ENGINE POWER

Porsche Pink Pig: Γιατί η Porsche έβγαλε ένα ροζ γουρουνάκι στο Le Mans του ’71;

Porsche Pink Pig: The Truffelhunter από το Zuffenhausen – Γιατί λοιπόν οι Ντίκενς έβγαλαν μια ροζ Porsche 917 στο 1971 24 Hours of Le Mans, με διακεκομμένες γραμμές σαν δειγματολήπτης χασάπης;
Porsche Pink Pig: Γιατί η Porsche έβγαλε ένα ροζ γουρουνάκι στο Le Mans του ’71;

Porsche Pink Pig: Οι αγώνες αυτοκινήτων είναι μια σοβαρή επιχείρηση. Η Martini είναι μια σοβαρή πολυεθνική εταιρεία. και τα volks από τη χώρα του χοιρινού κότσι δεν είναι ακριβώς γνωστά ούτε για το τρελό χιούμορ τους! Γιατί λοιπόν οι Ντίκενς έβγαλαν μια ροζ Porsche 917 Pink Pig στο 1971 24 Hours of Le Mans, με διακεκομμένες γραμμές σαν δειγματολήπτης χασάπης;

Ένας Ολλανδός φίλος μου είπε κάποτε ότι οι Γερμανοί αστείοι είναι λίγο λιγότερο συνηθισμένοι από τους Άγγλους αισιόδοξους. Το αμφιβάλλω πολύ. Ωστόσο, το Porsche Pink Pig πρέπει να είναι ένα από τα πιο εκκεντρικά αγωνιστικά παιχνίδια που κοσμεί ποτέ το Mulsanne Straight και ίσως αποδεικνύει ότι οι Γερμανοί ξαδέρφοι μας γελούν τελικά.

Εκτός από το βάψιμο, υπάρχει ένας άλλος ενδιαφέρων τρόπος για να κάνετε το αυτοκίνητό σας να φαίνεται μοναδικό και εξατομικευμένο. Δηλαδή να διακοσμήσετε το αυτοκίνητό σας με προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα κοπής . Μπορείτε να το προσαρμόσετε με τα αγαπημένα σας στοιχεία, όπως τα αγαπημένα σας σλόγκαν, εικόνες, χαρακτήρες κ.λπ. Το αυτοκίνητο με προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα φαίνεται δροσερό και μοντέρνο και είναι ένας μοναδικός τρόπος για να εκφράσετε τις απόψεις και τις προτιμήσεις σας.

Porsche-917-Pink-Pig-24-hours-le-mans

Porsche 917 Pink Pig: Η ιστορία πίσω από τον «Truffelhunter from Zuffenhausen» ξεκινά το 1970, όπου οι καλύτεροι μποφίνι της Porsche έπαιζαν με δύο εκδόσεις του LMP τους: την 917K, όπως στο Kurzheck , που είναι γερμανική για κοντή ουρά, και την 917L Langheck . Το αυτοκίνητο K είχε το πίσω άκρο του για να δημιουργήσει περισσότερη κάθετη δύναμη, αλλά αυτό προκάλεσε επίσης μεγαλύτερη οπισθέλκουσα, ενώ η μακριά ουρά ήταν μια πιο ολισθηρή έκδοση σχεδιασμένη ειδικά για το Le Mans και το Mulsanne Straight μήκους 6 χιλιομέτρων. Προς έκπληξη όλων το 1970, αν και το αυτοκίνητο K εξακολουθεί να κερδίζει το L, και όλες οι Ferrari (και τα αυτοκίνητα με κάμερα Le Mans του Steve McQueen, αν θέλετε να τα δείτε στη μεγάλη οθόνη) για να δώσουν στην Porsche την πρώτη της στοίβα ασημικά από αυτήν την επική γαλλική αντοχή. αγώνας.

Porsche-917-Pink-Pig-24-hours-le-mans

Το ’71 οι μηχανικοί της Porsche προσπάθησαν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα των K και L 917s. Ωστόσο, τα αποτελέσματα δεν ήταν όμορφα. Αυτό το αυτοκίνητο του Frankenstien ήταν πιο φαρδύ με ένα μουσουλωμένο μπροστινό άκρο και μια κοντή (αλλά όχι σγουρή) ουρά. Φήμες λένε ότι οι Ιταλοί χορηγοί στο Martini & Rossi δεν είχαν εντυπωσιαστεί τόσο πολύ που δεν ήθελαν το εμβληματικό μπλε και κόκκινο χρώμα τους σε αυτόν τον απαίσιο νέο δρομέα. Και έτσι γεννήθηκε το χοιρινό παρατσούκλι, αλλά σε ένα εξαιρετικό έργο δημοσίων σχέσεων, η Martini άφησε τον σχεδιαστή της Porsche, Anatole Lapine, να χαλαρώσει με τα σπρέι και τα αυτοκόλλητα για να δημιουργήσει το «Porsche 917  Pink Pig» που βλέπουμε εδώ.

Porsche 917 Pink Pig: Μπορεί να ήταν λίγο μίξερ, αλλά η αεροδυναμική λειτούργησε… κάπως. Ήταν το γρηγορότερο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της προκριματικής περιόδου πριν τον αγώνα, παρόλο που ήταν μια μη δοκιμασμένη πειραματική σχεδίαση. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του κύριου γεγονότος το Pink Pig, που έτρεχε καλά στην πέμπτη θέση, τελικά αποσύρθηκε με μηχανικές ασθένειες. Μόνο αργότερα κατά τη μεταθανάτια νεκροτομή κατάλαβαν ότι το νέο γουρούνι κορμί έπαιζε τον όλεθρο με τα φρένα και άλλα λιπαρά κομμάτια.

Porsche-917-Pink-Pig-24-hours-le-mans

Υπήρχαν περίπου εννέα διαφορετικές εκδόσεις του 917 με όλα τα είδη αεροσκαφών και εκδόσεις αυτού του ένδοξου σταθμού κίνησης flat-12. Εντάξει, υπάρχουν λοιπόν 917 με πολύ πιο όμορφες βαφές, αλλά λίγοι έχουν δημιουργήσει τόσα πολλά φρύδια όσο το διαβόητο Truffelhunter από το Zuffenhausen, το οποίο μπορεί ακόμα να δει κανείς σε μόνιμη έκθεση στο Μουσείο Porsche στη Στουτγάρδη.

Μπέικον στάχυ κανείς;

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Porsche Pink Pig: Γιατί η Porsche έβγαλε ένα ροζ γουρουνάκι στο Le Mans του ’71;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!