ENGINE POWER

Drive to Survive και ο θρύλος της F1, Guenther Steiner σε μια συνέντευξη βόμβα

Formula1 Guenther Steiner: Ο ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ αρχηγός της Formula 1, Γκίντερ Στάινερ, θα μιλήσει σε μια συνέντευξη-βόμβα λίγες μέρες μετά την απόλυσή του από τη Haas.
Drive to Survive και ο θρύλος της F1, Guenther Steiner σε μια συνέντευξη βόμβα

Formula1 Guenther Steiner: Ο Στάινερ, ο οποίος έγινε αγαπημένος των θαυμαστών της F1 χάρη στον πρωταγωνιστικό του ρόλο στη δημοφιλή εκπομπή του Netflix Drive To Survive, απολύθηκε από τον ρόλο του ως διευθυντή της ομάδας Haas πριν από τη νέα σεζόν.

Η κίνηση αποδόθηκε στις διαφορές στην κατεύθυνση μεταξύ του Στάινερ και του ιδιοκτήτη της ομάδας Τζιν Χάας.

Έχει υποστηριχθεί ότι ο Αμερικανός είχε απογοητευτεί από την έλλειψη προόδου από τότε που η ομάδα έφτασε στη F1 το 2016, με αποκορύφωμα την περασμένη σεζόν να τερματίζει στο τέλος του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Εν τω μεταξύ, ο Steiner λέγεται ότι ήθελε περισσότερες επενδύσεις στην ομάδα, νιώθοντας ότι υπήρχε έλλειψη χρημάτων σε σύγκριση με τους αντιπάλους.

Αυτές οι διαφορές απόψεων οδήγησαν τελικά στην αποχώρηση του Steiner από τη Haas.

Formula1 Guenther Steiner: Ο αντικαταστάτης του έχει ήδη ανακοινωθεί με τη μορφή του Ayao Komatsu, ο οποίος προήχθη από τον προηγούμενο ρόλο του ως Διευθυντής Μηχανικής.

Αλλά ο Στάινερ πρόκειται τώρα να μιλήσει για την αποχώρησή του σε μια συνέντευξη με τον σχολιαστή της Sky Sports F1, Ντέιβιντ Κροφτ.

Ο Κροφτ το επιβεβαίωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι θα μιλούσε με τον χαρισματικό Ιταλοαμερικανό το πρωί του Σαββάτου.

Θα έπρεπε να είναι μια ενδιαφέρουσα συνομιλία όπως είναι πάντα. Καλή τύχη για το μέλλον στον Haas, τον Ayao Komatsu και φυσικά τον Guenther.”

Αναφορές από το Sky F1 αναφέρουν επίσης ότι ο Στάινερ δεν επιτρεπόταν να αποχαιρετήσει την ομάδα , αφήνοντας πολλούς ανθρώπους “απογοητευμένους”.

Σε ανακοίνωσή του ο Haas είπε: «Θα ήθελα να ξεκινήσω ευχαριστώντας τον Guenther Steiner για όλη τη σκληρή δουλειά του την τελευταία δεκαετία και του εύχομαι καλή συνέχεια στο μέλλον.

«Προχωρώντας ως οργανισμός ήταν σαφές ότι έπρεπε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας στην πίστα.

Formula1 Guenther Steiner: «Με τον διορισμό του Ayao Komatsu ως επικεφαλής της ομάδας, βασικά έχουμε τη μηχανική στην καρδιά της διοίκησης μας.

«Είχαμε κάποιες επιτυχίες, αλλά πρέπει να είμαστε συνεπείς στην παροχή αποτελεσμάτων που μας βοηθούν να επιτύχουμε τους ευρύτερους στόχους μας ως οργανισμός.

«Πρέπει να είμαστε αποτελεσματικοί με τους πόρους που διαθέτουμε, αλλά η βελτίωση της σχεδιαστικής και μηχανικής μας ικανότητας είναι το κλειδί για την επιτυχία μας ως ομάδα.

