ENGINE POWER

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Πώς θα είναι το μονοθέσιο SF-24 της Scuderia;

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Μεταξύ αλήθειας και ψευδαίσθησης, τι μας περιμένει από τη Ferrari, Πώς θα είναι το μονοθέσιο της Ferrari SF-24
Φόρμουλα 1 Φεράρι: Πώς θα είναι το μονοθέσιο SF-24 της Scuderia;

Φόρμουλα 1 Φεράρι Ως εκ τούτου, η ομάδα επέλεξε ένα όνομα σε συνέχεια με την πρόσφατη παράδοση, η οποία έχει χαρακτηρίσει σχεδόν εξ ολοκλήρου την υβριδική εποχή της Formula 1 και περιλαμβάνει το ακρωνύμιο SF, που προφανώς σημαίνει Scuderia Ferrari, ακολουθούμενη από τη χρονιά της αγωνιστικής περιόδου.

Αυτή η φόρμουλα έκανε το ντεμπούτο του στο SF15-T 2015, τη δεύτερη χρονιά του υβριδικού Formula 1, και εγκαταλείφθηκε μόνο μία φορά, το 2022, όταν το αυτοκίνητο γιόρτασε στο όνομά του – F1-75 – τα τρία τέταρτα του αιώνα της εταιρείας. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στις 13 Φεβρουαρίου.

 formula1-monothesio-f1-scuderia-ferrari-SF-24-formoula-1-2024

Ferrari F1 2024 Πώς θα είναι;

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Η Ferrari F1 του 2024 θα είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα μιας μεγάλης αναθεώρησης των τεχνικών κανονισμών. Η ομάδα του Maranello εργάστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα για να βρει τις πιο καινοτόμες και υψηλών επιδόσεων λύσεις, αντλώντας επίσης έμπνευση από όσα έγιναν από άλλες κορυφαίες ομάδες, όπως η Red Bull, η Mercedes και η McLaren.

Πώς θα είναι η Ferrari 676 του 2024; Εξερευνούμε τις καινοτομίες που δημιουργήθηκαν από τις άλλες ομάδες,  Red Bull , Mercedes και McLaren και προτείνουμε μια πρόβλεψη για τη μελλοντική Ferrari Formula 1 του 2024, project 676.

Ας συγκρίνουμε τις διαφορετικές λύσεις που υιοθετήθηκαν και ας φανταστούμε πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί η Ferrari, από εμπρός προς τα πίσω, το 2024.

Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις των κοιλιών της Ferrari f1 2024, οι οποίες αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για την αεροδυναμική του αυτοκινήτου; Πριν από δύο χρόνια είδαμε τους κοιλιακούς της Ferrari με το concept της μπανιέρας, πολύ φαρδύ και φαρδύ, που εμπόδιζε τη ροή του αέρα να φτάσει στον πάτο. Οι κοιλιές του Red Bull από την άλλη ήταν στενότερες και επέτρεπαν στον αέρα να ακολουθήσει δύο μονοπάτια: μία πάνω από τις κοιλιές προς τον διαχύτη και μία κάτω από τις κοιλιές προς τον πλαϊνό πυθμένα. Τώρα όλοι λένε ότι η Ferrari πρέπει να αντιγράψει τους κοιλιακούς της Red Bull, αλλά ίσως υπάρχει άλλη λύση….

Φόρμουλα 1 Φεράρι 2024 : μεταξύ αλήθειας και ψευδαίσθησης, τι μας περιμένει από τη Ferrari;

Η Ferrari F1 του 2024 βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής των μέσων ενημέρωσης και των οπαδών, οι οποίοι αναρωτιούνται εάν η Ferrari θα μπορέσει να επιστρέψει στη μάχη για τον τίτλο μετά από χρόνια απογοητεύσεων. Ποιες είναι όμως οι πραγματικές δυνατότητες της ομάδας του Μαρανέλο; Ποιες είναι οι τεχνικές καινοτομίες που θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά; Και ποιες είναι οι ψευδαισθήσεις που τροφοδοτούνται από αβάσιμες ή υπερβολικές φήμες;

Σε αυτό το επεισόδιο του Effe1 Garage, προσπαθούμε να διευκρινίσουμε ορισμένες πτυχές σχετικά με τη Ferrari F1 2024, με βάση τεχνικές αναλύσεις. Ας ξεκινήσουμε από την καρίνα, ή το κάτω μέρος του μονοκόκ που συνδέει τη μύτη με το σασί στο Red Bull . Σύμφωνα με κάποιες φήμες, η Ferrari αποφάσισε να υιοθετήσει μια παρόμοια λύση, με μια κωνική και ανυψωμένη «καρίνα». Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα το μόνο έγκυρο, πράγματι, υπάρχουν και ορισμένα μειονεκτήματα.

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Τέλος, ας μιλήσουμε για το βάρος του αυτοκινήτου, που είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες απόδοσης. Η Ferrari F1 του 2024 θα πρέπει να είναι ελαφρύτερη από την τρέχουσα έκδοση, χάρη στη μεγαλύτερη ενσωμάτωση μεταξύ των διαφόρων εξαρτημάτων και στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα καλύτερη επιτάχυνση, πέδηση και χειρισμό. Ωστόσο, δεν πρέπει να περιμένει κανείς θαύματα: το ελάχιστο βάρος που επιβάλλει ο κανονισμός είναι 790 κιλά (χωρίς καύσιμο), επομένως το περιθώριο βελτίωσης είναι περιορισμένο.

Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι η Ferrari F1 του 2024 θα είναι σίγουρα ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από το σημερινό, αλλά όχι απαραίτητα αντίγραφο της Red Bull ή της Mercedes. Η ομάδα του Maranello έχει τις δεξιότητες και τους πόρους για να αναπτύξει τη δική της σχεδιαστική φιλοσοφία, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τα δυνατά σημεία του κινητήρα και του πλαισίου. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να μην ξεγελιόμαστε από αβάσιμες ή υπερβολικές φήμες.

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Η Ferrari 676 θα είναι 95% διαφορετική: εδώ είναι τα νέα χαρακτηριστικά για το 2024

Η σεζόν του 2023 επέτρεψε στη Ferrari να καθορίσει τα όρια του αυτοκινήτου και να θέσει τα θεμέλια για το έργο 676. Τι να περιμένουμε λοιπόν για το 2024; Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, οι μεγαλύτερες αλλαγές πρέπει να φανούν στο πίσω μέρος και στο πλαίσιο. Τρεις βασικοί τομείς εργασίας.

Για τη Ferrari 2024, γίνονται εργασίες στα πλαϊνά, στο κάτω μέρος και στο πίσω μέρος. Επιβεβαιώθηκε η διαμόρφωση της αναστολής – Συντελεστές: Davide Allegretti για το Paddock News

Αρχικά, η εστίαση των μηχανικών της Prancing Horse ήταν στη βελτίωση του δαπέδου του αυτοκινήτου , ιδιαίτερα στην απελευθέρωση της ροής κάτω από τον πίσω διαχύτη. Αυτό περιελάμβανε έναν ολοκληρωμένο επανασχεδιασμό του κιβωτίου ταχυτήτων, καθιστώντας το σημαντικά πιο στενό και κερδίζοντας περίπου 40 mm στην περιοχή του διαχύτη. Ο στόχος ήταν να διευκολυνθεί η καλύτερη εξαγωγή αέρα από κάτω από το αυτοκίνητο , μειώνοντας έτσι τη φώκωση και διασφαλίζοντας μια πιο σταθερή και αποτελεσματική απόδοση. Το αυξημένο τμήμα διέλευσης αέρα, σε σύγκριση με το SF-23, συμβάλλει στη συνολική βελτίωση.

Στη συνέχεια, η προσοχή στράφηκε στις πλαϊνές περιοχές , όπου οι μηχανικοί στόχευαν να αυξήσουν τη ροή του αέρα προς τα πίσω εισάγοντας νέα σχήματα. Αυτό απαιτούσε μια αναθεώρηση της εσωτερικής αρχιτεκτονικής , που περιελάμβανε την επανατοποθέτηση των πακέτων καλοριφέρ, την κίνηση προς τα εμπρός των μονάδων ελέγχου και τη χαμηλότερη τοποθέτηση των αντι-εισβολικών στοιχείων.

Ενώ η διαμόρφωση της ανάρτησης παραμένει αμετάβλητη με μια ράβδο ώθησης στο μπροστινό μέρος και τη ράβδο έλξης πίσω , οι αξιοσημείωτες καινοτομίες περιλαμβάνουν ένα ισχυρά κεκλιμένο μπροστινό τρίγωνο για να τονίσει την κατάδυση . Αυτός ο σχεδιασμός στοχεύει να ελαχιστοποιήσει το χαμήλωμα του ρύγχους του αυτοκινήτου και να περιορίσει τις διαμήκεις μεταφορές φορτίου , αντιμετωπίζοντας έναν από τους περιορισμούς του SF-23 – τη φώκωση.

 

formula1-monothesio-f1-scuderia-ferrari-SF-24-formoula-1-2024

 

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Στο μέτωπο της μονάδας ισχύος , με επικεφαλής τον Enrico Gualtieri, γίνονται προσπάθειες για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης της αμετάβλητης μονάδας ισχύος από την προηγούμενη σεζόν. Η δοκιμή διαφόρων υβριδικών τρόπων παράδοσης κατά τη διάρκεια της σεζόν έχει αποφέρει θετικά αποτελέσματα, ιδιαίτερα όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών. Ο αποδεδειγμένος κινητήρας 066/7 , όπως υποδεικνύεται από αναλύσεις κορυφαίας ταχύτητας , υπογραμμίζει την αξιοπιστία του σε διαφορετικά σενάρια.

Αν και η Ferrari 676 θα διαφέρει σαφώς από την SF-23 , δεν θα είναι απλώς ένας κλώνος της Red Bull. Η ομάδα παραμένει προσεκτικά αισιόδοξη, αναγνωρίζοντας ότι μόνο η απόδοση της πίστας θα επικυρώσει την αποτελεσματικότητα των μηχανικών επιλογών της. Η πολυαναμενόμενη ετυμηγορία θα εκδοθεί στις 13 Φεβρουαρίου.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power