ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: Διακόπτουμε την κοινωνία με όσους ψήφισαν κατά του Θείου Νόμου, με τον γάμο των ομοφυλοφίλων

Με μια δυναμική και γενναία απόφαση, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ θέτει εκτός Εκκλησίας όσους κατέστρεψαν την οικογένεια με την ψήφο τους
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: Διακόπτουμε την κοινωνία με όσους ψήφισαν κατά του Θείου Νόμου, με τον γάμο των ομοφυλοφίλων

Συνεπής στους λόγους του, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ κάνει πράξη όσα είχε προειδοποιήσει πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου για τους γάμους και τις τεκνοθεσίες ομόφυλων ζευγαριών. Υπενθυμίζουμε ότι είχε δηλώσει ρητά και κατηγορηματικά να μην ξαναέρθουν στην Εκκλησία όσοι ψηφίσουν το νομοσχέδιο, διότι «έχουν εκπέσει από μόνοι τους από την Εκκλησία».

Με μια γενναία απόφαση που έρχεται να ταρακουνήσει γερά το πολιτικό τοπίο του Πειραιά, ο Σεβασμιώτατος συγκάλεσε σήμερα (22/2) Έκτακτη Ιερατική Σύναξη στη Μητρόπολη Πειραιώς όπου κατόπιν ψηφίσματος γίνεται διακοπή κοινωνίας με όσους ψήφισαν ενάντια στον θείο Νόμο και τέθηκαν από μόνοι τους εκτός Εκκλησίας. Αυτό σημαίνει ότι κηρύσσονται ανεπιθύμητοι από τις εκκλησίες του Πειραιά και δεν θα τους απευθύνεται πλέον καμία πρόσκληση για συμμετοχή στις εκδηλώσεις των Ενοριών.

Αυτό θα ισχύει μέχρι να αποδείξουν την έμπρακτη μεταμέλειά τους, ακυρώνοντας το «αίσχιστο νομοθέτημα» (όπως χαρακτηρίζεται στη σχετική ανακοίνωση) στη Βουλή.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς δίνει το πρώτο ισχυρό σύνθημα αντίδρασης της Ιεραρχίας στο άθλιο νομοσχέδιο που κατέστρεψε τον ιερό θεσμό της οικογένειας και του γάμου, και παραδίδει παιδιά στο έλεος μιας αφύσικης «γονεϊκότητας». Αφού ο πρωθυπουργός έδιωξε την Εκκλησία από τον δημόσιο διάλογο και είπε να μείνει στα «χωράφια» της (με το ή παπάς – παπάς ή ζευγάς – ζευγάς), τώρα και ένας Επίσκοπος ανακοινώνει με κάθε δικαίωμα πώς στα «χωράφια» των χριστιανών είναι ανεπιθύμητοι όσοι ψήφισαν το εκτρωματικό νομοσχέδιο.

Με λίγα λόγια αφού η Βουλή ψηφίζει ότι θέλει αγνοώντας τον λαό και τον όρκο στο Ευαγγέλιο, έτσι και η Εκκλησία αποφασίζει ότι θέλει για τα του οίκου της. Και δεν πρόκειται για κάποια αναπάντεχη εξέλιξη για τους βουλευτές Πειραιώς, καθώς είχε ήδη προαναγγελθεί από τον Σεβασμιώτατο. Άρα ψηφίζοντας το νομοσχέδιο, δέχτηκαν τις συνέπειες των πράξεων τους.

Βέβαια οι περισσότεροι από τους βουλευτές ούτως ή άλλως δεν έχουν καμία κοινωνία με την Εκκλησία, παρά μόνο όταν παρίστανται για να λάβουν τιμές ή να «ψαρέψουν» ψήφους προσποιούμενοι τους «πιστούς».

Η γενναία πράξη του Μητροπολίτη Σεραφείμ, ίσως να παρακινήσει και άλλους Αρχιερείς να πράξουν το ίδιο στις Μητροπόλεις τους. Ήδη απλοί ιερείς έχουν κηρύξει ανεπιθύμητους τους βουλευτές σε ενορίες τους. Ο κλήρος αντιδρά και δείχνει ότι η Εκκλησία δεν είναι «μαγαζί» για να γυρεύει να ψωνίζει ψήφους η κυβέρνηση και μετά να νομοθετεί βλάσφημους νόμους που καταπατούν το Ευαγγέλιο.

