ENGINE POWER

F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη

F1 GP Μεξικό: Ο Max Verstappen ήταν στην κορυφή της πρώτης προπόνησης για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού 2023, αλλά ο Alex Albon ήταν η μεγάλη έκπληξη σαν ο δεύτερος ταχύτερος με τη Williams.
F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη

F1 GP Μεξικό – EL1: Ο Alex Albon στα τακούνια του Verstappen

GP Μεξικό : Ο Alex Albon δημιούργησε μια έκπληξη τερματίζοντας στον απόηχο του Max Verstappen κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Μεξικού, που δόθηκε στο σήμα της νεότητας με συγκεκριμένα την παρουσία στην πίστα των Γάλλων Théo Pourchaire και Isack Hadjar.

  • Δεν χρειάζεται να ενθουσιάζεστε, είναι μόνο το Free Practice 1, αλλά φαίνεται ότι η Williams ξεκίνησε αυτό το Σαββατοκύριακο στο Μεξικό με το δεξί πόδι. Ήδη πολύ κοντά στον Max Verstappen (4/1000ος) στη μέση σύνθετη περίοδος, ο Alexander Albon είναι ο μόνος που μπόρεσε να ταιριάξει με τον χρόνο του Ολλανδού αυτήν την Παρασκευή το μεσημέρι τοπική ώρα, τερματίζοντας λιγότερο από το 1/10 πίσω. .
  • Για το εθνικό του Grand Prix το οποίο πλησιάζει με μεγάλη πίεση, ο Sergio Pérez είναι πιο κοντά στον συμπαίκτη του από ό,τι τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά εξακολουθεί να έχει σχεδόν το 3/10 των εξόδων.
  • Πίσω, μεταξύ των συνηθισμένων κυνηγών στο βάθρο, η McLaren και η Ferrari φαίνεται να ξεκίνησαν καλύτερα το Σαββατοκύριακο. Οι παπάγια έχουν ένα ελαφρύ πλεονέκτημα χρόνου έναντι των Ferrari, ο Norris (4ος) έχοντας τερματίσει μπροστά από τον Leclerc (5ος) και ο Piastri (6ος) μπροστά από τον Sainz (7ος).
  • Ο μοναδικός οδηγός της Mercedes στην πίστα, ο Lewis Hamilton είναι 13ος με 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο, ενώ η Aston Martin του Fernando Alonso βρίσκεται μόλις στην 16η θέση.
  • Υπενθυμίζουμε ότι πέντε οδηγοί της Formula 2 συμμετείχαν σε αυτή τη συνεδρία ως μέρος της Free Practice 1 που προορίζεται για νέους οδηγούς. Ο Isack Hadjar αντικατέστησε τον Yuki Tsunoda , ο Théo Pourchaire πήρε τη θέση του Valtteri Bottas , ο Jack Doohan πήγε στο Alpine του Pierre Gasly , ο Fred Vesti στη Mercedes του George Russell και ο Ollie Bearman πήρε το τιμόνι του Haas Magnussen του .
  • Από τη γαλλική πλευρά, ο Théo Pourchaire δυστυχώς δεν κάλυψε ούτε έναν ιπτάμενο γύρο, λόγω ενός επαναλαμβανόμενου προβλήματος με το σύστημα πέδησης, το οποίο δυστυχώς οι μηχανικοί της Alfa Romeo δεν κατάφεραν να επιλύσουν. Για πρώτη φορά σε μια F1 , ο Isack Hadjar έκανε εξαιρετική εντύπωση, τερματίζοντας 17ος στη συνεδρία, μπροστά από τους περισσότερους φίλους του. Ο Χαμπς βγήκε από το αυτοκίνητό του με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη. «Ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου. Ευχαριστώ πολύ», είπε μάλιστα στο ραδιόφωνο.
  • Ωραία συνεδρία και από τον Ollie Bearman. Ο 18χρονος τερμάτισε 1,5″ πίσω από τον Max Verstappen στο τιμόνι της Haas του Kevin Magnussen.
  • Συναντηθείτε τα μεσάνυχτα, αργότερα το βράδυ, για τη δεύτερη ελεύθερη προπόνηση.

