ENGINE POWER

To Business of Formula 1 ένα νέο ντοκιμαντέρ στο CNBC

Οι λάτρεις της Formula 1 θα έχουν περισσότερη πρόσβαση στα παρασκήνια του αθλήματος, μέσω ενός νέου ντοκιμαντέρ του Business of Formula 1 στο CNBC που εξερευνά τις επιχειρηματικές πτυχές στο υψηλότερο επίπεδο μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο.
To Business of Formula 1 ένα νέο ντοκιμαντέρ στο CNBC

Το ντοκιμαντέρ «Inside Track: The Business of Formula 1» θα κάνει το ντεμπούτο του στις 16 Νοεμβρίου στο CNBC ενόψει της τρίτης σειράς του Grand Prix του Λας Βέγκας. Ο αγώνας είναι ο τρίτος σταθμός στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτή τη σεζόν, καθώς η F1 έχει επεκταθεί στη Βόρεια Αμερική πίσω από μια έκρηξη δημοτικότητας που πυροδότησε το ντοκιμαντέρ του Netflix για το άθλημα.

Ενώ η σειρά «Drive To Survive» στο Netflix εστιάζει στους ανταγωνιστές και το δράμα της F1, το ντοκιμαντέρ μιας ώρας του CNBC θα αναλύσει τα οικονομικά, τα έσοδα και την επέκταση της σειράς, καθώς και τον ρόλο των χορηγών.

Η παρουσιάστρια του CNBC και παρουσιάστρια ντοκιμαντέρ Sara Eisen είπε ότι το πρόγραμμα είναι «ένα έργο αληθινού πάθους για μένα» και πρόσθεσε: «Αρχικά με τράβηξε η Formula 1 επειδή τα δύο μικρά παιδιά μου αγαπούν το άθλημα, αλλά μόλις αρχίσαμε να παρακολουθούμε τους αγώνες μαζί.

«Συνειδητοποίησα ότι υπήρχε κάτι αναμφισβήτητα συναρπαστικό από επιχειρηματική σκοπιά που απαιτούσε πλήρη εξερεύνηση του αθλήματος καθώς φτάνει σε νέα ύψη στην Αμερική», είπε ο Eisen.

business-of-formula-1-f1-documentary-ntokimanter-money-formula-one-cnbc-movie-tenia-eisner

Το ντοκιμαντέρ Business of Formula 1 εξετάζει πιο προσεκτικά τη συμμετοχή, την τηλεθέαση και την αξία της αγοράς

Ο Eisen πρόσθεσε ότι το πρόγραμμα θα διερευνήσει πώς η επιχείρηση της Formula 1 «στέκεται σταθερά στη διασταύρωση του αθλητισμού, της τεχνολογίας και του πολιτισμού».

Η παραγωγή θα εξετάσει προσεκτικότερα τη συμμετοχή, την τηλεθέαση και την αξία της αγοράς, καθώ και τον αγώνα του Λας Βέγκας του επόμενου μήνα που προωθείται από τη F1. Ο Eisen αναφέρει από τέσσερις διαφορετικούς χώρους F1 και είχε πρόσβαση στον CEO της Liberty Media, Greg Maffei, ο οποίος συζητά την ανάπτυξη της σειράς από τότε που η Liberty ανέλαβε τα εμπορικά δικαιώματα το 2017.

business-of-formula-1-f1-documentary-ntokimanter-money-formula-one-cnbc-movie-tenia-eisner

Ο Eisen πήρε επίσης συνέντευξη από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Formula 1, Stefano Domenicali, καθώς και από τους ηγέτες των ομάδων από τη Red Bull, τη Mercedes, τη McLaren και τη Haas, και τους οδηγούς Lewis Hamilton, Kevin Magnussen και Nico Hulkenberg. Ερευνά τη μηχανική, τις συμφωνίες κατανομής εσόδων και την πρόσφατη κυριαρχία της Red Bull και την επίδρασή της στον ανταγωνισμό και την τηλεθέαση.

Το πρόγραμμα Business of Formula 1 εξετάζει επίσης την εμπειρία των θαυμαστών με μια ματιά στο Grand Prix του Λας Βέγκας, το οποίο αναμένεται να είναι το πιο ακριβό γεγονός για τους θεατές στο φετινό πρόγραμμα της Formula 1. Ο Eisen παίρνει επίσης συνεντεύξεις από τη διευθύνουσα σύμβουλο της F1 Academy Susie Wolff με έμφαση στις γυναίκες οδηγούς.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «To Business of Formula 1 ένα νέο ντοκιμαντέρ στο CNBC», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!