ENGINE POWER

Τι να θυμάστε από τις παρουσιάσεις της F1 του 2024 σε τεχνικό επίπεδο

Παρουσιάσεις F1 2024: Κάθε χρόνο, η ίδια ιστορία. Τι πραγματικά μας δείχνουν οι ομάδες; Ποιες είναι οι διαφορές και οι βελτιώσεις;
Τι να θυμάστε από τις παρουσιάσεις της F1 του 2024 σε τεχνικό επίπεδο

Παρουσιάσεις F1 2024: Παρουσιάζοντας την RB20 την Πέμπτη, έναν άξιο κληρονόμο μιας RB19 που θα έχει σημαδέψει την ιστορία της F1, η Red Bull έκλεισε τη φάση παρουσίασης των μονοθέσιων προτού κατευθυνθεί στο Μπαχρέιν για να λάβει μέρος στις χειμερινές δοκιμές. Εδώ είναι τα κύρια τεχνικά μαθήματα.

Κάθε χρόνο, είναι η ίδια ιστορία. Τι πραγματικά μας δείχνουν οι ομάδες; Αυτές είναι παρουσιάσεις ζωντανών ή αυτοκινήτων; Τα αυτοκίνητα θα φαίνονται ίδια στο Μπαχρέιν κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών (21-23 Φεβρουαρίου); Δύσκολο να είμαι κατηγορηματικός σε αυτό. Αλλά καθώς η Formula 1 μπαίνει στον τρίτο χρόνο των τεχνικών κανονισμών της, το φυσικό φαινόμενο της σύγκλισης σημαίνει ότι οι ομάδες έχουν όλο και λιγότερα να κρυφτούν και παίζουν όλο και περισσότερο το παιχνίδι.

 

Haas

Παρουσιάσεις F1  2024: Βγείτε από τον Günther Steiner, θέση για τον Ayao Komatsu επικεφαλής της ομάδας. Κουρασμένος από τα κακά αποτελέσματα της ομάδας του, ο Τζιν Χάας επέλεξε την κάρτα ηλεκτροσόκ τοποθετώντας ένα λιγότερο προσανατολισμένο στα μέσα ενημέρωσης και πιο μηχανικό προφίλ στο τιμόνι. Το 2023, το Haas κατάφερε να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα στις κατατακτήριες, αλλά η τάση του VF-23 να τρώει τα πίσω ελαστικά του έθεσε σε μεγάλο βαθμό τους αγώνες του. Όπως ήταν αναμενόμενο, στις αποδόσεις του VF-24 που δημοσίευσε η Haas, ανακαλύψαμε ένα μονοθέσιο πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο, ενημερωμένο με βάση την κυρίαρχη έννοια του πλέγματος, αυτή του Red Bull και των κατερχόμενων ποντόνων του. Επιπλέον, έχει γίνει πολλή δουλειά στη ροή της ροής αέρα, ώστε να λειτουργεί ο επίπεδος πάτος με περισσότερη στήριξη.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Σημειώστε ότι η αμερικανική ομάδα ξεκίνησε τη μετάβασή της ήδη από το Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών πέρυσι, φέρνοντας “τη μεγαλύτερη βελτίωση που αναπτύχθηκε ποτέ από τη Haas” , αλλά η εφαρμογή της οποίας είχε ως αποτέλεσμα την παύση της ανάπτυξης του μονοθεσίου του 2024. Η Komatsu έχει ήδη προειδοποιημένος: Ο Χάας πιθανότατα θα είναι τελευταίος στο Μπαχρέιν, περιμένοντας αναμφίβολα καλύτερες μέρες. «Ξεκινήσαμε αργά και σταματήσαμε για δύο μήνες για να ενημερώσουμε το Austin », εξήγησαν οι Ιάπωνες. Πραγματικά εκτροπή πόρων, οπότε χάσαμε χρόνο, αλλά η ομάδα κάνει καλή πρόοδο στην αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που είναι θετικό, και όσον αφορά τα χαρακτηριστικά, το μονοθέσιο πηγαίνει προς τη σωστή κατεύθυνση. »

