ENGINE POWER

WRC Κεντρικής Ευρώπης : Απογοητευμένη η Hyundai με Lappi ο Rovanpera παίρνει κεφάλι

WRC Κεντρικής Ευρώπης : Kalle Rovanperä προηγείται του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης με σχεδόν μισό λεπτό έναντι του αντιπάλου για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Elfyn Evans
WRC Κεντρικής Ευρώπης : Απογοητευμένη η Hyundai με Lappi ο Rovanpera παίρνει κεφάλι

WRC Κεντρικής Ευρώπης :Ο ROVANPERÄ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ, Ο LAPPI ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΟΣ

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΜΕ 29,2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ΑΛΛΑ Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΣΕ ΦΑΟΥΛ ΣΤΟ SS5

Kalle Rovanperä προηγείται του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης με σχεδόν μισό λεπτό έναντι του αντιπάλου για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Elfyn Evans, αλλά ο Esapekka Lappi της Hyundai έπεσε έξω.

Ο Λάπι έτρεχε δεύτερος συνολικά, αλλά έφυγε από το δρόμο και κατέληξε σε ένα χωράφι λιγότερο από ένα μίλι από την έναρξη του SS5.

Η έναρξη του SS5 καθυστέρησε και το οδήγησε στο να είναι πιο στεγνό όταν τα πληρώματα του Rally1 μπήκαν μέσα.

Ο Έβανς ένιωσε ότι το στάδιο ήταν λίγο στενό, αλλά είχε αρκετή αυτοπεποίθηση ανάμεσα στα δέντρα και στις σφιχτές στροφές για να πάει δεύτερος ταχύτερα, 6,4 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό, με τον παλιό ηγέτη Neuville 12 δευτερόλεπτα πιο αργό από τον Rovanperä στην τρίτη. Αυτό σήμαινε ότι έχασε τη δεύτερη θέση στο ράλι από τον Evans με 0,8 δευτερόλεπτα, με τον Ott Tänak της M-Sport Ford να απέχει 43,8 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα στην τέταρτη θέση.

wrc-kentrikis-evropis-rally-rovanpera-lappi-neuville-2023-ACTION-toyota-

WRC Κεντρικής Ευρώπης: Ο Katsuta βρίσκεται τώρα στην πέμπτη θέση, 5,9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Teemu Suninen της Hyundai, με τον συμπαίκτη του Tänak, Grégoire Munster, 7,7 δευτερόλεπτα πίσω στη δεύτερη έξοδό του με αυτοκίνητο Rally1.

Μετά από μια παρακέντηση στην εναρκτήρια σκηνή της Παρασκευής, ο Σεμπαστιέν Ογιέ είπε ότι δεν είχε κανένα κίνητρο. Είναι όγδοος, πίσω από τον Pierre-Louis Loubet στην πρώτη του έξοδο με τον Benjamin Veillas.

Υπήρχε πολύ περισσότερο δράμα στο WRC2. Το πιο δαπανηρό λάθος έγινε στο SS4 από τον Andreas Mikkelsen, ο οποίος δεν περίμενε να βρει χαλίκι στο εσωτερικό ενός δεξιόχειρα 4,47 μίλια μέσα και αφού οι πίσω τροχοί του γλίστρησαν στο γρασίδι στην έξοδο της γωνίας, στη συνέχεια έστειλε τη Skoda του στο πλάι. στα δέντρα.

Υπέστη ζημιά στην ανάρτηση και έχασε 10 λεπτά στα υπόλοιπα 10,3 μίλια και στη συνέχεια χρειάστηκε να εργαστεί σε μερικές πολύ μεγάλες επισκευές στο τμήμα του δρόμου που ακολούθησε. Κατάφερε ωστόσο να ολοκληρώσει το SS5.

Κληρονόμησε το προβάδισμα στην κατηγορία από αυτόν ο Emil Lindholm που οδηγούσε Hyundai, παρόλο που ήταν 10 δευτερόλεπτα μακριά από το ρυθμό ως ο τρίτος ταχύτερος οδηγός Rally2 μετά τους Nikola Gryazin και Adrien Fourmaux (που είχαν τρυπήσει SS3) και ταίριαξε με τον Alejandro Cachón.

 

WRC Κεντρικής Ευρώπης :Ο ΛΑΠΙ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ CER

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ HYUNDAI ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΠΙΣΤΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΛΙΣΤΡΗΣΕ

wrc-kentrikis-evropis-rally-rovanpera-lappi-neuville-2023-ACTION-toyota-

Esapekka Lappi εξήγησε τι τον έκανε να έπεσε από τη δεύτερη θέση στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης.

Το Σαββατοκύριακο του Lappi είχε ξεκινήσει απογοητευτικά με ένα πέναλτι 10 δευτερολέπτων με άλμα εκκίνησης στο SS1 την Πέμπτη, αλλά ο Φινλανδός σημείωσε εντυπωσιακό ρυθμό στα δύο πρώτα στάδια της Παρασκευής για να ανέβει στην τρίτη θέση γενικής μετά τον ηγέτη του ράλι Kalle Rovanperä.