gp-mexico-grand-prix-mexiko-f1-formula-one-verstappen-albon-red-bull-williams-mexican-2023-race

F1 GP Μεξικό FP1: Ο VERSTAPPEN ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ, Ο ALBON ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΩ

Ο Max Verstappen ήταν στην κορυφή της πρώτης προπόνησης για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού 2023, αλλά ο Alex Albon ήταν η έκπληξη με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με Williams.

Ήταν κανονικά για τον τριπλό Πρωταθλητή της Formula 1, ανεβαίνοντας στην κορυφή των οθονών χρονομέτρησης, ανεξάρτητα από το ελαστικό που βρισκόταν.

Αλλά η μεγάλη έκπληξη ήταν ο Alex Albon, ο οποίος φλέρταρε με τους τρεις πρώτους σε όλη τη διάρκεια ενός δεύτερου τερματισμού πίσω από τον Verstappen, λιγότερο από ένα δέκατο πιο αργό.

Ο τοπικός ήρωας, Sergio Perez, ήταν ο τρίτος ταχύτερος στην αδελφή Red Bull.

Από τους νεαρούς οδηγούς που συμμετείχαν στη συνεδρία, ο Oliver Bearman ήταν ο ταχύτερος στο Haas, 15ος ταχύτερος και πάνω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό.

Συγκέντρωση προς το GP Μεξικό ΠΠ1

Το τσίρκο της F1 ανέβηκε πάνω από 2 χιλιόμετρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού αυτού του Σαββατοκύριακου στο Autódromo Hermanos Rodríguez.

Αυτή η διοργάνωση, όντας τόσο ψηλά πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, δηλαδή ο αέρας, θέτει μοναδικές προκλήσεις για τις ομάδες όσον αφορά την ψύξη του αυτοκινήτου τους και των κινητήριων μονάδων, καθώς τα turbo θα εργαστούν πολύ σκληρά για να διασφαλίσουν ότι οι κινητήρες παίρνουν τον αέρα που χρειάζονται για την καύση. 

gp-mexico-grand-prix-mexiko-f1-formula-one-verstappen-albon-red-bull-williams-mexican-2023-race

Ο προηγούμενος αγώνας στο Ώστιν είδε τη Mercedes να φέρνει αυτό που ονόμασαν την τελευταία σημαντική αναβάθμισή τους στο W14, ένα νέο πάτωμα που φαινόταν να αναζωογονεί τον Lewis Hamilton, έτσι οι Black Arrows θα συνεχίσουν την ισχυρή τους φόρμα αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η Haas και η Aston Martin έφεραν επίσης μεγάλα πακέτα αναβάθμισης για το Austin, αλλά με περιορισμένη εξάσκηση –καθώς το Σαββατοκύριακο της Sprint– δεν μπορούσαν πραγματικά να λειτουργήσουν τα αυτοκίνητά τους. Ο Haas ήταν ακαταμάχητος, ενώ η Aston Martin επανέφερε ακόμη και τον Fernando Alonso στην προηγούμενη προδιαγραφή αυτοκινήτου για τον αγώνα.

Ίσως λοιπόν, καθώς το Μεξικό είναι ένα τυπικό Σαββατοκύριακο, μπορούν τώρα να αξιολογήσουν σωστά τα νέα τους πακέτα.