Sauber

Παρουσιάσεις F1 2024: Από τεχνικής πλευράς, η ομάδα της Sauber, που μετονομάστηκε σε Stake Kick Sauber F1 Team μετά το τέλος της συνεργασίας της με την Alfa Romeo , κατέγραψε την αποχώρηση του τεχνικού διευθυντή της Jan Monchaux και την άφιξη στη θέση του James Key, του πρώτου από τη McLaren με τον οποίο η Sauber Το αφεντικό Andreas Seidl εργαζόταν στο Woking. Όπως ήταν αναμενόμενο, το C44 έρχεται πιο κοντά από ποτέ στη σχεδιαστική φιλοσοφία της Red Bull, με μια νέα μπροστινή ανάρτηση και είσοδο ψυγείου παρόμοια με της RB19. Το μπροστινό φτερό μοιάζει πολύ με το περσινό, αλλά είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι η Sauber δεν έχει χαρίσει να δείξει τα πάντα.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Φαίνεται επίσης ότι σημαντικά κομμάτια αναμένονται για τον πρώτο αγώνα, πριν από άλλα για τους επόμενους. «Δουλέψαμε σε όλους τους τομείς για να αποφύγουμε τα σκαμπανεβάσματα της περασμένης χρονιάς », δήλωσε ο εκπρόσωπος της ομάδας Alessandro Alunni Bravi. «Το αυτοκίνητο θα είναι σημαντικό, πρέπει να έχει περισσότερες δυνατότητες και να είναι πιο προβλέψιμο όταν αλλάζουν οι συνθήκες όσον αφορά τη θερμοκρασία της πίστας και το επίπεδο πρόσφυσης. Είδαμε ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά στα δεδομένα. Αυτό που δεν μπορούμε να ξέρουμε τώρα είναι αν θα είναι αρκετό σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας. » 9η πέρυσι και μόνο 6 φορές στους βαθμούς, η ομάδα που θα γίνει Audi το 2026 έχει ακόμα δουλειά να κάνει για να πετύχει στη μετάβασή της.

Visa Cash App RB

Παρουσιάσεις F1 2024: Το VCARB01 που κυκλοφόρησε με μεγάλη φανφάρα στο Λας Βέγκας ταυτόχρονα με τη νέα παγκόσμια ταυτότητα της ομάδας, που θα ανέβει στην πίστα στο Μπαχρέιν θα πρέπει να αντιστοιχεί στο 90% αυτού που εμφανίζεται στο Sin City. Μετά από ανεπιτυχή προσπάθεια να αποκτήσει μια ορισμένη τεχνική ανεξαρτησία από το 2022, η ομάδα της Faenza κλήθηκε να παραγγείλει από τη μητρική εταιρεία Red Bull. Πλέον θα είναι ακόμη περισσότερο μια βοηθητική ομάδα, στηριζόμενος όσο το δυνατόν περισσότερο στη μεγάλη της αδερφή, στα όρια που επιτρέπουν οι κανονισμοί.

Πρώτη συνέπεια: ενώ η AlphaTauri είχε συνηθίσει να σχεδιάζει τη δική της μπροστινή ανάρτηση (ενώ επέλεξε την πίσω ανάρτηση της Red Bull), η ομάδα με επικεφαλής τον Peter Bayer και τον Laurent Mekies αναγκάστηκε αυτή τη φορά να επιλέξει την ανάρτηση με ωστήριο της Red Bull. Σημειώστε επίσης ορισμένες τροποποιήσεις που έγιναν στο σχήμα της εισόδου του ψυγείου, πλησιάζοντας ξανά τη φιλοσοφία της Red Bull, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο της ροής του αέρα και την προώθηση της κάτω δύναμης. Στη Faenza, χτίζουμε κυριολεκτικά μια νέα ομάδα, γιατί εάν διατηρηθεί η βάση της Faenza, το τμήμα αεροσκαφών που εδρεύει στο Bicester θα έχει πλέον έδρα στο Milton Keynes.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

«Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου ένας μόνο ιδιοκτήτης έχει δύο ομάδες και, φυσικά, μας ρωτούν τι μπορούμε να μοιραστούμε », εξήγησε ο Laurent Mekies, ο επικεφαλής της ομάδας. Εξετάζουμε τους κανονισμούς και μοιραζόμαστε ότι μπορούμε. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προετοιμαστούμε για να παλέψουμε για μεγαλύτερα αποτελέσματα. Αυτό έχει και μειονεκτήματα. Εάν πάρετε το κιβώτιο ταχυτήτων κάποιου άλλου, κάτι που κάνουν πολλές ομάδες, θα πρέπει να περιμένετε έως ότου η ομάδα σχεδιάσει το κιβώτιο ταχυτήτων για να καταλάβετε πού θα βρίσκονται τα σημεία ανάρτησής σας, κάτι που θα έχει αντίκτυπο στις αεροδυναμικές σας αποφάσεις. Υπάρχουν συμβιβασμοί που πρέπει να γίνουν. » Προσέξτε τι θα γίνει με την ιταλική ομάδα, γιατί το ίδιο της το μάρκετινγκ αποκάλυψε ξεκάθαρα μια συγκεκριμένη επιθυμία εκ μέρους της Red Bull να τη χρησιμοποιήσει ως διαφημιστική πινακίδα

Williams

Παρουσιάσεις F1 2024: Πέρυσι, η Williams κατάφερε να υπογράψει την καλύτερη σεζόν της από το 2017, χωρίς να έχει βελτιώσει το μονοθέσιό της από το Καναδικό Grand Prix τον Ιούνιο! Μια εξαιρετική εμφάνιση, προς τιμή του James Vowles, της κύριας ομάδας που έφτασε από τη Mercedes πριν από ένα χρόνο και που κατάφερε να ενσταλάξει μια νέα ψυχική κατάσταση επανακινητοποιώντας τα στρατεύματα μετά από πέντε δύσκολα χρόνια. Στο Γκρόουβ παίξαμε και το χαρτί της ειλικρίνειας: το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε ήταν στην πραγματικότητα… λιβεράκι. Πράγματι, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα μέχρι το Μπαχρέιν για να ανακαλύψουμε τις αληθινές του μορφές. Ωστόσο, έχουν δοθεί κάποιες ενδείξεις. Πρώτον, ο Vowles επιβεβαίωσε ότι αυτός ο Williams θα είχε περισσότερο δικό του DNA, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά που έφτασε αργά.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Η ιδέα θα είναι να γίνει ένα πιο ευέλικτο αυτοκίνητο και λιγότερο εξαρτημένο από τα χαρακτηριστικά των κυκλωμάτων που επισκέπτεστε. Πέρυσι, το FW43 ήταν ιδιαίτερα πολύ αποδοτικό στην ευθεία, αλλά οι δυσκολίες του στις στροφές το έκαναν λιγότερο αποδοτικό. «Είχαμε ένα αυτοκίνητο που ήταν τρομερά δύσκολο να το οδηγήσεις. Μια μικρή αλλαγή στην κατεύθυνση του ανέμου θα μπορούσε να αλλάξει εντελώς τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ακολουθείτε ένα αυτοκίνητο και ξαφνικά είναι διαφορετικό από αυτό που οδηγούσατε μόλις έναν γύρο πριν. Είναι στο χέρι μας να κάνουμε ένα αυτοκίνητο πιο εύκολο στη χρήση. «Αυτή είναι η νούμερο ένα αλλαγή που στοχεύουμε», επιβεβαίωσε ο Vowles. Σημειώστε ότι δεν υπάρχει ακόμα αθλητικός στόχος, αυστηρά μιλώντας για τη Williams το 2024, η οποία στοχεύει ξεκάθαρα τους νέους κανονισμούς του 2026 για να κάνει την επιστροφή της στο προσκήνιο. Η 7η θέση εμφανίζεται σήμερα ως ανώτατο όριο, επειδή το Visa Cash App RB θα είναι δύσκολο να μείνει πίσω και το Alpine μάλλον πολύ περίπλοκο για να το βρεις.

