FORMULA 1

Τα νέα της Formula 1 σε 5 λεπτά

Τα νέα της Formula 1: Κοινή εκδήλωση μεταξύ Formula 1 και MotoGP, καμία επίπτωση ο σεισμός στο Σαββατοκύριακο της Suzuka, Πολύ βροχή στην Ιαπωνία...
Τα νέα της Formula 1 σε 5 λεπτά

Τα νέα της Formula 1:  Συνεργάζονται η Formula 1 και το MotoGP. Κοινή εκδήλωση μεταξύ Formula 1 και MotoGP;

Θα συνεργαστούν σύντομα η Formula 1 και το MotoGP; Τη Δευτέρα ανακοινώθηκε ότι η ιδιοκτήτρια της Formula 1, Liberty Media, εξαγοράζει το 86% των μετοχών της ιδιοκτήτριας MotoGP Dorna. Αυτό ανοίγει την πόρτα για μια συνεργασία μεταξύ των δύο premium σειρών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Dorna, Carlos Ezpeleta, «δεν θέλει να αποκλείσει» μια κοινή εκδήλωση, αλλά παραδέχεται ότι θα ήταν ένα «σύνθετο έργο».

«Αυτό είναι κάτι που δεν είναι στα άμεσα σχέδια αυτή τη στιγμή για ευνόητους λόγους και στο οποίο δεν εργαζόμαστε, αλλά δεν είναι και κάτι που αποκλείουμε για το μεσοπρόθεσμο μέλλον», λέει ο Εζπελέτα.

«Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι έχει περιορισμένο νόημα γιατί, τελικά, έχουμε κάποια γεγονότα με τη δική μας βάση θαυμαστών, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις διαφέρει από τη βάση θαυμαστών της Formula 1».

Το πρόβλημα: Και οι δύο σειρές τρέχουν μπροστά σε γεμάτα περίπτερα και συνήθως είναι sold out. Με ένα κοινό γεγονός, και οι δύο σειρές θα έπρεπε να μοιραστούν τους θαυμαστές τους. Φυσικά, υπάρχουν και διαφορετικοί χορηγοί των οποίων τα συμφέροντα αλληλεπικαλύπτονται.

«Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλές πίστες στις οποίες μπορούν να τρέξουν και οι δύο [σειρές], αλλά δεν είναι τόσες πολλές, επομένως είναι ένα έργο που δεν θα καταργηθεί, αλλά ούτε το δουλεύουμε».

ta-nea-tis-formula-1-news-f1-motogp-japan-gp-suzuka-japan

Χρόνος διακοπής

Αυτό πρέπει να είναι για τη σημερινή Τετάρτη. Αύριο θα επανέλθουμε νωρίς από τη συνέντευξη Τύπου στη Suzuka. Ο συνάδελφός μου Ruben Zimmermann ξυπνά πολύ νωρίς για να σας δώσει όλες τις πληροφορίες από την Ιαπωνία. Κάντε κλικ εδώ, είτε ζωντανά είτε ξανά!

Σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι ένα ευχάριστο υπόλοιπο της ημέρας. Ciao!


Ferrari: Πρώτη Ιαπωνική νίκη μετά από 20 χρόνια;

Τα νέα της Formula 1:  Ίσως διαβάσατε χθες στο ticker του συναδέλφου μου Ruben Zimmermann ότι η Ferrari δεν έχει κερδίσει στη Suzuka για 20 χρόνια – από τον Michael Schumacher το 2004. Πολύ καιρό, σωστά;

Θα τελειώσει η σειρά το 2024; Η διπλή νίκη στη Μελβούρνη έδωσε κουράγιο στη Scuderia, έστω κι αν γνωρίζουν φυσικά ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η αποτυχία του Max Verstappen.

Ωστόσο, το αφεντικό της ομάδας Frederic Vasseur λέει: «Αυτό το συναίσθημα της νίκης μας κάνει να δουλέψουμε σκληρότερα για να το ζήσουμε ξανά όσο το δυνατόν γρηγορότερα».

