ENGINE POWER

Chaos Ultracar Μύθος ή πραγματικότητα

Chaos Ultracar Μύθος ή πραγματικότητα; Μια υπόσχεση και ενα αμφιλεγόμενο υπεραυτοκίνητο με το αμυθητο ποσό αγοράς των 12,4 εκατομμύριων ευρώ ή ένα τεχνολογικό αριστούργημα που θα γίνει η επιτομή του μέλλοντος, το επόμενο βήμα στην εξέλιξη του αυτοκινήτου;
Chaos Ultracar Μύθος ή πραγματικότητα

Το Ελληνικό Hypercar Chaos «Ultracar Cosmogony» που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ σε σχόλια, συζητήσεις και ατελείωτα σενάρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Tο Chaos έχει προκαλέσει παγκοσμίως όλους τους λάτρεις της αυτοκίνησης με το πολύ αναμενόμενο ντεμπούτο του, των 3.000 ίππων που θα σπάσει όλα τα ρεκόρ και την υπερτίμηση των 6,4 έως 14,4εκατομμύριων δολαρίων. Πάμε να δούμε τους λόγους που έχει προκαλέσει Χάος το Ultracar CHAOS του Σπύρου Πανόπουλου.

Ας ξεκινήσουμε με μια μικρή παρουσίαση, χρονική αναδρομη… Το Chaos της SP Automotive θα προσπαθήσει να σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring. Η ελληνική startup SP Automotive έκανε μερικούς αρκετά τολμηρούς ισχυρισμούς με το επερχόμενο πρώτο της μοντέλο που ονομάζεται Chaos  , το οποίο υποτίθεται ότι θα παρουσιαζόταν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2020 με μερικούς τρελούς ισχυρισμούς απόδοσης. Όμως, όπως όλοι γνωρίζουμε, η παράσταση ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας και μετά από ένα διάλειμμα από κάθε είδους δημόσιες ανακοινώσεις, ο ιδρυτής Σπύρος Πανόπουλος αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για το Chaos Ultracar να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του, το οποίο ήταν πλέον προγραμματισμένο για τη Δευτέρα, 1 Νοεμβρίο 2021.

Chaos-Teasers-ultracar-cosmogony-hypercar-SP-Automotive-zero-gravity-ntebouto-apokalipsi-CHAOS

Chaos Ultracar by Spyros Panopoulos

Ο Σπύρος  Πανόπουλος  περιέγραψε στο CarScoops ως «το πρώτο ultracar στον πλανήτη» έχοντας ήδη εξασφαλίσει την πρώτη τους παραγγελία με την πρώτη παράδοση προγραμματισμένη το 2022. Αποκάλυψε επίσης ότι το Chaos θα είναι νόμιμο στο δρόμο, με τιμή από περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ (6,4 εκατομμύρια δολάρια) για τη βασική έκδοση 2.000 ίππων, έως και 12,4 εκατομμύρια ευρώ (14,4 εκατομμύρια δολάρια) για το μοντέλο πλήρους προδιαγραφής 3.000 ίππων. Η εταιρεία σχεδιάζει να παράγει περίπου 15 με 20 χειροποίητα αυτοκίνητα ετησίως, αν και όχι περισσότερα από 100 συνολικά, προκειμένου να διατηρήσει την αποκλειστικότητα. Αυτοί οι αριθμοί ακούγονται εξαιρετικά αισιόδοξοι, δεδομένης της εξωτικής τιμής της, η οποία ακόμη και σε αρχική μορφή (2.000 HP) είναι υπερδιπλάσια από αυτή του ηλεκτρικού Nevera (2,9 εκατομμύρια δολάρια) και περίπου ίδια με την Bugatti Divo (5,4 εκατομμύρια δολάρια) εκ των οποίων μόνο 40 θα παραχθεί.