Alpine

Παρουσιάσεις F1 2024: Αυτή τη φορά η γαλλική ομάδα έδειξε σεμνότητα. Καμία συγκλονιστική ανακοίνωση όπως το 2023 όπου μάθαμε ότι ο στόχος ήταν να πάμε για Mercedes ή Ferrari , για να τερματίσουμε τελικά εκτός των κορυφαίων 5 Κατασκευαστών. Η άφιξη του Bruno Famin συνοδεύτηκε από μια τεράστια ώθηση ταπεινότητας και η ομάδα του Enstone έχει ήδη προετοιμάσει το έδαφος για ένα περίπλοκο ξεκίνημα της σεζόν, αφού το αυτοκίνητο επανασχεδιάστηκε πλήρως κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Η ιδέα είναι να συμφωνήσουμε να αφιερώσουμε χρόνο για να ανακαλύψουμε το αυτοκίνητο στους πρώτους αγώνες, πριν εκμεταλλευτούμε την πιο υγιή συνολική πλατφόρμα για την προώθηση της ανάπτυξης.

Περιγράφεται ως «εντελώς αναθεωρημένο» από τον Γάλλο μάνατζερ, απολαμβάνοντας μια «επιθετική σχεδιαστική φιλοσοφία», προς το παρόν μοιάζει πολύ αεροδυναμικά με τον θλιβερό προκάτοχό του. Η μεγαλύτερη ορατή αλλαγή προέρχεται από τα λιγότερο ογκώδη πλαϊνά πέλματα, τα οποία, σε συνδυασμό με τη μεγεθυσμένη επιφάνεια του κιβωτίου αέρα, οδήγησαν σε μια πλήρη αλλαγή στο σύστημα ψύξης. Η μείωση βάρους ενός «εντελώς επανασχεδιασμένου» πλαισίου είναι μέρος της λίστας των κύριων διαφορών που καθόρισε ο τεχνικός διευθυντής Matt Harman, μαζί με τη νέα πίσω ανάρτηση, τη βελτιστοποιημένη μπροστινή ανάρτηση, ένα νέο σύστημα εξαγωγής θερμότητας που απελευθερώνεται από τις δαγκάνες και καλύτερη διαχείριση θερμότητας των φρένων.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-
«Από εμπρός προς τα πίσω, αλλάξαμε σχεδόν κάθε στοιχείο του αυτοκινήτου, με στόχο τη βελτιστοποίηση σε όλους τους τομείς», εξηγεί ο Βρετανός. Έχουμε δουλέψει στο αεροσκάφος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να επιτρέψουμε την πιο επιθετική χρήση του αυτοκινήτου. Έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην κινηματική της πίσω ανάρτησης για να βελτιώσουμε το κράτημα γενικά και ειδικότερα στις αργές στροφές. » Η πιο σημαντική τροποποίηση αυτής της αναθεωρημένης πίσω ανάρτησης ωστηρίου είναι το σημείο αγκύρωσης της οπισθοδρόμησης. Αυτό στοχεύει στη βελτίωση της περιστροφής εισόδου και της ισορροπίας στις στροφές, δύο ενδημικά μειονεκτήματα του αυτοκινήτου του 2023.

Μια άλλη από τις αδυναμίες του τελευταίου που, στην καλύτερη περίπτωση, θα μετριαστεί μόνο εν μέρει, είναι το έλλειμμα περίπου δεκαπέντε ίππων που υπέστη το κινητήριο σύνολο πέρυσι σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν δεν λάβει άδεια απόκλισης από το τρέχον πάγωμα του κινητήρα, η ομάδα θα προσαρμόσει ελαφρώς ορισμένους συμβιβασμούς αυτοκινήτου/κινητήρα, “μέχρι να επιτύχουμε ένα επίπεδο που θεωρούμε διαχειρίσιμο εάν αποτύχουμε να επιτύχουμε το ίδιο επίπεδο απόδοσης με τους άλλους κατασκευαστές. » Σε αποκωδικοποίηση, η Alpine θα μπορούσε να υιοθετήσει μια πιο επιθετική προσέγγιση στη χρήση των κινητήρων της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί περισσότερους κινητήρες και παίρνει περισσότερα πέναλτι στο grid.

