ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοιχτά τα καταστήματα αύριο Κυριακή 16/5

Η άρση του lockdown στην χώρα μας θέτει το λιανεμπόριο σε... φουλ δράση, καθώς θα είναι ανοιχτά τις δύο επόμενες Κυριακές 16 και 23 Μαΐου.

Η άρση του lockdown στην χώρα μας θέτει το λιανεμπόριο σε... φουλ δράση, καθώς θα είναι ανοιχτά τις δύο επόμενες Κυριακές 16 και 23 Μαΐου.
Συντάκτης: Αλέξανδρος Κωτάκης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Καταστήματα: Η άρση του lockdown στην χώρα μας θέτει το λιανεμπόριο σε… φουλ δράση, καθώς θα είναι ανοιχτά τις δύο επόμενες Κυριακές 16 και 23 Μαΐου.

Μιλώντας για λιανεμπόριο εννοούμε φυσικά τα καταστήματα, τα εμπορικά κέντρα και τα σούπερ μάρκετ. Ολα αυτά τίθενται στη διάθεσή μας και πάλι καθώς μπορούμε να τα κάνουμε τα ψώνια μας με φυσική παρουσία και με ελάχιστους περιορισμούς πλέον. Όπως το να φοράμε μάσκα και να αποφεύγουμε το συγχρωτισμό πολλών ατόμων, αναλόγως και τα τετραγωνικά του καταστήματος.

Όπως αναφέρουμε και στον πρόλογο οι δύο επόμενες Κυριακές 16 και 23 Μαΐου θα βρουν τα καταστήματα ανοιχτά ώστε και ο κόσμος να μοιραστεί και οι μαγαζάτορες να καλύψουν μέρος των χαμένων εσόδων από τους τόσους μήνες που διήρκεσε το lockdown.

Να σημειώσουμε ότι πέραν της λειτουργίας τις συγκεκριμένες Κυριακές, προβλέπεται και διευρυμένο ωράριο από τις 07.00 έως τις 22.30 για τα καταστήματα τροφίμων, τα οποία όμως επιτρέπεται να κάνουν κατ’ οίκον παραδόσεις (delivery) έως τη 01.00.

Για τα εμπορικά καταστήματα το ωράριο είναι επίσης διευρυμένο από τις 07.00 έως τις 21.00.

Ανοικτά επίσης, με ωράριο από 07.00 έως και τις 21.00, μπορούν να είναι τις δύο Κυριακές τα κομμωτήρια, καθώς και οι υπηρεσίες προσωπικής υγιεινής (μανικιούρ, πεντικιούρ κ.ο.κ.).

Καταστήματα: Οι περιορισμοί που ισχύουν

Το λιανεμπόριο λειτουργεί πλέον χωρίς ραντεβού και με εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων, δηλαδή ένας πελάτης ανά 25 τετραγωνικά μέτρα, μάσκες, self test για τους εργαζομένους κ.λπ.

Οι έμποροι προσδοκούν πως η άρση των περιορισμών θα ενισχύσει την προσέλευση του κόσμου στα καταστήματά τους, η οποία ήταν έως προχθές ακόμη περιορισμένη παρά τις ενδιάμεσες εκπτώσεις.

Αυτό δείχνει πως αποτρεπτικός παράγοντας για τους καταναλωτές να βγουν στην αγορά δεν ήταν μόνο η διαδικασία του click away και του click in shop, αλλά κυρίως οι επιφυλάξεις που έχουν ακόμη οι περισσότεροι, ειδικά όσοι δεν έχουν εμβολιασθεί, να βρεθούν στον ίδιο χώρο με αγνώστους.

Survivor trailer 16/5: Επικές καταστάσεις – Ο Ντάφυ έγινε μπλε και τρελάθηκε «Σας πονάει αλλά θα μείνω»

Γλυκά Νερά: Αυτοί είναι στο στόχαστρο της αστυνομίας για την δολοφονία της Καρολάιν

Exit mobile version