ENGINE POWER

Formula 1 Carlos Sainz: Οι 4 επιλογές για μεταγραφή από το χειρότερο στο καλύτερο

Formula 1 Carlos Sainz: Από τη Mercedes έως τη Sauber, κατατάσσουμε τις επιλογές του Sainz από το χειρότερο προς το καλύτερο.

formula-1-Carlos-Sainz-Audi-e-tron-Drive-Sparks-F1-ferrari-
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Formula 1 Carlos Sainz:  Ο λεγόμενος «μεγαλύτερος χαμένος» στην αγορά των οδηγών του 2025, ο Carlos Sainz έχει περάσει από το να ξαναγεμίσει το στυλό του στο να ξετρυπώσει τις διαφημίσεις της κατηγορίας.

Την περασμένη Τετάρτη, καθώς ο Σάινζ χώθηκε στο κρεβάτι, ίσως μετά από μια κουραστική μέρα στο γήπεδο του γκολφ, άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες ότι κάτι σεισμικό επρόκειτο να συμβεί. Και ειπώθηκε ότι ο Lewis Hamilton θα άφηνε τη Mercedes για να αγωνιστεί για τη Ferrari.

Όλοι το έχουμε ακούσει αυτό. Ξανά, και ξανά, και ξανά.

Ο Carlos Sainz βρίσκεται στην αγορά εργασίας αφού έχασε την οδήγησή του στη Ferrari
Αλλά μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης, η μια πηγή μετά την άλλη ανώνυμη πηγή ισχυριζόταν ότι συνέβαινε, και μέχρι το βράδυ επιβεβαιώθηκε.

Ο Λιούις Χάμιλτον θα αφήσει τη Mercedes στο τέλος του τρέχοντος έτους για να ενταχθεί στη Ferrari. Λοιπόν, πού αφήνει αυτό το Sainz;

Ο Jacques Villeneuve, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 του 1997, περιέγραψε τον Sainz ως τον «μεγάλο χαμένο» στην κίνηση ορόσημο του Hamilton, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να πει στην Gazzetta dello Sport ότι «η διαπραγματευτική του ισχύς, με την Audi ή οποιονδήποτε άλλον, είναι προφανώς πολύ μικρότερη» .

Το ότι όχι λιγότερες από τέσσερις ομάδες, που είναι σχεδόν το μισό του grid, φέρεται να ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες του λέει το αντίθετο.

Από τη Mercedes έως τη Sauber, κατατάσσουμε τις επιλογές του Sainz από το χειρότερο προς το καλύτερο.

4) Sauber
Formula 1 Carlos SainzΟ Sainz συνδέθηκε έντονα με τη Sauber, τη Stake ή, όπως θα είναι γνωστοί το 2026, την Audi για πολύ περισσότερο χρόνο από όσο έψαχνε για νέα δουλειά.

Οι φήμες προέκυψαν τον Απρίλιο του περασμένου έτους με έναν σφοδρό Sainz να ανταποκρίνεται στις «μη επιβεβαιωμένες και εφευρεμένες φήμες» που τον εξόργισε. Άρα αυτό είναι όχι, σωστά;

Σωστά, είπε, προσθέτοντας: «Η πρόθεσή μου είναι να μείνω στη Ferrari για πολλά χρόνια».

Αλλά με τη Ferrari εκτός τραπεζιού και τον Carlos Sainz Snr. ψιθυρίζοντας στο αυτί του γιου του ότι η επιτυχία της Audi είναι μια «εγγύηση», η Sauber βρίσκεται και πάλι στο κυνήγι.

Ωστόσο, η ικανότητά τους να επιτύχουν, και το χρονοδιάγραμμα για αυτό, είναι μεγάλα ερωτηματικά.

Αγωνιζόμενη κάτω από το πανό της Alfa Romeo την περασμένη σεζόν, η ομάδα είχε μια αξέχαστη, άτονη και χωρίς έμπνευση σεζόν. Και καθώς ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο Γκραν Πρι μπήκε σε ένα άλλο, ανησυχητικό είναι ότι δεν υπήρχε κανένα σημάδι ότι έβγαιναν καλά.