Aston Martin

Το χτύπημα του χειμώνα του 2023 πριν από μια λιγότερο μαγεμένη Άνοιξη που την επανέφερε κάπως στη γραμμή, παρά τα όμορφα βάθρα (8), η Aston Martin θα θέλει να πλησιάσει τη Red Bull, τη Ferrari και άλλες Mercedes στο μήκος το 2024. Πέρυσι, η ομάδα του Silverstone ήταν η πρώτη που επέλεξε μια δυναμική ιδέα της Red Bull. Αυτό προφανώς θα συνεχίσει να ισχύει το 2024, ακόμη και αν πολλές εννοιολογικές παράμετροι έχουν αναθεωρηθεί στο AMR24. Πρώτον, η συντριπτική πλειοψηφία των εξαρτημάτων έχει ανανεωθεί.

«Κάναμε αλλαγές παντού στο αυτοκίνητο», επιβεβαίωσε ο τεχνικός διευθυντής Dan Fallows. Το νέο αυτοκίνητο είναι πολύ διαφορετικό από πολλές απόψεις, αλλά εξακολουθεί να είναι μια μεγάλη εξέλιξη από το προηγούμενο, καθώς το AMR23 της τελευταίας σεζόν άρχιζε να κινείται προς την κατεύθυνση που θέλαμε για το 2024. Το μπροστινό σχέδιο του φτερού έχει τροποποιηθεί για να βοηθήσει διαχειριστείτε την ολίσθηση του μπροστινού τροχού πιο αποτελεσματικά. Ο στόχος είναι να το απομακρύνουμε από το υπόλοιπο αυτοκίνητο για να επιτρέψουμε στις άλλες επιφάνειες που παράγουν κάθετη δύναμη να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. »

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Η μπροστινή ανάρτηση έχει επίσης αναθεωρηθεί για να βελτιώσει τις επιδόσεις σε συνδυασμό με το μπροστινό φτερό και το πάτωμα. Η πίσω ανάρτηση, από την πλευρά της, έχει βελτιστοποιηθεί για να μεγιστοποιήσει την απόδοση της ροής αέρα γύρω από το πίσω φτερό, φιλοξενώντας επίσης το πιο πρόσφατο κιβώτιο ταχυτήτων Mercedes. Ο Fernando Alonso ξεκαθάρισε ότι η ομάδα είχε φροντίσει να σβήσει τις αδυναμίες του 2023, δηλαδή την έλλειψη ταχύτητας στην ευθεία και κάθετη δύναμη στις γρήγορες στροφές. Εξοπλισμένη με ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο από πέρυσι –εν αναμονή μιας νέας αεροδυναμικής σήραγγας που αναμένεται στο τέλος της σεζόν– η Aston Martin θα ζήσει μια κομβική χρονιά, η οποία θα την οδηγήσει οριστικά στη δεξιά πλευρά του δικτύου, Δηλαδή τα πάντα στην κορυφή, απαραίτητη προϋπόθεση για τον ανοξείδωτο Αλόνσο να εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασης της πράσινης μίσθωσης του.

