ENGINE POWER

F1: Ένα GP Las Vegas, ευτράπελα πολλά!!!

Formula one GP Las Vegas: Όσα και να ειπώθηκαν ή να έγιναν σε αυτό το Grand Prix, δεν κατάφεραν να επισκιάσουν τα φώτα και το υπερθέαμα σέναν αγώνα που θα μείνει στην ιστορία στην πόλη της αμαρτίας! Viva Las Vegas

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

F1 GP Las Vegas: Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Γκραν Πρι του Λας Βέγκας ήταν ενθουσιασμένος με τον πρώτο αγώνα της Formula 1 στο φημισμένο Στριπ, αλλά αναγνώρισε την Κυριακή ότι υπήρξαν λάθη στο γεγονός της βιτρίνας των 500 εκατομμυρίων δολαρίων της σεζόν.

Η Renee Wilm είπε στο Associated Press ότι οι διοργανωτές της F1 GP Las Vegas για πρώτη φορά και η ιδιοκτήτρια Liberty Media εργάστηκαν ακούραστα σε ένα σφιχτό χρονοδιάγραμμα λιγότερο από δύο χρόνια για να προετοιμαστούν για τον αγώνα του Σαββάτου. Η εβδομαδιαία εκδήλωση προσέλκυσε 315.000 θεατές σε τέσσερις νύχτες και απέφερε οικονομικές επιπτώσεις 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Αλλά ο Wilm αναγνώρισε ότι οι σχέσεις της κοινότητας θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες για να βοηθήσουν τους ντόπιους να αντιμετωπίσουν τις διακοπές και το κλείσιμο των δρόμων καθώς κατασκευάστηκε η τεράστια πίστα μήκους 3,85 μιλίων (6,2 χιλιομέτρων), 17 στροφών. Ήταν ένα τεράστιο έργο που οι μυημένοι πιστεύουν ότι έκανε τη Liberty να ξοδέψει πολύ περισσότερα από τα 500 εκατομμύρια δολάρια που αναμενόταν να κοστίσει για να φέρει τη F1 πίσω στο GP Las Vegas για πρώτη φορά από το 1982.

«Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολύ καλύτερη δουλειά στην επικοινωνία, ιδιαίτερα με όλους τους κατοίκους της περιοχής», είπε ο Wilm στο AP. «Δημιουργούσαμε αναρτήσεις στους ιστότοπους που χρειαζόμασταν, αλλά απλώς νομίζω ότι προχωρούσαμε τόσο γρήγορα που εσωτερικά δεν είχαμε τους κατάλληλους πόρους για να πούμε «Επιπλέον, πρέπει επίσης να επικοινωνούμε με τους ακόλουθους 10 τρόπους. ”

«Ήμασταν πραγματικά μια startup με μια πολύ μικρή ομάδα που δούλευε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», συνόψισε το αφεντικό GP του Λας Βέγκας.

 

F1 GP Las Vegas: Οι τοπικές επιχειρήσεις δεν ενθουσιάστηκαν

Εκτός από τις διακοπές για τους ντόπιους, οι επιχειρήσεις παραπονέθηκαν ότι η κυκλοφορία τους ήταν μειωμένη επειδή οι πελάτες δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στις εγκαταστάσεις και τα εστιατόρια και τα νυχτερινά κέντρα παραπονέθηκαν ότι η F1 απείλησε να ανεγείρει κατασκευές για να κρύψει οποιαδήποτε θέα, εάν δεν πλήρωναν υπέρογκα τέλη αδειοδότησης.

Το θετικό στοιχείο για την κοινότητα είναι ότι η F1 και η Liberty χρησιμοποίησαν μέρος των κεφαλαίων τους για να επανορθώσουν πλήρως το Strip και την πίστα που χρησιμοποιήθηκε – καλύτεροι δρόμοι για όλους μόλις φύγει η F1! – και για την εκδήλωση κατασκευάστηκαν πολλές προσωρινές πεζογέφυρες. Ο Wilm είπε ότι η πολιτεία της Νεβάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να διατηρήσει μόνιμα την πεζογέφυρα Flamingo, επειδή ήταν ένα τέτοιο όφελος για τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό.

Είπε ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή σε ζητήματα μεταφοράς, καθώς ο σχεδιασμός για 100.000 δωμάτια ξενοδοχείου στην πίστα 3,85 μιλίων ήταν το πιο αποθαρρυντικό έργο της διοργάνωσης. Το GP του Λας Βέγκας συνεργάστηκε με τα καζίνο και οι ομοσπονδιακοί και συνδικαλιστικοί νόμοι γύρω από τις ώρες εργασίας ήταν μέρος του λόγου που οι θαυμαστές αναγκάστηκαν να φύγουν στη 1:30 το πρωί της Παρασκευής πριν από την έναρξη της δεύτερης προπόνησης. Μια ομαδική αγωγή έχει κατατεθεί κατά του GP του Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια της πρακτικής της Πέμπτης το βράδυ.

Η Wilm είπε ότι ο GP του Λας Βέγκας δεν ζήτησε παραίτηση από τον φόρο ζωντανής ψυχαγωγίας, μια απόφαση που επέτρεψε στη Νεβάδα να λάβει «εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στα ταμεία για να τα χρησιμοποιήσει για δασκάλους, για τη δημόσια ασφάλεια, για τα σχολεία STEM», είπε. “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εκδήλωσή μας για να υποστηρίξουμε τα οφέλη της κοινότητας.”

