ENGINE POWER

MotoGP Thailand: Τι είπαν οι οδηγοί για το Grand Prix στην Ταϊλάνδη

MotoGP Thailand: Ο άσος της Pramac Ducati, Jorge Martin, ήταν για άλλη μια φορά σε μια δική του κατηγορία στo σπριντ στο GP της Ταϊλάνδης. Ας δούμε τι είπαν οι πρωταγωνιστές...

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά

Pecco Bagnaia (Ducati/7ος): «Αυτός ο αγώνας ήταν άσκοπος»

MotoGP Thailand: Από την 6η θέση στο grid, η Bagnaia αρχικά έπεσε πίσω στην 9η στην αρχική φάση του σπριντ 13 γύρων . Τι συνέβη? «Έχασα λίγο την αρχή και μετά έχασα πολύ χρόνο – πρώτα με τον Zarco και μετά με τον αγώνα μεταξύ Johann και Alex Márquez», είπε ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. «Ήταν πολύ άσκοπο εκείνη τη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη πόσο χρόνο χάσαμε. Προσπέρασαν σαν να ήταν ο τελευταίος γύρος, ήταν άσκοπο».

Μόνο στο τέλος του τέταρτου γύρου ο Bagnaia προχώρησε μπροστά από τους Alex Márquez και Johann Zarco όταν οι δύο συνάδελφοί του μεταφέρθηκαν προς τα έξω σε μια μονομαχία στη στροφή 12. Στο σημείο αυτό υπήρχε ήδη ένα κενό στον κόσμο που ήταν μπροστά. «Ήμουν περίπου 1,6 δευτερόλεπτο πίσω από τον Marc Márquez, αλλά κατάφερα να μειώσω τη διαφορά. Η αίσθηση μου στη μοτοσυκλέτα ήταν τόσο καλή και πάλι, και ήμουν επίσης ευχαριστημένος με τη φθορά των ελαστικών. Αλλά το να βγαίνεις έβδομος σε μια στιγμή που είσαι τόσο γρήγορος και δυνατός δεν είναι καλό για εμάς. «Για αύριο πρέπει να βελτιώσω τον ρυθμό μου στους πρώτους γύρους, ώστε να μείνω έξω από αυτούς τους αγώνες που κοστίζουν χρόνο».

Marco Bezzecchi (6ος): Τα βάσανα του νεαρού Μάρκο

MotoGP Thailand:  Το σπριντ Buriram ήταν βασανιστήριο για τον τρέχοντα τρίτο νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Με έντονο πόνο στον ώμο, έσωσε τέσσερις βαθμούς, αλλά τώρα είναι σχεδόν απελπιστικά πίσω στη μάχη για τον τίτλο του Παγκοσμίου Κυπέλλου.  Η βάση θα ήταν η βέλτιστη, είπε ο Bezzecchi. «Η μοτοσυκλέτα μου ήταν καλά στημένη και έτρεχε τέλεια. Αλλά αμέσως μετά την εκκίνηση από τη θέση 4, με έσπρωξε προς τα έξω ο Brad Binder. Δεν θέλω να παραπονεθώ. Αν ήμουν στη θέση του, θα έκανα το ίδιο. Τότε ο Marc Marquez με προσπέρασε. Δεν μπορούσα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου άλλο γιατί το μπροστινό μου ελαστικό ήταν επίσης άσχημα υποβαθμισμένο».

Η ζέστη της Ταϊλάνδης σίγουρα δεν ευνοούσε την κακή φυσική του κατάσταση. “Με τίποτα. Αλλά οι υψηλές θερμοκρασίες είναι επίσης ένα τεχνικό πρόβλημα. Εάν παραμείνετε στο slipstream, τα μπροστινά ελαστικά θα υπερθερμανθούν αμέσως. Επομένως, δεν πρέπει ποτέ να μείνετε εκεί, αλλά να προσπεράσετε αμέσως».

Luca Marini (Ducati/3ος) “Καλές, δίκαιες μονομαχίες!”

MotoGP Thailand: Η αύξηση της πίεσης του αέρα και επομένως η μείωση της πρόσφυσης στον μπροστινό τροχό επιβράδυνε προσωρινά την επιθετικότητα του Marini. Παρ ‘όλα αυτά, κατάφερε να τερματίσει το τρίτο του στο βάθρο σε έναν αγώνα σπριντ στο GP της Ταϊλάνδης.

