ENGINE POWER

Rally Dakar 2024: Ο Carlos Sainz και η Audi επιζεί από την τρέλα

Rally Dakar 2024: Ο Carlos Sainz σώζει μια μέρα αποτυχιών, η διαφορά με τον Loeb μειώθηκε σε κάτι περισσότερο από 13 λεπτά.
Rally Dakar 2024: Ο Carlos Sainz και η Audi επιζεί από την τρέλα

Carlos Sainz: «Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ξέρεις τι να κάνεις»

Rally Dakar 2024: Ο Sainz σώζει μια μέρα αποτυχιών. Είχε τρία τρυπήματα κατά τη διάρκεια ενός σταδίου με «πολλές πέτρες» και έπρεπε να «περιμένει να τους δανείσει ο Ekstrom τα ελαστικά του».

Ο Carlos Sainz είχε δίκιο όταν είπε, επίμονα, ότι το πιο σημαντικό πράγμα σε αυτό το Dakar ήταν να πηγαίνει μέρα με τη μέρα. Αλλά επίσης, σε αυτό το σημείο, έχοντας μια ομάδα που ήταν πρόθυμη να κάνει θυσίες για να πετύχει τη συνολική επιτυχία. Και αυτό έκανε η Audi σε ένα δέκατο στάδιο όπου κανείς δεν περίμενε αυτό που θα επακολουθούσε. Η γερμανική μάρκα ενήργησε προληπτικά , αλλά η στρατηγική της ήταν κάτι παραπάνω από απαραίτητη στα 371 χιλιόμετρα μιας ειδικής όπου ο Ισπανός τρύπησε έως και τρεις φορές. Ήταν μια σκηνή «με πολλά βράχια, πολύ περισσότερα από όσα περιμέναμε», σύμφωνα με τον ιθαγενή της Μαδρίτης, η οποία τουλάχιστον χρησίμευσε ως ορεκτικό για το τι θα ακολουθήσει. Ωστόσο, το χειρότερο είναι ότι «σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ξέρεις τι να κάνεις».

Ο Κάρλος κατέστησε σαφές ότι τα τρυπήματα ήταν αναπόφευκτα: «Πηγαίνετε αργά, τρυπάτε. «Πηγαίνεις γρήγορα και τρυπάς το ίδιο και στο τέλος δεν ξέρεις τι να κάνεις». Πάνω απ’ όλα, γιατί κατά τη διάρκεια της ειδικής αποφάσισε να μην ρισκάρει περισσότερο από όσο χρειαζόταν χάρη σε αυτό το buffer των 20 λεπτών με το οποίο έφτασε, το οποίο μειώθηκε σε 13 μετά από αυτό το προτελευταίο στάδιο: «Είδαμε ότι προσπεράσαμε τον Loeb και πήγαινα σιγά σιγά, χωρίς να πάρουμε κανένα είδος κινδύνου, και ακόμα κι έτσι έχουμε τρυπήσει τρεις φορές. Έπρεπε να περιμένουμε τον Mattias (Ekstrom) να μας δώσει τους τροχούς στο τελευταίο…”

Rally Dakar 2024: Ο Σουηδός έπρεπε να σταματήσει στο 248 km περιμένοντας βοήθεια ενώ ο Carlos συνέχισε να περπατά. Ο Ισπανός δεν φαινόταν καθόλου άνετα με την κατάσταση, παρά το γεγονός ότι υπέρ του είχε δύο συνοδούς που εκπλήρωσαν τέλεια την αποστολή τους: «Φανταστείτε να πάμε χωρίς ρόδες και να υποστούμε ένα ακόμη τρύπημα, σταματήσαμε να προσπαθούμε να επισκευάσουμε, αλλά αδύνατο . Έπρεπε να περιμένουμε τον Mattias που μας άφησε τα λάστιχά του». Αν και το θετικό είναι ότι η απώλεια (7 λεπτά με τον Loeb) ήταν μικρότερη από ό,τι θα μπορούσε να είναι.