“Ανυπομονώ να συνεργαστώ με την Ayao και να διασφαλίσω ουσιαστικά ότι θα μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητές μας — αυτό αντικατοπτρίζει πραγματικά την επιθυμία μου να αγωνιστώ σωστά στη F1.”

Ο Guenther Steiner είχε επιτέλους την ευκαιρία να μιλήσει για την αποχώρησή του από τη Haas όταν εμφανίστηκε στη σκηνή στο Autosport International το Σάββατο.

Έχοντας απομακρυνθεί από το αφεντικό της ομάδας Haas F1 νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Guenther Steiner κατάφερε να ξεκαθαρίσει τη φύση της αποχώρησής του και τις σκέψεις του για την πρώην ομάδα του όταν εμφανίστηκε στη σκηνή στο γεγονός μηχανοκίνητου αθλητισμού στο Μπέρμιγχαμ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Με τον Στάινερ να τα έχει αποκαλύψει όλα στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση το 2024, εδώ είναι τα κύρια στοιχεία από τη συνέντευξή του.

f1-guenther-steiner-haas-drive-to-survive-formula1-formula-one-interview-haas-team (1)

Η Συνέντευξη με τον Guenther Steiner

Πώς ενημερώθηκε ο Guenther Steiner ότι είχε χάσει τη δουλειά του με τη Haas;

Formula1 Guenther Steiner: Με μόνο ανεπιβεβαίωτες εικασίες να φουντώνουν για τη φύση του χωρισμού του Στάινερ με τη Χάας, ο Ιταλός επιβεβαίωσε ότι είχε λάβει ένα τηλεφώνημα από τον Τζιν Χάας μεταξύ των Χριστουγέννων και του νέου έτους για να του πει ότι δεν θα κρατηθεί για το 2024.

«Ήταν ένα τηλεφώνημα, με πήρε τηλέφωνο και είπε ότι δεν θέλει να επεκτείνει το συμβόλαιο που έληγε στο τέλος της σεζόν και αυτό ήταν», είπε ο Στάινερ.

Όταν ρωτήθηκε αν ήταν έκπληξη για αυτόν, ο Στάινερ είπε: «Δεν ξέρω αν ήταν έκπληξη, είναι πάντα μια έκπληξη, αλλά στο τέλος είναι ιδιοκτήτης της ομάδας, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει – είναι δική του απόφαση. .»

Όσον αφορά το αν ήταν σε θέση να αποχαιρετήσει το προσωπικό στο εργοστάσιο, ο Στάινερ επιβεβαίωσε ότι δεν του δόθηκε αυτή η ευκαιρία – αλλά βρήκε την ευκαιρία να το κάνω μέσω της συνέντευξης.

«Δεν είχα την ευκαιρία να ευχαριστήσω μερικούς ανθρώπους όταν έφυγα από τη Haas», είπε.

«Θέλω απλώς να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της ομάδας που δεν μπόρεσα να αποχαιρετήσω όταν πήγα. Οπότε θα το κάνω με αυτόν τον τρόπο. Και θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς που μας στήριξαν όσο ήμουν εκεί. Αυτό είναι φανταστικό – σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη που έλαβα και εξακολουθώ να έχω.

«Πονάω [το να μην μπορώ να πω αντίο], αλλά όλοι με ξέρουν και ξέρουν ότι εκτιμώ αυτό που έχουν κάνει. Είναι πάντα καλύτερο να τους το πείτε απευθείας. Θα ήταν ωραίο να πείτε, “Γεια παιδιά, σας ευχαριστώ για όσα κάνατε για την ομάδα.”

f1-guenther-steiner-haas-drive-to-survive-formula1-formula-one-interview-haas-team

Ο Guenther Steiner εντοπίζει την κρίσιμη διαφορά μεταξύ της Haas και άλλων ομάδων

Formula1 Guenther Steiner: Με τον Στάινερ να μην εκπροσωπεί πλέον τα καλύτερα συμφέροντα της αμερικανικής ομάδας, ήταν διπλωματικά πρόθυμος να επισημάνει πού πιστεύει ότι εξακολουθούν να υπάρχουν αδυναμίες στην ομάδα της Haas F1.