Ο Μαρίνι δεν ήθελε να τα παρατήσει απλά έτσι: «Η εικασία μου ήταν ότι η πίεση των ελαστικών στο μπροστινό του ελαστικό είχε αυξηθεί ακόμη περισσότερο από το δικό μου, επειδή οδηγούσε πιο επιθετικά για να φτάσει μπροστά από τη δεύτερη σειρά. Περίμενα λοιπόν ότι δεν θα μπορούσε να διατηρήσει αυτόν τον ρυθμό λόγω της μειωμένης πρόσφυσης στο μπροστινό μέρος. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε. Αντίθετα, έπρεπε όλο και περισσότερο να παλεύω με τη μείωση της πρόσφυσης στον μπροστινό τροχό και τελικά έπρεπε να τον αφήσω να φύγει. Μια μονομαχία με τον Μπάιντερ δεν είναι ποτέ εύκολη και σήμερα δεν μπόρεσα να τον νικήσω. Αύριο τα πράγματα μπορεί να φαίνονται διαφορετικά».

Fabio Quartararo (10ος): Λείπουν πολύτιμα μέτρα

MotoGP Thailand: Αφού τερμάτισε 11ος στο σπριντ Buriram, ο αστέρας της Yamaha Fabio Quartararo περιέγραψε τη δύσκολη κατάστασή του στις αγωνιστικές καταστάσεις και επαίνεσε την ταχύτητα της Yamaha όταν μπορεί να οδηγεί μόνος του.

Ο αγώνας στη συνέχεια φέρνει προβλήματα: «Μόλις είμαστε στον αγώνα, όλα αλλάζουν. Στην αρχή ταξίδευα με τον Pecco, τον Alex και την Joan. Το στυλ οδήγησης είναι τόσο διαφορετικό που απλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα».

«Στο τέλος, δεν χάθηκα με κάποιο τρόπο στο πλήθος, αλλά απλά δεν μπορούσα να προσπεράσω. Είμαι πάντα πολύ μακριά για να προσπεράσω. Οι χρόνοι των γύρων μου είναι αυτοί που περίμενα. Είναι ακριβώς η ίδια απόσταση. Οδήγησα πίσω από τον Jorge Martin στις κατατακτήριες. Ποτέ δεν ήμουν τόσο στα όριά μου. Μας λείπουν μόλις 0,4 δευτερόλεπτα – αυτό μας φέρνει γύρω από το P10 – εδώ ακριβώς είμαστε».

«Δεν θα περίμενα οι άλλοι να βελτιωθούν τόσο πολύ», αναστέναξε ο Φάμπιο. Ο Γάλλος επιβεβαίωσε: «Η ταχύτητά μας είναι απίστευτη όταν οδηγούμε μόνοι! Ακόμα και η Honda οδηγεί το στυλ των άλλων σε μια ομάδα. Ωστόσο, δεν μπορούμε να σταματήσουμε πριν από τα σημαντικά αποσπάσματα. Στα σημεία προσπέρασης είμαι πάντα πέντε με δέκα μέτρα μακριά από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Παραλίγο να πέσω αρκετές φορές πριν από το τελευταίο κόρνερ όταν ήθελα να το δοκιμάσω».

Η προοπτική για την Κυριακή όσον αφορά την επιλογή ελαστικών: «Δεν έχουμε πολλά να χάσουμε. Εάν είναι δυνατόν, θα χρησιμοποιήσω το μεσαίο ελαστικό στον αγώνα των 26 γύρων. Θα δοκιμάσουμε επίσης το σκληρό πίσω ελαστικό στην πρωινή προθέρμανση, αλλά νομίζω ότι αν η απόδοση είναι ελαφρώς διαφορετική στην αρχή, θα ξεκινήσω με το μέσο.

Aleix Espargaró (Aprilia/5.) Ανεπιτυχής επίθεση

MotoGP Thailand: Στην αρχή του τελευταίου γύρου του σπριντ MotoGP, ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia, Aleix Espargaró, ήθελε να προσπεράσει τον Luca Marini και να ανέβει στο βάθρο στην Ταϊλάνδη. Όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά – και όχι σύμφωνα με το σχέδιο.

«Είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί σε μια πίστα που δεν ταιριάζει στην Aprilia», λέει χαρούμενος ο Aleix Espargaró. “Τρίτος στην πρόκριση, πρώτη σειρά στο grid, 5η θέση στον αγώνα σπριντ – αυτό σημαίνει ότι είμαστε σίγουρα έτοιμοι για τον αγώνα αύριο!”

«Μετά την εκκίνηση προσπάθησα να ταιριάξω με τον ρυθμό του Μάρτιν, αλλά ο Μαρίνι μπόρεσε να συνεχίσει να πιέζει μεταξύ μας και ο Μάρτιν έδιωξε μακριά μας – αυτό είναι απλώς αγώνας. Εάν η ευθεία εκκίνησης ήταν μεγαλύτερη εδώ, θα είχα χάσει περισσότερες θέσεις μετά την εκκίνηση», γνωρίζει ο Ισπανός.

«Είχα την αίσθηση ότι η ταχύτητά μου ήταν καλύτερη από αυτή του Μαρίνι, αλλά όταν τον προσπέρασα, είχα πρόβλημα γιατί η μοτοσικλέτα στρίβει δύσκολα και μπόρεσε να με προσπεράσει ξανά», λέει ο αναβάτης του εργοστασίου της Aprilia. Στη συνέχεια, ο Μπραντ Μπίντερ πέρασε από τους Esparago και τον Marini στη δεύτερη θέση, ενώ οι δύο τελευταίοι συνεχίζουν τώρα να μονομαχούν για την τρίτη θέση.

«Προσπάθησα να μείνω όσο πιο κοντά μπορούσα στον Μαρίνι γιατί ήμουν σαφώς πιο γρήγορος στις στροφές τρεις και τέσσερις. Επιτέθηκα στην πρώτη γωνία του τελευταίου γύρου. Αυτό ήταν λάθος, η επίθεση απέτυχε και οδηγήθηκα σε ευρεία γραμμή. Επειδή είχα ήδη προειδοποίηση ορίου πίστας, δεν μπορούσα να συνεχίσω τη γραμμή και να οδηγήσω πάνω από την πράσινη περιοχή. Έπρεπε να φρενάρω για να κρατήσω τη μοτοσυκλέτα εντός των ορίων της πίστας και ο Marc Marquez με προσπέρασε στην εσωτερική γραμμή μετά από έναν εξαιρετικά αργό ελιγμό πέδησης. Δεν πίστευα ότι θα τα κατάφερνε, αλλά είναι πολύ καλός αναβάτης, ειδικά στην άμεση μάχη. Κατάφερε με κάποιο τρόπο να επιβραδύνει το ποδήλατο, να στρίψει και να κρατήσει τη γραμμή».

Υποβιβασμένος στην πέμπτη θέση στον τελευταίο γύρο στον αγώνα για την τρίτη θέση, δεν είναι αυτό που κάνει χαρούμενο έναν δρομέα MotoGP. “Παρ’ όλα αυτά, είμαι ικανοποιημένος, αλλά όχι απόλυτα ευχαριστημένος. Πάνω από όλα, η ομάδα έκανε καλή δουλειά και γνωρίζουμε ότι είμαστε έτοιμοι για τον κύριο αγώνα της Κυριακής”, είπε ο Espargaró, ανυπομονώντας ξανά μετά τον αγώνα σπριντ.

«Η ζέστη θα μας ενοχλήσει αύριο, αυτό είναι σίγουρο. Ήδη σήμερα στον αγώνα σπριντ τα χέρια, τα πόδια και οι γοφοί μου έκαιγαν από τη ζέστη της μοτοσυκλέτας και αύριο θα κάνουμε διπλάσια απόσταση!» είπε ο Espargaró και συνέχισε: «Τα ελαστικά θα είναι καθοριστικά. Σήμερα οδήγησα το μεσαίο πίσω ελαστικό και η πρόσφυσή του μειώθηκε αισθητά στους τελευταίους τέσσερις ή πέντε γύρους. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης είχα μια καλή αίσθηση με το σκληρό πίσω ελαστικό, το οποίο πιθανότατα θα χρησιμοποιήσουμε αύριο. «Επιπλέον, η φιλική προς τα ελαστικά οδήγηση θα μπορούσε να είναι κρίσιμης στρατηγικής σημασίας αύριο».