Η SP Automotive δήλωσε  ότι μετά τη δημόσια αποκάλυψη στην Αθήνα, Ελλάδα, τον επόμενο μήνα, η ατζέντα της για το 2022-2023 περιλαμβάνει την τηλεοπτική εκπομπή Top Gear του BBC που παρουσιάζει και δοκιμάζει το CHAOS και προσπαθεί να θέσει διάφορα νέα παγκόσμια ρεκόρ. Συγκεκριμένα, το Chaos θα επιχειρήσει να σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring – ένας τίτλος που αυτή τη στιγμή ανήκει στη σειρά Black Mercedes-AMG GT με γύρο 6:43.616. Θα προσπαθήσει επίσης να σπάσει το ρεκόρ κορυφαίας ταχύτητας για ένα αυτοκίνητο παραγωγής που κλέβει τον τίτλο από το  SSC Tuatara (282,9 mph / 455,3 km/h) με τη βοήθεια της Red Bull ως χορηγού και τελικά θα θέσει νέο ρεκόρ για το 1/ Επιτάχυνση 4 μιλίων (0-402 μέτρα) που συγκρατεί αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό Rimac Nevera με 8,58 δευτερόλεπτα.

Chaos-ultracar-cosmogony-hypercar-SP-Automotive-zero-gravity-ntebouto-apokalipsi-CHAOS-garag

Το Ελληνικό hypercar, Chaos Ultracar Cosmogony από την SP Automotive

Αυτή είναι μια απόδοση της διθέσιας καμπίνας του Chaos, η οποία θα διαθέτει εξελιγμένη τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, πολλά γυμνά ανθρακονήματα και τιμόνι ζυγού με ενσωματωμένη οθόνη. Το Chaos Ultracar έχει πειραχθεί αρκετές φορές μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2020, αποκαλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, μαζί με τις σχεδόν απίστευτες προδιαγραφές. Μιλώντας για αυτό, το hypercar θα βασίζεται σε ένα μονοκόκ σασί κατασκευασμένο από Zylon, με ανθρακονήματα και κέβλαρ που χρησιμοποιούνται για το αμάξωμα, τιτάνιο και μαγνήσιο για τα 3D εκτυπωμένα μηχανικά μέρη. Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα , το Chaos Ultracar θα τροφοδοτείται από έναν V10 4,0 λίτρων twin-turbo διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με κόκκινη γραμμή 2.000 ίππων και 11.000 σ.α.λ. ή με κόκκινη γραμμή 3.000 ίππων και 12.000 σ.α.λ. Ο μεσαίος κινητήρας λέγεται ότι διαθέτει μπλοκ κινητήρα από αλουμίνιο billet, έμβολα και ράβδους με τρισδιάστατη εκτύπωση από τιτάνιο ή άνθρακα, εκκεντροφόρο άξονα τιτανίου, βαλβίδες τιτανίου ή Inconel, καθώς και ένα ζευγάρι στροβιλοσυμπιεστές από ανθρακονήματα, τιτάνιο και κεραμικές ενώσεις.

Οι εικόνες του Chaos που δείχνουν το χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα με επιθετικά σχεδιαστικά στοιχεία, μύτη εμπνευσμένη από την F1, φώτα full-LED, μεγάλες εισαγωγές αέρα και έντονες άκρες. Η ισχύς θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Για βέλτιστο χειρισμό, το Chaos Ultracar θα έχει μια πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Τα φρένα θα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 428 mm (16,9 ίντσες) μπροστά και 416 mm (16,4 ίντσες) πίσω, με δαγκάνες μαγνησίου τρισδιάστατης εκτύπωσης. Έρχονται περισσότερα, συμπεριλαμβανομένου ενός Supercar FCEV και ενός μικρού EV ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, ένα υπεραυτοκίνητο με υδρογόνο, καθώς και «διάφορες άλλες εργασίες» που ετοιμάζουν εδώ και καιρό.

Chaos-ultracar-cosmogony-hypercar-SP-Automotive-zero-gravity-ntebouto-apokalipsi-CHAOS-garage-incar-carbon-spacetechnology

Chaos Ultracar ένα όχημα κατασκευασμένο με τεχνολογία του μέλλοντος, χρησιμοποιώντας υλικά από την αεροδιαστημική τεχνολογία

Τελικά το Chaos, το Ελληνικό Ultracar είναι Μύθος ή πραγματικότητα;