Αλλά όλα πήγαν στραβά για τον οδηγό της Hyundai λιγότερο από ένα μίλι στο SS5 όταν ο Lappi έπεσε έξω από την εκδήλωση.

«Χτυπάμε το δέντρο με το πίσω-δεξιό και μετά το μπροστινό-αριστερό επίσης. Στριφογυρνούσαμε», είπε στο DirtFish.

Ερωτηθείς τι ακριβώς πήγε στραβά, πρόσθεσε: «Υποθέτω ότι η γρήγορη ανάλυση θα ήταν ότι στο φρενάρισμα άγγιξα το φρένο και έχασα το πίσω μέρος στο φρένο επειδή είναι μια μικρή στροφή – αρκετά γρήγορη αλλά μικρή στροφή, οπότε αμέσως όταν άγγιξα το φρένο πετάλι Άρχισα να γλιστρώ και νομίζω ότι ήμουν ίσως πάρα πολύ στην άκρη του δρόμου.

«Λίγο σαν φρενάρισμα στο χρώμα στη Formula 1, στην άκρη. Δεν έχω άλλη εξήγηση γιατί το έχασα ήδη πολύ νωρίς».

wrc-kentrikis-evropis-rally-rovanpera-lappi-neuville-2023-ACTION-toyota-

WRC Κεντρικής Ευρώπης: Το απογοητευτικό είναι ότι όλα έδειχναν τόσο αβίαστα για τον Λάπι.

«Ναι, νιώθω ακριβώς έτσι», είπε. «Ήμασταν πολύ έκπληκτοι για τις στιγμές που είχαμε χθες και σήμερα το πρωί επίσης, αλλά ναι, όλα ήταν πολύ φυσικά όλη την ώρα.

«Έτσι, είμαι επίσης πολύ έκπληκτος τι συνέβη στην πραγματικότητα».

Ο Lappi και η συνοδηγός Janne Ferm είναι εντάξει, αλλά το i20 N Rally1 δεν είναι.

Ερωτηθείς πόσο μεγάλη είναι η ζημιά, ο Λάπι είπε απλώς «κακή» και πρόσθεσε ότι δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να ξαναρχίσει το ράλι το Σάββατο.

Είναι το δεύτερο ατύχημα του Λάπι σε ισάριθμα γεγονότα, αφού έκανε φυγή στην πρώτη σκηνή του Ράλι Χιλής. Αλλά ο Lappi – ο οποίος δεν έχει ακόμη επιβεβαιωμένο πρόγραμμα για το 2024 – δεν προβλέπει ότι αυτή η τελευταία αποτυχία θα επηρεάσει τη βολή του σε μια οδήγηση Hyundai για την επόμενη σεζόν.

«Πραγματικά δεν το νομίζω», είπε.

WRC Κεντρικής Ευρώπης : Ο ABITEBOUL ΝΙΩΘΕΙ ΟΤΙ «ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ» ΜΕ ΤΟΝ LAPPI

Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΣ HYUNDAI ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ ΤΟΥ ESAPEKKA LAPPI

O επικεφαλής της ομάδας Hyundai, Cyril Abiteboul, πιστεύει ότι αποτυγχάνει να πάρει το καλύτερο από τον οδηγό του Esapekka Lappi μετά το τελευταίο του ατύχημα.

Ο Λάπι ήταν γρήγορος στα δύο πρώτα στάδια της Παρασκευής στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, και αν δεν υπήρχε χρονική ποινή για το άλμα στην αρχή της εναρκτήριας φάσης του ράλι, θα ήταν στη δεύτερη θέση. Ανεξάρτητα, ήταν ακόμα στην τρίτη θέση, τουλάχιστον έως ότου είχε ένα ελαφρώς ασυνήθιστο τρακάρισμα που τον έβαλε εκτός του υπόλοιπου Σαββατοκύριακου.

Σημαίνει ότι ο Λάπι έχει πλέον συντριβεί από τους τρεις από τους τελευταίους τέσσερις γύρους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Στους τέσσερις γύρους πριν από αυτό πήρε τρία βάθρα. Γιατί λοιπόν η πτώση της φόρμας; Ο Abiteboul παραδέχεται ότι δεν ξέρει, ούτε πώς να το γυρίσει.

wrc-kentrikis-evropis-rally-rovanpera-lappi-neuville-2023-ACTION-toyota-

WRC Κεντρικής Ευρώπης: «Οι στατιστικές λένε ότι δεν μπορούμε [να βασιστούμε σε αυτόν αυτήν τη στιγμή], αλλά η βαθιά μου πεποίθηση λέει το αντίθετο. Αλλά δεν το έχω αποδείξει ακόμη», είπε στο DirtFish.

«Τα στατιστικά είναι ξεκάθαρα. Και τα στατιστικά δεν λένε ψέματα. Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι τι οδηγεί αυτά τα στατιστικά στοιχεία. Τι είναι αυτό που οδηγεί σε αυτήν την πρόσφατη άσχημη περίοδο που έχει, και ήλπιζα και πίστευα όταν τον είδα να οδηγεί χθες και σήμερα ότι θα μπορούσα να δω το χαμόγελο και θα μπορούσα να δω επίσης τις στιγμές που ήταν πραγματικά καλές.

