ENGINE POWER

Χρόνοι: MotoGP κινείται με διαφορετικό ρυθμό

Χρόνοι MotoGP: Η βελτίωση σε χρόνους που έχει καταγραφεί από το 2023 έως το 2024 είναι η μεγαλύτερη από το 2016 στη δοκιμή Sepang. Συνολικά, 1.207 δευτερόλεπτα διαφορά.
Χρόνοι: MotoGP κινείται με διαφορετικό ρυθμό

Χρόνοι MotoGP:  Με την πρώτη ματιά μπορείτε να βρείτε κάποια ομοιότητα μεταξύ των δοκιμών preseason που πραγματοποίησε το MotoGP στη Sepang πριν από ένα χρόνο και εκείνων αυτού του 2024. Αν κοιτάξουμε μόνο τη μάρκα, η Ducati αφήνει για άλλη μια φορά τις τρεις ημέρες των δοκιμών με τον καλύτερο χρόνο , αλλά Η πραγματικότητα είναι ότι η κορυφαία κατηγορία κινείται με τελείως διαφορετικό ρυθμό από αυτόν που παρουσίασε στην τελευταία της καμπάνια. Η εξέλιξη σε σχέση με το 2022 ήταν σημαντική (υπήρχαν λίγο πάνω από τα δύο δέκατα της προόδου), αλλά δεν έχει να κάνει με το βήμα προς τα εμπρός που έκαναν ορισμένες μηχανές που μπορούν να φτάσουν τις μέγιστες ταχύτητες της Formula 1 σε μια πίστα που δεν είναι καν η πιο γρήγορη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ούτε ευνοεί την εμφάνιση της ταχύτητας κάθε πρωτότυπου όπως θα μπορούσε να συμβεί στις ευθείες του Κατάρ, του Mugello ή του Red Bull Ring.

Για να το θέσουμε σε μια προοπτική, το πρωτότυπο που δεν είχε την μεγαλύτερη ταχύτητα στις πρόσφατες καμπάνιες, η Yamaha M1, έκανε τη δουλειά του στο τμήμα του κινητήρα και ο ίδιος ο Quartararo ήρθε να ηγηθεί του πίνακα στον οποίο καταγράφονται τα ρεκόρ . κορυφή 338 km/h. Μια φιγούρα που δεν έχει δει εδώ και χρόνια. Είναι αλήθεια ότι σε έναν γύρο ο Γάλλος δεν ήταν ο πιο ανταγωνιστικός και παρόλο που η Ducati δεν χρειάστηκε τόσα πολλά όσον αφορά την πρωτιά για να κυριαρχήσει ξανά στους χρόνους, τέσσερις από τις ιταλικές μοτοσυκλέτες έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ που σημειώθηκαν στη Sepang (1: 57.491) . Οι Bagnaia (η ταχύτερη από τις δοκιμές), ο Martín, ο Bastianini και ο Álex Márquez κύλησαν σε 1:56 και ακριβώς το 1:56.682 του τρέχοντος πρωταθλητή είναι αυτό που θέτει σε εγρήγορση για την αεροδυναμική εξέλιξη ορισμένων στηριγμάτων που δεν έχουν φτάσει ακόμη στο όριο τους.

Χρόνοι MotoGP: Κατά τη διάρκεια του shakedown η Ducati, η KTM και η Aprilia αποκάλυψαν ένα αεροδυναμικό οπλοστάσιο στο Sepang, αλλά αυτό που δεν προχωρά παραπέρα εθεάθη για πρώτη φορά στο γκαράζ του σπιτιού του Noale (αργότερα αντικατέστησαν αυτά στο Mattighofen), με ένα είδος ψησταριά (τυπική της Formula 1) που τοποθέτησαν στην ουρά του RS-GP για να έχουν τρισδιάστατη αναπαράσταση των ροών αέρα και να κατανοούν καλύτερα την αεροδυναμική. Οι πρώτοι επικριτές ήταν μέσα στο δικό του κουτί. «Θα ήθελα να αφαιρέσω τα φτερά, να επιστρέψω. Με αυτό, οι αγώνες δεν θα είναι διασκεδαστικοί, δεν είναι καλό για το σόου», είπε ο Aleix Espargaró αφού δοκίμασε το πείραμα, και παρόλο που τώρα πηγαίνει πιο γρήγορα από ποτέ, αυτή η ανάβαση δεν είναι πολύ πειστική.

Χρόνοι MotoGPΤο MotoGP βελτιώνεται περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο

Όσο εκπληκτική κι αν είναι η εποχή του Bagnaia, ειδικά επειδή η βελτίωση σε χρόνους που έχει καταγραφεί από το 2023 έως το 2024 είναι η μεγαλύτερη από το 2016 σε αυτές τις δοκιμές πριν από την περίοδο, το αποτέλεσμα είναι αποτέλεσμα της αεροδυναμικής προόδου. Μόλις πριν από ένα χρόνο ο Marini σημείωσε τον καλύτερο χρόνο 1:57.889 και αυτό σημαίνει ότι το νέο Desmosedici ήταν 1.207 δευτερόλεπτα πιο ανταγωνιστικό στο ίδιο σενάριο. Αλλά αν και αυτό είναι ένα βήμα προς τα εμπρός, αυτό δεν σημαίνει ότι τα νέα είναι θετικά. Η αεροδυναμική καθιστά δυνατή την ταχύτερη πορεία, αλλά επίσης κάνει τις πίστες πιο επικίνδυνες, αυξάνει το κόστος, οι οδηγοί χάνουν τη σημασία τους και οι προσπεράσεις γίνονται πιο περίπλοκες.

chroni-motogp-kinite-me-diaforetiko-rithmo-2016-2024-time-attack-records

Χρόνοι MotoGP: Σε πολλές περιπτώσεις το less is more και παρόλο που νέες γενιές αρχίζουν να φτάνουν όλο και περισσότερο στο MotoGP, όπως στην περίπτωση του Pedro Acosta που άφησε το στίγμα του με ένα λαμπρό ντεμπούτο, των αναβατών της παλιάς σχολής που αγωνίστηκαν με πρωτότυπα χωρίς αεροδυναμικές εφευρέσεις ζητήστε να επιστρέψετε στην ουσία. «Η νέα αεροδυναμική θυμίζει F1», είπε ο Márquez, ο οποίος προσωπικά προτιμά την «περαιτέρω ανάπτυξη του πλαισίου, των ελαστικών και του κινητήρα». Προς το παρόν, δεν θα είναι δυνατό παρά μετά το 2026, όταν οι τρέχοντες κανονισμοί θα πρέπει να ενημερωθούν, αλλά ένας οκτώ φορές πρωταθλητής υπενθυμίζει: «Οι άνθρωποι θέλουν να δουν προσπεράσεις, όχι πολύ υψηλές ταχύτητες». Και οι πιλότοι επίσης.

Εξέλιξη πρωτοτύπων ανά εποχή
Χρόνοι MotoGP: Εποχή Διαφορά βελτίωσης
2016 +0,713
2017 -0,212
2018 -0,538
2019 -0,591
2020 +0,110
2022 -0,218
2023 -0,242
2024 -1.207
*Τη σεζόν 2021, δεν πραγματοποιήθηκαν τεστ στο Sepang λόγω περιορισμών για τον κορωνοϊό.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power