Ναι, ήταν μια χρονιά αλλαγών με το παλιό αφεντικό της Sainz, Andreas Seidl να ανέλαβε και τον James Key να υπογράφει ως νέος τεχνικός διευθυντής, αλλά αν το φετινό C44 δεν βγει από τα μπλοκ, η Sainz θα πρέπει πιθανώς να τους βγάλει από τη λίστα, όπως θα κάνουν άλλες ομάδες. να είναι πιο μπροστά στα μονοπάτια ανάπτυξής τους.

3) Ουίλιαμς
Formula 1 Carlos SainzΕιδικά καθώς η Γουίλιαμς, μια άλλη ομάδα που έκανε μεγάλες αλλαγές την περασμένη σεζόν, κυρίως όταν ο Τζέιμς Βόουλς ανέλαβε ως αφεντικό της ομάδας, έδειξε ότι μπορεί να το ενισχύσει. Και το έκαναν.

Μία από τις πιο βελτιωμένες ομάδες του 2023, μιλώντας από αρχή έως τερματισμό και όχι κέρδη στη μέση της σεζόν, η Williams πήγε από το να σκόραρε οκτώ πόντους το 2022 και να τερμάτισε στην τελευταία θέση στο σκορ 28 πέρυσι και να διεκδικήσει την έβδομη θέση. Αυτό αγόρασε μια ευπρόσδεκτη ένεση μετρητών μαζί της.

Ό,τι έκανε σωστά το FW45, το έκανε πολύ σωστά με την εντυπωσιακή του ταχύτητα στην ευθεία γραμμή. Αλίμονο, το αυτοκίνητο είχε αδυναμίες στο ότι δεν του άρεσε η ζέστη ή ο αέρας.

Ήταν, ωστόσο, μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, η οποία προμηνύεται καλά για το μέλλον, καθώς υποδηλώνει ότι η ομάδα κατανοεί την αεροδυναμική ιδέα εδάφους στην ανάπτυξη.

Αλλά είναι η βασιλεία του Vowles που είναι ίσως πιο ενθαρρυντική με τον πρώην άνδρα της Mercedes να έχει μάθει τη δουλειά στο πλευρό του Toto Wolff. Ο Wolff είναι ο άνθρωπος που ενορχήστρωσε μια σειρά επτά τίτλων οδηγών για τη Mercedes και οκτώ κατασκευαστών.

Ο Vowles, έχοντας κάνει μια διεξοδική εξέταση των δυνατών και των αδυναμιών του Williams, έχει ήδη αρχίσει να βάζει τα δικά του δομικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένης της άφιξης του νέου chief τεχνικού διευθυντή Pat Fry και της σταθερής αναβάθμισης των εγκαταστάσεων της ομάδας.

Η Williams δίνει υπόσχεση αυτές τις μέρες και μια συνεργασία Sainz/Alex Albon θα έφερνε το σωστό μείγμα φωτιάς και πάγου στα σχέδια του Vowles.

2) Aston Martin
Formula 1 Carlos SainzΜια ομάδα που πραγματοποίησε πολλά από την υπόσχεσή της την περασμένη σεζόν ήταν η Aston Martin. Από την έβδομη το 2022 με 55 βαθμούς και ούτε ένα βάθρο στην πέμπτη την περασμένη σεζόν με 280 βαθμούς και οκτώ αποτελέσματα στους τρεις πρώτους.

Και αν δεν υπήρχε μια ύφεση στη μέση της σεζόν, όταν η ομάδα έκανε «λάθος» με την αναπτυξιακή της πορεία, θα μπορούσε να ήταν πολύ περισσότερο. Ίσως και μια πρώτη νίκη.

