ENGINE POWER

Slammed 1963 Buick Wildcat: Πού πας με την αρρώστια;

Το Slammed 1963 Buick Wildcat Digital Concept Restomod είναι πλέον ελεύθερο και προκαλεί πανδημία στο πέρασμα του...

Slammed-1963-Buick-Wildcat-Digital-Concept-Restomod-carbon-prototypo-hypercar-supercar
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Το Slammed 1963 Buick Wildcat Digital Concept Restomod είναι πλέον ελεύθερο

Σκεφτείτε οποιοδήποτε μοντέλο έχει κατασκευάσει η Buick τις τελευταίες δεκαετίες συνήθως αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ναρκωτικά κρεπάλες, αλητεία, πολυτελή αυτοκίνητα. Περιστασιακά, όμως, η μάρκα έχει κυκλοφορήσει κάτι πολύ πιο συναρπαστικό και πιο στοχευμένο μιας άλλης διάστασης για το έτος μοντέλου 1962, το Buick Wildcat έκανε το ντεμπούτο του ως μια πιο σπορ, πιο κομψή παραλλαγή του αδερφού του, του Invicta και, πριν από αυτό, του LeSabre. Μόνο μια σπορ επιλογή κουπέ ήταν διαθέσιμη και κυκλοφόρησε στάνταρ με 325 ίππους, 401 cu. Το Nailhead V8 δανείστηκε από ένα άλλο αδερφάκι, το Electra, σύμφωνα με τον Hemmings. Η αυτοκινητοβιομηχανία πρόσθεσε σεντάν και κάμπριο ως επιλογές το 1963, αλλά το σπορ κουπέ παρέμεινε η δημοφιλής επιλογή για τους αγοραστές. Είναι αυτή η έκδοση του Buick Wildcat του 1963 που ο ψηφιακός καλλιτέχνης της HotCars, Timothy Adry Emmanuel, οραματίστηκε ως ένα εντυπωσιακό, φανταχτερό restomod όχι μόνο με ανανεωμένο στυλ, αλλά και έναν τεράστιο υπερτροφοδοτούμενο V8 από μια Camaro ZL1.

Ψηφιακό Buick Wildcat Restomod με λείο χαμηλωμένο στίγμα

Ο Emmanuel επιλέγει σοφά να αποδώσει την Wildcat του 1963 με μια πτώση, η οποία λειτουργεί καλά με το μεταξόνιο 123 ιντσών και την πλατφόρμα του αμαξώματος Β. Άλλες ενημερώσεις στο μπροστινό μέρος, για παράδειγμα, περιλαμβάνουν τους διπλούς προβολείς που είναι πλέον φωτοστέφανοι LED. Η κεντρική γρίλια με τις τρεις ασπίδες είναι στενότερη και πίσω της υπάρχει μια κυψελωτή δικτυωτή μάσκα. Ένας διαχωριστής στο χρώμα του αμαξώματος και ένας αεραγωγός ενημερώνουν περαιτέρω το μπροστινό μέρος. Στα πλαϊνά, ο καλλιτέχνης διατηρεί ανέπαφη τη μοναδική πλαϊνή επένδυση του Wildcat, συμπεριλαμβανομένων των τριών ψεύτικο αεραγωγών χρωμίου. Οι τεράστιες ρόδες με βαθιές ράβδους υπερβάλλουν ακόμη περισσότερο τη στιβαρή εμφάνιση του αυτοκινήτου και αντικαθιστούν αυτούς που μοιράζονταν κάποτε η Wildcat, η Electra και η LeSabre . Στο πίσω μέρος, ο Emmanuel διέγραψε το χρώμιο και αντικατέστησε το κεντρικό κομμάτι βουρτσισμένου χρωμίου με ανθρακονήματα. Τα ρετρό πτερύγια του καταστρώματος και τα πίσω φώτα τύπου Electra-225 παραμένουν επίσης στη θέση τους.

1963 Buick Wildcat Digital Concept αξίζει μια καυτή αλλαγή κινητήρα

Ο κινητήρας του Wildcat, τον οποίο ο Buick ονόμασε “Wildcat 445” λόγω της ροπής των 445 lb-ft, ήταν τρομερός για την εποχή του. Ωστόσο, φανταζόμαστε ότι μια αλλαγή κινητήρα Chevrolet V8 θα ταίριαζε πολύ περισσότερο σε αυτή τη νέα έκδοση. Ο Emmanuel μας δίνει μια κορυφή κάτω από το καπό για να αποκαλύψει έναν υπερτροφοδοτούμενο LT4 V8 6,2 λίτρων από C7 Chevrolet Corvette Z06 και Camaro ZL1. Σε απόθεμα, αυτός ο ισχυρός κινητήρας αποδίδει 650 ίππους και 650 lb-ft ροπής. Προσθέστε μερικές τροποποιήσεις και η ιπποδύναμη θα αυξηθεί σε πάνω από 1.000 ίππους, παρόμοια με το Hennessey C7 Corvette Z06 . Θα συνδυάζαμε επίσης το LS7 με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων Tremec T56. Το render του Emmanuel και η ανταλλαγή LT4 το καθιστούν το μυαλό αυτοκίνητο που αξίζει να πολεμήσει ό,τι καλύτερο από την Dodge και τη Ford. Και ενώ μοιράζεται πολύ λίγα σχεδιαστικά στοιχεία με το ομώνυμο Buick Wildcat EV Concept, κανείς βλέποντας αυτό το restomod πιθανότατα δεν θα το μπερδέψει με το Buick του παππού.

Το Slammed 1963 Buick Wildcat Digital Concept Restomod είναι πλέον ελεύθερο και προκαλεί πανδημία στο πέρασμα του…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival
Chaos Ultracar Μύθος ή πραγματικότητα
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Τα αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης
WRC: 5 αξέχαστες στιγμές στο Wolf Power Stage στο Rally Italia της Σαρδηνίας
21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…
Ο Πέτρος Ταξόπουλος έσπασε το Ευρωπαϊκό ρεκόρ στην Santa Pod
Τα πάντα που πρέπει να ξέρεις για το Isle of Man TT 2023

 

Exit mobile version