“Πιστεύουμε ότι έχουμε ένα ανταγωνιστικό πακέτο, αλλά ξέρουμε ότι πρέπει να κάνουμε τέλεια δουλειά για να νικήσουμε τους αντιπάλους μας. Όπως πάντα στην Ιαπωνία, και ειδικά φέτος καθώς αγωνιζόμαστε στη Suzuka για πρώτη φορά την άνοιξη, ο καιρός μπορεί να παίξει έναν ρόλο, αλλά έχουμε προετοιμαστεί για αυτό το ενδεχόμενο στο εργοστάσιο και είμαστε αποφασισμένοι να είμαστε στο μέτωπο».


Vettel: Μίλα με τον Toto Wolff, αλλά…

Στην ίδια συνέντευξη, ο Vettel παραδέχεται επίσης ότι υπάρχουν ακόμα ορισμένα πράγματα που θα τον ελκύουν για μια επιστροφή στη Formula 1: «Υπάρχουν πράγματα που με κάνουν να ενθουσιάζομαι», λέει, «αλλά υπάρχουν και πράγματα που δεν κάνουν».

Μιλάει «σε πολλούς ανθρώπους», στη Formula 1 αλλά και στον Toto Wolff. «Δεν ξέρω αν αυτό μετράει ως [συζήτηση] με τη Mercedes», είπε ο Γερμανός, ο οποίος μιλά στον Wolff για πολλά πράγματα εκτός της Formula 1. “Αλλά μιλάω και με άλλα αφεντικά της ομάδας. Αλλά όχι μόνο για αγώνες”.

“Έχω τρία παιδιά στο σπίτι, οπότε επικρατεί φασαρία κάθε μέρα. Έτσι, υπάρχουν πολλές άλλες σκέψεις που έχω.”

McLaren: ειδική βαφή στην Ιαπωνία

Τα νέα της Formula 1:  Η McLaren θα αγωνιστεί στην Ιαπωνία αυτό το Σαββατοκύριακο με μια ξεχωριστή εμφάνιση. Ωστόσο, οι αλλαγές είναι πιο ανεπαίσθητες από έναν πλήρη επανασχεδιασμό, όπως η ζωντάνια του Κόλπου πριν από μερικά χρόνια. Οι καινοτομίες αποτελούν μέρος της καμπάνιας «Driven by Change» με τον συνεργάτη Vuse.

ta-nea-tis-formula-1-news-f1-motogp-japan-gp-suzuka-japan

Το σχέδιο δημιουργήθηκε από τον Ιάπωνα καλλιτέχνη MILTZ. Σύμφωνα με τη McLaren, το έργο τέχνης του είναι «εμπνευσμένο από τον Edomoji, μια παραδοσιακή ιαπωνική καλλιγραφία που συνδυάζει με τη σύγχρονη τέχνη και τον πολιτισμό και σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί για να αναπαραστήσει την ταχύτητα ενός μονοθέσιου της Formula 1 σε σχήμα δράκου που τρέχει μέσα από τα σύννεφα».

Ο ίδιος λέει: “Όταν ξεκίνησα να εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας, ποτέ δεν πίστευα ότι θα ερχόταν μια τέτοια ευκαιρία – αυτό είναι το μεγαλύτερο διεθνές έργο που έχω κάνει ποτέ! Καθώς συνεχίζω να επεκτείνω το προφίλ μου ως καλλιτέχνης, θα ήθελα να χρησιμοποιήσω το έργο τέχνης μου για να υποστηρίξω τις πλούσιες παραδόσεις του ιαπωνικού γραπτού πολιτισμού, όπως το Edomoji, με μια σύγχρονη ανατροπή».

«Από τη δουλειά μου με τοπικές επιχειρήσεις στην Ιαπωνία μέχρι την ομάδα της McLaren Formula 1, υπάρχουν τόσες πολλές όμορφες ιστορίες που μπορούν να ειπωθούν μέσω της τέχνης».


