ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καύσιμα: Το ελάχιστα γνωστό κόλπο με τα παπούτσια που μειώνει την κατανάλωση στο αυτοκίνητο

Αυτό είναι το εύκολο κόλπο για να «κάψεις» λιγότερη βενζίνη, μιας και πλέον θεωρείται… είδος πολυτελείας.
Καύσιμα: Το ελάχιστα γνωστό κόλπο με τα παπούτσια που μειώνει την κατανάλωση στο αυτοκίνητο

Με τις τιμές στα καύσιμα να εκτοξεύονται στα ύψη είναι εμφανές ότι χρειάζεται να αλλάξουμε οδηγικές συνήθειες, έτσι ώστε η βενζίνη να καταναλώνεται με περισσότερη σύνεση.

Την ώρα που σύμφωνα με μια λογική απευθείας βγαλμένη από το Χάρβαρντ, ο φόρος στα καύσιμα δεν μειώνεται γιατί οι τουρίστες έχουν «γερά πορτοφόλια», η Κυβέρνηση προσπαθεί να γυρίσει της ακρίβειας το χαρτί με επιδόματα.

Από την μεριά τους, οι Έλληνες πολίτες σχεδόν αβοήθητοι βλέπουν να καλπάζει η ακρίβεια.

Ποιο είναι λοιπόν το μικρό tip που εφόσον εφαρμοστεί θα οδηγήσει στην εξοικονόμηση χρημάτων, πέρα από την χρήση κλιματισμού και το άνοιγμα των παραθύρων;

Το μυστικό με τα παπούτσια

Οι οδηγοί λοιπόν συχνά πυκνά πειραματίζονται για να βρουν μια ιδανική μέθοδο. Μια από αυτές αφορά τα παπούτσια, καθώς φορώντας κανείς μεγαλύτερα παπούτσια αφαιρεί την ευαισθησία που απαιτείται με το γκάζι.

Πρόκειται για το στυλ «hypermiling», έναν όρο που προέρχεται από τις Η.Π.Α. και αναφέρεται στην οδήγηση ενός μοντέλου παραγωγής με τεχνικές που μεγιστοποιούν την οικονομία και ελαχιστοποιούν την κατανάλωση.

Να σημειωθεί πως μπορεί να βελτιώσει την απόδοση κατά περίπου 40 τοις εκατό, με ορισμένους ειδικούς να υπολογίζουν ότι θα μπορούσε να φτάσει το 70 τοις εκατό σε ένα νεότερο αυτοκίνητο.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Καύσιμα: Το ελάχιστα γνωστό κόλπο με τα παπούτσια που μειώνει την κατανάλωση στο αυτοκίνητο», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Λευτέρης Παυλίδης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.