Alex Márquez (8ος): “Το μπροστινό ελαστικό ήταν ένα μπαλόνι

MotoGP Thailand: Αν και σκόραρε δύο πόντους στο σπριντ, ο Alex Márquez δεν έμεινε ικανοποιημένος μετά τους δεκατρείς γύρους στο Chang International Circuit. Δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα με το μπροστινό του ελαστικό και παραπονέθηκε για τον Johann Zarco.

Πολλοί οδηγοί στην Ταϊλάνδη παραπονιούνται για το ίδιο πρόβλημα: τα μπροστινά ελαστικά υπερθερμαίνονται και η πίεση των ελαστικών αυξάνεται επικίνδυνα. «Το μπροστινό μου ελαστικό έμοιαζε με μπαλόνι», παραδέχτηκε ο Alex Márquez (27) μετά τους δεκατρείς γύρους σπριντ. «Αν τα ελαστικά φθαρούν, αυτό είναι ένα πράγμα. Αλλά αν η πίεση των ελαστικών ανέβει στα 2,2 bar όπως σήμερα, τότε γίνεται πολύ ριψοκίνδυνο».

Ο όγδοος αναβάτης της Gresini-Ducati αντιμετωπίζει έτσι ένα πρόβλημα που έχει ήδη προκαλέσει πρόσθετες συζητήσεις αυτή τη σεζόν και είναι πλέον ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένων των τροπικών θερμοκρασιών στο Buriram: η τυπική ελάχιστη πίεση για το μπροστινό ελαστικό, η οποία απαιτείται στα σπριντ (15 ή λιγότεροι γύροι). ) πρέπει να τηρούνται πάνω από το 30 τοις εκατό του χρόνου και στο Grand Prix (με περισσότερους από 15 γύρους) πάνω από το 50 τοις εκατό για να μην ρισκάρετε μια ποινή είναι 1,88 bar. Τόσο σημαντικά υψηλότερο από το 1,5 bar που χρησιμοποιήθηκε μερικές φορές το προηγούμενο έτος, το οποίο δεν είχε ακόμη ελεγχθεί επίσημα. Ελάχιστες ανοχές είναι επίσης πλέον δυνατές.

Και τα δύο είναι επικίνδυνα. Η συμμόρφωση παρακολουθείται από ομοιόμορφους αισθητήρες που παρέχονται από τη Dorna. Υπάρχει βαθμολογημένος κατάλογος ποινών. Δεν προγραμματίζονται αποκλεισμοί, τουλάχιστον αυτή τη σεζόν.

Για τον Alex Márquez, το ποδήλατό του ήταν μόλις και μετά βίας. «Στο σπριντ ούτως ή άλλως είναι οι λεπτομέρειες που έχουν σημασία. Νομίζω ότι είμαστε σε καλύτερη θέση για τον αγώνα. Αν το καταφέρουμε αυτό έξυπνα, ακόμη και το βάθρο είναι εφικτό. Αλλά μια θέση όπως η σημερινή είναι σίγουρα ο ελάχιστος στόχος», λέει ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (Moto3 2014/Moto2 2019) επιφυλακτικά αισιόδοξος.

Ο τρέχων δέκατος του Παγκοσμίου Κυπέλλου βλέπει πρωτίστως έναν αποδιοπομπαίο τράγο ως λάφυρα στο σπριντ του στο Μπουριράμ. «Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Johann Zarco οδήγησε τόσο επιθετικά. Με προσπέρασε τόσο πρόχειρα που έχασα 1,5 δευτερόλεπτο και μετά δεν ήταν πιο γρήγορος. Ήμουν το ίδιο επιθετικός και τον προσπέρασα ξανά. Σας παρακαλούμε. Αν θέλει να παίξει, μπορεί να παίξει».