Ο Φέτελ για την αλλαγή της Ferrari του Χάμιλτον

Ο Sebastian Vettel λέει ότι έμεινε «έκπληκτος» όταν άκουσε για τη μετακίνηση του Lewis Hamilton στη Ferrari. Ωστόσο, πιστεύει επίσης ότι αυτή η αλλαγή είναι «συναρπαστική», όπως λέει στο Sky News . «Προφανώς ψάχνει για μια νέα πρόκληση και θα είναι διαφορετικό να τον δούμε κόκκινο και με διαφορετικό χρώμα».

Ο Vettel δεν ανησυχεί ότι θα τα πάει καλά με τον νέο συμπαίκτη του Charles Leclerc – άλλωστε, γνωρίζει τον Leclerc από την εποχή του στη Ferrari: «Ο Charles είναι εύκολος [να τα βάζεις καλά]», λέει ο Γερμανός. «Αλλά είναι επίσης ανταγωνιστικός τύπος – αλλά και ο Λιούις».

ta-nea-tis-formula-1-news-f1-motogp-japan-gp-suzuka-japan

Φυσικά, ο Χάμιλτον στοχεύει στον όγδοο παγκόσμιο τίτλο του και έναν τίτλο με τη Ferrari – κάτι που δεν κατάφερε ο Vettel. Αλλά: Η Ferrari περιμένει έναν τίτλο στη Formula 1 από το 2008. Είναι ίσως ακόμη πιο δύσκολο να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari;

«Λοιπόν, δεν τα κατάφερα», γελάει ο Vettel. «Οπότε θα μπορούσες να πεις «ναι». Αλλά σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό».

Ο Τσουνόντα υποψήφιος για τη Red Bull;

Τα νέα της Formula 1:  Όταν πρόκειται για ένα πιλοτήριο στο Red Bull, το όνομα Yuki Tsunoda αναφέρεται σπάνια, παρόλο που τώρα μπαίνει στον τέταρτο χρόνο του με την ομάδα των junior AlphaTauri/Racing Bulls. Για τον αθλητικό διευθυντή Peter Bayer, ο Ιάπωνας «σίγουρα» έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει για τη Red Bull.

«Ο Yuki είναι τώρα στο τέταρτο έτος του και έχει αποβάλει πολλά από τα νεανικά του χαρακτηριστικά Sturm und Drang, ή μάλλον έχει φτάσει σε ένα απίστευτο επίπεδο σωματικά», επαινεί η Bayer.

“Τον είδα πρόσφατα στο δωμάτιο φιλοξενίας μας όταν άλλαζε. Ο τύπος είναι καλά εκπαιδευμένος, είναι απίστευτο. Δεν υπάρχει ούτε μια ουγγιά λίπος εκεί. Είναι σε εξαιρετική φυσική κατάσταση και ταυτόχρονα έχει κάνει τεράστια βήματα διανοητικά.”

Είναι πεπεισμένος: «Αν ο Yuki μπορεί να προσφέρει με συνέπεια αυτή την παράσταση, τότε κάποια στιγμή ο Milton Keynes θα σηκώσει τα φρύδια του και θα ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά».

Ποιες διαδρομές θα ήταν δυνατές;

Για πλάκα, ας δούμε σε ποια διαδρομή θα είχε νόημα μια τέτοια κοινή εκδήλωση. Από την οπτική γωνία του MotoGP, το Μονακό ή το Μπακού θα ήταν λιγότερο πιθανό και η Formula 1 δεν μπορεί καν να οδηγήσει σε ορισμένα μαθήματα MotoGP επειδή δεν έχουν άδεια Βαθμού 1 από τη FIA.

Ή μπορείτε να φανταστείτε τη Formula 1 στο Sachsenring; Παρεμπιπτόντως, είναι μόνο βαθμός 2.

Υπάρχουν όμως κάποιες διαδρομές που μοιράζονται ήδη και οι δύο σειρές. Το MotoGP 2024 θα τρέξει στη Βαρκελώνη, το Όστιν, το Σίλβερστοουν, το Σπίλμπεργκ και τη Ντόχα, μεταξύ άλλων – όλες οι διαδρομές από το τρέχον ημερολόγιο της Formula 1.