Τώρα, τι γίνεται με την τιμή των εισιτηρίων στο F1 GP Las Vegas;

Οι μέσοι Αμερικανοί παραπονέθηκαν από την αρχή ότι ήταν υπερτιμημένοι, τόσο από τα εισιτήρια για το GP του Λας Βέγκας όσο και από τις υψηλές τιμές των ξενοδοχείων. Η F1 προσέφερε τελικά ένα εισιτήριο γενικής εισόδου σε χαμηλότερη τιμή, αλλά τελικά δεν εξαντλήθηκε το Σάββατο το βράδυ και πολλά ξενοδοχεία είχαν μειώσει δραματικά τις τιμές τους.

Το GP του Λας Βέγκας το Σάββατο άνοιξε την περίοδο κατάθεσης για τα εισιτήρια του 2024 με τη χαμηλότερη κατάθεση 250 $ για ένα εισιτήριο κερκίδας μέχρι 5.000 $ για ένα εισιτήριο ιδιωτικής φιλοξενίας.

Ο Wilm είπε ότι η τιμή των εισιτηρίων δεν έχει καθοριστεί ακόμα. Έτσι, τα 250 $ δεν είναι για μια θέση γενικής εισόδου – μόνο μια προκαταβολή για να αγοράσετε μια αργότερα – και δεν επιστρέφεται ούτε. Δεν θα δεσμευόταν ειδικά για την F1 και την Liberty να κάνουν αλλαγές στη δομή των τιμών.

«Πιστεύω ότι θα ρίξουμε μια ματιά σε πολλά πράγματα από το πρώτο έτος και θα σκεφτούμε τι κάναμε καλά και τι μπορούμε να βελτιώσουμε την επόμενη χρονιά», είπε. «Νομίζω ότι θέλουμε να προσθέσουμε πιο γενική έκδοση εισιτηρίων. Θέλουμε να είμαστε σε θέση να κλίνουμε περισσότερο και να αναζητούμε τρόπους για να ανεβάσουμε το ενδιαφέρον στην ψυχαγωγία, φροντίζοντας παράλληλα να είναι ένα κορυφαίο αθλητικό γεγονός.”

Θα μπορούσε να εξεταστεί ο χρόνος της συνεδρίας

F1 GP Las Vegas: Ο Wilm είπε ότι η τοπική εκκίνηση στις 10 μ.μ. για τον αγώνα του Σαββάτου το βράδυ ταίριαζε με την κοινωνική σκηνή του Λας Βέγκας, η οποία συνηθίζει να δειπνεί και στη συνέχεια να κατευθύνεται σε έναν αγώνα τίτλου εντός του ίδιου εύρους.

Δεν ήταν το ιδανικό timing για το κοινό των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά ωφέλησε τους Ευρωπαίους που είχαν την ευκαιρία να ξυπνήσουν νωρίς την Κυριακή και να καταναλώσουν τον αγώνα όπως κάνουν οι Αμερικανοί τις περισσότερες εβδομάδες.

Ωστόσο, αναγνώρισε ότι θα μπορούσαν να διερευνηθούν οι χρόνοι προπόνησης και προκριματικών ενόψει του αγώνα της επόμενης χρονιάς. Τα μεσάνυχτα προκριματικά της Παρασκευής ήταν στις 3 τα ξημερώματα στην Ανατολική Ακτή και σίγουρα δεν δημιουργήθηκαν για το αμερικανικό κοινό.

«Θα κοιτάξουμε να τροποποιήσουμε το χρονοδιάγραμμα ορισμένων από τους γύρους προπόνησης ή των προκριματικών; Ενδεχομένως», είπε. «Είναι κάτι που μπορούμε να σκεφτούμε. Θα μιλήσουμε με το οικοσύστημα (F1) για αυτό. Θα μιλήσουμε με τους συνεργάτες μας εδώ στην πόλη. Αλλά η εστίασή μας ήταν πραγματικά γύρω από εκείνη (βραδιά αγώνα) ώρα έναρξης 10 μ.μ. εδώ.»

Ο Μαξ Φερστάπεν άλλαξε εντύπωση.

Όταν όλα ειπώθηκαν και έγιναν, και ο Max Verstappen κέρδισε τον 18ο αγώνα του της σεζόν σε αυτόν που θα μπορούσε να ήταν ο πιο διασκεδαστικός αγώνας της F1 της χρονιάς, κάθε εχθρότητα για τον αγώνα είχε εκτοξευθεί με το σόου με πυροτεχνήματα της Παραμονής Πρωτοχρονιάς που κάλυπτε. η λωρίδα.

Τα λάθη νωρίτερα την εβδομάδα είχαν επισκιαστεί από τον ίδιο τον αγώνα, και ακόμη και ο Verstappen, ο οποίος είχε παραπονεθεί ότι το GP του Λας Βέγκας ήταν “”99% σόου και 1% αθλητικό γεγονός” είχε μετατραπεί στο πιο γοητευτικό και αξέχαστο βάθρο και νίκη ενός grand Prix. Είπε ότι ανυπομονεί για την επόμενη χρονιά.

“Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει το Grand Prix του Λας Βέγκας, αυτού του είδους το θέαμα, πουθενά αλλού στον κόσμο”, είπε ο Wilm.

«Όταν σκέφτεστε τη γοητεία και τις προσφορές φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών, το επίπεδο ψυχαγωγίας, όταν αποφασίσαμε να φέρουμε αυτόν τον αγώνα στην πόλη, θέλαμε να τονίσουμε αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά της κοιλάδας και να τα αναδείξουμε πραγματικά, ενώ συγκεντρώνουμε επίσης αυτό που ελπίζαμε ότι θα να είναι απλώς ένα επικό αθλητικό γεγονός.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με το τελικό αποτέλεσμα. Η ανταπόκριση στο βράδυ του Σαββάτου ήταν απολύτως απίστευτη», κατέληξε ο Wilm.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version