Ο Verstappen πιέστηκε σκληρά στο Austin από τη Mercedes, τη Ferrari και τη McLaren, έτσι θα συμβεί αυτό στο Μεξικό; Πώς θα αντέξουν τα φρένα του;

Ο άλλος οδηγός της Red Bull, ο Perez, θα οδηγεί με επιπλέον κίνητρο τον αγώνα εντός έδρας. Θα μπορέσει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων;

F1 GP Μεξικό: Ως μέρος του κανόνα που ορίζει ότι κάθε ομάδα δίνει χρόνο οδήγησης στους νεαρούς οδηγούς σε δύο προπονήσεις, πέντε νεαρά ταλέντα θα οδηγούν μονοθέσια της F1 στον FP1. Αυτοί είναι οι: Jack Doohan (Alpine), Oliver Bearman (Haas), Isack Hadjar (AlphaTauri), Theo Pourchaire (Alfa Romeo) και Frederik Vesti (Mercedes).

Αντικαθιστούν τους Pierre Gasly, Kevin Magnussen, Yuki Tsunoda, Valtteri Bottas και George Russell αντίστοιχα.

Όσο για την Pirelli, έφεραν την πιο μαλακή σειρά των ενώσεων τους αυτό το Σαββατοκύριακο, το C3 (Σκληρό), το C4 (Μεσαίο) και το C5 (Μαλακό).

Η Pirelli φέρνει επίσης πρωτότυπο ελαστικών C4 για την επόμενη σεζόν για δοκιμή, προσφέροντας σε κάθε οδηγό δύο σετ. Αυτά τα ελαστικά μπορούν να αναγνωριστούν από τα μαύρα τοιχώματα ελαστικών τους.

Τα κυριότερα σημεία της συνεδρίας FP1 στο GP Μεξικό.

Η συνεδρία ξεκίνησε σε μερικώς συννεφιασμένες συνθήκες, με τη θερμοκρασία του αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου, ενώ η θερμοκρασία της πίστας ήταν 42 βαθμούς Κελσίου.

Με τις προκλήσεις ψύξης που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες με τα αυτοκίνητά τους, όλες οι αλλαγές που έγιναν στο Μεξικό στόχευαν βελτιστοποιημένες λύσεις ψύξης για τους αμφισβητίες της F1.

Ο Alonso ξεκίνησε τις προπονήσεις με μια τεράστια τσουγκράνα αεροπλάνου συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του AMR23 του, καθώς η Aston Martin κοιτάζει για να κατανοήσει καλύτερα το πακέτο αναβάθμισής της.

Ο Pourchaire ανέφερε σύντομα προβλήματα με την Alfa Romeo. Ενημερώνει την ομάδα: «Το πεντάλ [φρένου] φαίνεται περίεργο».

Ο Hadjar σύντομα αναφέρει ότι «έχει anti-stall» και επιστρέφει στα pits. Μια απότομη καμπύλη μάθησης για αυτά τα παιδιά.

Ο Leclerc ανέφερε επίσης κάποιο περίεργο θόρυβο με τον κινητήρα του SF-23 του. Είπε: «Ο κινητήρας κάνει έναν ελαφρύ περίεργο θόρυβο όταν είμαι τέρμα στο γκάζι, σαν μεταλλικός θόρυβος, μόνο για πληροφορίες».

Το Replay έδειξε ένα κομμάτι να πετάει μακριά από το AlphaTauri του Ricciardo, με τον Piastri να αναφέρει ένα «μεταλλικό κομμάτι» στην πίστα.

Η κίτρινη σημαία βγήκε 12 λεπτά μετά τη συνεδρία και η επανάληψη έδειξε ότι ο Sainz βγήκε εκτός τροχιάς με ένα πρόβλημα στη Ferrari του.

Ο Ισπανός ανέφερε προβλήματα με τα υδραυλικά και αργά οδηγεί πίσω στα πιτ: «Έχασα το μονοθέσιο, υδραυλικά, θα προσπαθήσω να το επιστρέψω, χωρίς υδραυλικό τιμόνι».

F1 GP Μεξικό: Το #55 SF-23 σύντομα διαλύθηκε από τους μηχανικούς της Ferrari.

