ENGINE POWER

Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin κατηγορεί ευθέως την Michelin ότι του έκλεψαν τον τίτλο

Κατάρ MotoGP: Jorge Martin: "Το πρωτάθλημα αποφασίστηκε από ένα κακό ελαστικό, δεν μας κέρδισαν στην πίστα"
Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin κατηγορεί ευθέως την Michelin ότι του έκλεψαν τον τίτλο

Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin έχει δείξει σταθερά το δάχτυλο σε ένα «κακό ελαστικό» επειδή άφησε τις ελπίδες του για τον τίτλο του MotoGP του 2023 στα σχοινιά στο Κατάρ.

Αφού μείωσε το πλεονέκτημα του Francesco Bagnaia σε μόλις επτά πόντους με τη νίκη στο Σαββατιάτικο Sprint, ο αναβάτης της Pramac έφυγε απελπιστικά από το πλέγμα με τον πίσω τροχό του να περιστρέφεται στην αρχή του γκραν πρι.

Όγδοος στον πρώτο γύρο, ο Μάρτιν κέρδισε μία θέση όταν ο συμπαίκτης του Johann Zarco έτρεξε έξω και μετά άλλη μία καθώς γλίστρησε γύρω από τον Marc Marquez στον 5ο γύρο των 22.

Αλλά ο Μάρτιν απλά δεν είχε τον ρυθμό και, ακόμη και με καθαρό αέρα μπροστά, συνέχισε να χάνει έδαφος από τον κορυφαίο όμιλο.

Σε μισή απόσταση οι αναβάτες έκαναν ουρά για να τον περάσουν και ο Ισπανός έμεινε να κουνάει το κεφάλι του απογοητευμένος καθώς κατέρρευσε την παραγγελία, περνώντας τελικά τη γραμμή τερματισμού στη δέκατη θέση.

Κατάρ MotoGP : Παρόλο που η Bagnaia ηττήθηκε στη νίκη από τον Fabio di Giannantonio, ο κυρίαρχος πρωταθλητής θα έχει πλέον ένα επιβλητικό πλεονέκτημα 21 πόντων έναντι του Martin στην απόφαση του τίτλου της Βαλένθια το επόμενο Σαββατοκύριακο, όπου παραμένουν 37 βαθμοί προς όφελος.

«Σίγουρα δεν ένιωθα άνετα. Είδατε ήδη στην αρχή ότι είχα μια μεγάλη περιστροφή και μπορείτε να καταλάβετε τι συνέβη. το πίσω ελαστικό δεν λειτουργούσε καλά», είπε ο Martin στο MotoGP.com.

«Είμαι πραγματικά απογοητευμένος που το πρωτάθλημα αποφασίζεται από ένα κακό ελαστικό. Αλλά αυτό μου συνέβη. Είναι κρίμα. Αλλά είναι αυτό που είναι.

«Πάλεψα πολύ. Δεν είχα πίσω λαβή. Δεν μπορούσα να σταματήσω το ποδήλατο. Δεν μπορούσα να γυρίσω. Δεν μπορούσα να ανοίξω το γκάζι. Ήταν σαν υγρές συνθήκες.

katar-motogp-qatar-moto-gp-grand-prix-gp-martin-bagnaia-2023

«Νομίζω ότι με την εμπειρία μου, κατάφερα τουλάχιστον να σημειώσω μερικά σημεία [απόψε] που δεν ήταν εύκολο.

«Τώρα προχωράμε και ελπίζουμε να τα καταφέρουμε στη Βαλένθια».

Κατάρ MotoGP: Ο Μάρτιν πρόσθεσε «Τα πάντα μπορούν να συμβούν στη Βαλένθια. Ο Pecco μπορεί να κάνει λάθος. Μπορώ να κερδίσω σίγουρα και τους δύο αγώνες – αλλά μπορώ να κερδίσω αν δεν έχω ελαστικό όπως σήμερα!

«Σίγουρα [ο τίτλος] δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, αλλά δεν είναι το ίδιο όταν φτάνουμε στη Βαλένθια κοντά, παρά σε αυτήν την κατάσταση μόνο και μόνο λόγω ενός [κακού] ελαστικού.

«Λίγο απογοητευμένος, αλλά νιώθω ότι δεν μας κέρδισαν στην πίστα. Μας χτύπησαν έξω.

«Έτσι είμαι αρκετά χαλαρός και νιώθω ότι αξίζουμε αυτό το πρωτάθλημα».

katar-motogp-qatar-moto-gp-grand-prix-gp-martin-bagnaia-2023

Η Michelin δεν έχει ακόμη απαντήσει στους ισχυρισμούς του Martin.

Το #89 επέλεξε σκληρά ελαστικά, εμπρός και πίσω, και για τους δύο αγώνες του Κατάρ.

Αφού έκανε τον ταχύτερο γύρο στο Sprint, μπορούσε να διαχειριστεί μόνο τον 11ο ταχύτερο γύρο του Grand Prix.

Ο ρυθμός του με ρυθμό 1 m 53.355s χθεσινός αγώνας σε σύγκριση με 1m 53.693s σήμερα, όταν ο συνάδελφός του αναβάτης της Ducati Enea Bastianini (επίσης σκληρός) ήταν στην κορυφή της λίστας με 1m 52.978s στον τελευταίο του γύρο.

Ο Jorge Martin της Pramac έχει βάλει στο στόχαστρο τη Michelin καθώς τα προβλήματα ελαστικών στο Γκραν Πρι του Κατάρ τον άφησαν 10ο, λέγοντας ότι του “έκλεψαν” τον τίτλο του MotoGP.

