Ο σωστός επιχειρηματίας είναι αυτός που αφουγκράζεται τη στιγμή και δείχνει άμεσα αντανακλαστικά έτσι ώστε να πιάσει τον σφυγμό της αγοράς και να κινηθεί ανάλογα. Αυτό ακριβώς έκανε ένα ζαχαροπλαστείο στα Γιαννιτσά που εκμεταλλεύθηκε έξυπνα την κρίση με τον κορονοϊό προκειμένου υπενθυμίζει στους πελάτες του να τηρούν τα μέτρα και τις αποστάσεις ασφαλείας.

Συγκεκριμένα σε εκπομπή του Open έκανε την εμφάνισή του ιδιοκτήτης αρτοζαχαροπλαστείου, που έγινε viral με την πρωτότυπη ιδέα του να χρησιμοποιήσει τον… Σωτήρη Τσιόδρα ως αυτοκόλλητο δαπέδου για την τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας.

Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνονται τόσο το εν λόγω αυτοκόλλητο, όσο και η διαφημιστική πινακίδα όπου απεικονίζονται ο Νίκος Χαρδαλιάς και η Άνγκελα Μέρκελ, αλλά και τα πλαστικά καπάκια για τα ποτήρια των παγωμένων καφέδων που προσφέρει το κατάστημα…

Δείτε παρακάτω το σχετικό ρεπορτάζ για το ζαχαροπλαστείο