«Πραγματικά ανταγωνιστικός, μπορούσες να δεις ότι απολάμβανε τον εαυτό του στο αυτοκίνητο. Και όταν το EP διασκεδάζει, είναι συνήθως η αρχή για κάτι όμορφο, πολύ καλό. Είμαι λοιπόν απογοητευμένος, απογοητευμένος, αλλά είμαι και λίγο μπερδεμένος με την όλη κατάσταση.

«Δεν έχουμε ακόμη μια καλή συζήτηση, προφανώς συζητάμε, αλλά μετά από κάτι τέτοιο δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να εμβαθύνουμε τα πράγματα, αλλά κάποια στιγμή θα το κάνουμε».

Ο Abiteboul πιστεύει ότι «δεν υπάρχει απάντηση που να ταιριάζει σε κάθε κατάσταση» όσον αφορά τη διαχείριση των οδηγών και πρέπει να δημιουργηθεί μια εις βάθος προσωπική κατανόηση των αναγκών τους μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Νιώθει ότι «δεν έχει ακόμη προσπαθήσει να το λύσει» με τον Λάπι.

Και πρόσθεσε: «Μέχρι στιγμής αποτυγχάνω, αυτό είναι πολύ ξεκάθαρο, γιατί δεν λειτουργεί και δεν το παρατηρώ μόνο από την πλευρά του. Είναι συλλογική αποτυχία. Δεν είναι από έλλειψη προθυμίας, γιατί νομίζω ότι όλοι ξέρουν ότι έχω πραγματικά πολύ χρόνο για αυτόν, και δεν είμαι μόνο εγώ.

wrc-kentrikis-evropis-rally-rovanpera-lappi-neuville-2023-ACTION-toyota-

WRC Κεντρικής Ευρώπης: «Άρα είναι όλη η ομάδα. Και όταν μπορούμε να δούμε πόσο ανταγωνιστικός μπορεί να είναι, πόσο αφοσιωμένος μπορεί να είναι, επίσης ευφάνταστος και δημιουργικός μπορεί να είναι από την προοπτική της οργάνωσης και της ανάπτυξης. Αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε και να παίξουμε για αυτόν, προσπαθώντας να λύσουμε αυτή την κατάσταση.

«Αλλά μέχρι στιγμής, αποτύχουμε».

Ο Abiteboul τόνισε ότι οι πιθανότητες του Lappi να μείνει στην ομάδα για το 2024 δεν διακυβεύονται από την πρόσφατη φόρμα του, ακόμα κι αν «αυτή η απόφαση θα πρέπει να ληφθεί με βάση στατιστικά στοιχεία» και ότι ο Lappi δεν έχει τίποτα προσωπικά να αποδείξει στον Abiteboul για την αξία του. Hyundai.

Το αφεντικό της ομάδας του πιστεύει ήδη σε αυτόν. Κάτι που κάνει το να εξηγήσει γιατί συνέβη η τελευταία του συντριβή δύσκολη υπόθεση και γιατί ο Abiteboul πιστεύει ότι αυτός ή η ομάδα μπορεί να φταίει.

«Η ταχύτητα ήταν εκεί, δεν υπήρχε τίποτα στο παιχνίδι, δεν προσπαθούσε να εντυπωσιάσει», είπε ο Abiteboul.

«Μπορούσες να δεις ότι ήταν πολύ ήρεμος και στο αυτοκίνητο. Μπορείτε να δείτε από τα πλάνα του πλοίου, μπορείτε να δείτε ότι όλα ήταν πολύ ελεγχόμενα, πολύ μετρημένα. Μπορείτε να το δείτε και από δεδομένα. Μπορείτε να το δείτε ακόμη και από τα δεδομένα της συντριβής. Μπορείτε να δείτε ότι είναι πολύ μετρημένος.

«Οπότε είναι πραγματικά περίεργο, νομίζω. Ίσως είναι περίσσεια εμπιστοσύνης, όχι στον εαυτό του, αλλά ίσως στο αυτοκίνητο. Λέει ότι ένιωθε εξαιρετικά καλά στο αυτοκίνητο, ίσως ένιωθε ότι στην πραγματικότητα υπήρχε περισσότερη πρόσφυση από ό,τι στην πραγματικότητα, και το πίσω δεξί του πλάτος του πήγαινε λίγο φαρδύ δεξιά και λίγο στη λάσπη. Όταν άφησε το φρένο, νομίζω ότι εκεί το έχασε κάπως.

«Αλλά δεν ήταν μεγάλη πίεση πέδησης, οπότε νομίζω ότι πρέπει να καταλάβουμε ακριβώς και να καταλάβουμε ξανά πώς μπορούμε να βοηθήσουμε περισσότερο στο μέλλον».

WRC Κεντρικής Ευρώπης : Αποτελέσματα Παρασκευής

wrc-kentrikis-evropis-rally-rovanpera-lappi-neuville-2023-ACTION-toyota-

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC Κεντρικής Ευρώπης : Απογοητευμένη η Hyundai με Lappi ο Rovanpera παίρνει κεφάλι», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!