Ο Μάρτιν ήταν επιβλητικός στο σπριντ του Σαββάτου στο GP του Κατάρ για να μειώσει το προβάδισμα του Francesco Bagnaia στο πρωτάθλημα σε επτά βαθμούς και να αναγκάσει τη μάχη του τίτλου στον τελικό της Βαλένθια την επόμενη εβδομάδα.

Αλλά στο γκραν πρι της Κυριακής , ο Μάρτιν δυσκολεύτηκε από το τέρμα και κατέληξε 14.819 δευτερόλεπτα από τον νικητή Fabio Di Giannantonio στη 10η θέση, με το έλλειμμά του από τον Bagnaia – που ήταν δεύτερος – να αυξάνεται στους 21 πόντους.

Ο Μάρτιν κατηγόρησε τη φόρμα του σε ένα πίσω ελαστικό που «ήταν σαν πέτρα» από την αρχή του αγώνα των 22 γύρων και έχει οργιστεί εναντίον της Michelin – αν και αρνήθηκε να κατονομάσει τον προμηθευτή των ελαστικών.

«Λοιπόν, δεν ξέρω. Είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Φαίνεται ότι ξέχασα να οδηγήσω», άρχισε.

«Νομίζω ότι μπορούσες να δεις στην αρχή όταν το πίσω ελαστικό άρχισε να περιστρέφεται, ήταν σαν πέτρα.

«Κανονικά αυτό συμβαίνει όταν η πίστα είναι βρώμικη. Δεν ήταν, γιατί ήταν το grid, και όταν το ελαστικό έχει ίσως 30 γύρους [πάνω του], και δεν το έκανε επειδή ήταν καινούργιο.

«Λοιπόν, μπορείτε να μαντέψετε μόνοι σας τι συνέβη. Από εκείνο το σημείο προσπάθησα να τα καταφέρω λίγο, αλλά ένιωθα ότι τρακάρω σε κάθε γωνία στο πίσω μέρος.

«Είναι κρίμα που ένα πρωτάθλημα σαν αυτό, μετά από μια τόσο σπουδαία σεζόν, δουλεύοντας σκληρά, νιώθω ότι μου το έκλεψαν [ο Μισελίν] γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσα να το κάνω [να κερδίσω] πριν από αυτόν τον αγώνα.

«Τώρα είναι πολύ δύσκολο. Οπότε, οτιδήποτε. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη».

Ο Μάρτιν πρόσθεσε ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε μόνο στην αρχή και «μετά από τρεις γύρους κατάλαβα ότι ήταν αδύνατο να κάνω το ίδιο» όπως έκανε στο σπριντ.

Τη στιγμή της ενημέρωσης του στα μέσα ενημέρωσης, δεν είχε μιλήσει ακόμη στη Michelin, αλλά λέει ότι είναι «απαράδεκτο ένα πρωτάθλημα MotoGP να αποφασίζεται από ένα ελαστικό».

Την Παρασκευή στο Κατάρ, ο Martin παραπονέθηκε για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος , ενώ ο Bagnaia δυσκολεύτηκε για ρυθμό στο σπριντ λόγω του ίδιου προβλήματος.

katar-motogp-qatar-moto-gp-grand-prix-gp-martin-bagnaia-2023-pramac-racing

Τα προβληματικά ελαστικά έχουν θέσει σε κίνδυνο τους αγώνες των αναβατών στο παρελθόν, αλλά όταν ρωτήθηκαν τι μπορούν να κάνουν για να τελειώσει αυτό το ζήτημα, ο Martin απάντησε: «Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουν καν τι συνέβη.

«Υποθέτω ότι δεν θέλουν να αποφασίσουν ένα πρωτάθλημα. Θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί. Νομίζω ναι, το ελπίζω, ότι θέλουν να μας δώσουν τους ίδιους όρους.

«Αλλά έχασα 1,5 δευτερόλεπτο ρυθμό σε μια μέρα. Νομίζω ότι δεν ξέχασα να οδηγήσω και νομίζω ότι πρέπει να βελτιωθούν και πρέπει να αναλύσουν για να μην συμβεί ξανά στο μέλλον.

«Ελπίζω να μπορώ να παλέψω για πρωταθλήματα στο μέλλον, αλλά σήμερα αισθάνομαι μια μεγάλη απώλεια γιατί είναι πραγματικά δύσκολο [να κερδίσεις το πρωτάθλημα] τώρα».

Ο Μάρτιν είναι πεπεισμένος ότι θα μπορούσε να είχε νικήσει τους αντιπάλους του την Κυριακή υπό κανονικές συνθήκες και λέει ότι τα συναισθήματα που ένιωθε ήταν «σαν σχέση» σε 40 λεπτά.

«Κάποια στιγμή άρχισα να γελάω, γιατί δεν είναι ότι με νίκησαν στην πίστα», είπε.

«Με τις ίδιες συνθήκες, πιστέψτε με, μπόρεσα να τους νικήσω σήμερα. Όμως κάποια στιγμή απογοητεύτηκα, απογοητεύτηκα.

«Ήταν σαν μια μεγάλη σχέση, αλλά μόνο για 40 λεπτά. Είχα όλες τις στιγμές. Είμαι σίγουρα απογοητευμένος γιατί πιστεύω ότι αξίζω αυτό το πρωτάθλημα και χάσαμε ένα μεγάλο μέρος σήμερα».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Κατάρ MotoGP: Ο Jorge Martin κατηγορεί ευθέως την Michelin ότι του έκλεψαν τον τίτλο».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας.

Engine Power
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power