Είναι βέβαιο ότι ο Μητροπολίτης Σεραφείμ με αυτήν του την απόφαση θα βρεθεί στο στόχαστρο των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ και των λοιπών ψευτοπροοδευτικών δυνάμεων, που θα αναπαράγουν τις ίδιες «καραμέλες» περί «φονταμενταλισμού», «έλλειψης αγάπης» κ.λπ. Είναι οι ίδιοι που θέλουν να ακυρώσουν την έννοια της αμαρτίας, ακυρώνοντας στην ουσία το ίδιο το Ευαγγέλιο.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς όμως, δεν έκλεισε την πόρτα της Εκκλησίας για κανέναν. Οι Βουλευτές αρνήθηκαν το Βάπτισμά τους, και έμειναν μόνοι τους εκτός Εκκλησίας. Και πάλι εάν μετανοήσουν, θα είναι καλοδεχούμενοι. Μέχρι τότε, όπως η Πολιτεία απαιτεί σεβασμό στους νόμους της, έτσι και η Εκκλησία απαιτεί σεβασμό στους Θείους Νόμους. Έχει όλο το δικαίωμα να το κάνει.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Μητρόπολης Πειραιώς:

Στόν Πειραιᾶ σήμερα 22 Φεβρουαρίου 2024 ἡμέρα Πέμπτη καί ὥρα 11η  πρωϊνή στόν Καθεδρικό Ναό τῆς Παναγίας Τριάδος Πειραιῶς συνήλθαμε κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς, Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ, σέ ἔκτακτη ἱερατική σύναξη μέ θέμα: « Ἀντιμετώπισις τῶν συνεπειῶν ψηφίσεως τοῦ νόμου διά τόν “γάμον” ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου», N. 5089 ΦΕΚ  Α΄ 27/17.2.2024.

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ἐτοποθετήθη δεόντως ἐπί τοῦ ἀνακύψαντος ζητήματος ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί τῆς ἐφαρμογῆς τῆς «woke» ατζέντας διά τήν ἀποδόμηση τοῦ χριστιανικοῦ δόγματος, ἤθους καί πολιτισμοῦ καί γενομένης διεξοδικῆς συζητήσεως ἐκ προσώπου καί τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων καί Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν τῶν Ἐνοριῶν καί καθιδρυμάτων τῆς Ἱ. Μητροπόλεώς μας, συναποφασίσαμε τήν ἔκδοση τοῦ παρόντος ψηφίσματος.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ   ΤΑ   ΑΚΟΛΟΥΘΑ

