ENGINE POWER

Fuji 6 Hours: H καλύτερη ευκαιρία της Porsche να επιστρέψει στο βάθρο του WEC το 2023

WEC: Η Porsche έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με το 963 LMDh από την έναρξη του προγράμματος, στο Πρωτάθλημα SportsCar IMSA.  Το Fuji 6 Hours είναι μια ευκαιρία να καταγράψει ένα δεύτερο τερματισμό στο βάθρο.

Fuji-6hours-marks-Porsches-best-chance-of-WEC-podium-return-in-2023
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

WEC: Το Fuji 6 Hours αυτού του Σαββατοκύριακου αντιπροσωπεύει την καλύτερη ευκαιρία της Porsche να καταγράψει δεύτερο τερματισμό στο βάθρο της σεζόν επιστροφής της στην κορυφαία κατηγορία του WEC Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής

Η Porsche δυσκολεύτηκε να αμφισβητήσει τους κατασκευαστές υπεραυτοκίνητων του Le Mans Toyota και Ferrari κατά την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων σπορ αυτοκινήτων φέτος, διαχειριζόμενος μόνο ένα βάθρο με το 963 LMDh.

Το αποτέλεσμα στον γύρο του Portimao του Απριλίου ήρθε αφού τόσο η Toyota (αισθητήρας) όσο και η Ferrari (μπροστινός άξονας φρένο με καλώδιο) καθυστέρησαν, ενώ η Porsche έχασε στο βάθρο στο Spa από τη Ferrari στον τελευταίο γύρο.

Στον πιο πρόσφατο γύρο στη Μόντσα, η Porsche ήταν μόνο ο τέταρτος ταχύτερος κατασκευαστής στην κατηγορία των Hypercar, καθώς η Peugeot έκανε ένα μεγάλο άλμα για να ανέβει το παρθενικό της βάθρο στο WEC πίσω από τη νικήτρια Toyota και τη δεύτερη Ferrari.

Αλλά ο Makowiecki, ο οποίος μοιράζεται την Porsche 963 με το Νο 5 Penske με τους Dane Cameron και Michael Christensen , ελπίζει ότι η Porsche μπορεί να επιστρέψει στο βάθρο καθώς το WEC μετακομίζει στην Ασία για το τελευταίο σκέλος της σεζόν.

WEC: Ο Γάλλος είπε στο Autosport ότι η Porsche έχει “καλύτερες πιθανότητες εδώ από το Μπαχρέιν” να τερματίσει στο βάθρο, καθώς η 963 LMDh στερείται του είδους της συνέπειας που απαιτείται για να διαπρέψει στον καθορισμό του τίτλου για ξηρό/νυχτερινό Bahrain 8 Hours.

“Γενικά η συνέπεια δεν είναι εκεί που είμαστε οι πιο δυνατοί – και πιθανώς το Μπαχρέιν είναι η πιο δύσκολη διαδρομή για αυτό”, είπε. “Ας δούμε, αλλά θα υποψιάζομαι ότι το Μπαχρέιν θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολο για εμάς.”

Ο Makowiecki εξήγησε ότι η Porsche υποφέρει από μεγαλύτερη υποβάθμιση και γενική έλλειψη πρόσφυσης, αλλά πιστεύει ότι η γερμανική μάρκα πρέπει να βελτιωθεί σε κάθε τομέα για να πάρει τον αγώνα στο μέτωπο.

«Δεν υπάρχει ούτε ένα μέρος όπου μας λείπουν περισσότερα», είπε. «Είναι μια πιο σφαιρική προσέγγιση όπου πρέπει να βελτιωθούμε λίγο παντού και αν το κάνουμε αυτό θα είμαστε πιο δυνατοί. 

«Σίγουρα, μας λείπει λίγη ταχύτητα. Στην αρχή ήταν κυρίως μεγάλη ταχύτητα αλλά τώρα αποζημιώσαμε και είμαστε σημαντικά καλύτεροι στην υψηλή ταχύτητα. 

«Τώρα γενικά μας λείπει το κράτημα ή δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε το βέλτιστο κράτημα. Και το δεύτερο πράγμα στο οποίο πρέπει να είμαστε πολύ πιο δυνατοί είναι η βαθμίδα των ελαστικών και [οι αντίπαλοί μας] είναι πολύ πιο συνεπείς».

Ενώ ένα βάθρο μπορεί να είναι ακόμα στα χαρτιά, ο συμπαίκτης του Makowiecki, Christensen, πιστεύει ότι μια νίκη στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν είναι εκτός συζήτησης, υπογραμμίζοντας το κενό από τα μονοθέσια στο μπροστινό μέρος του γηπέδου.

«Δεν περιμένω να κερδίσουμε με την εμφάνιση αυτή τη στιγμή», είπε στο Autosport.

«Φυσικά και εύχομαι και ελπίζω [να κερδίσω], αλλά είμαι στο παιχνίδι αρκετό καιρό και είμαι αρκετά ρεαλιστής για να ξέρω ότι δεν θα βρούμε δεύτερο σε μια νύχτα. 

«Πηγαίνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, χρειάστηκε περισσότερος χρόνος για να καταλάβουμε την κατεύθυνση που πρέπει να πάμε από ό,τι ελπίζαμε, αλλά το να πούμε ότι θα κερδίσουμε έναν αγώνα φέτος είναι αισιόδοξο».

Η ιδιοκτήτρια Jota Porsche ήταν η ταχύτερη εκτός Toyota στη δεύτερη προπόνηση της Παρασκευής , ενώ η καλύτερη από τις συμμετοχές ήταν 1.211 δευτ. μακριά από τον ρυθμό στην πέμπτη θέση με τον Christensen στο τιμόνι.

WEC: Η Porsche εξακολουθεί να μην είναι εκεί που θέλει

Η Porsche έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με το 963 LMDh από την έναρξη του προγράμματος, σημειώνοντας δύο νίκες στο Πρωτάθλημα SportsCar IMSA, αλλά ο επικεφαλής του εργοστασιακού προγράμματος LMDh λέει ότι πρέπει να γίνει ακόμη δουλειά για τη βελτίωση του πακέτου. 

Ο Urs Kuratle παραδέχεται ότι το 963 δεν είναι τόσο αξιόπιστο ή γρήγορο όσο θα ήθελε σε αυτό το στάδιο της καμπάνιας.

«Βελτιωθήκαμε πολύ από το σημείο εκκίνησης», είπε ο Kuratle στο Autosport.

«Φτάσαμε πολύ και σίγουρα δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε με το αυτοκίνητο, την απόδοση του αυτοκινήτου και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. 

«Κάναμε καλή πρόοδο, αλλά έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε με την οδηγική ικανότητα να συνδυάσουμε. 

«Η οδηγική ικανότητα του αυτοκινήτου είναι το πιο αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου μας, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, γιατί εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε με ορισμένα σημεία αξιοπιστίας, παρόλο που η απόσταση που μπορούμε να κάνουμε χωρίς τεχνικά προβλήματα αυξάνεται. 

«Δυστυχώς, δείξαμε φέτος σε 24 ώρες ότι δεν είμαστε έτοιμοι, αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά σε όλα αυτά τα σημεία».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version