Η Scuderia Ferrari παρουσιάζει το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν 2024, το SF-24. Θα ανατίθεται πάντα στον Charles Leclerc και για τελευταία φορά στον Carlos Sainz Jr.

Η Scuderia Ferrari έχει ήδη ταράξει τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο υπογράφοντας τον Lewis Hamilton για τη σεζόν του 2025, αλλά θα πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένη σε αυτήν την εκστρατεία του 2024, η οποία υπόσχεται να είναι κρίσιμη για το σχέδιο για την ανάκτηση του τίτλου.

Scuderia Ferrari SF-24, τελικά το σωστό;

Με κάθε νέα παρουσίαση ενός μονοθέσιου στο Maranello, αναρωτιόμαστε αν τελικά θα καταφέρει να διεκδικήσει τον τίτλο μέχρι τις τελευταίες στιγμές της σεζόν. Προς το παρόν, πρέπει να αποσπάσουμε μόνο μία ομάδα από το βάθρο. Βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, ο John Elkann και ο Frédéric Vasseur έχουν όντως μεγάλες φιλοδοξίες, αφού ο Charles Leclerc επεκτάθηκε με πολυετές συμβόλαιο και ο αστέρας της Mercedes, Lewis Hamilton, έπεσε λαθραία για το 2025.

f1-Ferrari-SF-24-sainz-leclerc-formula-1-2024-team

 F1 Ferrari SF-24 :  Όπως και πέρυσι, οι μονοθέσιοι της Ferrari θα κάνουν Shakedown στην πίστα του Fiorano μετά την παρουσίαση, με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz να εναλλάσσονται στο τιμόνι του νέου μονοθέσιου.

Εκ πρώτης όψεως, το αυτοκίνητο διαφέρει αισθητικά πολύ από τους προκατόχους του και το ίδιο ισχύει και για το χρώμα. Μετά από μια θετική υποδοχή στο Λας Βέγκας τον περασμένο Νοέμβριο, το λευκό επιστρέφει με το κίτρινο (ακόμα το δεύτερο χρώμα της Ferrari), έναν προφανή σύνδεσμο με τη Μόντενα αλλά και ένα νεύμα στην άλλη κύρια δραστηριότητα της μάρκας Ferrari. Maranello εκτός Formula 1, δηλαδή τον κόσμο Πρωτάθλημα αντοχής.

Όπως και πέρυσι, τα SF-24 και WEC 499P μοιράζονται την ίδια απόχρωση του κόκκινου, και φέτος με ματ φινίρισμα στο μονοθέσιο της Formula 1. Δεν είναι η πρώτη φορά που μια Ferrari της Formula 1 έχει κίτρινο χρώμα, αν και οι κίτρινες διαμήκεις ρίγες δεν έχουν δει από το 1968, ενώ φέτος, για πρώτη φορά, συνδυάζονται με το λευκό.

Ως εκ τούτου, το μαύρο είναι λιγότερο παρόν στο αυτοκίνητο από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια και πλέον περιορίζεται στο πάτωμα, τις μπάρες, μέρος του φωτοστέφανου και άλλες μικρές περιοχές. Οι τροχοί είναι κόκκινοι με διπλή λευκή και κίτρινη ρίγα, χρώματα που βρίσκονται και στους αγωνιστικούς αριθμούς (16 και 55) που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την επίσημη γραμματοσειρά της μάρκας Maranello, Ferrari Sans, αυτή τη φορά με πλάγια γραφή.

f1-Ferrari-SF-24-sainz-leclerc-formula-1-2024-team

 F1 Ferrari SF-24 :  Sainz: «Έχω το προνόμιο που είμαι ακόμα στη Ferrari»

Ο Carlos Sainz δεν σκέφτεται το μέλλον αλλά μάλλον να κλείσει την περιπέτειά του στη Ferrari με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πριν την άφιξη του Lewis Hamilton

Ο Sainz σκέφτεται το 2024

Αλλά ποιο μέλλον, ο Carlos Sainz έχει το μυαλό του μόνο φέτος . Ο Ισπανός το κατέστησε επίσης σαφές στην «πρώτη μέρα του σχολείου» του SF-24, του νεογέννητου Maranello που παρουσιάστηκε και βαφτίστηκε στην πίστα σήμερα με το πρώτο shakedown στην πίστα του Fiorano . Αφού εξοικειώθηκε με το νέο αυτοκίνητο για πρώτη φορά, ο Smooth Operator μίλησε για τη σεζόν που τον περιμένει, την τελευταία του στο τιμόνι της Ferrari.