Με τη Haas να παραμένει μοναδική στην προσέγγισή της στη F1 όσον αφορά την αγορά όσο το δυνατόν περισσότερων εξαρτημάτων – συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου τους – ο Steiner είπε ότι δεν γνωρίζει εάν η Haas έχει σχέδια να αλλάξει αυτήν την προσέγγιση σύντομα.

«Δεν ξέρω αν αλλάζει ή όχι», είπε όταν ρωτήθηκε εάν η Haas έχει κάνει σχέδια να αλλάξει την προσέγγισή της υπό το φως της συνεχιζόμενης έλλειψης ανταγωνιστικότητάς της.

«Νομίζω ότι το μοντέλο που είχαμε στη Formula 1, πριν από 10 χρόνια, όταν ξεκινήσαμε – η F1 έχει αλλάξει πολύ. Η F1 άλλαξε πολύ μετά την περίοδο του COVID – πόσο μεγάλωσε, πόσο μεγαλύτερη, πόσο διαφορετική έγινε με το ανώτατο όριο προϋπολογισμού και πώς να χρησιμοποιήσετε το όριο του προϋπολογισμού για να πάρετε ιδέες και πώς να κάνετε πράγματα».

Στη συνέχεια, ο Steiner αποκάλυψε πού πιστεύει ότι είναι η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ της Haas και των άλλων ομάδων – δείχνοντας πώς οι άλλες εννέα έχουν επενδύσει πολλά στην υποδομή τους.

«Αν κοιτάξετε όλες τις άλλες ομάδες, είναι όλες προετοιμασμένες», είπε.

«Δεν προετοιμάζονται τώρα – άρχισαν να προετοιμάζονται πριν από δύο, τρία χρόνια, πέρυσι. Έτσι, όλοι γίνονται πιο δυνατοί, επενδύοντας πολλά στο μέλλον, γιατί η Formula 1 βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο προς το παρόν.

«Αυτό πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί.

«Οπότε δεν ξέρω τα σχέδια του Τζιν Χάας για το μέλλον. Δεν τα μοιράστηκε μαζί μου. Δεν χρειάζεται, παρεμπιπτόντως – θέλω να το ξεκαθαρίσω επίσης, ξέρετε, στην πραγματικότητα δεν με ενδιαφέρει πια!» γέλασε.

«Αλλά, από την άλλη πλευρά, βλέπω πού πάνε οι άλλοι και το μοντέλο με το οποίο ξεκινήσαμε στην αρχή, νομίζω ότι ήταν ένα πολύ καλό μοντέλο. Αλλά, ίσως, δεν είναι πλέον σχετικό με τον χρόνο. Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το πω αυτό;»

Ο Στάινερ είπε ότι πιστεύει ότι άλλες ομάδες εντόπισαν την ανάγκη να δαπανηθούν εκτός των περιοχών του ανώτατου ορίου του προϋπολογισμού προκειμένου να σημειωθεί πρόοδος.

«Πρέπει να επενδύσετε εκτός του ανώτατου ορίου κόστους για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το ανώτατο όριο λειτουργικού κόστους», είπε.

«Δεν θα έλεγα ότι είναι πολύ περίπλοκο, αλλά πρέπει να σκεφτείτε πώς να λειτουργήσετε με το ανώτατο όριο κόστους – πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το αυτοκίνητο για να κινηθεί πιο γρήγορα;

«Αυτό συμβαίνει συνήθως επειδή επενδύεις ​​σε κάτι για να το κάνεις και αυτό πρέπει να γίνει. Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι το συνέχισαν πριν από ένα χρόνο και άρχισαν να επενδύουν στο πώς να είναι αποτελεσματικοί ξοδεύοντας χρήματα σε επενδύσεις κεφαλαίου και στη συνέχεια να λειτουργούν για να είναι πιο αποτελεσματικοί».

f1-guenther-steiner-haas-drive-to-survive-formula1-formula-one-interview-haas-team

Τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον του Γκίντερ Στάινερ;

Formula1 Guenther Steiner:  Ενώ η Haas και το νέο αφεντικό της ομάδας Ayao Komatsu προετοιμάζονται για την F1 2024, πώς μοιάζει το μέλλον του ίδιου του Steiner;

Σε τελική ανάλυση, δεν υπάρχει προφανής τρόπος επιστροφής σε θέση ισχύος στη Formula 1 – αν θέλει να το κάνει αυτό στο προβλέψιμο.

«Δεν ξέρω αν με θέλει η Formula 1!» αστειεύτηκε όταν ρωτήθηκε για το αν θέλει να παραμείνει στο άθλημα.

«Τώρα αυτή τη στιγμή, είμαι πολύ χαλαρός με την κατάσταση – δεν βιάζομαι. Ξέρω πολλούς ανθρώπους, έχω πολλούς φίλους και για μένα απλώς τριγυρνάω για ένα χρόνο κάνοντας την περίεργη δουλειά, αυτό το κάνει για μένα.

«Αν προκύψει κάτι ενδιαφέρον που με προκαλεί, ναι, αλλά το να μείνω στη Formula 1 απλώς για να κάνω μια δουλειά, ίσως δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω.

«Μου αρέσει να είμαι με ανθρώπους, αλλά πρέπει να είναι κάτι που να μπορώ να δω ένα μέλλον σε αυτό. Δεν θέλω απλώς να πάω εκεί και μετά να προχωρήσω στο επόμενο πράγμα. Θέλω να κάνω κάτι όπου μπορώ να πετύχω κάτι και προσπαθείς να φτάσεις κάπου και μετά θα το κάνω».

Προς το παρόν, τα σχέδια του Στάινερ είναι να πάει σπίτι στις Ηνωμένες Πολιτείες και να περάσει χρόνο με την οικογένειά του – αλλά είπε ότι θα ήταν έτοιμος να εμφανιστεί στην τηλεόραση όταν θα είναι σε μερικούς αγώνες το 2024. Ίσως είναι ο νέος μυστηριώδης γνώστης του Sky F1;

«Όπως είπα, αυτή τη στιγμή, θέλω απλώς να χαλαρώσω», είπε.

«Ήταν 10 δύσκολα χρόνια πίσω μου. Είμαι ακόμα καλά. Έχω πολλά πράγματα να κάνω και να καθαρίσω στο σπίτι – απλώς ρωτήστε τη γυναίκα μου!

«Είναι καλό να μένεις με την οικογένεια. Η κόρη μου είναι 14 ετών, άρα είναι αρκετά απαιτητική. Έχει άποψη για όλα. Προσπαθώ να το διαχειριστώ αυτό στις μέρες μας, που φαίνεται να είναι πιο δύσκολο από μια ομάδα F1 αυτή τη στιγμή.

«Λοιπόν, το κάνω αυτό για μερικούς μήνες. Αλλά θα είμαι κοντά σε κάποιους αγώνες, ο κόσμος θα με δει στην τηλεόραση ίσως!».

f1-guenther-steiner-haas-drive-to-survive-formula1-formula-one-interview-haas-team (1)

Ο Guenther Steiner αποτίει φόρο τιμής στο προσωπικό της Haas και απευθύνεται στον Gene Haas jibe

Formula1 Guenther Steiner:  Με τον Steiner και την ομάδα που είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από το να ακολουθούν χωριστούς δρόμους, και οι δύο οδηγοί της Haas χρησιμοποίησαν τις προσωπικές τους πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ευχηθούν στο πρώην αφεντικό τους καλή τύχη για το μέλλον του.

«Ήταν πολύ ωραίο από αυτούς που το έκαναν – προφανώς, δεν θα ζητούσα ποτέ τίποτα», είπε ο Στάινερ σχετικά με τις χειρονομίες από τον Κέβιν Μάγκνουσεν και τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.

«Δεν είναι μόνο οι οδηγοί με τους οποίους δεν βλέπεις πάντα μαζί τους – υπάρχουν περισσότεροι από τους δύο οδηγούς που δεν συμφωνούν πάντα μαζί μου.