Με ένα νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο και αεροδυναμική σήραγγα στη διάθεσή τους, η Aston Martin έκανε ό,τι δεν έκανε η Williams τα τελευταία χρόνια και αυτό είναι η επένδυση σε υποδομές. Επένδυσαν επίσης σε ανθρώπινο δυναμικό, φέρνοντας τον Dan Fallows από τη Red Bull καθώς και μερικούς από τους παλιούς συναδέλφους του.

Είδε ένα AMR23 με πολύ στυλ Red Bull να βγαίνει στην πίστα, αλλά, δεδομένου ότι η Red Bull ήταν οι κυρίαρχοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, αυτή ήταν μια εμπνευσμένη απόφαση.

Παίρνοντας τη μάχη με τη Red Bull στους πρώτους γύρους, ναι, έχασαν λίγο το δρόμο τους, αλλά επέστρεψαν στην τροχιά στους τελευταίους αγώνες και αυτό φάνηκε στα αποτελέσματα με τον Fernando Alonso να σημειώνει το βάθρο οκτώ.Ενώ μπορεί να συνεχίσουν να περάσουν άλλη μια σεζόν χωρίς νίκη, κυρίως λόγω της ανδρείας του Max Verstappen, θα ήταν δύσκολο να στοιχηματίσει κανείς ενάντια στην πρόοδο της Aston Martin που θα τους φέρει σε αυτό το σημείο στην τελευταία χρονιά του τρέχοντος μονοθεσίου, το 2025.

Οικονομικά, υποδομές, τεχνογνωσία. Η Aston Martin έχει τα συστατικά για την επιτυχία, αλλά χρειάζεται μια πιο δυνατή σύνθεση για να τους πάει εκεί. Ο Σάιντζ και ο Αλόνσο, τώρα θα ήταν ένα ζευγάρι Ισπανών που είναι δυναμικό.

1) Mercedes
Formula 1 Carlos SainzΣύμφωνα με τον ανταποκριτή της F1, Lawrence Barretto, υπήρξαν «πολλές συνομιλίες» μεταξύ της ομάδας διοίκησης του Sainz και του προϊσταμένου της Mercedes, Toto Wolff, τις τελευταίες σεζόν. Ο Sainz γνωρίζει επίσης προσωπικά τον Toto πολύ καλά.

Μια ευθεία ανταλλαγή με τον Χάμιλτον, όπως επισημαίνει η ιστορία, θα ήταν η καλύτερη επιλογή του Sainz για μελλοντική επιτυχία. Άλλωστε, η Mercedes ήταν οι κυρίαρχοι πρωταθλητές μέχρι να εμφανιστούν οι Verstappen και Red Bull.

Με επτά τίτλους οδηγών από το 2014 και οκτώ Πρωταθλήματα Κατασκευαστών, η Mercedes μπορεί να είναι σε σημείο ενόχλησης αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, είναι ανεξιχνίαστο να πιστεύει κανείς ότι δεν ξέρουν πλέον πώς να φτιάχνουν ένα αυτοκίνητο που κερδίζει πρωτάθλημα.

Φέτος έχουν ξανά τον Τζέιμς Άλισον στο τιμόνι της ομάδας σχεδιασμού για να ηγηθεί του W15. Το Μπαχρέιν θα μας πει, και πιο επί της ουσίας, ο Sainz, πολλά.

Αν, υπό την καθοδήγηση του Allison, η Mercedes κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός, τότε δεν είναι παράλογο εάν ο Wolff βάλει στο τραπέζι ένα συμβόλαιο. Μπορεί ακόμη και να είναι ένα μεσαίο δάχτυλο για τη Ferrari.

Ο Sainz και ο George Russell μπορεί να μην είναι μια τρομακτική ενδεκάδα, αλλά είναι από αυτά που θα έκανε το υπόλοιπο grid να καθίσει και να το προσέξει.

Ενώ ο Russell μυρίζει ωμή ταχύτητα, ο Sainz έχει αναγγελθεί για τα σχόλια και την ικανότητά του να εξελίσσει το αυτοκίνητο. Και στα δύο, ο Toto Wolff θα είχε δύο οδηγούς αποφασισμένους να αποδείξουν ένα σημείο.

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version