Το σίγουρο είναι πως χρονικά το Ελληνικό Hyperar είναι εκτός από τις προγραμματισμένες υποσχέσεις του, αλλά αυτό δεν σημαίνει ή πρέπει να προκαταβάλουμε ότι το Ultracar Cosmogony CHAOS του Σπύρου Πανόπουλου δεν υπάρχει και πως  είναι ένα σενάριο μυθοπλασίας. Αντίθετα οι καθυστερήσεις μπορεί να είναι άκρως φυσιολογικές γιατί συζητάμε για ένα project ασύλληπτο για τα Ελληνικά δεδομένα αλλά και για την Παγκόσμια αυτοκίνηση, συζητάμε για ένα όχημα κατασκευασμένο με τεχνολογία του μέλλοντος, χρησιμοποιώντας υλικά από την αεροδιαστημική τεχνολογία που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο όπως δηλώνει και ο Σπύρος Πανόπουλος. Άρα όχι μόνο λογικό είναι να καθυστερεί αλλά ακόμη και να μην μπορεί στο τέλος να τα καταφέρει να το ολοκληρώσει τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Δεν μπορώ και δεν θέλω να πιστέψω πως ο Σπύρος Πανόπουλος στηρίζει ολο του το οικοδόμημα σε ένα μύθο, αποκλείεται.  Είναι εύκολο να λέμε ή να κρίνουμε αλλά αν σκεφτούμε από προσωπικές εμπειρίες  πόσες αναβολές έχουμε δώσει στο εαυτό μας στο να κάνουμε κάτι και πόσες αναποδιές είχαμε που μας πήγαν πίσω ή ακόμη χειρότερα δεν ολοκληρώσαμε και ποτέ αυτό που θέλαμε αρχικά να πετύχουμε. Άρα γιατί η αναβολή του CHAOS να σημαίνει πως είναι ένας μύθος;

Chaos-ultracar-cosmogony-hypercar-SP-Automotive-zero-gravity-ntebouto-apokalipsi-CHAOS-garage-incar

CHAOS ULTRACAR η Ελληνική πραγματικότητα που θα θέλαμε…

Ξέρω θα κρίνουμε τα λόγια και τις υποσχέσεις που θα συμφωνήσω πως επικοινωνιακά ήταν τελείως λάθος αλλά έχει αναρωτηθεί κάποιος πως ένα τέτοιο Project πόσα εκατομμύρια θέλει για να υλοποιηθεί; Μήπως ο Σπύρος Πανόπουλος ρίσκαρε την εμφάνιση της ιδέας του με σκοπό να βρεθούν εν δύναμη χρηματοδότες, υποστηρικτές και την κρατική υποστήριξη σε αυτό το έργο περηφάνιας για την Ελλάδα, ώστε να καταφέρει να το φέρει εις πέρας; Μήπως ήταν μια κίνηση υποχρεωτική για να μπορέσει να πάει στο επόμενο βήμα, γιατί την τεχνογνωσία μπορεί να την έχει, το Know How μπορεί να το έχει αλλά το κεφάλαιο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί το CHAOS μπορεί να μην το είχε; Άλλες λίγες ακόμη υποθέσεις και σενάρια (γέλιο) στα χιλιάδες προσθέτω και τα δικά μου, δεν ξέρω αν το CHAOS είναι ένας μύθος αλλά σίγουρα θα μείνει σαν ένας Θρύλος για την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία!  Προσωπικά απ την πλευρά του επιχειρηματία  αφήνω τις λέξεις και την θεωρία και μένω στο έργο που κρύβεται πίσω από το Ελληνικό Ultracar Chaos και την ολοκλήρωση του. Δικαιολογώ τις πολύ αισιόδοξες και υπερφιλόδοξες υποσχέσεις του Σπύρου Πανόπουλου και της SP Automotive για το Ultracar CHAOS, μπορώ να νιώσω τις αγωνίες ενός ανθρώπου που θέλει να πετύχει κάτι αξεπέραστο. Όποιος προσπαθεί κάνει λάθη!

Μήπως πρέπει να σκεφτούμε και να συζητήσουμε τελικά το πραγματικό σενάριο, να αφουγκραστούμε τι πραγματικά χρειάζεται ένα Ελληνικό ευφυή μυαλό να καταφέρει τελικά να ολοκληρώσει αυτή την κοσμοθεωρία και τον μύθο του CHAOS ώστε να γίνει πραγματικότητα; Είμαστε δίπλα σε όποιον Έλληνα έχει μεγάλα όνειρα και θέλει να πετύχει, με σεβασμό, εντιμότητα, επαγγελματισμό και σωστές αξίες για τον χώρο και την χώρα μας, την Ελλάδα μας…

chaos-ultracar-garage-cosmogny-hypercar-supercar-greece-project

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power