Ο ηγέτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Pecco Bagnaia συμμετείχε επίσης στις διαμαρτυρίες για το στυλ οδήγησης του Zarco, ο οποίος επίσης παραπονέθηκε για τον άσκοπο αγώνα μεταξύ Márquez και Zarco . Ο Γάλλος προφανώς οδήγησε σύμφωνα με το μότο: Εάν καταργηθεί το συμβόλαιο της Ducati, θα επιτεθώ στους συναδέλφους της μάρκας από το Borgo Panigale εντελώς ασύστολα.

MotoGP Thailand: Αποτέλεσμα MotoGP Sprint, Buriram (28 Οκτωβρίου):

Ο ηγέτης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Pecco Bagnaia έπεσε από την 6η θέση στο grid ακριβώς στην αρχή στην 9η θέση και κατέληξε έβδομος, χάνοντας εννέα βαθμούς από τον νικητή του αντίπαλο στο Παγκόσμιο Κύπελλο Martin. Οι δύο αναβάτες της Ducati χωρίζονται με 18 βαθμούς στη μάχη του τίτλου πριν από τον αυριανό αγώνα GP στην Ταϊλάνδη (έναρξη: 9 π.μ. Κεντρική Ευρώπη).

Έτσι πήγε το σπριντ:

Έναρξη: Ο Χόρχε Μάρτιν δεν κατεβαίνει τέλεια, αλλά υπερασπίζεται με επιτυχία την πρώτη θέση έναντι του Λούκα Μαρίνι στα φρένα στην πρώτη στροφή. Ο Pecco Bagnaia υπολείπεται των αδερφών Márquez στην 8η θέση στην αρχική φάση.

1ος γύρος: Ο Μάρτιν προηγείται μπροστά από τους Marini, Aleix Espargaró, Binder, Marc Márquez, Bezzecchi, Alex Márquez και Zarco, οι οποίοι πέρασαν αποφασιστικά τον Bagnaia.

2ος γύρος: Ο Μάρτιν έχει ήδη αφήσει πίσω τον Μαρίνι για ένα δευτερόλεπτο. Ο Brad Binder παίρνει την τρίτη θέση από τον Aleix Espargaró στη σειρά 3. Λίγο αργότερα, ο οδηγός της Aprilia έχασε επίσης την τέταρτη θέση από τον Marc Márquez. Ο Nakagami συντρίβεται στη στροφή 12.

3ος γύρος: Το προβάδισμα του Martin μειώνεται ελάχιστα, ο Binder ασκεί πίεση πίσω από τον Marini. 4. Aleix Espargaró, 5. Marc Márquez, 6. Bezzecchi. Η Bagnaia βρίσκεται ακόμα στην 9η θέση μπροστά από τον Quartararo.

4ος γύρος: Ο Μάρτιν απομακρύνεται ξανά. Ο Bezzecchi παίρνει την 5η θέση από τον Marc Márquez. 1,5 δευτερόλεπτο πίσω υπάρχει μια ομάδα που αγωνίζεται για την έβδομη θέση – και ο Bagnaia επωφελείται από τον Alex Márquez που σπρώχνει τον Zarco προς τα έξω στην τελευταία γωνία και είναι τώρα έβδομος.

5ος γύρος: Ο Μάρτιν 1,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Μαρίνι, ο οποίος συνεχίζει να αμύνεται με επιτυχία ενάντια στον Μπίντερ, ο οποίος κρύβεται πολύ πίσω.

6ος γύρος: Ο Augusto Fernández συντρίβεται στη στροφή 12.

7ος γύρος: Μετά από αρκετές προσπάθειες, ο Binder βρίσκει έναν τρόπο να περάσει τον Marini. Ωστόσο, τώρα τον χωρίζει από τον κορυφαίο Martin κατά 1,6 δευτ.

8ος γύρος: Το προβάδισμα του Martin παραμένει σταθερό, ο Binder δεν μπορεί να αποτινάξει ούτε τον Marini – και ο Aleix Espargaró βρίσκεται σε απόσταση 0,3 δευτερολέπτων από το δίδυμο. Με άλλα 0,9 δευτερόλεπτα πίσω οι Bezzecchi και Marc Márquez.