Τα λόγια του Sainz

f1-Ferrari-SF-24-sainz-leclerc-formula-1-2024-team

 F1 Ferrari SF-24 : « Νομίζω ότι είμαι πολύ προνομιούχος που είμαι μέλος της Ferrari και ότι έχω ακόμα έναν χρόνο μπροστά μου, για συνολικά τέσσερα χρόνια εδώ στο Μαρανέλο. Νομίζω ότι μόλις γίνεις οδηγός Ferrari, μπορείς να πας σε οποιαδήποτε ομάδα . Νομίζω ότι το να είσαι οδηγός της Ferrari είναι καλό για οποιονδήποτε οδηγό στο αρχικό grid », αυτά ήταν τα λόγια στη συνέντευξη Τύπου

Ο πρώτος μου γύρος στη Ferrari στο Fiorano είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές της καριέρας μου, μετά θυμάμαι με ευχαρίστηση το πρώτο μου βάθρο με τη Ferrari, την πρώτη pole, την πρώτη νίκη και μετά προφανώς τη Σιγκαπούρη. Στην πορεία, υπάρχουν τόσες πολλές υπέροχες στιγμές με τους ανθρώπους αυτής της ομάδας, φέρνω τόσους πολλούς καλούς φίλους μαζί μου στα μάντρα. Υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι μηχανικοί με τους οποίους έχω δουλέψει, σπουδαίοι μηχανικοί, σπουδαίοι μάνατζερ – ελπίζω ότι αυτόν τον τελευταίο χρόνο υπάρχουν ακόμα μερικές υπέροχες αναμνήσεις που πρέπει να δημιουργηθούν .»

« Για τη Ferrari κέρδισα αγώνες, κέρδισα θέσεις, ανέβηκα στο βάθρο, νομίζω ότι βοήθησα αυτή την ομάδα να προχωρήσει στο αρχικό πλέγμα και να βελτιωθεί. Η συνολική μου αίσθηση για αυτήν την περίοδο είναι σίγουρα θετική . Ανυπομονώ να δω τι επιφυλάσσει το μέλλον, γιατί είμαι σίγουρος ότι θα έρθουν καλά πράγματα ».

Enrico Cardile: “Για το SF-24, ακούσαμε τους πιλότους”

Μετά την παρουσίαση της Ferrari SF-24, ο τεχνικός διευθυντής του πλαισίου Enrico Cardile εξηγεί την κατεύθυνση που ακολουθεί το Maranello για αυτό το νέο αυτοκίνητο. Το Maranello ελπίζει να έχει μια νέα βάση εργασίας με αυτό το εντελώς νέο αυτοκίνητο.

Το SF-24 είναι το τρίτο αυτοκίνητο στη νέα γενιά της Formula 1 με εφέ εδάφους, αλλά σπάει την παράδοση των δύο τελευταίων ετών, ξεκινώντας από την εμφάνισή του. Η ομάδα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Enrico Cardile, προσπάθησε να δώσει στους Charles Leclerc και Carlos Sainz ένα αυτοκίνητο που ήταν εύκολο στην οδήγηση και αντέδρασε προβλέψιμα, με σημείο εκκίνησης τη θετική αίσθηση που είχαν οι οδηγοί στο πιλοτήριο από τους τελευταίους αγώνες της περασμένης σεζόν. . Ο στόχος είναι να μπορέσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της μονάδας ισχύος, σε συνδυασμό με το αναμφισβήτητο ταλέντο τους πίσω από το τιμόνι.

Η Ferrari SF-24 είναι εντελώς νέα
Enrico Cardile, τεχνικός διευθυντής πλαισίου
Με το SF-24 θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και, στην πραγματικότητα, κάθε μέρος του αυτοκινήτου επανασχεδιάστηκε, αν και η αφετηρία μας ήταν η κατεύθυνση ανάπτυξης που υιοθετήσαμε πέρυσι και η οποία μας επέτρεψε να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά ανταγωνιστικότητας στο τελευταίο μέρος της σεζόν.

f1-Ferrari-SF-24-sainz-leclerc-formula-1-2024-team

 F1 Ferrari SF-24 : Πήραμε ό,τι μας είπαν οι οδηγοί και μετατρέψαμε αυτές τις ιδέες σε τεχνική πραγματικότητα, με στόχο να τους δώσουμε ένα αυτοκίνητο που θα ήταν ευκολότερο στην οδήγηση και ως εκ τούτου πιο εύκολο στην εκμετάλλευση και να φτάσει στα όριά του. Δεν θέσαμε άλλους σχεδιαστικούς περιορισμούς από το να παρέχουμε ένα συμπαγές, ειλικρινές αγωνιστικό αυτοκίνητο ικανό να αναπαράγει στην πίστα αυτό που είδαμε στη σήραγγα αέρα.

Enrico Gualtieri, τεχνικός διευθυντής της μονάδας ισχύος
Παρόλο που η εξέλιξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης έχει παγώσει από τον κανονισμό, αυτό δεν σημαίνει ότι το 2024 δεν παρουσιάζει ενδιαφέρουσες προκλήσεις. Θα αντιμετωπίσουμε περισσότερους αγώνες από οποιαδήποτε άλλη χρονιά του πρωταθλήματος και αυτό θα μας απαιτήσει να αντιδράσουμε πιο γρήγορα, με λιγότερες ώρες διαθέσιμες στον πάγκο δοκιμών.

Για την προετοιμασία, έχουμε αναθεωρήσει όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τον κινητήρα: προετοιμασία, έγκριση και διαχείριση, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση. Επιπλέον, έχουμε συνεργαστεί στενά με τους συνεργάτες μας για την περαιτέρω βελτιστοποίηση των διαδικασιών αξιοπιστίας: για παράδειγμα, στην πίστα, χάρη στην τακτική παρακολούθηση των υγρών στο αυτοκίνητο, η Shell είναι σε θέση να ελέγχει συνεχώς την κατάσταση της υγείας της μονάδας ισχύος.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: