi-mirazete-mia-istoria-tis-f1-ke-apokalipti-poso-konta-eftase-sto-na-gini-odigos-tis-ferrari

MotoGP Valentino Rossi : «Λοιπόν, είπα: Έρχομαι παιδιά, αλλά θέλω μια πραγματική μέρα, όπως με τη Ferrari. Μια δοκιμή, 70-80 γύρους, βγείτε από το αυτοκίνητο στο τέλος της ημέρας που θα τελειώσετε. Και έτσι πήγε».

Ο Rossi συνέχισε αποκαλύπτοντας πόσο σοβαρό ήταν το ειδύλλιό του με τη F1 όταν δοκίμασε για τη Ferrari, «Το 2006 ήμουν πολύ κοντά στο να κάνω μια μετάβαση στη Formula 1.

«Είχα ολοκληρώσει μια σειρά από δοκιμές για τη Ferrari και στη συνέχεια καθίσαμε με τη διοίκηση της ομάδας που είχε καταστρώσει ένα πολύ ολοκληρωμένο σχέδιο για να με προετοιμάσει για μια καριέρα στη Formula 1. Ωστόσο, αυτό το σχέδιο έλεγε ότι έπρεπε πρώτα να οδηγήσω λιγότερο γρήγορα αυτοκίνητο πρώτα για να προετοιμαστώ και αρχικά υποτίθεται ότι ήμουν δοκιμαστικός οδηγός, γι’ αυτό αποφάσισα να αρνηθώ την προσφορά».

Ο Rossi κέρδισε δύο ακόμη τίτλους MotoGP και εδραιώθηκε ως ένας από τους καλύτερους αναβάτες όλων των εποχών, όχι μόνο στατιστικά αλλά και εκτός τροχιάς για το χάρισμα και το πάθος που έφερε στο άθλημα.

Ο Luigi Mazzola, μηχανικός της Ferrari εκείνη την εποχή, θυμάται: «Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες δοκιμές κάναμε με τον Valentino, τουλάχιστον επτά από αυτές.

«Στην πρώτη δοκιμή, έκανε περίπου δώδεκα φορές, αλλά με την πάροδο του χρόνου, εκείνη την ημέρα, οδήγησε πραγματικά εκπληκτικούς χρόνους γύρου. Το θυμάμαι καλά όταν κοίταξα τα δεδομένα με τον Μίκαελ Σουμάχερ στα πιτ. Ο Schumi είχε μια έκπληκτη έκφραση στο πρόσωπό του, σχεδόν απίστευτη», πρόσθεσε ο Mazzola.

motogp-valentino-rossi-mirazete-mia-istoria-tis-f1-ke-apokalipti-poso-konta-eftase-sto-na-gini-odigos-tis-ferrari

Ο Valentino Rossi μοιράζεται την ιστορία της F1: «Πιθανότητα με Minardi, μετά Ferrari»

Ο θρύλος του MotoGP συμμετείχε σε πολλές δοκιμές ενός αυτοκινήτου Ferrari Formula 1 μεταξύ 2004-2006, οι οποίες παραμένουν μέρος της λαογραφίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Doctor, όπως αναφέρθηκε εκείνη την εποχή, έκανε ένα γύρο σε περιόδους ανταγωνιστικούς με εκείνον του Michael Schumacher και είχε την υποστήριξη του προέδρου της Ferrari για να κάνει μια μετάβαση πλήρους απασχόλησης στη F1.

Μίλησε για το έπος στο podcast του Gianluca Gazzoli φέτος: «Ήταν αλήθεια με την έννοια ότι, το 2004 όταν κέρδισα με τη Yamaha, ο Stefano Domenicali με πήρε τηλέφωνο και μου είπε «Πρέπει να σε αφήσω να δοκιμάσεις το αυτοκίνητο».

motogp-valentino-rossi-mirazete-mia-istoria-tis-f1-ke-apokalipti-poso-konta-eftase-sto-na-gini-odigos-tis-ferrari

MotoGP Valentino Rossi : «Πήγαμε στο Φιοράνο για να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο. Ήμουν αρκετά γρήγορος και έκανα γύρο κάτω από το λεπτό – 59’1.

«Θυμάμαι ότι οι μηχανικοί στοιχημάτιζαν αν θα γύριζα πάνω ή κάτω από ένα λεπτό και, στο τέλος, κέρδισα.

«Μετά μετά από αυτές τις δοκιμές πήγα στο Mugello. Έκανα επίσης ένα πραγματικό τεστ στη Βαλένθια.

«Και εκεί έπρεπε να διαλέξω. Αν έλεγα ναι, θα είχα αγωνιστεί με τον Minardi, την ομάδα Β.

«Και τότε, αν είχα πάει αρκετά γρήγορα, ο στόχος και το μονοπάτι θα ήταν να αγωνιστώ με τη Ferrari».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP Valentino Rossi: Mοιράζεται μια ιστορία της F1 και αποκαλύπτει πόσο κοντά έφτασε στο να γίνει οδηγός της Ferrari», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!