Όταν φαινόταν ότι όλες οι ατυχίες πήγαιναν στο πλήρωμα του #204, τα προβλήματα έφτασαν και στον Κυνηγό. Ο Sainz «περίμενε να χάσει περισσότερο χρόνο γιατί υπήρχε μια στιγμή που χάναμε περίπου 16», αλλά στα τελικά στάδια ο Loeb είχε δύο τρυπήματα και μια αστοχία στον υδραυλικό γρύλο που έφερε τις δύο θέσεις πιο κοντά. Παρόλο που ο Ισπανός πήγε στην επίθεση για να ελαχιστοποιήσει τη ζημιά: «Στο τέλος της φάσης πήγαμε καλά, επιθετικά, παρόλο που είχε πολλή σκόνη . » Και υπάρχει το αποτέλεσμα. Ο Sainz τερμάτισε 25ος και δεν υπάρχει λόγος να σταθούμε στα άσχημα. Έχει περισσότερα από 13 λεπτά στη διάθεσή του και το να ξεκινήσει από πίσω αύριο θα είναι «καλύτερο».


rally-dakar-2024-carlos-sainz-audi-stage10-rali-ntakar-apotelesmata

Το στάδιο του Ισπανού σημαδεύτηκε από τρυπήματα, ο Ekstrom έπρεπε να θυσιάσει την κούρσα του και στο τέλος η διαφορά με τον Loeb διορθώθηκε σε κάτι περισσότερο από 13 λεπτά.

Rally Dakar 2024: Μιας και πριν ξεκινήσει το Dakar, γινόταν πολύς λόγος για την προτελευταία σκηνή. Οι πέτρες επρόκειτο να είναι οι πρωταγωνιστές, αλλά αυτό που κανείς δεν περίμενε είναι ότι η θηλιά των 371 χιλιομέτρων μέσω του Al Ula θα ήταν ένα ορεκτικό για αυτό που θα ακολουθούσε. Γιατί αυτό το ίδιο έδαφος ευθύνεται για την απελευθέρωση της τρέλας σε ένα στάδιο που, πριν ξεκινήσει, είχε ήδη βάλει τα νεύρα στα άκρα. Η έκπληξη ήρθε με έναν Loeb που είχε μηχανικά προβλήματα στο Hunter όταν δεν είχε καν ξεκινήσει. Στον σύνδεσμο (ήταν 178 χλμ.), ο Γάλλος έπρεπε να σταματήσει για να επισκευάσει το πρωτότυπό του και έφτασε στην κόρνα για να μπορέσει να παλέψει ενάντια στο ρολόι. Πέντε λεπτά χώρισαν τον Seb από ένα ξεκίνημα που πήρε με διαφορετικό τρόπο από ό,τι θα ήθελε και παρόλο που στη διάρκεια της πορείας έδειχνε να έχει τα πάντα υπό έλεγχο, η πραγματικότητα ήταν αρκετά διαφορετική.

Οι δύο υποψήφιοι Τουαρέγκ υπέφεραν πολύ. Γιατί αν η μέρα του Loeb ξεκίνησε να είναι ταραχώδης, στις καθοριστικές στιγμές η κατάσταση του Sainz δεν ήταν καλύτερηΠρώτα απέτυχε το GPS και ο χάρτης δημιούργησε αμφιβολίες, αλλά όταν φάνηκε ότι όλα πήγαιναν καλά και έλεγξε το πλεονέκτημά του με τον Loeb να χάνει δύο λεπτά, άρχισαν να έρχονται οι αναποδιές. Πρώτη παρακέντηση και πρώτη στάση για τον Κάρλος, στην οποία πέρασε δέκα λεπτά με τον ΓάλλοΣυνοδευόμενος πάντα από τον Ekstrom και τον Peterhansel, έπρεπε να αρχίσει να βγάζει την αριθμομηχανή και να προσπαθήσει να το παίξει με ασφάλεια σε ένα έδαφος που για άλλη μια φορά έπαιρνε το βάρος του.