Ο Νόρις ανέφερε επίσης ότι οι στροφές του κινητήρα του ανέβηκαν στο όριο, η ομάδα αναγνώρισε την κατάσταση. Είπε: «Έγινε υπερβολική στροφή σαν κόλαση».

Ο Πιάστρι, από την άλλη πλευρά, ρωτούσε επίσης την ομάδα του για απώλεια ισχύος στο αυτοκίνητό του.

Ο Doohan είχε μια μικρή στιγμή, το Alpine του έβγαινε εκτός φόρμας στη στροφή 4, αλλά συνέχισε να πηγαίνει σε καλό δρόμο, αλλά ο Pourchaire είχε μια άθλια περίοδο.

Ο Γάλλος ανέφερε σύντομα το ίδιο πρόβλημα με το πεντάλ στην Alfa Romeo, με την ομάδα να του δίνει οδηγίες να πυγμαχήσει.

gp-mexico-grand-prix-mexiko-f1-formula-one-verstappen-albon-red-bull-williams-mexican-2023-race

Ο Άλμπον στους Ουίλιαμς ανέφερε ότι ένιωθε σαν να είχε πέσει στην εξουσία στις ευθείες. Ήταν στα μέσα της συνεδρίας, όταν ήταν στην πραγματικότητα δεύτερος ταχύτερος, μόλις 0,004 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen που ήταν στην κορυφή.

Στο δεύτερο μισό της συνεδρίας, τα ελαστικά Soft άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους, καθώς τα Medium και το πρωτότυπο C4 ήταν σε χρήση στο πρώτο μισό.

Ο Hamilton είχε μια στιγμή στη στροφή 3, αφού χτύπησε δυνατά τα κράσπεδα, έχασε το πίσω μέρος του W14 του, αλλά τίποτα που ο επτά φορές πρωταθλητής F1 δεν μπορεί να διαχειριστεί.

Εν τω μεταξύ, τα τηλεοπτικά πλάνα δείχνουν το αυτοκίνητο του Alonso να δουλεύεται από τους μηχανικούς της Aston Martin, το οποίο είχε περάσει τα μέσα της συνεδρίας και ο Ισπανός δεν είχε καν ορίσει ώρα ακόμα.

Και πάλι, με 25 λεπτά να απομένουν, ο Pourchaire ακόμα δεν μπορούσε να κάνει διάλειμμα, το πεντάλ του φρένου του δεν συμπεριφέρεται ακόμα σωστά.

F1 GP Μεξικό: Ο Verstappen, μόλις σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη του διαδρομή με Soft ελαστικά, έστειλε ασύρματο στην ομάδα του λέγοντας ότι έπρεπε να πυγμαχήσει καθώς υπήρχε κάτι χαλαρό ανάμεσα στα πόδια του.

Με 21 λεπτά να απομένουν, ο Bearman στο Haas είχε μια σύντομη στιγμή εκτός πίστας στη στροφή 12, αλλά δεν έγινε ζημιά, συνεχίζει.

Με λιγότερο από είκοσι λεπτά να απομένουν, ο Αλόνσο επιστρέφει επιτέλους στην πίστα. Δεν είναι καλή αρχή για τον διπλό πρωταθλητή της F1 στο Μεξικό. Είχε μια στιγμή υπερστροφής στη στροφή 12 στον πρώτο του γύρο.

Οι οδηγοί άρχισαν να κάνουν μερικές μεγάλες διαδρομές με υψηλό καύσιμο στα τελευταία 15 λεπτά της συνεδρίας, ενώ η Alfa Romeo του Pourchaire ήταν στις εξέδρες, ένα πρόωρο τέλος της συνεδρίας του. Ατυχια.

Στο μεταξύ, ο Norris και ο Perez δεν μπορούσαν να περιμένουν μέχρι την Κυριακή και έκαναν έναν δικό τους μίνι αγώνα.

Είναι ένα brake-by-wire που αμαύρωσε τη συνεδρία του Pourchaire και το τελείωσε τόσο νωρίς.

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!