Αλλά μερικές πρώην πίστες της Formula 1 εκπροσωπούνται επίσης, συμπεριλαμβανομένων των Portimao, Jerez, Mugello, Sepang ή του Buddh International Circuit στην Ινδία (ποιος το θυμάται;)


Πολύ βροχή στην Ιαπωνία

Οι ομάδες δεν διασκεδάζουν πολύ με τις οικοδομικές εργασίες σήμερα, επειδή βρέχει πολύ στη Suzuka. Ωστόσο, ισχυρές βροχές προβλέπονται μόνο για αυτήν την Τετάρτη. Η υπόλοιπη εβδομάδα θα πρέπει να είναι πολύ πιο ευχάριστη.

Τα νέα της Formula 1: Πρόγραμμα συνέντευξης Τύπου

Οι πρώτες συνεντεύξεις τύπου θα γίνουν ξανά αύριο Πέμπτη. Η σύνθεση των οδηγών στις 5:30 π.μ. CEST έχει ως εξής:

Pierre Gasly (Alpine)
Carlos Sainz (Ferrari)
George Russell (Mercedes)
Yuki Tsunoda (Racing Bulls)
Max Verstappen (Red Bull)
Alexander Albon (Williams)

ta-nea-tis-formula-1-news-f1-motogp-japan-gp-suzuka-japan

Στο Το αφεντικό της ομάδας PK την Παρασκευή στις 6:30 π.μ. CEST θα είναι παρόντες οι ακόλουθοι τέσσερις εκπρόσωποι:

Bruno Famin (Alpine)
Ayao Komatsu (Haas)
Toto Wolff (Mercedes)
James Vowles (Williams)

Το Σάββατο και την Κυριακή, ως συνήθως, οι τρεις οδηγοί θα καθίσει στις θέσεις ένα έως ένα τρία στον καναπέ.


Τι σημαίνει η προηγούμενη ημερομηνία της Suzuka για τις ομάδες

Τα νέα της Formula 1: Η Suzuka τον Απρίλιο είναι πολύ ασυνήθιστη, γιατί μέχρι τώρα ο αγώνας γινόταν πάντα το φθινόπωρο, αλλά ουσιαστικά είχε αντικατασταθεί με το Μπακού. Αλλά αυτό είναι καλό για τις ομάδες γιατί σημαίνει ότι μπορούν να συγκρίνουν την πρόοδό τους από το τελευταίο Ιαπωνικό Γκραν Πρι και δεν χρειάζεται να περιμένουν ένα χρόνο για αυτό.

Υπάρχει επίσης η πρώτη σύγκριση με το τελευταίο σχέδιο ελαστικών της Pirelli, το οποίο παρουσιάστηκε στο Silverstone το 2023. Μέχρι στιγμής έχουν πάει μόνο σε διαδρομές στις οποίες χρησιμοποιήθηκε το παλιό σχέδιο πέρυσι. Αυτό προσφέρει επίσης μια καλύτερη σύγκριση.

Μιλώντας για την Pirelli: Φέρνουν τις τρεις πιο σκληρές ενώσεις C1, C2 και C3 στη Suzuka, όπως έκαναν στην έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν.


Αίθριος μετά τον σεισμό στην Ταϊβάν

Ισχυρός σεισμός έπληξε την Ταϊβάν πριν από λίγες ώρες. Ένας σεισμός μεγέθους 7,4 Ρίχτερ – ο ισχυρότερος των τελευταίων 25 ετών – καταγράφηκε και κατέστρεψε περιοχές του νησιού της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αυτό είχε επίσης βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο στον αγώνα της Formula 1.

Μικρότερα παλιρροϊκά κύματα έφτασαν στον παράδεισο διακοπών της νότιας Ιαπωνίας της Οκινάουα, που βρίσκεται ανάμεσα στην Ταϊβάν και τα κύρια ιαπωνικά νησιά. Ως αποτέλεσμα, εκδόθηκαν προειδοποιήσεις για τσουνάμι μέχρι τη νότια ακτή της Ιαπωνίας, όπου βρίσκεται και η Suzuka.