Rally Dakar 2024: Ενώ η αβεβαιότητα για το αν ο Loeb θα διαρκέσει ολόκληρη την ειδική παρέμεινε απαρατήρητη από τη στιγμή που ο Γάλλος πέρασε τα σημεία ελέγχου με προβάδισμα έναντι του Carlos που σταδιακά αυξήθηκε, το επόμενο άγνωστο ήταν αν η τύχη θα του γύριζε ξανά την πλάτη. προβλήματα με τον Ντούμα (στη γραμμή τερματισμού τον επέπληξε για τη στάση του και απείλησε να πάει ενώπιον της FIA) και την αγνόηση του φρουρού της Audi μια μέρα για λίγα αστεία. Γιατί η δεύτερη και η τρίτη παρακέντηση ήρθε για τον Ισπανό , ο οποίος αναγκάστηκε να σταματήσει στο χλμ. 248 στο οποίο ο Ekstrom ήρθε να τον σώσει. Ο Σουηδός του έδωσε τα ανταλλακτικά του και ενώ ο γενικός αρχηγός συνέχιζε την πορεία, το άλλο Audi έμεινε περισσότερο στην περιοχή, ξανασυντονίζοντας το πρωτότυπό του.

Αναπροσαρμογή χρόνου Rally Dakar 2024:

Ήταν εκείνη τη στιγμή που χτύπησαν όλοι οι συναγερμοί γιατί τα 20 λεπτά που είχε ο Carlos υπέρ του Loeb εξαφανίστηκαν με μια πτώση . Μεταξύ του Ισπανού και του Γάλλου το μειονέκτημα ήταν μόλις τέσσερα λεπτά, ένα όχι καθοριστικό ποσό δεδομένου του τι θα ακολουθήσει, αλλά στη συνέχεια τα τρυπήματα αποφάσισαν να επιτεθούν στον άλλο υποψήφιο. Ο Seb έμεινε χωρίς ρόδες μετά από δύο τρυπήματα, είχε πρόβλημα με τον υδραυλικό γρύλο και έχασε 15 λεπτά που αναπροσαρμόζονταν οι χρόνοι, γιατί έπρεπε να ψάξει για ένα μέρος όπου θα μπορούσε να αλλάξει σωστά τους τροχούς αφού τη στιγμή του τρυπήματος, ήταν ανάμεσα στα βουνά.

Ο Γάλλος κατέληξε απογοητευμένος από όλα αυτά που του συμβαίνουν, αλλά μάλλον θα έπρεπε να τον ευχαριστεί που δεν χρειαζόταν έναν απόντα συμπαίκτη που δεν θα είναι εκεί για να τον σώσει από προβλήματα. Ο Al Attiyah αποχώρησε από το Dakar χθες μετά από άλλη μια μηχανική βλάβη στο Hunter και αφήνει τον συμπαίκτη του μόνο του μπροστά στον κίνδυνο και ένα τάγμα Audi που έχει αποδείξει ότι ξέρει πολύ καλά πώς να λειτουργεί ως ομάδα. Τα οκτώ λεπτά που έχασε ο Carlos περιμένοντας τον Ekstrom να συνεχίσει την πορεία είναι μικρότερο κακό σε μια τέτοια στιγμή, όπου το παιχνίδι τελείωσε με τον Chicherit ως νικητή και τον Sainz τον κορυφαίο με περισσότερα από 13 λεπτά πλεονέκτημα στη γενική βαθμολογίαΜένει ακόμα ένα παιχνίδι.

 
rally-dakar-2024-carlos-sainz-audi-stage10-rali-ntakar-apotelesmata

Γενική κατάταξη Rally Dakar 2024:


rally-dakar-2024-carlos-sainz-audi-stage10-rali-ntakar-apotelesmata

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Rally Dakar 2024: Ο Carlos Sainz και η Audi επιζεί από την τρέλα», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!