McLaren

Παρουσιάσεις F1 2024: Από την πλευρά της, η ομάδα του Woking ξεκίνησε αποκαλύπτοντας το live της στα τέλη Ιανουαρίου, πριν παρουσιάσει το MCL38 της μέσω φωτογραφιών την περασμένη Τετάρτη. Συγγραφέας ενός αποτυχημένου ξεκίνημα της σεζόν το 2023, η McLaren είχε επιτύχει ένα τρελό κύμα κατά τη διάρκεια της χρονιάς φέρνοντας μια πρώτη μεγάλη βελτίωση στο Μπακού και μετά μια άλλη ακόμα πιο καθοριστική στην Αυστρία, αφού την έσπρωξε από το πίσω μέρος του grid στο κυνήγι του εξέδρες. Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι το MCL38 είναι διαφορετικό από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο Μπαχρέιν, αλλά προς το παρόν, φαίνεται να είναι αρκετά κοντά φιλοσοφικά με την έκδοση MCL60 στο τέλος της περασμένης σεζόν. Ωστόσο, ο πλωτήρας έχει υποστεί νέα επεξεργασία, έτσι ώστε να επιταχυνθεί η ροή του αέρα κατά μήκος του πάνω μέρους του πλωτού, γεγονός που υποδηλώνει επίσης ότι έχουν γίνει αλλαγές κάτω από τον επίπεδο πυθμένα.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Ο Λάντο Νόρις και ο Όσκαρ Πιάστρι , με παράταση αυτόν τον χειμώνα έως τουλάχιστον το 2026, δοκίμασαν το αυτοκίνητο ως μέρος ενός shakedown που πραγματοποιήθηκε στο Silverstone σε βρεγμένη πίστα την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου. Η Andrea Stella αναμένει από τη Red Bull να συνεχίσει να απολαμβάνει το πλεονέκτημά της στην αρχή της σεζόν, αλλά βλέπει τον εαυτό της να προλαβαίνει την εξέλιξη. «Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, συμπεριλαμβανομένου του να βάλουμε το MCL38 στους ρυθμούς του κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν στο Μπαχρέιν.(…) Υπάρχουν αρκετές καινοτομίες στο αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν ορισμένοι τομείς που θέλαμε να βελτιστοποιήσουμε δεν έχουν ολοκληρωθεί πλήρως για το μοντέλο εκτόξευσης. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται τώρα στο επίκεντρο της εποχικής ανάπτυξής μας, η οποία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. » Έχει ήδη προγραμματιστεί βελτίωση για το ξεκίνημα της σεζόν.

Ferrari

Παρουσιάσεις F1 2024:Αυτή τη φορά, καμία παρουσίαση με μεγάλες φανφάρες όπως την περσινή σεζόν, ή όπως τα τελευταία χρόνια στα μεγαλύτερα ιταλικά θέατρα. Ακριβώς όπως θέλει να παρουσιάσει τον Frederic Vasseur, το Maranello θέλει να κρατήσει χαμηλό προφίλ και να κάνει τον κόσμο να μιλάει γι’ αυτό στην πίστα. Το SF-24 του είναι φυσικά κόκκινο, αλλά με την παρουσία του λευκού και του κίτρινου της Μόντενα, παραπέμποντας στη νίκη του ίππου Prancing στο Le Mans πέρυσι στο Endurance . Όσον αφορά την εμφάνιση, ωστόσο, οι εξαιρετικά μεγάλες πλωτήρες της μπανιέρας, τόσο χαρακτηριστικοί των δύο προηγούμενων Ferrari, έχουν εγκαταλειφθεί, για να εμφανιστούν οι κατηφορικές τσουλήθρες στο RB19.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Από την άλλη, η Scuderia έχει διατηρήσει τις πίσω αναρτήσεις της, ενώ αυτές της Red Bull ή της McLaren είναι push-rod. Ο επικεφαλής της γαλλικής ομάδας εξήγησε ότι η προτεραιότητα ήταν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που να είναι λιγότερο ευαίσθητο στις αλλαγές των συνθηκών. Ο Charles Leclerc , χάρη στους 4 γύρους που ολοκλήρωσε στο Fiorano στο τιμόνι της νέας του βάσης, έχει ήδη εκφράσει καλά συναισθήματα για αυτόν. Η Ferrari και οι Μονεγάσκοι θα θέλουν να έρθουν ακόμα πιο κοντά στη Red Bull από το 2024. Γιατί σχεδόν τον ξεχάσαμε αυτόν τον χειμώνα με την άφιξη του Lewis Hamilton το 2025 , αλλά υπάρχει ακόμα μία σεζόν για το 2024!