  1. Ἡ ναύλοχος πόλη τοῦ Πειραιᾶ, τό πρῶτο λιμάνι τῆς Χώρας εἶναι μία Παναγιοσκέπαστη πόλη, ὅπως ἐπιμαρτυροῦν καί ἀποδεικνύουν τά ἱστορικῶς διακριβωμένα θαύματα τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καί Ἀειπαρθένου Μαρίας, πού καταγράφονται σέ ἐφημερίδες καί ἔντυπα τῆς ἐποχῆς, ὅπως τά παρουσιάζει ὁ Ἐλλογιμώτατος Πρόεδρος τῆς Φιλολογικῆς Στέγης Πειραιᾶ κ. Στέφανος Μίλεσης στό πόνημά του «Τά θαύματα τῆς πίστεως στόν Πειραιᾶ ὅπως καταγράφηκαν καί ἀποτυπώθηκαν ἀπό ἐφημερίδες καί ἔντυπα» ἐκδ. Ἀρχονταρίκι 2019, καί εἰδικώτερα τό θαῦμα τῆς Παναγίας «Ρόδον τό Ἀμάραντον» μέ τήν ἀποσόβηση τῆς θανατηφόρου πανδημίας τῆς εὐλογιᾶς, ὅπως καταγράφεται στήν Ἐφημερίδα ΣΦΑΙΡΑ φ. 9/3/1896 καί τῆς ἐμφανίσεως τήν 24-25/3/1929 τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου στόν κατάμεστο Ἱ. Ναό Εὐαγγελιστρίας Πειραιῶς, ὅπως καταγράφεται στίς Ἐφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στό φ. 29/3/1929 καί ΣΚΡΙΠ στό φ. 29/3/1929.  Διακονοῦντες σέ μία εὐλογημένη Μητρόπολη τῆς Ἁγιωτάτης Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας διά τῆς χειροτονίας μας ἔχομε ἀναλάβει τό πολυεύθυνο ἔργο τῆς διακονίας τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας, πού προϋποθέτει τήν ἀκριβεστάτη τήρηση «τῆς ἅπαξ παραδοθείσης τοῖς ἁγίοις» (Ἰουδ. 1,3) θείας ἀποκαλύψεως διά τήν ὑπέρβασιν τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου καί τή μεταστοιχείωση τοῦ κόσμου σέ Βασιλεία χρηστότητος, δικαιοσύνης, εἰρήνης, ἀληθείας καί ἀγάπης. Συνεπῶς, χρεωστοῦμε ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου, τοῦ καλέσαντος ἐμᾶς στήν διακονία τοῦ Λαοῦ του νά διασφαλίζωμε καί νά μεταδίδωμε ἔργῳ καί λόγῳ τήν ἀκαινοτόμητη πίστη τῶν Ἀποστόλων, τῶν Θεοφόρων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.
  1. Ἡ ψήφισις τοῦ παραπάνω νόμου ἀπό τό Ἐθνικό μας Κοινοβούλιο ἀλλοιώνει καί διαστρέφει τήν ἀνθρωπολογία καί τήν φυσιολογία τῆς Δημιουργίας Τοῦ Θεοῦ, ἀποπειρᾶται βλασφήμως νά ἀκυρώσῃ τόν θεῖο Νόμο ἀτζέντας, πού ἐκτύπως μᾶς παραδίδεται διά τῆς Παλαιᾶς καί τῆς Καινῆς Διαθήκης, κατ’ ἐπιταγήν τῆς «woke» ἀτζέντας καί ἀντιτίθεται μανιωδῶς στό Κανονικό πλαίσιο τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, πού διά Πνεύματος Ἁγίου ἐδόθη εἰς Αὐτήν. Κατά ταῦτα, οἱ νομοθετήσαντες ὡς ἔννομο ἀγαθό τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί θεσμοθετήσαντες τήν παρά φύσιν ἀσέλγειαν, πού ἀποστερεῖ τόν ἀνθρωπο τῆς δυνατότητος θεοκοινωνίας κατά τόν ἀψευδῆ λόγον τοῦ Δημιουργοῦ: «οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας» (Γεν. 6,3), ἀποδεικνύει αὐτούς ἔργῳ καί λόγῳ ὡς περιφρονοῦντας τόν θεῖο Νόμο καί ἀντιστρατευομένους πρός τήν σωτηρία καί τήν αἰώνιο προοπτική τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού καλεῖται νά ἀποβῇ ἐκουσίως καί ἀγαπητικῶς ναός τοῦ Παναγίου Πνεύματος καί ὁμοηθής πρός τόν Δημιουργόν Του, κατά τόν Κυριακό λόγον: «ἐάν τις ἀγαπᾷ με, τὸν λόγον μου τηρήσει, καὶ ὁ πατήρ μου ἀγαπήσει αὐτόν, καὶ πρὸς αὐτὸν ἐλευσόμεθα καὶ μονὴν παρ᾿ αὐτῷ ποιήσομεν» (Ἰω.14, 23 ).  Ἑπομένως ἀποδεικνύονται ὑπαιτίως ὡς συνεργοί τοῦ «ἀρχεκάκου ὄφεως» στήν ἀπομείωση τοῦ ἔργου τῆς σωτηρίας καί τοῦ εὐαγγελικοῦ μηνύματος καί, ὡς οἱ θεοφόροι Πατέρες διακελεύουν, οἰκειοθελῶς ἔχουν ἐκπέσει τῆς χριστιανικῆς των ἰδιότητος καί ἡ μετ’ αὐτῶν κοινωνία ἐγκυμονεῖ τόν κίνδυνον, διά τούς ἀσθενεστέρους, ἀλλοιώσεως τῆς πίστεως καί ἀκυρώσεως τοῦ ἔργου τῆς Ἐκκλησίας, πού διαχρονικῶς καλεῖται νά καταρτίζῃ ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ πολίτας τῆς θείας Βασιλείας.
  1. Πρός προστασίαν τῆς διακονίας μας καί σεβασμόν τῆς ἐνώπιον τοῦ Παναγίου Θεοῦ εὐθύνης μας, τηρουμένων καί τῶν διατάξεων τοῦ ἀρθρ. 4, παραγρ.9 τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν. 590/1977- ΦΕΚ Α΄ 146)  διακόπτουμε τήν κοινωνία μας μέ τούς ψηφίσαντας ἐναντίον τοῦ θείου Νόμου, μέ ὅ, τι αὐτό συνεπάγεται, μή προσκαλοῦντες αὐτούς εἰς οἱανδήτινα ἐκδήλωσιν τῶν Ἐνοριῶν μας, ἄχρι τῆς ἐμπράκτου μεταμελείας των διά τῆς ἀκυρώσεως διά τοῦ Ἐθνικοῦ Κοινοβουλίου τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ νομοθετήματος.

Διατελοῦμε ἐν προσευχῇ πρός τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, τόν δι’ ἡμᾶς σαρκωθέντα Λυτρωτήν τοῦ ἀνθρωπίνου γένους καί τήν Ὑπερύμνητη Μητέρα Του καί καλοῦμε τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ σέ ἔμπρακτη μετάνοια γιά τήν βλασφημία καί ὕβρι κατά τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως πού συνετελέσθη μέ τήν ψήφισι τοῦ Ν. 5089  ΦΕΚ  Α΄ 27/17.2.2024.

Τό παρόν ψήφισμα ἀναγνώστηκε καί ἐγκρίθηκε ἀπό τήν Σύναξή μας.

Ἀκολουθοῦν οἱ ὑπογραφές τῶν συμμετεχόντων κληρικῶν.

+ ὁ  Πειραιῶς  Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ

Οἱ Πρόεδροι Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων

& Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς,

Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: Διακόπτουμε την κοινωνία με όσους ψήφισαν κατά του Θείου Νόμου, με τον γάμο των ομοφυλοφίλων», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Παντελής Λαμψιώτης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.