Ωστόσο, αυτά έχουν πλέον αποσυρθεί. Η προειδοποίηση μειώθηκε για την Οκινάουα και ακυρώθηκε πλήρως για όλα τα άλλα μέρη της Ιαπωνίας. Επομένως, δεν αναμένεται καμία επίπτωση στο Σαββατοκύριακο της Suzuka.

 


Τα νέα της Formula 1: Η Ιαπωνία ως πραγματικό τεστ αντοχής

Ασυνήθιστο αλλά αληθινό: Είμαστε ήδη στη Suzuka αυτό το Σαββατοκύριακο, κάτι που συνήθως συνέβαινε μόνο το φθινόπωρο. Τώρα, στο τέταρτο Σαββατοκύριακο Grand Prix, ερχόμαστε σε μια πίστα που βάζει το μονοθέσιο στους ρυθμούς του. Κατά κάποιο τρόπο, αυτό είναι καλό για τις ομάδες γιατί μετά ξέρουν ακριβώς πού βρίσκονται.

«Όπως φαίνεται το ημερολόγιο φέτος, νομίζω ότι μετά από τέσσερις αγώνες θα έχουμε μια πολύ καλή ιδέα για το πού βρισκόμαστε», λέει ο μηχανικός της Ferrari, Jock Clear.

“Η Ιαπωνία είναι μια πολύ καλή πίστα για να δοκιμάσεις ένα αυτοκίνητο. Θα ανακαλύψεις πολλά σε αυτόν τον τύπο πίστας.”

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Τζέιμς Άλισον, συμφωνεί: «Είναι μια πίστα με πολλές γρήγορες στροφές και επίσης μερικές αργές φουρκέτες, επομένως είναι μια πραγματική δοκιμασία για το αυτοκίνητο».

To πρόγραμμα και η τηλεοπτική κάλυψη του Grand Prix της  Suzuka

Γύροι: 53

Μήκος Πίστας: 5.807 km

Απόσταση Αγώνα: 307.47 km

Ρεκόρ Γύρου: 1:30:983 Lewis Hamilton (2019)

Πρόγραμμα

Παρά τις αλλαγές στην ημερομηνία του Grand Prix, το ωρολόγιο πρόγραμμα του τριημέρου έμεινε εντελώς ίδιο σε σχέση με πέρσι. Οι ώρες φυσικά θα είναι πρωινές, ένεκα της διαφοράς ώρας με τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα ξεκινήσει μία ώρα νωρίτερα απ’ότι οι κατατακτήριες δοκιμές. Πιο αναλυτικά:

Παρασκευή 5 Απριλίου

FP1: 05:30-06:30

FP2: 09:00-10:00

Σάββατο 6 Απριλίου

FP3: 05:30-06:30

Κατατακτήριες: 09:00-10:00

Κυριακή 7 Απριλίου

Αγώνας: 08:00

Όπως και πέρσι, έτσι και για το 2024, ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1. Η αλλαγή για τη φετινή χρονιά είναι ότι όλες οι διαδικασίες του τριημέρου θα προβάλλονται αποκλειστικά από τη συνδρομητική πλατφόρμα του ΑΝΤ1+. Όπως και στα προηγούμενα Grands Prix θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση από το ελεύθερο κανάλι, στις 16:30 το απόγευμα της Κυριακής. Επιπλέον στην 01:00 το πρωί της Κυριακής θα προβληθούν highlights των κατατακτήριων δοκιμών. Φυσικά, υπάρχει κι η επιλογή της ΟΤΤ πλατφόρμας της Formula 1, το F1TV, το οποίο θα έχει, μέσω συνδρομής, κάθε session του τριημέρου, με αποκλειστικά onboard πλάνα και ξεχωριστές επιλογές μετάδοσης. Για πρώτη φορά φέτος, δεν υπάρχει αγώνας των υποστηρικτικών πρωταθλημάτων, τα οποία θα επιστρέψουν στον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια στην Ίμολα.

Επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος η επιστροφή του Grand Prix Κίνας στο καλεντάρι μετά από πέντε σεζόν απουσίας, το τριήμερο 19-21 Απριλίου

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power