ΣΠΟΡ

ΣΕΓΑΣ – Μαραθώνιος Αθήνας: Τα κόστη ήταν τεράστια – Τα έσοδα όμως διπλασίασαν τις αποστολές των Εθνικών ομάδων!

Ο ΣΕΓΑΣ κατόρθωσε να ανταπεξέλθει στα κόστη διοργάνωσης του Μαραθωνίου της Αθήνας και να διπλασιάσει της ελληνικές αποστολές με τα έσοδα που αποκόμισε.
ΣΕΓΑΣ – Μαραθώνιος Αθήνας: Τα κόστη ήταν τεράστια – Τα έσοδα όμως διπλασίασαν τις αποστολές των Εθνικών ομάδων!

ΣΕΓΑΣ – Μαραθώνιος Αθήνας: Το σκάλισμα εσόδων – εξόδων του Μαραθωνίου της Αθήνας που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ έφερε στην επιφάνεια ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Αφορμή για όλο αυτό οι ανακρίβειες που γράφτηκαν για όσα είπε σε συνέντευξή της η Σοφία Σακοράφα.

Σας το γράψαμε τις προάλλες. Κάποιος γράφει ψέματα για τα έσοδα του ΣΕΓΑΣ από τον Μαραθώνιο της Αθήνας. Έχει πολύ ενδιαφέρον όλη αυτή η ιστορία, όπως σας ανέφερε. Ειδικά αν συγκρίνουμε τον Μαραθώνιο που γίνεται στην ελληνική πρωτεύουσα με άλλους στο εξωτερικό. Διότι, καλό είναι να ξέρουμε πως όταν πετάμε την μπάλα στην εξέδρα με δημιουργική ασάφεια περί εσόδων και εξόδων, θα έρθουν τα στοιχεία να μας διαψεύσουν. Πανηγυρικά.

Ξέρετε για παράδειγμα πως η παροχές του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι από τις καλύτερες αν όχι οι καλύτερες σε σχέση με άλλες χώρες; Κάπου είναι και λογικό αυτό. Διότι, ο Μαραθώνιος της Αθήνας δεν μπορεί να συγκριθεί με κανέναν άλλο. Δεν είναι κυκλικός, έχει ξεχωριστή αφετηρία και τερματισμό. Αυτό σημαίνει πως αλλάζει και η λογική στους σταθμούς ανεφοδιασμών. Εκεί που ο κυκλικός Μαραθώνιος χρειάζεται σταθμό εφοδιασμού ανά 5.000 μέτρα, στην Αθήνα είναι απαραίτητο ανά 2.500 μέτρα. Με άλλα λόγια, διπλάσιοι σταθμοί.

Αυτό σημαίνει έξτρα έξοδα και κόστη. Μόνο για τον ανεφοδιασμό όλων αυτών, αν το σκεφτεί κανείς, πόσα πράγματα πρέπει να μεταφερθούν. Περί τα 450 πούλμαν χρησιμοποιήθηκαν για να μεταφέρουν τους αθλητές. Κάτι παραπάνω από 20 φορτηγά για τη μεταφορά των ρούχων. Γενικότερα οι μετακινήσεις ήταν δεκάδες. Πέρα από τη μεταφορά των ρούχων, είναι το κόστος των ίδιων των ρούχων. Κάθε μπλουζάκι των 65.000 δρομέων κόστισε 7 ευρώ + ΦΠΑ, συν μετάλλια, τσάντες από ανακυκλώσιμο υλικό, αναμνηστικά, άλλα υλικά. Επιπρόσθετα, ο ΣΕΓΑΣ φρόντισε να έρθουν και να συμμετέχουν elite αθλητές από το εξωτερικό, οι οποίοι όχι απλά δεν πληρώνουν τη συμμετοχή τους, αλλά έχουν και έξτρα παροχές για να δεχθούν να μεταβούν στη χώρα μας.

BOMBA! HΡΘΕ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΩΡΑ!

ΣΕΓΑΣ – Μαραθώνιος Αθήνας: Που πάνε τα έσοδα;

Για να μην το απλώνουμε σε ότι αφορά τα κόστη και τα έσοδα του Μαραθωνίου της Αθήνας. Ο ΣΕΓΑΣ έχει ένα κοστολόγιο για τη συγκεκριμένη δρομική διοργάνωση που φτάνει τα δύο εκατ. ευρώ. Για πρώτη φορά φέτος δε, ο Μαραθώνιος έγινε με μοναδικό διοργανωτή την ελληνική ομοσπονδία κλασικού αθλητισμού. Χωρίς τη συμμετοχή από ιδιώτες και άλλες εταιρείες. Η διοργάνωση στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.

Το συνολικό κόστος ήταν στα δύο εκατ. ευρώ. Περίπου μισό εκατ. ευρώ ήταν τα έσοδα. Έσοδα που είχαν προβλεφθεί και αξιοποιηθεί για προετοιμασίες των Ελλήνων αθλητών. Για πρώτη φορά έγινε προετοιμασία των κορυφαίων Ελλήνων Μαραθωνοδρόμων στο Καρπενήσι. Μια προετοιμασία που είχε διάρκεια 10 ημερών, για περίπου 20 Έλληνες δρομείς, με όλα τα έξοδα να τα καλύπτει ο ΣΕΓΑΣ.

Αλλά δεν έμεινε μόνο εκεί. Οι αποστολές των Εθνικών ομάδων διπλασιάστηκαν. Οι Έλληνες αθλητές είχαν την ευκαιρία να έχουν παρουσία σε δύο φορές περισσότερα αθλητικά γεγονότα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για τα έσοδα και τα οφέλη που είχε η Περιφέρεια Αττικής, τον κοινωνικό ρόλο και σκοπό που πέτυχε ο ΣΕΓΑΣ μέσω του Μαραθωνίου, θα αναφερθούμε σε νέα ανάρτηση. Είπαμε, όποιος ψάχνει, βρίσκει…

Πηγή: Stivostime

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «ΣΕΓΑΣ – Μαραθώνιος Αθήνας: Τα κόστη ήταν τεράστια – Τα έσοδα όμως διπλασίασαν τις αποστολές των Εθνικών ομάδων!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…