ENGINE POWER

WEC – Hypercar Ferrari Porche Toyota: Σεζόν 2024

WEC - Hypercar Ferrari Porche Toyota: Εξελίξεις στόχοι πρόγραμμα επισκόπηση και ανταγωνισμός για την σεζόν 2024

WEC-Hypercar-Ferrari-Porche-Toyota-sezon-2024-championship
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

WEC – Hypercar, Ferrari: Παγκόσμιοι Πρωταθλητές;

WEC – Hypercar Ferrari Porche Toyota:  Με λιγότερο από ένα μήνα πριν από την επανέναρξη του WEC στο Κατάρ, σας προσφέρουμε μια επισκόπηση των δυνάμεων που υπάρχουν για αυτή τη σεζόν που υπόσχεται να είναι πιο συναρπαστική από ποτέ! Μετά την Toyota, ήρθε η ώρα της Ferrari, που δεν έχασε την επιστροφή της στις 24 Ώρες του Le Mans!

WEC – Υπεραυτοκίνητο Ferrari

WEC – Hypercar Ferrari: Από την αρχή της σεζόν του 2023, φαινόταν ότι η Ferrari θα ήταν ο μόνος σοβαρός αντίπαλος της Toyota. Ο Ιταλός κατασκευαστής έχει σίγουρα βιώσει το ιντερμέδιο της Ferrari 333SP και τις νίκες του GT, αλλά έχουν περάσει 50 χρόνια από τότε που ήρθαν να ανταγωνιστούν πραγματικά για τη νίκη στο Le Mans. Οι άνδρες των Antonello Coletta και Amato Ferrari έφτασαν με αυτοπεποίθηση για τη δύναμή τους, αλλά παρόλα αυτά με κάποια προσοχή: η Ferrari 499P δεν είχε ολοκληρώσει μια 24ωρη δοκιμή χωρίς προβλήματα. Με ένα υπέροχο pole υπογεγραμμένο από τον Antonio Fuoco στο #50, οι δύο Ferrari έδωσαν γρήγορα ρυθμό στον αγώνα και παρά τους φόβους την Κυριακή σε 2 στάσεις, το #51 των Antonio Giovinazzi , James Calado και του πιστού Alessandro Pier Guidi κέρδισε το δάφνες!

Ωστόσο, η ομάδα βίωσε ένα κρύο ντους στη Monza λίγες εβδομάδες μετά το Le Mans, οι Ιταλοί ήλπιζαν να λάμψουν ξανά εκεί και τίποτα δεν συνέβη όπως είχε προγραμματιστεί, γεγονός που εξόργισε την ιταλική φυλή (αποκαλύφθηκε από τους φίλους μας στο Endurance -Info) που αρνήθηκε οποιοδήποτε σχόλιο και οποιοδήποτε τύπο συνέδριο μετά την άφιξη! Κρίμα μια τέτοια στάση λίγες εβδομάδες μετά από μια ηχηρή επιτυχία… Η Ferrari θα πρέπει επίσης να διορθώσει κάποια στρατηγικά λάθη και διάφορες «σκωρίες» που φαίνονται εδώ κι εκεί κατά τη σεζόν του 2023.

 Τέλος, το 2024 ο Ιταλός κατασκευαστής θα έχει ενίσχυση με την είσοδο μιας τρίτης Ferrari 499P της…AF Corse. Στις τάξεις του κατασκευαστή αλόγων ρατσιστών ορκιζόμαστε ότι είναι όντως ιδιωτική δέσμευση και ότι τα πράγματα θα γίνουν χωριστά μεταξύ της επίσημης Ferrari και αυτής της Ferrari που θα φοράει τον αριθμό #83! Μάλιστα, αυτή τη στιγμή η Ferrari δοκιμάζει ενεργά τα #50 και #83 στο Yas Marina. Και το πλήρωμα αυτού του αυτοκινήτου θα είναι κορυφαίο: οι Robert Kubica και Yifei Ye έχουν ήδη επιβεβαιωθεί. Ο τρίτος οδηγός θα ήταν πιθανότατα ο πολύ γρήγορος Robert Schwartzman!

WEC – Hypercar, Porsche: Daytona και μετά…Le Mans;

WEC – Hypercar Ferrari Porche Toyota: Με λιγότερο από ένα μήνα πριν από την επανέναρξη του WEC στο Κατάρ, σας προσφέρουμε μια επισκόπηση των δυνάμεων που υπάρχουν για αυτή τη σεζόν που υπόσχεται να είναι πιο συναρπαστική από ποτέ! Τώρα ήρθε η ώρα για την Porsche, η οποία θα μπορούσε να διεκδικήσει μια ιστορική 20η επιτυχία στο Le Mans.