Mercedes

Μεταξύ μαύρου και γκρι, η Mercedes αποφάσισε να μην επιλέξει, συνδυάζοντας τα δύο χρώματα. Στο τεχνικό κομμάτι, όμως, οι ομάδες του Τζέιμς Άλισον λίγο έλειψε να ξεκινήσουν από το μηδέν. Ο σκοπός? Απαλλαγείτε από τα επαναλαμβανόμενα προβλήματα του πίσω άξονα ειδικά για τα W13 και W14 και σχεδιάστε ένα W15 που είναι πιο απλό στην οδήγηση, έτσι ώστε ο George Russell και ο Lewis Hamilton να μπορούν να επιτεθούν χωρίς σκέψη. Πρώτη ένδειξη σε τεχνικό επίπεδο και εξίσου σημαντικό: αυτή η Mercedes έχει… ποντούνια! Τα οποία είναι, αναπάντεχα, τυπικά Red Bull. Το πιλοτήριο έχει επίσης μετακινηθεί ελαφρώς προς τα πίσω (κατά 10 εκατοστά περίπου), όπως ζητούσε από το 2022 ο Lewis Hamilton για καλύτερη αίσθηση του πίσω άξονα.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Χωρίς να ξεχνάμε τις πίσω αναρτήσεις με κουμπιά που αντικαθιστούν τις αναρτήσεις των προηγούμενων δύο ετών και ένα νέο μπροστινό φτερό που αποτελείται από μια πολύ πιο στρογγυλεμένη μύτη που ήδη προκαλεί πολλή κουβέντα. Η Mercedes θα έχει αναμφίβολα δουλειά κατανόησης για το αυτοκίνητό της στην αρχή της σεζόν, αλλά μόλις γίνει, είναι ασφαλές στοίχημα ότι το W15 θα είναι όλο και πιο αποτελεσματικό με τη σειρά των αγώνων. «Ξέρουμε ότι έχουμε ένα βουνό να ανέβουμε για να πολεμήσουμε στο μέτωπο », είπε το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff . «Η offseason πήγε καλά και όλη η ομάδα είναι απίστευτα συγκεντρωμένη και αποφασισμένη. » Θα χρειαστεί…

Red Bull

Παρουσιάσεις F1 2024:Τελευταία παρουσίασε το μονοθέσιό της 2024, η Red Bull φρόντισε να μην δημοσιεύσει φωτογραφίες όπου μπορούμε να δούμε αναλυτικά το RB20 της. Ο λόγος είναι απλός: είναι επειδή από την τεχνική πλευρά, υπάρχουν πράγματα να πούμε! Η ομάδα του Milton Keynes έχει πράγματι επιβεβαιώσει ότι είναι μια επιθετική ενημέρωση της προηγούμενης ιδέας της, προς την οποία σχεδόν όλοι συγκλίνουν, ακόμα κι αν ο τεχνικός διευθυντής Pierre Waché μας είχε πει επιβεβαιωμένα στα τέλη του περασμένου έτους ότι η ομάδα είχε αναγκαστεί να λάβει ένα μικρό κίνδυνο προκειμένου να διατηρήσει το προβάδισμά της έναντι του ανταγωνισμού.

parousiasis-f1-2024-se-techniko-epipedo-formula1-

Η κύρια αλλαγή, για μια φορά, δεν είναι στο επίπεδο των πλαϊνών ποδιών, που εξακολουθούν να αρθρώνονται γύρω από το περίφημο διάλυμα κατάρριψης, αλλά στο επίπεδο του καλύμματος του κινητήρα. Αν η Mercedes W15 φαίνεται να έχει λογικά και θεμιτά εμπνευστεί από την περσινή φιλοσοφία της Red Bull, η RB20 εμφανίζει ένα χαρακτηριστικό ορατό πέρυσι στη Mercedes, δηλαδή τις δύο υδρορροές που είναι σμιλεμένες στις δύο πλευρές του καπό. Κάποιες φήμες αναφέρουν ακόμη και μια ενημέρωση του αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε για την Ιαπωνία, στο οποίο θα μπορούσαμε να ανακαλύψουμε ένα μονοθέσιο πολύ παρόμοιο σε εμφάνιση με την περσινή Mercedes! Προσοχή όμως, η Red Bull είναι ο τύπος που δεν αποκαλύπτει το πραγματικό της αυτοκίνητο κατά τις εκτοξεύσεις, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη Τετάρτη και την έναρξη των χειμερινών δοκιμών για να έχουμε συγκεκριμένη επιβεβαίωση των αλλαγών που έγιναν. Ένα είναι σίγουρο, παρά το τεράστιο περιθώριο, η Red Bull δεν έπαιξε άμυνα!

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τι να θυμάστε από τις παρουσιάσεις της F1 του 2024 σε τεχνικό επίπεδο», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!