ENGINE POWER

WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023, μια ήδη κλασική διαδρομή

WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023 : Όπως και πέρυσι, ο τελευταίος γύρος της σεζόν (15-19 Νοεμβρίου) θα έχει έδρα στην Toyota City στα νοτιοανατολικά προάστια της πόλης Nagoya.

wrc-japan-2023-neuville-rally-rali-seson-teleytaios-agonas-ralli-iaponias-epic-championship
44 GREENSMITH Gus (gbr), ANDERSSON Jonas (swe), M-Sport Ford World Rally Team, Ford Puma Rally 1, action during the Rally Japan 2022, 13th round of the 2022 WRC World Rally Car Championship, from November 10 to 13, 2022 at Nagoya, Japan - Photo Nikos Katikis / DPPI
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023 : Για τη δεύτερη συνεχόμενη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα μετά την επιστροφή τους στο WRC, οι διοργανωτές του ράλι στην Ιαπωνία δεν επιδίωξαν να πρωτοτυπήσουν. Η διαίρεση είναι επομένως πολύ κοντά σε αυτήν που έχει ήδη προταθεί.

Όπως και πέρυσι, ο τελευταίος γύρος της σεζόν (15-19 Νοεμβρίου) θα έχει έδρα στην Toyota City το WRC Ράλι Ιαπωνίας θα διεξαχθεί στα νοτιοανατολικά προάστια της πόλης Nagoya. Αυτή η περιοχή βρίσκεται στην επαρχία Aichi, 4 ώρες οδικώς δυτικά του Τόκιο. Κατά την ανάγνωση του επιλεγμένου προγράμματος, οι διοργανωτές επέλεξαν σαφώς τη συνέχεια, καθώς τα στάδια είναι σχεδόν όλα τα ίδια. Το ράλι που είχε εκπλήξει από τη δυσκολία του μπορεί να προσεγγιστεί λίγο πιο ήρεμα από όσους το έχουν ήδη τρέξει. Υπήρχαν 327 χλμ. χρονομετρημένα πέρυσι, αλλά 43,22 χλμ είχαν ακυρωθεί για λόγους ασφαλείας. Θα υπάρχουν 304.66 αυτή τη σεζόν, χωρισμένοι σε 22 ES (19 προηγουμένως).

Πέρα από τα χιλιόμετρα που προστίθενται ή αφαιρούνται που και που, η μεγαλύτερη καινοτομία αφορά την εισαγωγή ενός super special 2,10 km στο Toyota Stadium. Το τελευταίο είχε γεμίσει καλά τον Νοέμβριο κατά τη διάρκεια των τελετών εκκίνησης και τερματισμού και θα έχει ακόμα την ευκαιρία να δονείται αφού οι αγωνιζόμενοι θα περάσουν εκεί 3 φορές, κάτι που είναι υπερβολικό δεδομένου του ενδιαφέροντος της άσκησης. Είναι, όμως, από τις λίγες ευκαιρίες που δίνονται στο κοινό να δει τα αυτοκίνητα σε δράση, καθώς τα υπόλοιπα τμήματα απαγορεύονται.

Εκεί θα είναι και αυτό που λαμβάνει χώρα στην κοίτη του ποταμού στην καρδιά της πόλης Okazaki, ελπίζοντας ότι η οργάνωσή του θα είναι καλύτερη. Το 2022, η απουσία δυτών που έπρεπε να βρεθούν στο νερό είχε προκαλέσει τεράστια καθυστέρηση. Στη συνέχεια έφτασαν για να συνειδητοποιήσουν τελικά ότι το επίπεδο ήταν πολύ χαμηλό για να επιπλεύσει το φουσκωτό σκάφος τους…

Γενικά οι Ιάπωνες ξέρουν ότι θα τους παρακολουθούν στενά. Η επιστροφή τους στο WRC ήταν χαοτική με έναν μεμονωμένο να οδηγεί σε ένα ειδικό ειδικά ενάντια στη ροή των αυτοκινήτων. Η σήραγγα Isegami (SS2/5) εξακολουθεί να βρίσκεται στη διαδρομή των ανταγωνιστών. Το ότι παραμένει στοιχειωμένο δεν είναι το κύριο μέλημά τους. Πάνω απ ‘όλα, ελπίζουν ότι θα έχει λιώσει ή θα έχει υποστεί πίσσα για να αποφευχθεί η τεράστια και επικίνδυνη σκόνη του 2022. Εάν οι διοργανωτές θέλουν να παραμείνουν στο ημερολόγιο τα επόμενα χρόνια, έχουν κάθε συμφέρον να επιστρέψουν ένα τέλειο αντίγραφο.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version