WEC – Υπεραυτοκίνητο Porsche

Το 2023 περιμέναμε σαφώς καλύτερα από την Porsche. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε. Οι καλύτεροι εκπρόσωποι του Γερμανού κατασκευαστή ήταν…οι Βρετανοί από την ομάδα Jota. Κι όμως ο Γερμανός κατασκευαστής δεν έχει σταματήσει να συγκεντρώνει χιλιόμετρα σε δοκιμές! Ωστόσο, η Porsche έπαιξε πλήρως την κάρτα του ανταγωνισμού πελατών και εκτός από τα 2 αυτοκίνητα που συμμετείχε η Porsche Penske Motorsport, θα δούμε και 2 Porsche 963 για την Hertz Team Jota και άλλη μία για την Proton Competition.

Αλλά η Porsche κατέληξε να σηκώνει το κεφάλι της κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2023 στο IMSA και ξεκίνησε τη σεζόν του 2024 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με μια απίστευτη επιτυχία κατά τη διάρκεια του 24 Hours of Daytona. ΜΙΑ αλλαγή που αξίζει να σημειωθεί στο Penske: Ο Matt Campbell πήρε τη θέση του Dane Cameron στο τιμόνι του #5 για το WEC. Από την πλευρά της Jota κινούμαστε σε 2 αυτοκίνητα αυτή τη σεζόν με 2 συμπαγή πληρώματα. Στο #12 θα βρούμε τον Will Stevens (πραγματικό αρχηγό της ομάδας), τον Callum Ilott και τον Γάλλο Norman Nato. Στο #38 θα βρούμε τους Oliver Rasmussen, Phil Hanson και Jenson Button! Σημειώστε ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 του 2009 οδήγησε ήδη την Porsche της JDC Miller πέρυσι στο Petit Le Mans.

Τέλος, η Proton Competition έχει επιβεβαιώσει μόνο τον Harry Tincknell προς το παρόν, αλλά θα πρέπει να συνοδεύεται από τον Neel Jani και τον Julien Andlauer. Η ομάδα του Κρίστιαν Ριντ θα είναι πρόθυμη να παίξει τους πρωταγωνιστικούς ρόλους αυτή τη σεζόν!

WEC – Hypercar, Toyota: Στόχος Le Mans!

WEC – Hypercar Ferrari Porche Toyota: Με λιγότερο από ένα μήνα πριν από την επανέναρξη του WEC στο Κατάρ, σας προσφέρουμε μια επισκόπηση των δυνάμεων που υπάρχουν για αυτή τη σεζόν που υπόσχεται να είναι πιο συναρπαστική από ποτέ! Τιμή στους ισχύοντες πρωταθλητές να ξεκινήσουν αυτή τη σειρά.

WEC – Υπεραυτοκίνητο Toyota, εκδίκηση! 

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα γιορτάσει τη 12η σεζόν του στο WEC, ποιο θα ήταν το πρωτάθλημα χωρίς τον απαραίτητο Ιάπωνα κατασκευαστή; Εάν η σεζόν του 2023 τελείωσε με τους τίτλους κατασκευαστών και οδηγών, τα στρατεύματα του Pascal Vasselon παρουσίασαν την εμπειρία τους όλη τη σεζόν ενάντια στους νεοφερμένους, αλλά αντιμετώπισαν τη Ferrari κατά τη διάρκεια του 24 Hours of Le Mans… Η αλλαγή στο BoP που συνέβη πριν το Le Mans ( αντίθετα με ό,τι υποστήριζαν οι κανονισμοί) ενόχλησε αρκετά την Toyota ακόμα κι αν οι αντιδράσεις ήταν μάλλον «ήπιες». Δεν θα επαναλάβουμε την ιστορία και η 6η νίκη στο Le Mans είναι φυσικά ο κύριος στόχος της Toyota αυτή τη σεζόν.

Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένες αλλαγές που πρέπει να σημειωθούν. Πρώτα από όλα, το πιο εμφανές είναι η αλλαγή χρώματος στο αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, και μετά από μια ατυχή εμπειρία στη Formula 1, ο επιβλητικός Nyck de Vries θα πάρει τη θέση του José María López στο τιμόνι του #7. Τελικά ο Ντέιβιντ Φλουρί πήρε τη θέση του Πασκάλ Βασελόν ως τεχνικός διευθυντής! Προσοχή όμως, ο ανταγωνισμός έχει σαφώς ενισχυθεί και η Toyota δεν θα αντιμετωπίσει πλέον «πρωτάρηδες» αυτή τη σεζόν. Το γνωρίζουμε καλά αυτό στις τάξεις του Ιάπωνα κατασκευαστή και η ομάδα ολοκλήρωσε αρκετές ημέρες δοκιμών στο Paul Ricard στις αρχές Φεβρουαρίου.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version