ENGINE POWER

Τα αφεντικά της Mercedes και Ferrari λογοδότησαν στην FIA για τις ντροπιαστικές αντιδράσεις τους

F1 Mercedes Ferrari FIA : Ο Toto Wolff και Frederic Vasseur, προειδοποιήθηκαν για τις απίστευτες εκφράσεις που χρησιμοποίησαν στην συνέντευξη τύπου
Τα αφεντικά της Mercedes και Ferrari λογοδότησαν στην FIA για τις ντροπιαστικές αντιδράσεις τους

Τα αφεντικά της Mercedes και της Ferrari δόθηκαν επίσημες προειδοποιήσεις για ορκωμοσία στη συνέντευξη Τύπου

Οι επικεφαλής της ομάδας Mercedes και Ferrari, Toto Wolff και Frederic Vasseur, έχουν λάβει επίσημες προειδοποιήσεις σχετικά με τη γλώσσα που χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια μιας επίσημης συνέντευξης Τύπου την περασμένη εβδομάδα.

Το ζευγάρι παραπέμφθηκε στους αγωνοδίκες από τον εκπρόσωπο της FIA «σχετικά με τη χρήση συγκεκριμένης γλώσσας στη συνέντευξη Τύπου της FIA στο Λας Βέγκας στις 16 Νοεμβρίου».
Το ζευγάρι διαπιστώθηκε ότι παραβίασε το άρθρο 12.2.1.στ του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα, το οποίο απαγορεύει «οποιεσδήποτε λέξεις, πράξεις ή γραπτά που έχουν προκαλέσει ηθικό τραυματισμό ή απώλεια στη FIA, τα όργανα, τα μέλη της ή τα εκτελεστικά στελέχη της και άλλα. γενικά για το ενδιαφέρον του μηχανοκίνητου αθλητισμού και για τις αξίες που υπερασπίζεται η FIA».

Mercedes-Ferrari-Toto-Wolff-Frederic-Vasseur-f1-fia-formula1-formula-one

Mercedes και Ferrari FIA : Η ψυχραιμία ανέβηκε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου των αρχηγών της ομάδας το βράδυ της Πέμπτης στο Las Vegas Strip Circuit, η οποία σημειώθηκε λίγο μετά την εγκατάλειψη της πρώτης προπόνησης. Ο οδηγός του Vasseur, Carlos Sainz Jnr , χτύπησε με μεγάλη ταχύτητα ένα χαλαρό κάλυμμα βαλβίδας νερού, προκαλώντας σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητό του και προκαλώντας διακοπή της πρώτης προπόνησης στη νέα διοργάνωση μετά από μόλις οκτώ λεπτά.

Όταν ο συντονιστής της συνέντευξης Τύπου προσπάθησε να ρωτήσει τον Vasseur για το προωθητικό έργο που έκανε η Ferrari στον αγώνα, απάντησε: «Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι το θέμα για μένα σήμερα.

«Είχαμε ένα πολύ δύσκολο FP1. Αυτό θα μας κοστίσει μια περιουσία. Γαμήσαμε τη συνεδρία για τον Κάρλος. Δεν θα είμαστε μέρος του FP2 σίγουρα.

«Πρέπει να αλλάξουμε το σασί από το αυτοκίνητο, να ρυθμίσουμε το αυτοκίνητο. εντάξει, το σόου είναι το σόου και όλα πάνε καλά, αλλά νομίζω ότι είναι απλώς απαράδεκτο για την F1 σήμερα».

Αργότερα στην ίδια συνεδρία ο Wolff αντέδρασε θυμωμένα όταν ένας άλλος δημοσιογράφος παρενέβη αφού αρνήθηκε ότι το περιστατικό Sainz ήταν «μαύρο μάτι» για τη F1 στη νέα της εκδήλωση.

Mercedes-Ferrari-Toto-Wolff-Frederic-Vasseur-f1-fia-formula1-formula-one

«Έκανες την ερώτηση;» άρχισε ο Γουλφ. «Είναι εντελώς γελοίο, εντελώς γελοίο. ΠΠ1, πώς μπορείς να τολμήσεις να πεις άσχημα για ένα γεγονός που θέτει νέα πρότυπα, νέα πρότυπα σε όλα.

«Μιλάτε για ένα γαμημένο κάλυμμα αποχέτευσης που έχει αποκατασταθεί, που έχει συμβεί στο παρελθόν. Δεν είναι τίποτα. Είναι το FP1».

Μια ακρόαση πραγματοποιήθηκε στη μαρίνα Yas στις 17:00 τοπική ώρα σήμερα. Μια δήλωση από τη FIA ανέφερε ότι δεν ήταν δυνατή η διεξαγωγή ακρόασης το πρωί της Κυριακής στο Grand Prix του Λας Βέγκας. Ο αγώνας έγινε το βράδυ του Σαββάτου.