9ος γύρος: Το προβάδισμα του Μάρτιν απέχει μόλις τα δύο δευτερόλεπτα. Ο δεύτερος ταχύτερος οδηγός είναι τώρα ο Bagnaia, αλλά στην έβδομη θέση παραμένει 0,8 δευτερόλεπτα πίσω από τους Bezzecchi και Marc Márquez. Ο Ντι Γιανναντόνιο μπαίνει στα πιτς με τεχνικό πρόβλημα.

10ος γύρος: Ο Márquez επιστρέφει μπροστά από τον Bezzecchi στην 5η θέση στη στροφή 12.

11ος γύρος: Ο Martin προηγείται με 1,5 δευτερόλεπτο μπροστά από τον Binder, ο οποίος έχει ακόμα τον Marini στον πίσω τροχό. Ο Aleix Espargaró βρίσκεται μισό δευτερόλεπτο πίσω από το δίδυμο.

12ος γύρος: Ο Bagnaia κινείται σε απόσταση 0,3 δευτερολέπτων από τον Bezzecchi (6ος). Ο Viñales (13ος) λαμβάνει ποινή μεγάλου γύρου για παραβίαση «ορίων πίστας».

Τελευταίος γύρος: Ο Μάρτιν κερδίζει με σιγουριά μπροστά από τον Μπίντερ και τον Μαρίνι. Ένα λάθος του Aleix Espargaró στη στροφή 3 τον έκανε να μείνει πίσω από τον Marc Márquez, ο οδηγός της Aprilia αντέκρουσε στο μεταξύ, αλλά στο τέλος ο οδηγός του εργοστασίου της Repsol Honda κέρδισε τη μάχη για την τέταρτη θέση. Η Bagnaia δεν μπορεί πλέον να ξεπεράσει τον Bezzecchi και πρέπει να συμβιβαστεί με την 7η θέση.

1. Martin, Ducati, 13 γύροι σε 19:41.593 λεπτά
2. Binder, KTM, + 0.933 sec
3. Marini, Ducati, + 1.841
4. Marc Márquez, Honda, + 3.503
5. Aleix Espargaró, 3. 6. Aprilia,
+ Bezzecchi, Ducati, + 4.029
7. Bagnaia, Ducati, + 4.121
8. Alex Márquez, Ducati, + 6.727
9. Zarco, Ducati, + 7.323
10. Miller, KTM,
+ 9.240 11,239
Quart , Honda, + 10.356
13. Bastianini, Ducati, + 12.312
14. Raúl Fernández, Aprilia, + 15.390
15. Morbidelli, Yamaha, + 15.535
16. Pol Espargaró, KTM, 4 + 47,
17, April
17. Viñales , Aprilia, + 22.675
19. Nakagami, Honda, + 37.854
OUT: Di Giannantonio (συμπλέκτης), Augusto Fernández (σύγκρουση)

Η βαθμολογία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP μετά από 32 από 39 αγώνες:

1. Bagnaia, 369 Punkte. 2. Martin 351. 3. Bezzecchi 297. 4. Binder 233. 4. Aleix Espargaró 190. 6. Zarco 188. 7. Viñales 170. 8. Marini 155. 9. Miller 144. 10. 13. Quart. 117. 12. Di Giannantonio 86. 13. Morbidelli 79. 14. Oliveira 76. 15. Marc Márquez 71. 16. Augusto Fernández 67. 17. Rins 54. 18. Nakagami 50.3.2094. 21. Pedrosa 32. 22. Mir 20. 23. Pol Espargaró 12. 24. Savadori 9. 25. Folger 9. 26. Bradl 8. 27. Pirro 5. 28. Petrucci 5. 29. Crutchlow 3.

MotoGP Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών:

1. Ducati, 564 βαθμοί (παγκόσμια πρωταθλήτρια). 2. KTM 305. 3. Aprilia 279. 4. Honda 156. 5. Yamaha 154.

MotoGP Παγκόσμιο Κύπελλο ομάδων:

1. Prima Pramac Racing, 539 Punkte. 2. Mooney VR46 Racing 452. 3. Ducati Lenovo Team 421. 4. Red Bull KTM Factory Racing 377. 5. Aprilia Racing 360. 6. Monster Energy Yamaha 213. 7. Gresini Racing 203. 8. CryptoDATA1 LCR Honda 110. 10. Repsol Honda 91. 11. GASGAS Factory Racing Tech3, 88.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version