WRC

Οι Oμάδες WRC ενοποιούνται για να διατηρήσουν τους κανονισμούς του Rally1

Oμάδες WRC : Η Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford αντιδρούν στη FIA - Ο Thierry Neuville αναγνωρίζει ότι η Hyundai μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα
Οι Oμάδες WRC ενοποιούνται για να διατηρήσουν τους κανονισμούς του Rally1
Oμάδες WRC : ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΤΟΥ WRC ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΓΡΑΠΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗ FIA ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ WRC ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Η Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford απέστειλαν συλλογικά γραπτά στη FIA ζητώντας να παραμείνουν σε ισχύ οι ισχύοντες κανονισμοί Rally1 μέχρι το τέλος της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2026.

Η Ομάδα Εργασίας WRC της FIA συνέστησε σημαντική αλλαγή κανονισμών για την επόμενη σεζόν, με τα αυτοκίνητα Rally1 να λειτουργούν χωρίς υβριδικά, λιγότερα αεροσκάφη και λιγότερη ισχύ, ενώ τα αυτοκίνητα Rally2 έχουν περισσότερη ισχύ και περισσότερη αεροδυναμική.

Οι ομάδες έχουν ασκήσει πίεση στο διοικητικό όργανο του αθλήματος ανεξάρτητα, αλλά η επιστολή της Πέμπτης είναι μια απόδειξη της ενότητας που αισθάνθηκε στο θέμα των τεχνικών κανονισμών για το υπόλοιπο του τρέχοντος κύκλου έγκρισης. Ο προμηθευτής υβριδικών Compact Dynamics έχει ήδη συνάψει συμφωνία για την προμήθεια των ομάδων WRC μέχρι το τέλος του 2026.

Οι τεχνικοί κανόνες για το 2025 θα συζητηθούν στη συνεδρίαση της Επιτροπής του WRC την Τρίτη, με στόχο να βρεθεί κοινό έδαφος πριν από τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τον Ιούνιο.
Μια πηγή μέσα στο άθλημα είπε στο DirtFish: «Αυτό είναι πρόοδος. Το να έχουν οι κατασκευαστές ενωμένοι και όλοι, κυριολεκτικά, στην ίδια σελίδα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Είναι επίσης μια απόδειξη του βάθους της αίσθησης σε αυτό το θέμα.

omades-WRC-fia-2024

Oμάδες WRC :«Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουν καλά ότι υπάρχει δουλειά να γίνει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά οι ομάδες είναι ο κοινός παρονομαστής εδώ. Έχουμε τρεις ομάδες και οκτώ μονοθέσια – ίσως μπορούμε να κάνουμε κάποιες αλλαγές στους αθλητικούς κανονισμούς για να φέρουμε περισσότερα αυτοκίνητα το επόμενο έτος, αλλά η σημαντική [τεχνική] κανονιστική αλλαγή είναι κάτι που κάνει πολλούς ανθρώπους πολύ νευρικούς αυτή τη στιγμή.

«Η Ομάδα Εργασίας της FIA έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην επισήμανση ζητημάτων, αλλά ίσως η καλύτερη δουλειά της είναι να φέρει κοντά τις ομάδες».

Οι ομάδες και η FIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν την επιστολή.

Thierry Neuville: «Ακόμα περιθώριο για πρόοδο»

Oμάδες WRC : Ευτυχισμένος που επέκτεινε το προβάδισμά του έναντι του Elfyn Evans στην Κένυα, ο Thierry Neuville αναγνωρίζει ότι η Hyundai μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα.

Ο Thierry Neuville δεν θα έχει απαραίτητα καλές αναμνήσεις από το Ράλι Κένυας . Χωρίς να γλιτώσει από τεχνικά προβλήματα, ο Βέλγος βίωσε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, πολύ μακριά από τον νικητή Kalle Rovanperä, που δεν ανησύχησε ποτέ στη σαβάνα της Κένυας.

omades-WRC-fia-2024

Όμως, παρ’ όλες τις αναποδιές που βίωσε, ο οδηγός της Hyundai κατέληξε να κάνει μια εξαιρετική επέμβαση. Αν και τερμάτισε 5ος , περισσότερο από 10 λεπτά πίσω από τον Φινλανδό, ο Thierry Neuville σημείωσε μόνο έναν πόντο λιγότερο από αυτόν (19 έναντι 20). Ακόμα καλύτερα, ο δευτεραθλητής του Έλφιν Έβανς, αν και 4ος στην τελική κατάταξη, σημείωσε τρία λιγότερα από αυτόν. Αυτό του επέτρεψε λοιπόν να αυξήσει το προβάδισμά του στην κορυφή του πρωταθλήματος με πλέον 6 μήκη μπροστά (67 έναντι 61).

« Είναι καλό να παίρνεις περισσότερους βαθμούς », τόνισε . Έχουμε μεγαλύτερο προβάδισμα από όταν φτάσαμε στην Κένυα. Από αυτή την άποψη, είναι καλό, αλλά σίγουρα θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα. Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα, αλλά παρόλα αυτά συνεχίσαμε να παλεύουμε.

Oμάδες WRC : Την Κυριακή είχαμε την ευκαιρία να μαζέψουμε πολλούς βαθμούς και πήραμε έντεκα στους δώδεκα. Ως εκ τούτου, είμαστε ικανοποιημένοι που είμαστε δεύτεροι την ημέρα. Θα θέλαμε να πάρουμε περισσότερα, ειδικά μετά από τρία συνεχόμενα δύσκολα χρόνια στην Κένυα . »

Κτυπημένος ξανά από τα Toyota στην Κένυα, ο Thierry Neuville ήταν διαυγής. Δεν είναι όλα τέλεια στη Hyundai, που για άλλη μια φορά μαστίζεται από ανησυχίες αξιοπιστίας στην Κένυα. « Υπάρχει ακόμη περιθώριο για πρόοδο », συνεχίζει. Ωστόσο, καταφέραμε να αυξήσουμε το προβάδισμά μας στο πρωτάθλημα και να εξασφαλίσουμε μια καλή θέση στο δρόμο προς την Κροατία. Ας προχωρήσουμε γρήγορα! »

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Οι Oμάδες WRC ενοποιούνται για να διατηρήσουν τους κανονισμούς του Rally1», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!