Ο Βασέρ προσέφερε την υπεράσπιση ότι ήταν «εξαιρετικά αναστατωμένος και απογοητευμένος από το περιστατικό που είχε
συμβεί στην [πρώτη προπόνηση] και ότι μια γλώσσα όπως αυτή, από τον ίδιο, δεν ήταν συνηθισμένη». Ο Wolff είπε επίσης ότι «η χρήση της εν λόγω γλώσσας ήταν σε αυτή την περίπτωση ασυνήθιστη» και πρόσθεσε ότι «προκλήθηκε από μια απότομη παρεμβολή κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ως τυπική από αυτόν τον αρχηγό της ομάδας».

Mercedes-Ferrari-Toto-Wolff-Frederic-Vasseur-f1-fia-formula1-formula-one

Mercedes και Ferrari FIA : Ωστόσο, οι αγωνοδίκες έδωσαν επίσημες προειδοποιήσεις και στους δύο, δηλώνοντας ότι «η FIA θεωρεί ότι η γλώσσα αυτού του τύπου είναι απαράδεκτη, προχωρώντας προς τα εμπρός, ειδικά όταν χρησιμοποιείται από συμμετέχοντες στο άθλημα που έχουν υψηλό δημόσιο προφίλ και τους βλέπουν πολλοί, ιδιαίτερα νεότεροι, οπαδοί. του αθλήματος, ως πρότυπα, και ότι στο μέλλον η FIA δεν θα ανεχθεί τη χρήση μιας τέτοιας γλώσσας στα φόρουμ της FIA από κανένα ενδιαφερόμενο μέρος».

Ο Toto Wolff και ο Frederic Vasseur έχουν λάβει επίσημες προειδοποιήσεις από τη FIA για τη χρήση κακών γλωσσών κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου του εκπροσώπου της ομάδας το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, αναφερόμενος στο περιστατικό στο οποίο η Ferrari του Carlos Sainz υπέστη σημαντική ζημιά από ένα χαλαρό κάλυμμα βαλβίδας νερού, ο Vasseur είπε: “Αυτό θα μας κοστίσει μια περιουσία. Τελειώσαμε τη συνεδρία για τον Carlos .”

Περνώντας στην υπεράσπιση των διοργανωτών, ο Wolff είπε: “Μιλάτε για το κάλυμμα αποχέτευσης af*****g που έχει αναιρεθεί, που έχει συμβεί στο παρελθόν, αυτό δεν είναι τίποτα, είναι FP1.”

Σήμερα, στο Άμπου Ντάμπι, έχοντας λάβει μια αναφορά από τον εκπρόσωπο της FIA Media Delegate σχετικά με τη χρήση «συγκεκριμένης γλώσσας» στη συνέντευξη Τύπου και οι δύο κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια ακρόαση στην αίθουσα των αγωνοδικών.

Mercedes-Ferrari-Toto-Wolff-Frederic-Vasseur-f1-fia-formula1-formula-one

Mercedes και Ferrari FIA :  Έχοντας εξετάσει μια απομαγνητοφώνηση του σχετικού μέρους της συνέντευξης Τύπου, οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι υπήρξε πράγματι παραβίαση του άρθρου 12.2.1.στ του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA από τους δύο ιθύνοντες της ομάδας, καθώς η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε δεν συνάδει με τις αξίες που υπερασπίζεται η FIA.

Η FIA θεωρεί ότι η γλώσσα αυτού του τύπου είναι απαράδεκτη προχωρώντας προς τα εμπρός, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείται από συμμετέχοντες στο άθλημα που έχουν υψηλό δημόσιο προφίλ και τους οποίους πολλοί, ιδιαίτερα νεότεροι, οπαδοί του αθλήματος θεωρούν ως πρότυπα, επομένως στο μέλλον Η FIA δεν θα ανεχθεί τη χρήση μιας τέτοιας γλώσσας στα φόρουμ της FIA από κανένα ενδιαφερόμενο μέρος.

Με βάση τις παρατηρήσεις των διευθυντών της ομάδας, η χρήση της εν λόγω γλώσσας ήταν -στην περίπτωση αυτή- ασυνήθιστη και προκλήθηκε από μια απότομη παρεμβολή κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί τυπική.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ελαφρυντικές συνθήκες, οι αγωνοδίκες σε αυτή την περίπτωση προειδοποιούν επίσημα και τους δύο άνδρες.

Μια παράξενη κίνηση με κάθε ειλικρίνεια, αφού ο Γκίντερ Στάινερ κατέκτησε το άστρο ως αποτέλεσμα των εκρηκτικών του ξεσπάσματος Σαββατοκύριακο μετά από Σαββατοκύριακο.

Οι ισχυρισμοί ότι ο Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι η επιείκεια που επιδεικνύεται προς το ζευγάρι ήταν ένα “φ***** αστείο” πιστεύεται ότι είναι μεγάλος.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τα αφεντικά της Mercedes και Ferrari λογοδότησαν στην FIA για τις ντροπιαστικές αντιδράσεις τους», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!