«Αυτό είναι μέρος του να είμαι εγώ, αλλά ήταν πολύ ωραίο. Τα δύο παιδιά – Έχω πολύ καλή σχέση μαζί τους. Όταν το δημοσίευσαν, ήταν ωραίο, ξέρεις;»

Ο Τζιν Χάας, μιλώντας στη δική του εκτενή συνέντευξη μετά την επιβεβαίωση του τσεκούρι του Στάινερ, είχε αναφέρει ότι βρήκε την απόδοση της ομάδας του «ντροπιαστική» αφού χρησιμοποίησε εξοπλισμό από τη Ferrari σε όλα τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα.

Ο Στάινερ εκνευρίζεται με τη χρήση μιας τόσο σκληρής λέξης από τον Χάας όταν κρίνει την απόδοση της ομάδας;

«Αν νιώθει έτσι, αυτό είναι το συναίσθημά του και μπορεί να το πει», είπε.

«Προφανώς, κανείς στην ομάδα δεν είναι περήφανος που είναι 10ος. Δεν κάναμε καλή σεζόν το ’23, το ξέρουμε όλοι. Αλλά κατά τη γνώμη μου, όταν είσαι κάτω δεν έχει σημασία πώς κατεβαίνεις [αλλά] πώς σηκώνεσαι ξανά.

«Αυτό είναι το σύνθημα της ζωής μου και αυτό είναι που πρέπει να σκεφτείς: για να μην ντρέπεσαι για τίποτα, απλώς συνέχισε να προχωράς και κάνε το καλύτερο».

Ερωτηθείς αν είχε κάποια συμβουλή στους πρώην εργοδότες του και στο προσωπικό που αφήνει πίσω του, πρόσθεσε: «Θα έλεγα στην ομάδα «Συνέχισε να δουλεύεις». Υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι εκεί.

«Έχε το κεφάλι σου κάτω και συνέχισε να σκάβεις. Θα φτάσεις εκεί.”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Drive to Survive και ο θρύλος της F1, Guenther Steiner σε μια συνέντευξη βόμβα», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power
Engine Power: Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Και οι δύο οδηγοί της Williams έκαναν την πρώτη τους έξοδο για τη χρονιά στο FW45 του 2023 στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου η Ferrari και η Sauber έτρεξαν επίσης την περασμένη εβδομάδα ως προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Ο Rossi συμβουλεύει τον Bagnaia να αγωνιστεί ενάντια στον Marquez

Ο Rossi συμβουλεύει τον Bagnaia να αγωνιστεί ενάντια στον Marquez

Ο Valentino Rossi συμβουλεύει τον Pecco Bagnaia για το πώς πρέπει να χειριστεί την εσωτερική του μονομαχία με τον Marc Marquez στη Ducati το 2025.

Engine Power
Engine Power: Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Αν και εξακολουθεί να είναι ενεργός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την αντοχή και άλλους πιο εμπιστευτικούς κλάδους, ο Nikita Mazepin θέλει να επανεκπαιδευτεί σε άλλα αθλήματα... και συγκεκριμένα στην πυγμαχία, όπου ελπίζει να έχει τον πρώτο του αγώνα το 2025.

Engine Power
Engine Power: Η Haas αντιμετωπίζει νέα δημοσιονομική πρόκληση το 2025

Η Haas αντιμετωπίζει νέα δημοσιονομική πρόκληση το 2025

Η μικρότερη ομάδα στο grid από άποψη προσωπικού, η Haas θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια νέα δημοσιονομική πρόκληση για αυτή τη σεζόν της Formula 1 του 2025.

Engine Power
Engine Power: Η Honda HRC παρουσιάζει τα μηχανήματα του 2025 και τον νέο χορηγό της

Η Honda HRC παρουσιάζει τα μηχανήματα του 2025 και τον νέο χορηγό της

Αυτό το πρωί του Σαββάτου, η Honda HRC παρουσίασε τις μηχανές που θα οδηγήσουν ο Joan Mir και ο Luca Marini για τη σεζόν MotoGP του 2025.

Engine Power